K informacím. V současnosti pracuje část týmu Cauldornu pod Bohemkou na Day Z, kde mají na starost, propracovat lov zvěře. Myslím si, že vzhledem k jejich zkušenostem, nemohl existovat vhodnější kandidát :)
Diskuze
Přidal to tam nějaký anonym. Asi fake, taky jsem o tom nikde jinde nic nenašel...
Na anglické wikipedii je zmínka o hře Cabela's KR's Outdoor Exploring z roku 2014. Jenže to je asi jediná stopa o této hře na celém internetu. :D To měla být nějaká připravovaná hra po Cabela's Big Game Hunter Pro Hunts?
Asi na tom něco bude. odkaz
Ježiši, no jo... Ono je dnes prvního dubna :D Ale ne, fakt to myslím vážně - ta odpověď mi přišla ještě v březnu :-)
@Najlvin (01.04.2014 00:05): Jestli to není Apríl, tak +1 za investigativní info :-)
Tak přeposílám ještě to co mi bylo odepsáno přímo z vedení Cauldronu, snad se za to nikdo nebude zlobit:
"Cauldron nebol nikym odkupeny. Kedze s chalanmi z Bohemky sa pozname uz od cias Spellcrossu, dospeli sme spolocne k nazoru ze pre oba teamy by prospelo spolupracovat na jednom projekte. Zalozili sme pobocku a aby sa pobocka dlho nestartovala, presunuli sme tam vsetko co momentalne nevyuzijeme. Ludi aj techniku. Pricom kopec skusenosti z produkcie konzolovych hier a loveckych simulatorov sa da zuzitkovat na vyrobe DayZ.
Cauldron stale pokracuje, celu vytobu sme presunuli do Top3Line kde robime na zaujimavych velkych tituloch. Mobilne platformy teraz mimoriadne kazia investicie potencionalnych investorov do vacsich projektov na konzoly. Situacia na trhu je pre kazdeho coraz tazsia.
Prava na Chasera stale vlastnime pokracovanie kludne v buducnosti mozeme urobit. Len na to bude treba cas a financie."
Z toho jasně plyne, že Cauldron jako takový nadále existuje. O čemž se mimo jiné můžete přesvědčit i na jejich facebookovém profilu, kde aktivně propagujáí jejích nejnovější loveckou hru, která mimochodem vypadá, že se dost povedla :-)
"Cauldron nebol nikym odkupeny. Kedze s chalanmi z Bohemky sa pozname uz od cias Spellcrossu, dospeli sme spolocne k nazoru ze pre oba teamy by prospelo spolupracovat na jednom projekte. Zalozili sme pobocku a aby sa pobocka dlho nestartovala, presunuli sme tam vsetko co momentalne nevyuzijeme. Ludi aj techniku. Pricom kopec skusenosti z produkcie konzolovych hier a loveckych simulatorov sa da zuzitkovat na vyrobe DayZ.
Cauldron stale pokracuje, celu vytobu sme presunuli do Top3Line kde robime na zaujimavych velkych tituloch. Mobilne platformy teraz mimoriadne kazia investicie potencionalnych investorov do vacsich projektov na konzoly. Situacia na trhu je pre kazdeho coraz tazsia.
Prava na Chasera stale vlastnime pokracovanie kludne v buducnosti mozeme urobit. Len na to bude treba cas a financie."
Z toho jasně plyne, že Cauldron jako takový nadále existuje. O čemž se mimo jiné můžete přesvědčit i na jejich facebookovém profilu, kde aktivně propagujáí jejích nejnovější loveckou hru, která mimochodem vypadá, že se dost povedla :-)
@Paul (31.03.2014 18:49): V novembri 2013 musel Cauldron prepustiť približne polovicu zo svojich stálych zamestnancov a okrem nich odišli aj všetci živnostníci, ktorí pracovali na dohodu. Išlo o problém s ich vydavateľom, ktorý nezískal plánovanú licenciu a posunul kvôli tomu vývoj rozpracovanej hry na neurčito. Ak teda Bohemka píše, že v r. 2013 poskladala štúdio z bývalých zamestnancov Cauldronu, neznamená to že sa pôvodný Cauldron zrušil.
In 2013, Bohemia Interactive opened a new studio in Bratislava, Slovakia - as part of the Czech company's portfolio of next generation game development studios. The new studio is composed by former recruits from the successful Slovak studio CAULDRON, spol. s r.o., and has acquired selected CAULDRON's facilities and technologies.
Tak pozor, dostal jsem echo z Cauldronu, že prý zrušen nebyl a odkoupen taky ne. Chlapy se pouze dobře znají, a tak došlo na spojení sil a společnou spolupráci s tím, že došlo k založení nové pobočky Bohemky. Nicméně Cauldron nadále existuje, vlastní práva na případné pokračování svých her a momentálně se věnuje výrobě mobilních her. S Bohemkou jde jen o spolupráci ;-)
@Bedivere (28.03.2014 19:57): dobrá práce :) Jsi fakt skoro jak detektiv, tak můžeš asi už upravit profil od páč tímto je cauldron zrušen.
@Najlvin (28.03.2014 18:29): Asi bych to bral za oficiální. Podíval jsem se na stránky Bohemky.
odkaz
Dole jsou spobočky BIS a Cauldron tam je už uveden jako Bohemia Interactive Slovakia.
odkaz
Dole jsou spobočky BIS a Cauldron tam je už uveden jako Bohemia Interactive Slovakia.
To je ovšem spíše smutná zpráva, pokud je to pravda. Šance na pokračování Chasera se tím pádem snižují na minimum :-(
@Bedivere (28.03.2014 17:38): HURÁÁÁÁ!
Navíc citace z tvého odkazu ohledně toho, co budou dělat na DayZ: "Očekávat můžeme i nová zvířata, která půjde lovit. Právě na nich dělá bývalý Cauldron, stejně jako na kolizích a zmíněném pathfindingu." < někomu lepšímu to dát nemohli, to říkám rovnou, hoši z Cauldronu prostě vědí jak má vypadat lovecká hra a jestli se jim podaří do hry implementovat i pocit z lovu a jeho atmosféru, bude to jasné +
Navíc citace z tvého odkazu ohledně toho, co budou dělat na DayZ: "Očekávat můžeme i nová zvířata, která půjde lovit. Právě na nich dělá bývalý Cauldron, stejně jako na kolizích a zmíněném pathfindingu." < někomu lepšímu to dát nemohli, to říkám rovnou, hoši z Cauldronu prostě vědí jak má vypadat lovecká hra a jestli se jim podaří do hry implementovat i pocit z lovu a jeho atmosféru, bude to jasné +
Tak to asi je pravda. Dean Hall z Bohemia Interactive Studio potvrdil, že Cauldron byl odkoupen a měl by být přejmenován na Bohemia Interactive Slovakia. Měl by pomáhat s tvorbou DayZ.
odkaz
odkaz
@Coldplaz (17.03.2014 23:27): v usa by to koupili i kdyby to byl simulátor, tam tyhle hry mají fakt úspěch, Cauldroňané o tom mluvili v jednom rozhovoru...a že je to pro ně celkem byznys, který dělají pro EA
Tak DH 2013 ani neměl být lovecký simulátor, proto se to taky jmenuje Dangerous Hunts. Je to klasická střílečka, kde jen místo lidí nebo mutantů střílíš zvířata :-) Ale ta nová hra vypadá, že bude víc mířit k tomu simulátoru. Uvidíme. Sice tenhle žánr her nevyhledávám, ale protože je to práce Cauldronu, tak to musím zkusit. Ale až ve slevě po té, co to zdegenerování amíci vemou útokem v obchodech - za tu cenu, divím se, že jsou tyhle hry u nich tak děsně populární...
@Coldplaz (17.03.2014 23:27): Mrkni na nějaký gameplay 2013, to není lovecký sim. V těch se obvykle nebourá a pak se Desert EAglem nebráníš před smečkama útočících hyen a do toho sem tam headshotuješ zebru pro dobrou míru :/
Nová hra od Cauldronu zanedlouho na Steamu: http://store.steampowered.com/app/247770/?snr=1_4_4__105_1
@Najlvin (12.03.2014 22:15): boží mlýny melou pomalu ale jistě :D
Tak mám potvrzeno přímo z Cauldronu, že to pravda není. Došlo jen k tomu, že po propouštění spousta lidí z Cauldronu přešla do Bohemia Interactive. Ale jinak Cauldron dál funguje jako samostatné studio. I když ve stavu, kdy zrovna nevyvíjí žádné velké hry...
@Bedivere (10.03.2014 09:19): YEAHHHH!!! HELLL YEAH! :D a už máte hovno! :P :D
Bylo jasný že lovecké hry nemůžou Cauldron držet věčně :D(i když velice kvalitní a ve světě oceňované, nechápu proč tady mají tak nízké hodnocení)
Přeji si ať je to pravda, páč tak se spellcross stává českou hrou se vším všudy :)
Bylo jasný že lovecké hry nemůžou Cauldron držet věčně :D(i když velice kvalitní a ve světě oceňované, nechápu proč tady mají tak nízké hodnocení)
Přeji si ať je to pravda, páč tak se spellcross stává českou hrou se vším všudy :)
http://games.tiscali.cz/tema/vyvoj-her-v-cesku-v-roce-2013-cast-1-65583
Tady se píše, že Bohemia Interactive Studio nejspíše Cauldron odkoupila.
Tady se píše, že Bohemia Interactive Studio nejspíše Cauldron odkoupila.
@Najlvin (21.11.2013 13:48): A ptal ses ho, proč není Spellcross: Poslední bitva na GOGu? To je imo nejpalčivější otázka Cauldronu.
Tak se mi dostalo vyjádření přímo od šéfa Cauldronu a ten mě ujistil, že Cauldron s vývojem ještě nekončí. Prý už se připravují další zajímavé projekty, jen to zkrátka chce čas.
Taky už jsem to četl. No, snad je to fakt jen dočasné a jen co se trh zase uklidní, tak se k tomu vrátí. Spíše ale měli přejít namísto k mobilům zpět na PC. Nebo zkusit rozjet nějaký vlastní projekt přes KickStarter. Dělat hry jen pro Activision nemohlo vést k ničemu dobrému. Dalo se to čekat - jen co nastaly problémy na trhu, hodili je přes palubu. A to přitom pro ně byl Cauldron díky těm loveckým hrám jeden z nejvýdělečnějších týmů...
Držím jím palce, aby se z toho zase vymotali. A už proboha zkusili jít do něčeho vlastního. Na pokračování Chasera nebo Spellcrossu tu čeká spousta lidí. Nikdo mi nevymluví, že by to nemělo alespoň nějaký úspěch :-)
Držím jím palce, aby se z toho zase vymotali. A už proboha zkusili jít do něčeho vlastního. Na pokračování Chasera nebo Spellcrossu tu čeká spousta lidí. Nikdo mi nevymluví, že by to nemělo alespoň nějaký úspěch :-)
Chaser nevynikal ani tak gameplayem, ale hlavně supr příběhem, kterej se mi hodně líbil a postavu Chasera jsem si dost oblíbil. :)
Já myslím, že Spellcross 2 i Chaser 2 jednou přijdou - musí. Jsou to jejich dvě nejpopulárnější a dodnes žádané herní značky. Zájem by tedy byl. A jak mám potvrzeno od samotných tvůrců, pokračování pro tyto dvě hry je pořád v plánu. Záleží jen na tom, zda najdou toho správného investora, který bude ochoten vývoj zafinancovat ;-)
Kdyby raději udělali Spellcross 2, to by bylo super :)
@montana (31.07.2013 19:55): Škoda, vypadalo to fakt super :(
@PRIVATE MARTIN (20.04.2013 18:16): Tak já osobně proti té hře celkem nic nemám. Že je nevydařená je spíše obecný názor. Není to ale tak dlouho, co jsem si ji koupil a chtěl konečně pořádně zahrát. V době vydaní jsem ji totiž nějak nedohrál, ale příběh vypadal docela zajímavě a to mě k ní přilákalo zpět. Jenže jsem bohužel zjistil, že na nových grafických kartách je ta hra zcela nehratelná... Škoda...
Nechápem čo majú všetci proti tým Gene Troopers. Ja som si to svojho času kúpil v trafike a za tie peniaze som bol celkom spokojný.
@Indian (20.04.2013 03:19): Tak za to ale zrovna Cauldron moc nemůže - to už byla hra na zakázku pro Activision a ten si diktoval, co tam má být a jak to bude vypadat. Ostatně stejně jako všechny následující hry... Vlastsně, poslední hrou čistě od Cauldronu bylo nepříliš vydařené Gene Troopers a pak už jen vesměs dělali hry na zakázku...
Za jejich nejzdařilejší počin je obecně považován Spellcross a Chaser a já pevně dofám, že se k těmto hrám někdy v budoucnu opět vrátí :-)
Za jejich nejzdařilejší počin je obecně považován Spellcross a Chaser a já pevně dofám, že se k těmto hrám někdy v budoucnu opět vrátí :-)
@leebigh (19.04.2013 10:44): no každopádně ty hry stojí všechny za vyliž prdel, co si budeme povídat :-). Ten SoF prostě posrali a to se jen tak neodpouští.
Přesně tak. Ostatně, zaznělo to i v jedné z těch přednášek. V současné nejisté době je pro ně výroba her na zakázku jistota, která je zkrátka drží nad vodou.... Na drughou stranu - mohl by jim jednou Activision nechat volnou ruku a udělat je něco většího, vlastního. Cauldron má velký potenciál a je mi hrozně líto, že ho Activision nedokáže využít... Ale tak se snad někdy do budoucna dočkáme jejich vlastního titulu, ale holt siu budeme muset počkat, až tomu bude situace přát :-)
@Indian (18.04.2013 16:18): Já bych nemluvil o podřadné práci. Dělají hry na zakázku (ačkoliv třeba ne příliš kvalitní) a pokud je to živí a zajistí si tak existenci pro firmu, tak je to asi lepší než rizika s novým projektem s nejistým úspěchem a finančním výsledkem.
@Najlvin (17.04.2013 12:51): To studio se zabíjí hlavně děláním her jako je Soldier of Fortune: Payback, který je oproti původním dílům strašné špatnej a zatratilo to všechnu atmosféru. Prostě kluci slovenští momentálně odvádějí pro Activision tu nejpodřadnější práci co si budeme nalhávat :-)
@Najlvin (17.04.2013 12:51): Super přednášky, díky za tip!
Zajímavé přednášky tvůrců z Cauldronu na téma historie tohoto slovenského studia či o vývoji her obecně. Celkem zajímavé ;-)
Video 1 - Marián Feroko: Rob to, čo ťa baví
Video 2 - Vladimír Geršl: Dangerous Hunts 2013
Video 3 - Vladimír Geršl: Čo robí Game Designer
Video 4 - Vladimír Geršl a Michal Rendoš: Diskuze po přednášce
A na závěr taková perlička, aby jste si nemysleli, že je Cauldron už nadobro odepsaný jen k vývoji loveckých her na zakázku pro Activision. Ve skutečnosti je tu stále velká snaha o vlastní velký titul, například pokrařčování Spellcrossu či Chasera. Nebo pokus o zcela novou hru, jako slibně vypadající rpg Revolution - odkaz na video. Bohužel se zatím nenašel žádný schopný investor, takže hra je u ledu... Každopádně Cauldron rozhodně chce vyvýjet zajímavější hry, jen to holt vázne na finanancování, a to je škoda :-/
Video 1 - Marián Feroko: Rob to, čo ťa baví
Video 2 - Vladimír Geršl: Dangerous Hunts 2013
Video 3 - Vladimír Geršl: Čo robí Game Designer
Video 4 - Vladimír Geršl a Michal Rendoš: Diskuze po přednášce
A na závěr taková perlička, aby jste si nemysleli, že je Cauldron už nadobro odepsaný jen k vývoji loveckých her na zakázku pro Activision. Ve skutečnosti je tu stále velká snaha o vlastní velký titul, například pokrařčování Spellcrossu či Chasera. Nebo pokus o zcela novou hru, jako slibně vypadající rpg Revolution - odkaz na video. Bohužel se zatím nenašel žádný schopný investor, takže hra je u ledu... Každopádně Cauldron rozhodně chce vyvýjet zajímavější hry, jen to holt vázne na finanancování, a to je škoda :-/