@
Cobot (01.06.2020 11:31): zkus to. Dneska si vše zazalohujes přes cloud automaticky včetně aplikaci a pak si to zase během chvíle vyvolas. Přesně tento problém mi nastal postupně u všech telefonu. Většinou to na reklamaci rozeberou, pročistí, spají a zase to jede. Vzhledem k tomu že mě sralo každej telefon takhle posílat tak jsem si koupila magnetickou nabíječku. Takže mám v telefonu standardně pořád pichnutej takovej konektor a nabíječka se k němu jen chytí. Na Ali za 25 Kč a můžeš si vybrat z neprebernych velikosti, barev atd. Jedny co mě na tom stve, že ta nabíječka na konci svítí a já nabijim většinou v noci na nočním stolku. Vyřešila jsem to tak, že si dávám mobil do šuplíku. Až si příště budu kupovat mobil, tak idelane aby v sobě měl už bezdrátové nabíjení.
Ale u Vodafonu jsem nikdy nereklamovala. Počítám, že by to mohlo být bezproblémové, tyhle větší společnosti většinou raději vyhoví zákazníkovi než aby na ně kvůli takové prkotine někdo psal špatné recenze. Třeba Mall mi vždy vše vyreklamovat úplně bez problémů.
Poslední majster štik se nám povedl s dětskou chuvockou s kamerou, kterou jsme před 2 lety koupili přes stránky prodeti nebo tak nějak a trochu nám začala blbnout také kvůli napájení, tak jsem ji chtěla poslat na reklamaci a zjistili jsem, že tu společnost koupil Mall. Celá ta reklamace byla děsně zmatená, nechtěli nám to přijmout v kamenné prodejně, museli jsme to někam poslat poštou, ale nakonec nám napsali, že jediné řešení je, že nám vrátí peníze. Což se fakt hodilo, protože já to chtěla nechat opravit a pak už prodat ;o) takže jsme si užívali chůvičku dva roky zadara. Počítám teda, že Mall si ji spravil a pak prodal jako zboží druhé jakosti.