Co si budeme povídat, interiéry citadely nebyly nějaký odvaz už v původním Half-Life 2. Tady tomu není jinak. Je to sice logická návaznost děje, ale já čekám od Half-Life akční hru. Když si budu chtít zahrát něco logického, pustím si raději Portal. První třetina hry není z mého pohledu to pravé ořechové.
Naštěstí se hra poté zlepší. A to tak, že s každou novou zbraní je to zábavnější, aby pak v druhé polovině vygradovala do monstrózní bitky s dechberoucím koncem. K tomu vám většinu času sekunduje pohledná společnice, kterou ještě k tomu graficky vylepšili. Grafika je celkově vylepšená. Nevím čím to je, už jsem viděl i technologicky mnohem vyspělejší hry. Source engine mi stále vyráží dech. Všechno je krásně vymodelované, ostré a fyzika tak propracovaná, že jí stáří neubírá. K tomu to v pohodě spustíte i na staré šunce s průměrnou grafickou kartou a pamětí. Nejinak je na tom i skvělé ozvučení.
Trochu mě mrzí rozhodnutí Valve pojmout sérii jako seriál. Hra je opravdu krátká. Samozřejmě s otevřeným koncem. Dost to smrdí těžkým rýžováním peněz. Na druhou stranu je všecko propracované, bez chyb a hluchých míst. Citadela se mi osobně nelíbila, ale i ta byla zpracovaná podle jasné vize autorů, a někomu naopak může sedět víc než akční scény.
Naštěstí se hra poté zlepší. A to tak, že s každou novou zbraní je to zábavnější, aby pak v druhé polovině vygradovala do monstrózní bitky s dechberoucím koncem. K tomu vám většinu času sekunduje pohledná společnice, kterou ještě k tomu graficky vylepšili. Grafika je celkově vylepšená. Nevím čím to je, už jsem viděl i technologicky mnohem vyspělejší hry. Source engine mi stále vyráží dech. Všechno je krásně vymodelované, ostré a fyzika tak propracovaná, že jí stáří neubírá. K tomu to v pohodě spustíte i na staré šunce s průměrnou grafickou kartou a pamětí. Nejinak je na tom i skvělé ozvučení.
Trochu mě mrzí rozhodnutí Valve pojmout sérii jako seriál. Hra je opravdu krátká. Samozřejmě s otevřeným koncem. Dost to smrdí těžkým rýžováním peněz. Na druhou stranu je všecko propracované, bez chyb a hluchých míst. Citadela se mi osobně nelíbila, ale i ta byla zpracovaná podle jasné vize autorů, a někomu naopak může sedět víc než akční scény.
Pro: technické zpracování, akce, atmosféra, pokračování příběhu
Proti: prostředí citadely, krátké