pro admini: Nelíbí se mi váš přístup ke schvalování editovaných popisů: Memphis bude vědět. Pokud je popis delší - 3 a více odstavců, nebylo by lepší vytvořit rozbalovací popis, kde by se ukázalo prvních třeba 700 znaků a dále by se popis dal rozkliknout? Vadí mi to z toho důvodu, že já osobně se snažím do popisu napasovat nejrůznější zajímavosti a doplňující informace, než jen deset vět ve stylu krabicových popisů od distributorů. Štve mě to dvojnásob, pokud se ten popis týká legendárních titulů jako je např. Quake. Dobře, máme zde spoustu brakových her jako Kobra 11, Bus Driver atd. které si zaslouží max. pár vět, ale celosvětově uznávané tituly si zaslouží větší pozornost. Řeči typu, popis je moc dlouhý, má více než 3 odstavce nemají opodstatnění - jsme na internetu a zde žádná omezení rozsahu neplatí. Navíc DH není navštěvována nehráči, ale náruživými pařany, kteří většinu titulů znají (žánr, o co tam jde atd.) a chudý popis je proto naprosto bez informační hodnoty. Já si rád přečtu informace navíc, pokud mi je někdo poskytne. A když vám někdo dává tu možnost tyto informace publikovat, tak ji zamítnete. To se mi nelíbí a určitě nebudu sám. U jednoho kvalitního popisu strávím klidně i půl hodiny a nechci aby to byla ztráta času. Navíc, ti co dávají mizerné a krátké popisy nějaké body vždycky dostanou, ale ten kdo je pak upraví a obohatí o nové informace nemá nic. Není to fér.