Legendary rozhodně není tak špatná hra, jak by se z pohledu průměrného hodnocení zde na DH mohlo zdát. Jako první věc je nutno říci, že je to budgetovka a je to na ní bohužel dosti vidět.
Graficky to nevypadá nijak valně, animace jsou hodně strohé, leveldesign je úsměvný a celková délka dost slabá. Nicméně nemůžu tvůrcům upřít jistou snahu, díky níž jsem si hru nečekaně dost užil a proplul na její konec prakticky na tři zátahy. Herní doba se pohybuje dle Steamu okolo 6 hodin. Příběh hry hráče vtělí do kůže profesionálního zloděje Charlese Deckarda, který je najat, aby ukradl z muzea bájnou Pandořinu skříňku, kterou nechtěně otevře a vypustí na svět nikoli nemoci a utrpení, nýbrž hromadu mýtického šmejdu. No a cílem hráče je samozřejmě invazi všemožné havěti zastavit a nepřijít přitom o život.
V základu je Legendary klasická střílečka. Jsou v ní pasáže, které po vzoru Call of Duty přináší efektní skripty a hektické přestřelky. Mě však zaujalo spíše komornější brouzdání tunely a různými polorozpadlými chodbami. Jednak je v těchto pasážích mnohem lepší grafika a jednak umí být příjemně atmosférické. Podmínkou je však vypnutí příšerné ingame hudby. Po zvukové stránce nemám co vytknout – jak ingame zvuky, tak dabing jsou na velmi solidní úrovni.
Zbraní moc není, ale postačí - pistole, samopal, brokovnice, kulomet, puška s hledím a rocket launcher. "Ruka" byla absolutně nevyužitá a krom léčení se speciální schopnosti daly využít jen na několika málo místech.
Verdikt: Legendary se rozhodně nemůže rovnat tříáčkovým titulům a ani ji tak hodnotit nebudu. Já se u ní bavil dost dobře a díky kratší herní době se stereotyp nedostavil. Téma to pro mě bylo dosti atraktivní a možná bych i uvítal nějaké úrovně navíc.
Graficky to nevypadá nijak valně, animace jsou hodně strohé, leveldesign je úsměvný a celková délka dost slabá. Nicméně nemůžu tvůrcům upřít jistou snahu, díky níž jsem si hru nečekaně dost užil a proplul na její konec prakticky na tři zátahy. Herní doba se pohybuje dle Steamu okolo 6 hodin. Příběh hry hráče vtělí do kůže profesionálního zloděje Charlese Deckarda, který je najat, aby ukradl z muzea bájnou Pandořinu skříňku, kterou nechtěně otevře a vypustí na svět nikoli nemoci a utrpení, nýbrž hromadu mýtického šmejdu. No a cílem hráče je samozřejmě invazi všemožné havěti zastavit a nepřijít přitom o život.
V základu je Legendary klasická střílečka. Jsou v ní pasáže, které po vzoru Call of Duty přináší efektní skripty a hektické přestřelky. Mě však zaujalo spíše komornější brouzdání tunely a různými polorozpadlými chodbami. Jednak je v těchto pasážích mnohem lepší grafika a jednak umí být příjemně atmosférické. Podmínkou je však vypnutí příšerné ingame hudby. Po zvukové stránce nemám co vytknout – jak ingame zvuky, tak dabing jsou na velmi solidní úrovni.
Zbraní moc není, ale postačí - pistole, samopal, brokovnice, kulomet, puška s hledím a rocket launcher. "Ruka" byla absolutně nevyužitá a krom léčení se speciální schopnosti daly využít jen na několika málo místech.
Verdikt: Legendary se rozhodně nemůže rovnat tříáčkovým titulům a ani ji tak hodnotit nebudu. Já se u ní bavil dost dobře a díky kratší herní době se stereotyp nedostavil. Téma to pro mě bylo dosti atraktivní a možná bych i uvítal nějaké úrovně navíc.
Pro: mytologie, místy hutná atmosféra, dabing a zvuky, animace potvor
Proti: slabší grafika a animace lidí, úsměvný leveldesign, tématika není pořádně využitá