@mazar1234 (04.11.2012 15:40): Má to mít BG like pauzovací systém, což také není k zahození (jen aby to nedopadlo jak pitomý Dragon Age).
Diskuze
@Richmond (04.11.2012 15:37): Asi ze je niekedy az moc zdlhavy a pomaly inac je samozrejme vo svojej podstate velmi dobry ale kaslat na to. A New Vegas je celkom v pohode, urcite nie "mizerne" (boj).
@MickTheMage (04.11.2012 12:28): Takze to posrali uz hned na zaciatku? Skoda.
@Bodkin (04.11.2012 00:51): Ale to som nedaval za priklad bojoveho sysytemu, len som povedal ze vzhladom na to ze hram naraz 2 taketo velke hry uz proste nemam ziadny cas na ToEE, to so subojmi nesuviselo.
@MickTheMage (04.11.2012 12:28): Takze to posrali uz hned na zaciatku? Skoda.
@Bodkin (04.11.2012 00:51): Ale to som nedaval za priklad bojoveho sysytemu, len som povedal ze vzhladom na to ze hram naraz 2 taketo velke hry uz proste nemam ziadny cas na ToEE, to so subojmi nesuviselo.
@Bodkin (04.11.2012 00:51): Mizerný systém soubojů ve Wiz8?? Napr.?
Tahovy subojovy system to mat nebude, to povedali hned na zaciatku, takze...tie priklady su trochu irelevantne :)
@mazar1234 (04.11.2012 00:45): Wiz 8 i NV mají mizerné soubojové systémy
@Bodkin (04.11.2012 00:40): No vidis, to uz mam asi mesiac rozohrane ale k suboju som sa este nedostal takze to neviem posudit. Teda rozohrane - creatnuta party a save na zaciatku. Toz, popri Wizardry 8 a New Vegas na to nie je jednoducho ziadny cas.
@Bodkin (02.11.2012 22:24): Ako Realms of Arkania? Ehm, Kasl, Kasl, Kasl.....
@valcik (02.11.2012 22:15): Nu, snad to bude mít lepší soubojový systém :P Cain by na to mohl dohlédnout :D
@FildasCZ (29.10.2012 21:56): MCA si verí. Takto sa vyjadril v interview pre akýsi maďarský herný magazín: "Project: Eternity is not a spiritual successor to Planescape: Torment – with the team we have at Obsidian, we’re creating something greater than that."
Doufám,že to neposero* jako s DS 3 ...Je hezky.ze lide jim duverujou ja moc tedy ne stejne se budou mit jak cunata v zite,ale chci vysledky a ne nejaky jejich mega oslavy .. Nechci si ani zive predstavit jak budou zbytecne utracet apd
Sice to neni moc penez,ale kdyz vezmu kolik jinych vyvojarskych firem melo skoro miliardu halo 4 ma predj kolem 2 miliard Ceskych korun..Kdyz vim jak se hypoval sw snad 500 milionu dolaru se do nej namrskalo a vysledek
Sice to neni moc penez,ale kdyz vezmu kolik jinych vyvojarskych firem melo skoro miliardu halo 4 ma predj kolem 2 miliard Ceskych korun..Kdyz vim jak se hypoval sw snad 500 milionu dolaru se do nej namrskalo a vysledek
@valcik (18.10.2012 16:20): Eh, to je trochu víc, než jsem čekal :D Ale díky, nějak si to proklikám.
@Sadako (17.10.2012 02:44): Nevíš, kde by se dal sehnat záznam z té oslavy?
@Sadako (17.10.2012 02:44): Tešim, teším... na výsledný produkt aj na proces tvorby :)
Hm, v Obisidianu to umí rozbalit, party hard.
http://www.ustream.tv/channel/project-eternity-live-stream
...a nakonec se přes ty 4 mega (i s paypalem) dostali.
http://www.ustream.tv/channel/project-eternity-live-stream
...a nakonec se přes ty 4 mega (i s paypalem) dostali.
Majú na to slušne našlápnuté. V posledný deň tam ešte popribúdajú kolektívne vklady z rozličných komunít, každý z nich za niekoľko tisíc.
wow, už mají víc jak wasteland 2, dokáží trumfnout i Double Fine? Mají na to ještě 3 dny...
@Bodkin (27.09.2012 22:39): @Tarhiel (27.09.2012 21:29): Takže vcelku dobré zprávy :)
EA by měli vlastnit W1(hru), ale značku(trademark) Wasteland nechali propadnout a Fargo ji koupil... Takže Wasteland (hra) mu nepatří, ale jméno Wasteland ano a Wasteland 2 bude jeho celé.
Tak nějak
Tak nějak
@Sinister (27.09.2012 16:13): Rozumiem, ale nevravel Fargo, že práva na Wasteland odkúpil už dávno - kompletne (do IP práv sa príliš nevyznám)? A jednotku mu EA s láskavým zvolením dovolili pribaliť k dvojke?
@Tarhiel (26.09.2012 20:29): Obávám se kvůli tomu třeba o budoucnost značky Wasteland. Nejsem si úplně jist, jak je to s právy na ní. Licence k distribuci jedničky byla poskytnuta zdarma, vývoj a distribuce dvojky potom, pokud ne zdarma, pak za pakatel. Jak je to s hypotetickou trojkou, to je to, oč zde kráčí.
Kickstarter je imo spíš záležitost pro nové série, v případě čehokoli, co končí jinou číslovkou než jedna, to může zavánět problémy.
Kickstarter je imo spíš záležitost pro nové série, v případě čehokoli, co končí jinou číslovkou než jedna, to může zavánět problémy.
představení project Eternity s č. titulky
@Tarhiel (26.09.2012 10:19): Myslím si, že za tím je spíš zájem o licenci. Kickstarter jí nakopne (můžeš vidět okamžitě zájem o typ hry) a rozjede, pokud taková kurvička potom naváže dalším dílem, je úspěch téměř zaručen.
Navíc je samozřejmě cílem vyvíjet za minimální vklad.
Navíc je samozřejmě cílem vyvíjet za minimální vklad.
@mazar1234 (25.09.2012 22:14): , @Sinister (26.09.2012 00:02): Tento argument som už počul, ale prečo teda potom chcú "vyškriabavať zvyšky zo dna misy" a priživovať sa na, podľa nich, neatraktívnych projektoch ako Kickstarter?
Sorry, ale skutočne mám pocit, že zbadali niečo originálne, niečo, čo si samotní hráči (teda trh, koncoví uživatelia) žiadali a čo oni sami zavrhli a teraz sa snažia trápne zvrátiť to, aby sa v budúcnosti nemuseli plieskať o čelo.
Sorry, ale skutočne mám pocit, že zbadali niečo originálne, niečo, čo si samotní hráči (teda trh, koncoví uživatelia) žiadali a čo oni sami zavrhli a teraz sa snažia trápne zvrátiť to, aby sa v budúcnosti nemuseli plieskať o čelo.
@Tarhiel (25.09.2012 18:28): ...a mimoto jsem někde četl, jak i samotní vývojáři říkají, že je nesmysl, aby vydavatelé měli z jakéhokoli důvodu pocit ohrožení.
Nebudu lhát, vidět libovolného hlavouna z EA prosit za odpuštění, kát se a následně ho vidět spáchat rituální sebevraždu knoflíkem, obalem od šprcky a příklepovou vrtačkou - to jsou mé vlhké sny.
Každopádně i harmonie, kdy vznikají z hráčského pohledu zajímavé projekty (z distributorského samozřejmě riskantní), je fajn vývoj.
Nebudu lhát, vidět libovolného hlavouna z EA prosit za odpuštění, kát se a následně ho vidět spáchat rituální sebevraždu knoflíkem, obalem od šprcky a příklepovou vrtačkou - to jsou mé vlhké sny.
Každopádně i harmonie, kdy vznikají z hráčského pohledu zajímavé projekty (z distributorského samozřejmě riskantní), je fajn vývoj.
@Tarhiel (25.09.2012 18:28): Ono odcerpavanie ako odcerpavanie. Ked sa to tak vezme tak tie rozpocty kickstarteroviek su uplne smiesne v porovnani s ich AAA standardom. V podstate aj zarobok minecraftu je sice z pohladu jedneho cloveka dozivotna renta, ale z pohladu nejakeho EA je to ledva benzin na par mesiacov do autoparku managementu (obrazne povedane).
@valcik (24.09.2012 21:55): Boli by hlúpi (Fargo aj Obsidian) keby ju využili. Mám taký dojem, že vydavatelia sa zobudili zo zimného spánku a začínajú vidieť, že crowdfunding je pre nich potiencionálne nebezpečenstvo (odčerpávanie peniažkov na nimi nezafinancované tituly).
Minimálne jednu podobnú ponuku dostal aj Fargo, keď odštartoval kickstarter pre W2.
@sxg (21.09.2012 00:18): Hajzlíci.
V posledních několika měsících nás oslovili různí vydavatelé a žádali nás o založení Kickstarter projektu. Ptal jsem se jich: "Takže vy chcete, abychom pod naším jménem udělali Kickstarter? Peníze z toho využijeme na vývoj hry a vy ji vydáte. My tedy přijdeme o práva na značku a získáme jen část příjmů?" A oni odpověděli ano.
Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/vydavatelstvi-c ... 34608_bw-magazin_anb
Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/vydavatelstvi-c ... 34608_bw-magazin_anb
@montana (18.09.2012 16:38): Ale krabica bola za 100 (+ 15 za prepravu do Európy) aj pri Wastlenade2 :)
@Marcusss (18.09.2012 15:32): aj tak to museli zmenit o_O Kazdopadne ted koukam, ze ta krabice je fakt az za stovku, tak na to kaslu :)
@montana (18.09.2012 10:56): BS nechtějí poštovné... a v 50USD není za co... dokonce ani v 100USD, tam je poštovné součástí.... mám pocit, že nic u BS nechce poštovné...
U Project Eternity poštovné je, to jo.
U Project Eternity poštovné je, to jo.
@Marcusss (15.09.2012 11:29): Me ty stretch goaly u BS prijdou docela smesny. Ze zacatku i tech 400k vypadalo jako beh na dlouhou trat a abych rek pravdu, tak sem neveril, ze daji aktualnich 600k :)
Rad bych jim dal 50 dolacu, ale to by po me jeste nemohli chtit 15$ za debilni postovny, kdyz jiny kickstartery jsou schopny ho mit zdarma.
Rad bych jim dal 50 dolacu, ale to by po me jeste nemohli chtit 15$ za debilni postovny, kdyz jiny kickstartery jsou schopny ho mit zdarma.
Zatím jsem dal 35USD...
Jen mě trochu mrzí, že http://www.kickstarter.com/projects/1655 ... ents-curse-adventure nijak zvlášť nesoupá... ty stretch goaly jsou docela fajn, alespoň těch 800K by mohli nabrat...:/
Jen mě trochu mrzí, že http://www.kickstarter.com/projects/1655 ... ents-curse-adventure nijak zvlášť nesoupá... ty stretch goaly jsou docela fajn, alespoň těch 800K by mohli nabrat...:/
Vypadá to nadějně, asi to bude první kickstarter projekt, do kterého zainvestuju.
@Isair (14.09.2012 19:56): Přesně tak. Dokud neuvidím klasický Infinity screenshot, tak mě to nechává chladným (ta mapka ale vypadá slibně :).
@Drolin (14.09.2012 19:50): Doufejme, tvrdí to...
Nevím proč, ale stále jim nějak nevěřím. Uvidím až přijdou s něčím konkrétním (gameplay, screeny, bližší info).
Nevím proč, ale stále jim nějak nevěřím. Uvidím až přijdou s něčím konkrétním (gameplay, screeny, bližší info).
Hovadsky dobré! Zdá sa, že z toho nakoniec vylezie tučné a vypasené RPG.
Som zvedavý na súbojový systém, aby to nakoniec nebola konzolovina ako DA:O.
Som zvedavý na súbojový systém, aby to nakoniec nebola konzolovina ako DA:O.
Takže se spíše snaží přiblížit IWD a ToEE než NwN? (z videa to jaksi patrné není)
Pokud by to bylo klasické izo 2D, pak také COOL!
Pokud by to bylo klasické izo 2D, pak také COOL!
kool
http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity
"Obsidian Entertainment and our legendary game designers Chris Avellone, Tim Cain, and Josh Sawyer are excited to bring you a new role-playing game for the PC. Project Eternity (working title) pays homage to the great Infinity Engine games of years past: Baldur’s Gate, Icewind Dale, and Planescape: Torment."
"Obsidian Entertainment and our legendary game designers Chris Avellone, Tim Cain, and Josh Sawyer are excited to bring you a new role-playing game for the PC. Project Eternity (working title) pays homage to the great Infinity Engine games of years past: Baldur’s Gate, Icewind Dale, and Planescape: Torment."
Představení RPG na motivy seriálu South Park - odkaz
@Longin (20.03.2012 13:12): takový Valve by nemuselo být špatný
tihle chudáci by potřebovali po těch cca 15 letech kloudného vydavatele a ne ty kkty, co měli doteď
Tak co jineho ocekavat od Bethesdy. Obsidian mohou jen litovat toho, ze hru vic nevyladili, protoze vetsina nizkych hodnoceni je kvuli bugum (plus kvuli tomu, ze "je to stejne jako Fallout 3").