Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hlášení chyb v profilech her a vývojářů

Potěší, když vidim, že tu jsou lidi co uvažují stejně logicky a inteligentně:) Jak jsem tam psal a ty taky, podle téhle logiky by fakt mohla každá hra navazovat na každou, protože shodných věcí se najdou tuny vždycky u každé hry.

Kdyby se tam aspoň snažili trochu myslet a ne hned vulgárně urážet a napadat, ale diskutovat tady na úrovni a přiznat chyby je asi utopie.
Holt ked ludia nevedia, co to je vlastne volne pokracovanie, tak jasne, ze ta poslu do prdele. Podla ich logiky by mohlo byt Icewind Dale volne pokracovanie Baldurs Gate, co je pekna blbost, ze? Ale princip s Far Cry a Crysis je rovnaky. Totiz priame pokracovanie je cosi ako HL 2 a nasledne Episode One. Nepriame pokracovanie je napriklad The Longest Journey a Dreamfall, to ze hra vyuziva podobnych, ci identickych hernych principov z nej nerobi volne pokracovanie. :)
Přečtěte si tam u Far Cry diskuzi, kdy jsem tam tvrdil to samé a snažil se tam ostatním, vlastně tedy jen ještěrce a Memphisovi vysvětlit jak to s volným pokračováním Far Cry je.

Výsledek si tam pozřete sami, od ještěra jsem byl já a fak defacto poslán do prde.e, zkrátka síla, co k tomu dodat.
Nechci být hnidopich,ale v popisku na Crysis je psáno,že hra je nepřímým pokračováním Far Cry,což je totální nesmysl.S FC nemá společného nic,pouze vývojářské studio a palmy.Příběhu se to nedotklo ani omylem....Já tedy hrál obě hry a spojitost jsem neoběvil.Co myslíte?
Nejlepší by bylo tu čárku tam nedávat vůbec a nemuseli byste nic řešit...:)
Tím generálem je myšlen shōgun. Wikina tedy říká, že správný ekvivalent je generalissimo, ale nemá smysl tu zabíhat do linguistiky. Kdyžtak to na to (shōgun) můžeš změnit, jen mi to v té větě přišlo nelibozvučné.


A v obecné rovině bych se tedy já naopak zeptal proč by měl v boji umírat zrovna generál? :D
Myslel jsem, že to byl překlep. Proč by měl stářím umírat zrovna generál? Prostě mi to takhle přišlo logičtější... :-(
K popisu Sword of the Samurai - v odeslaném návrhu bylo: "...zda zemře stářím jako generál, zraněním v boji,..." a v procesu to bylo nejspíš změněno na "...zda zemře stářím, jako generál zraněním v boji,..."

To první bylo záměrně a nešlo o chybu, tak bych rád věděl co s tím, protože mi přijde divné posunout jednu čárku a poslat vám to jako úpravu. :)
Máte v databázi dvakrát DreamForge Intertainment (jednou s Inc na konci).
Montana: si na teba na steame zasadli :)
Cubullus: lenze, na to ti staci na steame programove jadro tychto hier, cize staci ked vlastnis co ja viem HL 2 ep 2.
Zajimavy ze ja si to nemohl stahnout kdyz sem nemel HL2... :)
Az kdyz se objevila akce pro majitele karet ATI.

A tady ho teda taky nemam ke stazeni.. jen v balikach s ostatnima hrama... hmm :)
No ale i kdysi to zkrátka byl free datadisk (nebo benchmarkovací datadisk :-D), něco jako třeba Vietcong: Red Dawn. Tam taky musíš mít původní hru aby sis to zahrál.
montana: Já ho měl na Steamu ke stažení i když jsem měl jen DoD:S a CS:S...?
U HL2: Lost Coast je napsano, ze jde o volne siritelny pridavek. Je ale dostupny jen pro majitele HL2 :)
U některých her se stává, že při kliknutí na vývojáře se mi zobrazí jeho profil špatně - seznam her není úplný (třeba tam ani není uvedena hra, ze které jsem přešel). Viz třeba Red Faction II a Volition, Inc. (objeví se jediná hra), ale už se mi to stalo i jidne.
Sarge: Tak to se omlouvám, mail mi bohužel nedošel...:(
Mrknu na to, díky za upozornění. Příště když budeš chtít napsat při odesílání hry nějaký vzkaz adminům, tak to hoď do popisu, my to pak umažeme, dík!
4Memphis: Dvakrat jsi jiz zamitl tuhle hru (ano chyba v nazvu beru) ale uz jsem ti i posilal mail, na ktery jsi teda nereagoval, takze pisnu sem. Tvurcem datadisku NENI bohemia interactve ale samotni Codemasters, kteri se snazili z popularity OFP vytezit co nejvic. Bohemia interactive dostala datadisk maximalne k nahlednuti, ale na jeho vyvoji se nepodilela. Jsem si tim 100% jisty protoze hrou Operace Flashpoint jsem se zabyval poslednich X let (tvorbou modifikaci pro ni) a urcite by jsi to nasel i nekde na webu. Tak tu hru kvuli tomu prosim nezamitej!
No, tou originalitou myslím to, že na internetu vznikne zase něco nového, než 100x zkopírované furt ty samé texty, které mě osobně už nebaví číst (a věřím, že i hodně ostatních lidí). Nemyslel jsem originalitu popisku jako takovou, který samozřejmě nemusí obsahovat nějaké šílenosti a básnické slovní obraty, aby byl za každou cenu originální...:)
Omlouvám se tedy za offtopic, ale nějak se to tudma prolíná :). Aha, takže pokud to chápu, tak chceš jít spíše cestou naprosté originality, co se týče popisů jo? Tak z tohoto úhlu pohledu je potom vše OK.
Cubullus: To "nulovou iniciativu něco psát" jsem vztahoval na popisek, nikoliv komentáře. To jak jsi psal "prioritní by byly stále originální texty uživatelů" by potom nešlo dost dobře dodržet - však to znáš/známe i u sebe, vetšinou si člověk vybere tu lehčí cestu. Tohle je sice poněkud násilná cesta jak donutit lidi psát, ale z mých minulých webových zkušeností vyplývá, že čím víc volnosti poskytneš, tak tím víc se to většinou zvrhne. A jinak si myslím, že zatím většina uživatelských popisků je hodnotnějších než distributorovo vychvalování, i když samozřejmě jsou výjimky. Prostě ta myšlenka, kde každý popis je originální a na netu jinde neviděný je (a byla) pro mě strašně lákavá.

PS: Nevyznívají negativně, jsou to dobré myšlenky a postřehy, akorát jsme asi v trochu špatné sekci...:)
Uznávám, že s neznámými schvalovateli jsem přestřelil, pravděpodobně by z toho vznikl guláš, to máš pravdu. Nicméně moc nechápu toto: "stále zastávám názor že 90% lidí by zkopírovalo text a vzbuzovalo by to v nich nulovou iniciativu něco psát". Rozhodně si myslím, že by to nezapůsobilo negativně na psaní samotných komentářů - spíše naopak (více sil a času na psaní komentářů). A co se táče textu distributora a jeho informační hodnoty, nevidím v něm žádný problém - narozdíl od smyšleného textu samotných uživatelů, který se často nevyrovná (z informativního hlediska, a o to jde při popisu hry především) textu distributora. Samozřejmě, jak jsem už psal předtím, prioritní by byly stále originální texty uživatelů v popisu, ale ty distributorské bych nezahazoval. Vezmi si, že být zde aktivní si žádá kupu času a s vymýšlením popisků se z toho času ukrojí dost podstatná část - ačkoli ve výsledku není ten popisek často tak hodnotný jak popis distributora a člověk má z toho, že zde nějakou tu hru přidal maximálně dobrý pocit.

PS: Nechci, aby tyhle příspěvky, které tu píšu vyzněly nějak negativně apod., celý projekt se mi líbí, ale zrovna toto mě jen trochu štvalo, ale není to nic podstatného.
Cubullus: V hodně věcech s tebou souhlasím, ale v několika také ne. Oficální texty původně měly být, ale nakonec jsem se rozhodl jinak - stále zastávám názor že 90% lidí by zkopírovalo text a vzbuzovalo by to v nich nulovou iniciativu něco psát. Vím že je to nepopulární krok, ale věřím že je správný.

Co se týče počtu her, nikdo ale opravdu nikdo nemohl čekat, že se databáze naplní za pár dnů. Je to běh na dlouhou trať a nikde jsem nezmiňoval že DH bude od začátku 100% relevantní a užitečná. Je to velký projekt a ty chtějí svůj čas a stojím si za tím, že přijmutí neznámých schvalovatelů by v tuhle dobu byl ukvapený a nemoudrý tah.

Potenciál propagace na webech možná nebyl využit na plno, jak říkáš, hodně lidí mohl odradit počet her, nicméně výsledek byl lepší než jsem čekal - spousta lidí se aktivně zapojilo. A věřím, že ty lidi, které to odradilo, se zde ještě objeví až to bude lepší.

Jinak díky za zajímavý příspěvek.
Pokud hra byla vydávána postupně (což u S&M byla), tak má být pochopitelně rozdělena. Navíc vymyslet popisek ke každému dílu není brnkačka.

re Memphis: Databáze se stihla sice rozrůst, ale to ještě nic neznamená. Důležité je to, že ačkoli databáze měla dost dobrou reklamu na herních webech (například na Tiscali Games), nebyl potenciál této propagace plně využit, například v databázi bylo jen okolo 120 her, takže dost lidí počítám, že zde přišlo a už se tu nikdy neobjevilo. Navíc u začínajícího projektu tohoto typu (a zvláště co se databáze týče) je přidání okolo 50 her denně zkrátka málo. Databáze musí být totiž pokud možno úplná a silná (přesná). Druhé jmenované je bezezbytku splněno, první (úplnost) však rozhodně ne, zatím těch okolo 400 - 450 her není nic extra a mnoho lidí právě ona neúplnost v zárodku odradí být zde aktivní. Důkazem budiž to, že přeze všechny pozitiva nemá ani jedna hra alespoň 100 hodnocení, což stále dost sráží relativní objektivitu. Právě proto jsem pro oficiální texty distribuitora v popisu, jak ostatně uvádím v jiném threadu (vždycky se dají v budoucnu nahradit vlastními) a pro více lidí, kteří by schvalovali hry (pokud by se tito lidé projevili jako neznalí herního trhu, cz/sk pravodpisu apod., vždy se dají upozornit/nahradit). V tomhle projektu vidím velký potenciál, tak se ho snažte co nejvíce využít.
Sam a Max ma byt takhle rozdelen.
I kdyz se to da koupit v jedne krabicce a nainstaluje se to najednou, tak se jednotlivy epizody spousti zvlast. Neni to jedna cela hra.
Z mobygames rovnou stahujte ty náhledy, jsou už i v dobrém rozlišení (120 * 1xx), stačí je jen převést do gifu a neobsahují logo mobygames narozdíl od těch zvětšených.
Jakýpak líně?! Víš jak bolí přemýšlet a vzpomenout si, co bylo zábavný v každý jednotlivý epizodě, aniž bych vyspoiloval příběh? A ještě to napsat ne moc nudně, přesto neutrálně? Uuuuh, na mozku mam doteď puchýře...
co se tyce sama a maxe, nevidim v tom zadny zasadni problem. vysly episody jako jednotlive hry? ano. potom tezko neco namitat k tomu, ze jsou pridavany. jiste, jedna se o zpusob jak "ziskat body", to ale prece neni nejaky duvod proc hru natruc nedame do databaze. kazda epizoda muze byt jinak kvalitni, nekdo zase hleda jen konkretni cast sezony atd.
vemte si takove the sims... kazdy z dilu ma radu datadisku. budeme je ignorovat, aby si na nich nekdo nahodou neudelal moc bodu:)? bodiky nejsou na databazi zase tak dulezite, jde predevsim o hry.
Tomano: :) Jak už je to jednou takhle, tak druhý způsob se mi zdá už zbytečný.
A co kdybych udělal ještě sam & max complete season 1 + 2, s odkazem na jednotlivé díly? (A nahrabal si tak další body. Meh heh heh. :] )
Ale hoši, zrovna začínáme stíhat likvidovat návrhy rychleji než přicházejí. Nevím, kam tak spěcháte, za jeden týden se databáze rozrostla na trojnásobek. Představa, že někomu po tom co ho týden "znám" (viděl jsem pár jeho přidaných her a diskuzních příspěvků) dám schvalovací práva je zcestná, vám se nezdá? První je dostal musa protože ho znám osobně.

Sam&Max: Jsem pro přidávání takhle zvlášť, ty hry takhle vycházely a byla mezi nimi prodleva, takže nevidím problém. Co se týče bodů, za kratší profily se 5 většinou nedává.

ještěr: "you bro" je u obou Flatoutů - jeden jsem psal já a druhý musa pro odlehčení. Ale dokážu si představit, že to někdo nepřekousne...:)
co se tyce kvality prispevku: nektere jsou vyborne, nektere dobre, jine horsi. pokud jsou ale do jiste miry akceptovatelne, projdou sitem. ucelem schvalovani neni prekopat a literarne vypulirovat dany popisek, ale odstranit co mozna nejvic chyb, nekdy upravit vetu, kdyz nedava smysl (i to se stava) atd.
pocet schvalenych her denne se tusim pohybuje kolem 30ti, coz neni kdovijak male cislo, uzivatele mohou hodnotit bez problemu kazdy den. nektere hry opravdu cekaji uz nekolik dni, neni to nejlepsi, ale jde o pocatecni naval a az necekane rychly start a odezvu. web se stale rozsiruje a je otazkou ciste casu, kdy se veci uklidni a pobezi plynuleji - takze opakovane, prosim, budte trpelivi:).
Ponahlas sa niekam? Imo podstatne je, ze si to odoslal na schvalenie, a uz je na adminoch kedy to schvalia. Je to tam, tak jedneho dna na to pride rada.

Ad sam & max - povodne som tam chcel dat komplet season 1 a 2 aj s popisom, ale kedze som videl, ze uz su na schvalenie jednotlive epizody...povedal som si, ze nie je treba. :) Problem je, ze s&m sa daju kupit aj ako komplet, aj ako jednotlive epizody...
Taky bych zvýšil počet schvalujících. Osobně už 5 dní čekám na chválení SWAT 4 a pak po 4 a 3 dnech dohromady na 7 her. Vím, že je toho moc a chápu to, ale přece jenom takhle nemám důvod přidávat další hry.

Mimo to, měl bych jednu poznámku k Sam and Max. Myslím si, že je docela kravina schvalovat každou epizodu zvlášť. Spíš bych shrnul celou sérii v delším popisku. Mně osobně to přijde jenom způsob, jak si nahrabat co nejvíc bodů, protože pokud vím, každá série má myslím 6 dílů a série jsou dvě (12*5 bodů max). Je to jenom můj názor, ale osobně by se mi nechtělo 12 překlikávat na jinou stránku a při tom stejnou hru.
"...nebo konečně rozšiřte počet schvalujících... (MCZ)"

Jednoduché a účinné... Docela by mě zajímalo, jestli za tím skutečně stojí strach o kvalitu příspěvků, jelikož mi to při pohledu na některé z popisků příjde nejen neúčinné, ale dokonce kontraproduktivní, jelikož silnější proud návrhů by byl nejen více motivující pro tvorbu nových záznamů, ale zároveň i pro úpravu těch špatných. Jako omlouvám se a vím, že je tu skupina lidí, co do toho datlují pořád, ale když koukám na ty nejen mé dny se povalující hry, tak už se fakt vidím, jak se ženu do tvorby dalších...
Falagar-jina ktedy já přidávám obrázky vždy, i na ty pro většinu neznámý hry ho vždycky někde vyšťourám, pak z toho mám stejně jen 4 body a netušim proč:)
Falagar-spíš než chyby v žánrech mi šlo o chybičky s písmenech, které by šlo lehce opravit stejně jako gramatické chyby v popisu nebo překlepy, o tyhle chyby mi šlo. Ale pokud to máte udělané tak, že to nejde upravit adminy, tak to beru zpět a nějak se s tim vyrovnám:)