Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hlášení chyb v profilech her a vývojářů

no ja si myslim ze kdyz by tu mel byt T2X tak najdu tucet jinych modu co by tu mely byt taky a hledat tady nejakou hranici se mi fakt nechce :)
Já si zase myslím, že by tu měl být.
Ale hádat se kvůli tomu nehodlám, jak to tu někteří dokážou kvůli kdejaké blbosti. Rozhodnutí jsem nechal a nechávám na provozovatelích databáze. V popisu a na oficiální stránce mají o hře dostatek informací.
T2X je regulerní datadisk. Má všechno, co by měl datadisk mít, víc než mívá spousta oficiálních datadisků. Neměl by tu být jen proto, že je neoficiální?
Hotovo.

Mimochodem, u Bloodlines, co si tam "musel" jak si psal, něco jsem prošvihnul?:)
Danny - já mám zase z jiných zdrojů datum, které jsem tu uváděl už opravdu mockrát i v komentáři u hry, rok je 96, a další argument je přímo od vývojářů, Settlers II Annivesary bylo vydáno 2006 k desátému výročí Settlers II, vysvětlí mi tedy někdo proč vydávají hru k desátému výročí po 9 letech?:) Nebylo by špatné to už konečně zmenit, IGN snad neni mekka přesných informací, logika a vávojáři říkají 96
MickTheMage: Právě, že na ign mají obě verze. Settlers II Gold 24. září 1997 a Settlers II 4. února 1997. Ten rok v credits bude pravděpodobně rok výroby, ne vydáni.
Podla credits v Settlers 2, vysla hra v roku 1996, v 1997 vysla Gold Verzia. Niekedy sa holt na ign neda spolahnut :)
Mick-myslím, že ne, u Settlers II je rok 1997 už hodně dlouho i přes mých a asi sto námitek, že je to špatně:)
Otazka? Ako prisiel clovek, co pridaval Need for Speed do databazy na datum vydania ako 19.02.1998 ??? Ked pri pohlade na krabicu jasne vidim (c)1995. Recenzia na hru je napriklad v LeveL 11/95. Vsetko naznacuje tomu, ze je ta uvedeny blby datum. Admini tentoraz zlyhali ;) Otazka je, ci je to len pripad tejto jednej hry, alebo je to len nahodna chybicka.
Hammer: O těch Random Games jsem nikde na netu moc nenašel, možná je to nějaká podsekce SSI, těžko říct...:) Spíš moje poklona za tvoje návrhy, které obvykle stačí odkliknout, většinou naprosto bez chyb!:)
Memphis: co se týče těch S.a.W, tak dobový Level (06/98) skutečně uváděl jako vývojáře SSi, ale co se dá dělat, asi spletli publisher a developer :-) Každopádně poklona za tu preciznost.
Triple T: Opravil jsem tu chybku, že se nezobrazovala ta verze návrhu, když se měnilo jméno, nyní už OK. Díky.
Chápejte, mi hru schvalujeme a mnohdy vůbec nemáme tušení o čem je, natož řešit název, který je tak rozporuplný - na každé stránce jinak. Je to pak na lidech, kteří hru znají, aby se domluvili a my se přizpůsobíme. To vyhledávání už se nějak pořeší.
Oki, jsem po několikahodinové práci a 90ti schválených hrách (nehledě na ty zamítnuté) celkem unavený a jdu chrápat. Nebudu tedy už nic řešit, na nic odpovídat. Dobrou všem, moc se tu nevztekejte o tom samém furt dokola.
Příspěvek z 29.06.2008 22:34:33 jsem (dlouze) psal v re na ugraugrův příspěvek z 29.06.2008 21:45:31.
ugraugra (29.06.2008 22:24:26): Je pravda, že ten název je problematický a tu hru si dokonce někteří vůbec nespojují s oficiálním názvem N. To je důsledkem dvou kontroverzních rozhodnutí autorů hry: jednak hře dali jednopísmenný název, takže jsou z různých důvodů občas problémy s jeho používáním (např. na DH při vyhledávání), a jednak se rozhodli N jako flashovou hru distribuovat pouze ve formě spustitelného souboru. Poněvadž je ta hra [subjektivně]lepší, než všechny ostatní flashovky[/subjektivně], někteří lidé poměrně jednoduchým způsobem z EXE souborů extrahovali SWF jádro, které připojili na internetové stránky, kde si hra získala poměrně velkou popularitu. Z různých důvodů takovým verzím hry přiřazovali nesprávné, ale praktické názvy, jako "N Game" nebo "The Way of the Ninja". Může tohle být důvod, proč si myslíš, že "tu hru tak prostě všichni znaj"?
Falagar (29.06.2008 22:29:00): Potom nechápu, proč schvalujete všechny ty názvy her s alternativním názvem v závorkách, když se vícejazyčné názvy dají ošetřit systémově (podobně jako na CSFD). ;)
Nikde jsem sice nenašel přímý důkaz že ta hra je bez podtitulu, na většině webů je to s ním, ale když to Triplovi T a dalším zajistí klidné spaní, tak si to klidně editujte, mě to netrápí a nehodlám kvůli tomu zase tejden diskutovat (jak na tomhle foru bývá zvykem).
V tom případě by se ale mělo pořešit vyhledávání.
Název N se možná špatně hledá, ale je oficiální, a to je pro mě při zadávání do vážně míněné databáze nejdůležitější. Až budeš přidávat hru R, taky ji nepojmenuješ "R (ta plošinovka od autora Soldatu)" jenom proto, aby se lépe hledala.
Hra je ve skutečnosti na většině webů zmiňovaná bez "podtitulu". Rychlé prohlédnutí výsledků z Googlu naznačuje, že jako "N: The Way of the Ninja" je často označovaná neoficiální SWF verze hry (známá také jako "N Game", "Ninja Game" ap.).
O tom, co "bude lepší", rozhodují administrátoři. My advokáti pouze sbíráme důkazy a formulujeme argumenty. ;)
Chceme (chci) mít především správnou a pravdivou databázi (z faktického hlediska), která co nejlépe hráči poradí, co hrát. Nemožnost vyhledávání je zcela jiný problém, problém systému.
No tak já nevim, chcete mít 100% přesný název kterej se přes vyhledávání nedá najít nebo název s podtitulem, kterej sice nebyl v době vydání oficiální ale tu hru tak prostě všichni znaj a jen jeden člověk s tim dělá vzruchy?
Chjo a před chvíli jste mi tvrdili, že ten podtitul tam patří a teď s pár protiargumenty klidně přiznáte, že tam nepatří a je tam jen pro lepší vyhledávání??? Svět je zlý, nikdy nikomu nevěř... :-(((
Triple t: Nemám zájem na nesprávném pojmenování hry, ale název N je neštastný a blbě se hledá jak přes vyhledávač, tak na tomhle webu (problém s vyhledáváním). Proto nevidim důvod proč tam ten podtitul nenechat, stejně je hra na většině webů s podtitulem a pokud někdo tu hru bude hrát, tak na to narazí.
Chápu že to myslíš dobře a chceš to mít správně, ale v tomhle případě bude lepší udělat výjimku.
Triple T: pokud se ale nedá vyhledat, tak je jednopísmenný název celkem nešťastný... co takhle dát ten dodatečný podtitulek do závorek? Tím by se mohlo "naznačit", že právě je až dodatečný a zároveň by bylo podle čeho hledat.
Vsak ja sem to cetl a nic neresim, jen na to upozornuju :)

Ugraugrova editace byla provedena hned, protoze maji admini zrovna schvalovaci prujem, jak si muzes vsimnout :)
montana: BTW tohle už jsme řešili v Návrzích na nové funkce DH (můj dotaz, Memphisova odpověď - sleduj druhou polovinu části 7 z 10). - Další důkaz, že tato forma fóra je pro vážné diskuse o této webové aplikaci téměř nepoužitelná.
A proč jsem sem přišel: někdy v průběhu dneška nebo včerejška jste schválili můj návrh na editaci profilu hry [dh-hra]n-the-way-of-the-ninja[/dh-hra] (editaci stále vidím mezi mými schválenými návrhy). Zhruba před dvěma hodinami uživatel ugraugra revertoval jednu z mých změn v profilu a přejmenoval hru zpátky na "N: The Way of the Ninja", což v žádném případě není oficiální název hry - jde o název stránky, která obsahuje homepage her N a N+, a jako oficiální propagační fráze se "the way of the ninja" začala spojovat s hrou N+ až loni, tedy více než 3 roky po vydání původního N. Nabízí se otázky - proč moje editace čeká na schválení 13 dní a ugraugrova editace je provedena během několika minut? Proč není moje editace mezi verzemi profilu hry? A hlavně, proč má někdo zájem na jednoznačně nesprávném pojmenování hry v databázi?
Ja teda vsude ctu Cryptis Sea. I ve hre :) Ale kdyz na tom trvas...

A jeste rypnuti :) Proc je tady cesky Posel Smrti a anglicky Reprobates (Zatracenci). Proc teda Posel taky neni anglicky (Black Mirror)? Jen proto, ze je znamejsi pod tim nazvem? :)
montana: Našel jsem na mobygames: "In 2006 Edmund McMillen left the company with some other members to found Cryptic Sea." Gish je rok 2004, takže v té době to bylo Chronic Logic...
Jen k zamitnuti Gishe. Vyvojar je Cryptic Sea, Chronic Logic je distributor. Ale stejne dik, ze bylo zamitnotu, alespon jsem opravil homepage :)
Montana: ale ved to nie je flame, proste priame pokracovanie je, ze v mnohych ohladoch pokracuje pribeh tam kde skoncil a prave preto, sa volaju veci ako "o desat rokov" a podobne volnym pokracovanim, takuto definiciu a tvrdenie som si vazne nevycucal z prsta, v literature a filme je to stara znama vec :) Tiez som bol najprv prekvapeny, ze preco je napr. nieco volne pokracovanie napriek tomu, ze su tam tie iste postavy len je v inej dobe a iny pribeh :)
existuje zde vůbec nějaká diskuze, kde by si ten mrňavej spratek Slayer na něco nestěžoval?
Ja bych chtěl nahlásit že jsem přidal hru ke schvaálení The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth, ale přitom už tam je. V době kdy sem to začal psát to tam ještě nebylo a pak se podivám a už ji tam někdo přidal. omlouvám se za potíže
Last Jedi: Tak to potom opravdu nechapu... kdyz Dreamfall primo navazuje na osudy April (i kdyz je hlavni hrdinkou Zoe). Casovej posun 10 let u me nedela neprimy pokracovani.
Ale to se zas bavime o kravinach... sry za flame.
jo to je pech, já se tuhle hádal s kamarádem, který tvrdil, že C&C je volným pokračováním Dune II, on pořád "ale vždyť ty hry jsou tak hrozně podobné a stejné" a ne a ne pochopit, že ty hry mají jiné příběhy a postav, zkrátka to nechtěl pochopit, škoda, myslím, že už nežije, prý se z toho zbláznil chudák:(
Tohle mi připomíná jak jsem se asi v sedmi hádal s kamarádem, který mi tvrdil, že Dune 2 není real-time strategie, protože se neodehrává v dnešní době.
Montana: bohuzial nechapes co je to priame pokracovanie, priame pokracovanie pokracuje tam kde predosly pribeh skoncil, to, ze su tam rovnake postavy, univerzum atd. z toho priame pokracovanie nerobi, kedze sa napr. Dreamfall odohrava o niekolko(tusim 10?) rokov neskor.
Hamster - zvláště, když je to na základě rozumné logické úvahy a zvážení všech aspektů a skutečností:)
Nemohu si pomoci, ale vždy, když někdo sám o sobě bez okolků prohlásí, že "uvažuje inteligentně", tak ho hned z fleku začnu brát vážně.
vsuvka: The Longest Journey a Dreamfall je primy pokracovani. Prechod do 3D z toho nedela neprimy :)