LIUWIL
2826
Hlášení chyb v profilech her a vývojářů
@LIUWIL (01.01.2015 16:59): Super, děkuju. Než se to vyřeší tak, aby tam nemuselo být nic, budu používat tohle.
Omlouvám se za Vám za komplikace lidi, netušil jsem, že popis nepůjde smazat. Dělal jsem si vývojáře do šuplíku, abych včera před půlnocí vyrukoval s pořádnou dávkou, a potřeboval jsem je nějak označit, abych vědel, co jsem vůbec upravoval, při přidávání jsem chtěl poznámky smazat, ale nešlo mi to, tak jsem poslal návrh i s poznámkami, myslel jsem, že vy na to práva máte.
Doufám, že to nějak vyřešíte, protože popisky k nim už dělat v dohledný době fakt nechci, jsem za poslední tejden zcela vyčerpán :)
Doufám, že to nějak vyřešíte, protože popisky k nim už dělat v dohledný době fakt nechci, jsem za poslední tejden zcela vyčerpán :)
@Jumas (01.01.2015 16:35): Z legrace jsem tam zkusil napsat alt+255 a vzalo mi to :-D
Jo, já si nevšiml, že je to teď u všech těch nových návrhů. No, řešením by bylo, aby navrhující doplnil popisky ke všem svým návrhům :-)
Schvalující by měl mít určitě možnost pole smazat a pustit dál
Schvalující by měl mít určitě možnost pole smazat a pustit dál
@jazz1 (01.01.2015 16:24): No právě. Nebudu přece u těch 130 vývojářů hledat nějaké info, jen abych to mohl editovat a schválit. K některým se ani nic nenajde. Kdyby to šlo alespoň nahradit mezerou nebo enter, ale ani to nefunguje. Teď jsem zjistil, že to samé je i u země původu. Pokud už je jednou nějaká zvolená, nelze dát "- upřesněte -", tedy prázdnou kolonku. Memphis by se na to mohl podívat a tohle pravidlo zrušit. U roků vzniku a zániku a u oficiálních stránek vše funguje.
@Jumas (01.01.2015 16:16): Tomu rozumím, to pole popisku vyžaduje alespoň jeden znak, tedy musíš to, co tam je napsáno, něčím nahradit.
Je pravdou, že už jsem s tímto taky několikrát bojoval, a možná by bylo vhodné alespoň pro schvalování toto upravit.
Je pravdou, že už jsem s tímto taky několikrát bojoval, a možná by bylo vhodné alespoň pro schvalování toto upravit.
@jazz1 (01.01.2015 16:11): Asi mi nerozumíš. Nejde o to, že vývojář nemá žádnou hru, ale o to, že je v jeho popisku slovo "logo", které nejde ani editací odstranit, protože tam musí zůstat alespoň jeden znak, když už byl popis jednou vytvořen. To samé se děje u schvalování dalších editací vývojářů.
@Jumas (01.01.2015 12:41): Jde o prázdnou kartu vývojáře, (asi byla nějaká hra, kde figuroval jako vývojář, editována, resp. byl u ní změněn vývojář) a jeho karta zůstala bez hry.
Řešením je použít tuto kartu při zakládání hry na vývojáře, který zde ještě není a pak ji editovat na nového vývojáře, který patří k té dané hře.
Tím se zbavíme i této prázdné karty.
edit: asi složitě napsané, ale takto jsem to už několikrát dělal.
Řešením je použít tuto kartu při zakládání hry na vývojáře, který zde ještě není a pak ji editovat na nového vývojáře, který patří k té dané hře.
Tím se zbavíme i této prázdné karty.
edit: asi složitě napsané, ale takto jsem to už několikrát dělal.
U vývojáře [chybný odkaz na vývojáře] je v popisku slovo "logo". Při jeho editaci ale nelze odstranit, protože jakmile už se k vývojáři nějaký popis napíše, může se maximálně tak upravit, ale musí tam vždy být alespoň jeden znak.
EDIT: Tak popis nejde odstranit ani při schvalování. Vždy tam musí zůstat alespoň jeden znak. Zkoušel jsem Chrome, Mozzilu i IE.
EDIT: Tak popis nejde odstranit ani při schvalování. Vždy tam musí zůstat alespoň jeden znak. Zkoušel jsem Chrome, Mozzilu i IE.
U hry Star Fleet I: The War Begins! je jako autor mylně uvedena firma Cygnus Studios - a.k.a. Cygnus Multimedia. Tato firma vznikla až později, jak dokladuje její profil .
Dle Moby Games je správný autor jiná firma Cygnus - spíš známá jako Interstel
Zjištěno náhodně při brouzdání netem a pátrání v historii té novější firmy Cygnus.
Dle Moby Games je správný autor jiná firma Cygnus - spíš známá jako Interstel
Zjištěno náhodně při brouzdání netem a pátrání v historii té novější firmy Cygnus.
Prosím o sloučení profilů vývojářů Strategic Studies Group a [chybný odkaz na vývojáře].
Prosím o sloučení profilů vývojářů ManMachine Games a [chybný odkaz na vývojáře]
do jediné ManMachine Games.
do jediné ManMachine Games.
@M.a.t.t. (13.11.2014 09:32): Toto už bylo postováno v Hlášení programových chyb tuto, tak to nepřehlédne
@leebigh (13.11.2014 10:41): Ten rovný, easy > zafixuj si alt+39.
Nespamujte tu toľko, lebo si Memphis nevšimne mnou nahlásenú chybu :)
@MartinezZ (13.11.2014 11:06): Na klávesnicích kde je velký L-kový ENTER ta klávesa chybí. Může se nacházet vedle Backspace, pokud je malý ale u některých "národních" variant klávesnic je i tam něco jiného, takže záleží na tom, jakou má leebigh klávesnici. ;-)
@leebigh (13.11.2014 10:41): ' ? Shift+tlačíto vedle Enteru (' ¨ | )
Nevím, ale nemůže být problém s rozdílnými typy apostrofů ?
Máme přece čárku - " ´ " a je pak apostrof - " ' ", který je právě v tom názvu.
Já píšu ten "čárkový", protože nevím, jak ten rovný napsat. Který máme vůbec psát do profilů, aby názvy na DH měly štábní kulturu ? Chystám totiž přidat hru Boppin´ .
Máme přece čárku - " ´ " a je pak apostrof - " ' ", který je právě v tom názvu.
Já píšu ten "čárkový", protože nevím, jak ten rovný napsat. Který máme vůbec psát do profilů, aby názvy na DH měly štábní kulturu ? Chystám totiž přidat hru Boppin´ .
V profiloch hier od Charlie's Games sa tiež názov vyvojára zobrazuje s lomítkami.
@Jumas (12.11.2014 21:36): Cyberdyne Systems byli Angličané, Cyberdyne zase Němci. Poznat to jde i na moby v credits příslušných her.
@jazz1 (12.11.2014 21:24): Tak to se omlouvám. Já beru mobygames jako relevantní zdroj, a když to na ní bylo po kupě, tak jsem myslel, že by to tak mělo být i tady. Ale pokud do toho vidíš, není o čem.
@Jumas (12.11.2014 20:22): Já právě myslím, že to tak není. Byli dvojí vývojáři se stejným názvem - mrkni do změn profilu Big Sea: The Better One Will Win. Hodlám do budoucna alespoň jednoduše v profilu obou vývojářů rozlišit.
To, že je mobygames nerozlišuje, není v tuto chvíli relevantní.
To, že je mobygames nerozlišuje, není v tuto chvíli relevantní.
Cyberdyne a Cyberdyne Systems jsou jedni a ti samí vývojáři. Správně je Cyberdyne Systems s již vytvořeným profilem.
@jazz1 (31.10.2014 10:59): Opraveno.
V profilech her Dunkle Schatten, Vampires Dawn: Reign of Blood, Vampires Dawn II: Ancient Blood se zvláštně zobrazuje název vývojáře, ta lomítka tam určitě nepatří.
@LIUWIL (01.10.2014 10:08):
Stran těch diskutovaných interních studií bych opravdu volil individuální přístup - nechat splynout filiálky třeba EA či UbiSoftu a svébytné firmy ponechat, třeba ty, co jsi uvedl.
Těch studií - vydavatelů zas tak málo nebude, spíše ti menší - id Soft, Apogee apod.
V dnešní době v podstatě každý, co si dá titul na Steam či jinou digi distribuci, je tedy vlastně vydavatel.
Je opravdu třeba přesně vymezit, jestli firma, která se stará o celosvětovou distribuci, je jen distributor, nebo i vydavatel. Navíc ještě pokud začnou změny či pohlcování firem, opravdu situace začne být nepřehledná a nedokážu si představit, jak by případná položka Vydavatel byla ošéfovaná.
Vem si třeba Doom II.
Dle Moby Games je publisher GT Interactive. Pohlcen Infogrames, ale práva na id hry měli pak Activision (vydali Doom Collector´s Edition - včetně prvního Doomu, který vydal id Soft), pak se pokud vím přejmenovali na Activision - Blizzard. Takže které jméno vydavatele by tam bylo ?
Nebo Duke Nukem 3D.
Opět dle Moby vydavá GT.
Ovšem pokud se podíváš na obaly, tak je situace jiná. GT figuruje jenom na nějakém evropském vydání. Jinde figuruje Formgen, nicméně k tomu spousta dalších jmen na různých vydáních - Eidos, CDV, US Gold. Není i GT nakonec jenom distributor ?
Prostě bych raději vydavatele nezaváděl, vedlo by to ke zmatkům.
Stran těch diskutovaných interních studií bych opravdu volil individuální přístup - nechat splynout filiálky třeba EA či UbiSoftu a svébytné firmy ponechat, třeba ty, co jsi uvedl.
Těch studií - vydavatelů zas tak málo nebude, spíše ti menší - id Soft, Apogee apod.
V dnešní době v podstatě každý, co si dá titul na Steam či jinou digi distribuci, je tedy vlastně vydavatel.
Je opravdu třeba přesně vymezit, jestli firma, která se stará o celosvětovou distribuci, je jen distributor, nebo i vydavatel. Navíc ještě pokud začnou změny či pohlcování firem, opravdu situace začne být nepřehledná a nedokážu si představit, jak by případná položka Vydavatel byla ošéfovaná.
Vem si třeba Doom II.
Dle Moby Games je publisher GT Interactive. Pohlcen Infogrames, ale práva na id hry měli pak Activision (vydali Doom Collector´s Edition - včetně prvního Doomu, který vydal id Soft), pak se pokud vím přejmenovali na Activision - Blizzard. Takže které jméno vydavatele by tam bylo ?
Nebo Duke Nukem 3D.
Opět dle Moby vydavá GT.
Ovšem pokud se podíváš na obaly, tak je situace jiná. GT figuruje jenom na nějakém evropském vydání. Jinde figuruje Formgen, nicméně k tomu spousta dalších jmen na různých vydáních - Eidos, CDV, US Gold. Není i GT nakonec jenom distributor ?
Prostě bych raději vydavatele nezaváděl, vedlo by to ke zmatkům.
@LIUWIL (01.10.2014 10:08): EA je samo sobě vydavatelem i vývojářem. Samotné vývojové týmy jsou součástí organizace a nemají žádné vlastní weby ani informace k nim. EA je zkonzumovalo a zařadilo do své struktury. Nějaké EA Black Box sice mlžná existuje interně, ale navenek je to jen EA. A nejsem si jist, zda má smysl z pozice DH řešit interní řešení a dělení práce v rámci velkých vývojářských a vydavatelských domů. Logo a znělka je u všech stejná.
@MartinezZ (01.10.2014 08:27): To zase má na svědomí fakt, že se jedná o stejného vydavatele, pro kterého hru dělali. Právě proto by mělo smysl vydavatele zavést.
@leebigh (01.10.2014 07:58): Distributor =/= Vydavatel
Vydavatel se mění jen opravdu za velmi výjimečných okolností. Popravdě ani nevím, jestli se to někdy stalo.
Co si pamatuju, tak když šel do kytek vydavatel, stáhl s sebou i všechny své vydané tituly a pak akorát občas byly pletky když někdo chtěl hru dál prodávat, resp. ji oživit.
@Crash (01.10.2014 08:40): Studií, které si sami dělají vydavatele, bys napočítal na jedné ruce. Neviděl bych v tom problém. Stačil by profil jeden, ve kterém je uvedeno, že firma působí jako vydavatel i jako vývojář.
Pokud by se vlastněná studia přepsala pod jeden profil, přijdeme o profily studií jako Arcane, id, Visceral, Infinity Ward, Treyarch, Bioware, Maxis a podobné. A nešlo by zavést pravidlo o tom, které studio se může napsat zvlášť a které nemůže, protože definice v tomto směru v podstatě neexistují a ty rozdíly mezi studii jsou mlhavé. Každé to studio má nějakou svoji historii, ti lidé odněkud přišli, něco předtím dělali a ať už je vydavatel dal dohromady, nebo je koupil jako celek, pořád se jedná o jedno studio, které má na svém kontě jen určité hry.
@leebigh (01.10.2014 07:58): Distributor =/= Vydavatel
Vydavatel se mění jen opravdu za velmi výjimečných okolností. Popravdě ani nevím, jestli se to někdy stalo.
Co si pamatuju, tak když šel do kytek vydavatel, stáhl s sebou i všechny své vydané tituly a pak akorát občas byly pletky když někdo chtěl hru dál prodávat, resp. ji oživit.
@Crash (01.10.2014 08:40): Studií, které si sami dělají vydavatele, bys napočítal na jedné ruce. Neviděl bych v tom problém. Stačil by profil jeden, ve kterém je uvedeno, že firma působí jako vydavatel i jako vývojář.
Pokud by se vlastněná studia přepsala pod jeden profil, přijdeme o profily studií jako Arcane, id, Visceral, Infinity Ward, Treyarch, Bioware, Maxis a podobné. A nešlo by zavést pravidlo o tom, které studio se může napsat zvlášť a které nemůže, protože definice v tomto směru v podstatě neexistují a ty rozdíly mezi studii jsou mlhavé. Každé to studio má nějakou svoji historii, ti lidé odněkud přišli, něco předtím dělali a ať už je vydavatel dal dohromady, nebo je koupil jako celek, pořád se jedná o jedno studio, které má na svém kontě jen určité hry.
@LIUWIL (30.09.2014 20:47): Dokonce to může naopak problém ještě zintenzívnit, protože někdy se samostatná část firmy věnuje vydavatelství a jiná samostatná část vývoji. Takže pak bychom místo jednoho profilu, tu mohli mít profily dva, kde v jednom bychom žvatlali o vydavatelské činnosti a ve druhém o té vývojářské.
A to je, pokud to správně chápu, ten důvod, proč to MartinezZ navrhuje, že pro ty jednotlivá dílčí studia se těžko píší popisy do profilů, protože často se informace týkají firmy jako celku. Já jsem to tu nedávno řešil u Jowoodu, kdy po detailním pátrání jsem zjistil, že JoWood Productions nikdy nic nevyvinuli, všechny jejich hry vyvinuly studia JoWood Vienna nebo JoWood Ebensee a dá se to na obalech her dohledat. Takže by se vlastně JoWood Productions měli z DH vymazat, nicméně popisy pro ty dílčí studia dohromady prostě nedám, neboť o nich nejde pořádně nic najít. takže v tomhle případě bych ten MartineZzův návrh podpořil.
Nicméně jsem přesvědčený o tom, že jsou případy opačné, kdy ty samostatná studia mají jednoznačný rukopis, i dohledatelnou historii a tam by zase bylo škoda je nechat zmizet pod velkou značkou. Takže osobně bych preferoval selektivní přístup a řešit to případ od případu.
A to je, pokud to správně chápu, ten důvod, proč to MartinezZ navrhuje, že pro ty jednotlivá dílčí studia se těžko píší popisy do profilů, protože často se informace týkají firmy jako celku. Já jsem to tu nedávno řešil u Jowoodu, kdy po detailním pátrání jsem zjistil, že JoWood Productions nikdy nic nevyvinuli, všechny jejich hry vyvinuly studia JoWood Vienna nebo JoWood Ebensee a dá se to na obalech her dohledat. Takže by se vlastně JoWood Productions měli z DH vymazat, nicméně popisy pro ty dílčí studia dohromady prostě nedám, neboť o nich nejde pořádně nic najít. takže v tomhle případě bych ten MartineZzův návrh podpořil.
Nicméně jsem přesvědčený o tom, že jsou případy opačné, kdy ty samostatná studia mají jednoznačný rukopis, i dohledatelnou historii a tam by zase bylo škoda je nechat zmizet pod velkou značkou. Takže osobně bych preferoval selektivní přístup a řešit to případ od případu.
@LIUWIL (30.09.2014 20:47): Ale pořád je to jedna firma, jedna finanční politika politika, jedna DRM politika, jedno logo při startu hry, jeden copyright na obalu, jedna URL webovek :)
EA Black Box má třeba blbě URL, protože není žádná webovka jedné součástí EA konglomerátu (nechám opravit), je prostě jen EA - a že Black Box dělají NFS hry je podružné.
Ad. URL - to samé EA Canada a vše vysvětlující konec popisu.
EA Black Box má třeba blbě URL, protože není žádná webovka jedné součástí EA konglomerátu (nechám opravit), je prostě jen EA - a že Black Box dělají NFS hry je podružné.
Ad. URL - to samé EA Canada a vše vysvětlující konec popisu.
@LIUWIL (30.09.2014 20:47): To podle mě není zcela ideální řešení. Distributoři se časem mění - takže by byl problém nastavit pravidla - uvádět toho prvního nebo naopak posledního ? na jakém teritoriu (více distributorů v různých regionech) ? apod.
@MartinezZ (30.09.2014 12:57): Řešení problému: Zavést vydavatele jako položku databáze.
Ačkoli se jedná o vlastněná studia, často se jedná o do jisté míry samostatné entity, které ačkoli dostávají pokyny od mateřské společnosti, mají své vlastní vedení, vlastní postupy, vlastní záchody a podobně.
Ačkoli se jedná o vlastněná studia, často se jedná o do jisté míry samostatné entity, které ačkoli dostávají pokyny od mateřské společnosti, mají své vlastní vedení, vlastní postupy, vlastní záchody a podobně.
Není to ani tak chyba a vím, že se to už probíralo, jen se potřebuji vykřičet (tak sorry): Sjednoťte všechna ta vlastněná studia pod jeden profil - všechna EA,m všechny UBI apod.
@Crash (06.09.2014 18:04): Sloučeno.
Prosím o sloučení profilů vývojáře [chybný odkaz na vývojáře] a Out of the Park Developments.
@Crash (04.09.2014 10:48): Jako sorry, ale místo odkazu na tunu anglického textu jsi aspoň mohl napsat přeložený výtah. Trošku empatie prosím.
Ok, vzhledem k tomu, že jsem hru nehrál, tak to asi nechám být. Nebudu rozšiřovat diskutabilní profily her na DH, je tu na přidání mnohem víc jednoznačně samostatných her. Šlo jen o to že jsem si toho všiml, v rámci odstraňování odkazů na GOG. Každopádně díky za názory. ;-)
@Crash (04.09.2014 11:17): Já se spíše kloním k tomu, že by tu nový profil být neměl (ač to si myslím např. i o tom Broken Swordu - jenž je tu má - nebo o The Whispered World - ty více méně jen něco trochu upravují).
Trochu více na hraně to je myslím u Scratches Director's Cut, které přidává novou, ač velmi krátkou, kapitolu.
Trochu více na hraně to je myslím u Scratches Director's Cut, které přidává novou, ač velmi krátkou, kapitolu.
@MartinezZ (04.09.2014 10:55): Promiň na to abych z tvého prvního příspěvku odvodil to druhé, bych musel být Tianhe-2. Mimochodem reagoval jsem hlavně na nereagování VIPů. ;-)
@Drolin (04.09.2014 10:57): @ViRus (04.09.2014 10:58): Pro mě je to podle toho popisu tak na hraně, ale rozhodně ty změny mi přijdou větší než v Broken Sword 2 Remastered, který tu ovšem profil má.
@Drolin (04.09.2014 10:57): @ViRus (04.09.2014 10:58): Pro mě je to podle toho popisu tak na hraně, ale rozhodně ty změny mi přijdou větší než v Broken Sword 2 Remastered, který tu ovšem profil má.
@Crash (02.09.2014 12:46): Hlavní věcí pro přidání dalšího profilu stejné hry je změna příběhu, přidání nějaké kapitoly atd., pokud tu jsou profily her s přídomkem HD verze.
@Crash (02.09.2014 12:46): (tuto diskuzi nesleduji, proto reaguji nyní)
Osobně bych jen rozšířil profil o alt, název s "Director's Cut" a do třetího odstavce bych zmínil několik změn od staré k nové verzi. A tedy hrál jsem obě verze, ale na rozdíly si zcela nevzpomínám - ač v komentáři z moby to vypadá na větší proměny :).
Osobně bych jen rozšířil profil o alt, název s "Director's Cut" a do třetího odstavce bych zmínil několik změn od staré k nové verzi. A tedy hrál jsem obě verze, ale na rozdíly si zcela nevzpomínám - ač v komentáři z moby to vypadá na větší proměny :).
@Crash (04.09.2014 10:48): Nečteš mezi řádky (kravino) - za mě. neřešit. Do popisu napsat, že tehdy vyšla speciální edice, obsahující viz odkazy na jendotlivá rozšíření a případně info o úpravě grafiky atd a tím to končí. celý to shrnutí jde dát jen do pár vět, příběh hry bude stále stejný a žánr taky.
@jazz1 (04.09.2014 07:41): @Eru (04.09.2014 09:22): Hlavně že jste se vyjádřili k problému. Jako sorry, ale fakt mám rád, když položím dotaz, a místo odpovědi se dočkám debaty o naprosté kravině.
Každopádně děkuji h4nkovi za názor, nicméně bych v první řadě očekával reakci od VIPů, kteří to pak budou schvalovat.
Každopádně děkuji h4nkovi za názor, nicméně bych v první řadě očekával reakci od VIPů, kteří to pak budou schvalovat.
@jazz1 (04.09.2014 07:41): @Eru (04.09.2014 09:22): Asi jo, no, holt je to jen jiné pojmenování tzv. Gold, Platinum apod. edicí.
@MartinezZ (04.09.2014 07:00): Director není pouze režisér.
(Jak může být hra Director's Cut, když to není film a tudíž příběh není sestříhaný jinak tak, jak jej dovolilo sestříhat studio, ale jak původně příběh zamýšlel vyprávět režisér?)
@Crash (02.09.2014 12:46): Pokud byla Director's Cut placeným updatem, tak souhlas. Ale jestli to bylo bezplatné pro majitele původní verze, tak bych to maximálně uvedl do původního popisku a jako alt. název. Cover podle hlavního názvu.. (Snad jen Witcher dostal "oficiálně výjimku" na rozšířenou edici - update)
Edit: I když.. už sám vlastně nevím. Dávalo by smysl přidávat vše, co přidává cokoliv příběhového (popř. ty mapy) bez ohledu na "dostupnost". Ale potom by mohly být povoleny i fanouškovské datadisky, resp. modifikace...
Edit: I když.. už sám vlastně nevím. Dávalo by smysl přidávat vše, co přidává cokoliv příběhového (popř. ty mapy) bez ohledu na "dostupnost". Ale potom by mohly být povoleny i fanouškovské datadisky, resp. modifikace...