Jen tak mimochodem, píšete komentáře proto, abyste hru přiblížili těm, co ji nehráli, případně proto, abyste si tak zavzpomínali, nebo proto, abyste si honili ego nad přibývajícími plusy? Osobně je mi putna, jestli mám milion plusů nebo mínusů, nepíšu nic pro nutnost kochat se tím, jak se mnou všichni virtuálně souhlasí a potřásáme si rukama ála "máš recht, bro", když už něco sesmolím, tak proto, že si zavzpomínám. Líbí? Díky. Nelíbí? I tak díky. Kašlete na pocity z matematických znamének, jděte si raději něco zahrát ;)
Návrhy na nové funkce
No abych pravdu řekl, tak pokud to je delší jak cca 3 větší odstavce tak koment přeskakuju, to je cca 99,9% případů. A když už mám tu náladu se to čtení pustit, příjde plus jen v případě, že je komentář fakt kvalitní a dobře čtivý. Na druhou stranu, pokud se v něm někdy v polovině ztratím, nebo začnu usínat, tak rovnou letí mínus.
@Drolin (17.07.2012 15:12): Já si myslím, že se nakonec náš názor zase tolik neliší. Nechci zase házet všechny pisatele delších/dlouhých komentářů do jednoho pytle, ale jak píše Daemon, tak zkrátka dlouhý koment si mne už musí opravdu získat, abych mu v současné éře nadprodukce informací věnoval svůj čas.
Mně se třeba líbí, že na takové Databázi knih má možnost člověk napsat obyč komentář (odstavce nejsou povoleny), ale když má chuť se vyřádit, tak je tam pak i sekce recenze, kde se může rozepsat více (s odstavci). Tohle je podle mě krok správným směrem, protože se od sebe oddělí dva typy funkčních stylů: na jedné straně kratší imprese, tj. komentáře, a na druhé straně komplexněji strukturované texty.
Mně se třeba líbí, že na takové Databázi knih má možnost člověk napsat obyč komentář (odstavce nejsou povoleny), ale když má chuť se vyřádit, tak je tam pak i sekce recenze, kde se může rozepsat více (s odstavci). Tohle je podle mě krok správným směrem, protože se od sebe oddělí dva typy funkčních stylů: na jedné straně kratší imprese, tj. komentáře, a na druhé straně komplexněji strukturované texty.
@Artran (17.07.2012 14:46): ba ba
@Artran (17.07.2012 14:46): Ano, pokud daný uživatel umí vměstanat zajímavé postřehy do jednoho odstavce tak je to jistě přínosné a zaslouží si uznání, jelikož je to z mého pohledu daleko obtížnější. Za těch pár let však beru DH jako jediný relevantnější zdroj videoherních názoru v tuzemsku - a na jako takovém si více cením, když je hra popsána ze všech stran (např. komentáře a popisky známého grafomana Gunára :). Nicméně zase bych nechtěl, aby to vypadalo jako bych byl jedním z těch, které si popsal v prvním příspěvku - uživatel, který a priory mínuskuje krátké komentáře.
Respektive na rozdíl od tebe preferuji zde na DH jeden větší názor od více, ale méně obsáhlých (to, že by u jedné hry bylo pět kratších a přesto hodnotných názorů je spíše raritou).
Respektive na rozdíl od tebe preferuji zde na DH jeden větší názor od více, ale méně obsáhlých (to, že by u jedné hry bylo pět kratších a přesto hodnotných názorů je spíše raritou).
Jasně, že od komentáře očekávám osobní názor na hru, vlastní dojmy a ne recenzi, popisek, povídku, historku, jak se dotyčný dostal ke hře a podobný balast, kterého je tu bohužel většina a často právě tvoří ty dlouhé "komentáře". Když někdo píše dlouhý komentář, měl by mít co říct a umět to dobře napsat, aby mi to stálo za to přečíst. Jenže tak dobří pisálkové na DH moc nejsou na ty předlouhé elaboráty, co se tu objevují.
Na delku to vidim taky cca tak, ze kdyz je to delsi jak monitor, je to dlouhy. Coz neni nutne chyba, jen musej bejt ctivy, nebo aspon nejak rozumne nasekany do odstavcu (a taky psany cesky :)), jinak je vyjma komentum k srdcovkam preskakuju. Hm, mozna bych mel rovnou sekat minusy.
@Drolin (17.07.2012 14:22): Jaký je pak ale rozdíl mezi komentářem a recenzí? Já to např. beru tak, že pokud chci vyčerpávající text, tak jdu na specifický tomu věnovaný web. Od komentářů spíš očekávám mnohost názorů (dojmů), z jejichž střípků, si pak skládám výsledný obraz. Věcná, obsáhlá a informativní recenze je bezesporu přínosem, ale byl bych nerad, aby se tu vyvíjel tlak na běžné uživatele, že to je právě ten ideální komentář.
Navíc i ty extrakrátké komentáře mohou být leckdy docela vtipné a inteligentní:
http://www.csfd.cz/uzivatel/28266-jednaveta/
EDIT: Ještě bych doplnil, že mnoho dlouhých komentářů zde je z polovičky plných sena. Někteří uživatelé tu navíc trpí nevybouřenými literárními ambicemi a prokousávat se jejich romány je pak opravdu za trest.
Navíc i ty extrakrátké komentáře mohou být leckdy docela vtipné a inteligentní:
http://www.csfd.cz/uzivatel/28266-jednaveta/
EDIT: Ještě bych doplnil, že mnoho dlouhých komentářů zde je z polovičky plných sena. Někteří uživatelé tu navíc trpí nevybouřenými literárními ambicemi a prokousávat se jejich romány je pak opravdu za trest.
@RomcaT (17.07.2012 14:43): :-D To bude docela dřina se takovým davem k Tobě probojovat. :-)
vysvětlíme si to na srazu u piva, nerada bych tady spamovala diskuzi ;o) najdete mě snadno -> budu uprostřed velkého davu svých 70ti přátel ;o)))
@RomcaT (17.07.2012 14:12): promiň, napsal jsem o pluska
samozřejmě sis řekla jen o komentář a děkovala si, ať už je komentář jakýkoli :)
samozřejmě sis řekla jen o komentář a děkovala si, ať už je komentář jakýkoli :)
@RomcaT (17.07.2012 14:12): To víš, jak Ti bylo naznačeno, těmi 70-ti přáteli jsi prostě divná. Měla bys to nějak podrobně zdůvodnit a pochopitelně se nám všem omluvit. ;-)
Délka komentáře také záleží na hře/žánru samotném. U takového RPG je třeba odstavců víc, protože má daleko více mechanismů k ohodnocení. Kdežto nějaká indie oddychovka odehrávající se na jedné obrazovce sáhodlouhý komentář nepotřebuje.
Takže je podle mě ideálem délka mých komentářů :-)
Takže je podle mě ideálem délka mých komentářů :-)
@hellhouse99 (17.07.2012 13:52): Čím delší, tím lepší (tedy mluvím o hrách, kde je jen pár nebo jeden komentář). Pár řádku mi povědomí o dané hře nijak nezvedne.
Pánové ;o) vidím, že jsem některým asi zvedla mandle, což mi přijde mírně úsměvné..původně jsem se k tomu nechtěla vyjadřovat, ale nedalo mi to. Každý máme svůj systém vybírání si přátel, já osobně si čtu komentáře a když se mi jich od daného uživatele líbí víc a je mi tudíž sympatický, tak proč ne? Nejsme na facebooku aby jsme se tu museli všichni znát naživo ;o)
Co se týče hodnocení, ano když mi chybělo asi 7 + do dosažení nového Ačívu, tak jsem se jak vidmo těžce provinila a napsala si o hodnocení (né však o pluska, což si myslím, je malý rozdíl a ruku na srdce, nikdo z vás to určitě nikdy neudělal). ;oD
Jsem hráč a lecos beru jako výzvu..třeba i plnění Ačívů. Baví mě to, tak pardón ;oD Tenhle web mě celý úplně pohltil, mám novou závislost.
Pluskování od 50 bodů? Nejsem proti.
Vidět kdo mi dal plus? Ta funkce se mi líbí, ale určitě bych se bez ní úplně v klidu obešla.
Muset napsat proč jsem daný komentář ohodnotila +? Hloupost, to se tady akorát tak budou uživatelé dohadovat. Přeci si komentář přečtu a buď s ním souhlasím nebo nesouhlasím, jaképak sálo dlouhé vysvětlování.
Co se týče hodnocení, ano když mi chybělo asi 7 + do dosažení nového Ačívu, tak jsem se jak vidmo těžce provinila a napsala si o hodnocení (né však o pluska, což si myslím, je malý rozdíl a ruku na srdce, nikdo z vás to určitě nikdy neudělal). ;oD
Jsem hráč a lecos beru jako výzvu..třeba i plnění Ačívů. Baví mě to, tak pardón ;oD Tenhle web mě celý úplně pohltil, mám novou závislost.
Pluskování od 50 bodů? Nejsem proti.
Vidět kdo mi dal plus? Ta funkce se mi líbí, ale určitě bych se bez ní úplně v klidu obešla.
Muset napsat proč jsem daný komentář ohodnotila +? Hloupost, to se tady akorát tak budou uživatelé dohadovat. Přeci si komentář přečtu a buď s ním souhlasím nebo nesouhlasím, jaképak sálo dlouhé vysvětlování.
@hellhouse99 (17.07.2012 13:52): Nenech se mýlit, že je to jen můj názor. Píšeš sice pěkně, ale koment k Primitive Wars jsem nedočetl ani do poloviny, i kdyby byl sebekvalitnější. A nemyslím si, že by to bylo o lenosti.
@hellhouse99 (17.07.2012 13:52): Viz moje komentáře :-)
@Say (17.07.2012 13:55): Chudáci dysgrafici...
Jinak obvykle upřednostňuji kratší komentáře. Tj. raději si přečtu pět krátkých a různých názorů na jednu věc, než jeden dlouhý.
Jinak obvykle upřednostňuji kratší komentáře. Tj. raději si přečtu pět krátkých a různých názorů na jednu věc, než jeden dlouhý.
@hellhouse99 (17.07.2012 13:52): Kdyz se mi to na vysku nevejde na displej, je to moc dlouhe.
@hellhouse99 (17.07.2012 13:52): Mě vyhovují délky komentů, co jsem napsal já, když je to jen jeden odstavec tak to většinou nestačí, i dva je někdy málo (dá se to, ale takový koment je pak většinou nic moc), takže tak 3 až 5 odstavečků je myslím tak akorát.
@hellhouse99 (17.07.2012 13:52): Jsem pro základní úpravu komentáře. Pokud mu chybí odstavce, už přeskakuju řádky. Pokud mu chybí interpunkce či diakritika, nečtu vůbec. Pokud má těžké hrubky, letí mínus.
Když se tu tak probírají komentáře, zajímal by mě Váš názor na délku komentáře :-) Mě je vcelku jedno jak dlouhý komentář po někom čtu. Buď zaujme nebo ne a to nezávisle na délce. Ale komentář přece není útvar, který má přesný počet znaků, no ne? Jste tedy v zásadě proti dlouhým komentářům? Chuck je proti, to vím :-)
Zobrazení hodnocení u komentářů bych ponechal v současné podobě. Jen by se mohly začít víc hodnotit, protože leckteré komentáře jich moc nemají, ať už je hra sebeznámější. Mínuska moc nedávám, vlastně prakticky vůbec, ale asi to budu muset změnit :) RomcaT mě také o hodnocení některého jejího komentáře požádala. Vysvětlil jsem jí, že jsem je četl, i když vůbec nehodnotil, a dodal, které většinou hodnotím. Ale nakonec plusko dostala i ode mne, jelikož mě nedávno zasypala slušnou várkou plusek :) Jinak sám komentáře hodnotím vcelku pravidelně, ale musí ten komentář mít nějakou úroveň, většinou ji kombinuji i tím správným názorem. Třeba u Mafie jsem ohodnotil patnáct komentářů, asi je to málo, ale měl jsem co dělat, abych je v neděli přečetl (cca posledních deset před tím mým). Jinak mě docela překvapilo, že mám víc plusek u Dooma a ne u Mafie, čekal jsem opak, ale potěší samozřejmě všechna u obou komentářů.
@Artran (17.07.2012 13:24): prijatlenejsi nez opak imho.
@Artran (17.07.2012 13:15): Pro mne to problém je. Stačí se podívat, kolik jsem ohodnotil her. Jak již někdo psal, je obtížné hodnotit číselně. Já raději napíšu komentář.
@pipboy (17.07.2012 13:17): No jistě, že nemohu. Anonymita má ale své konsekvence.
@Artran (17.07.2012 11:47): eh, urcite je to hezka vec, ale do nejakeho obhajovani si nazoru a stani si za nim nemas lidi co nutit. Vubec viz Danny.
@Danny (17.07.2012 13:03): Beru ten druhý argument: Totiž, že se mohou najít někteří mstiví pitomci. Osobně mám ale za to, že by se rychle proflákli (pokud by byla zrušena ona anonymita, tak by hned bylo vidět, kdo je za blbce).
Každopádně vzhledem k tomu, že na to zjevně panují vyhraněné názory, tak bych tu volbu v nastavení uvítal. Rovnou řeknu, že bych si osobně více cenil uživatelů, kteří by tuto anonymitu měli zrušenou (stejně tak jako na čsfd si cením těch uživatelů, kteří zveřejňují svou top - tam je na to také volba).
@Hrdlodus (17.07.2012 13:08): Ohodnotit 200 filmů a složit směšný test na čsfd není zas až takový problém. Nicméně souhlasím, že je to v zásadě zbytečná buzerace.
Každopádně vzhledem k tomu, že na to zjevně panují vyhraněné názory, tak bych tu volbu v nastavení uvítal. Rovnou řeknu, že bych si osobně více cenil uživatelů, kteří by tuto anonymitu měli zrušenou (stejně tak jako na čsfd si cením těch uživatelů, kteří zveřejňují svou top - tam je na to také volba).
@Hrdlodus (17.07.2012 13:08): Ohodnotit 200 filmů a složit směšný test na čsfd není zas až takový problém. Nicméně souhlasím, že je to v zásadě zbytečná buzerace.
Zásadně a tvrdě nesouhlasím s nějakým omezováním na počet bodů.
Kvůli tomu jsem se vykašlal na ČSFD. Já bych chtěl tolik poučovat ostatní o filmech, ale protože mi nedovolí napsat komentář ani diskutovat v diskuzi, kašlu na ně. A že by to zvýšilo kvalitu se nedá říci v žádném případě.
Chci moci přidat 100 komentářů ihned po registraci a plusem a mínusem ohodnotit každý komentář, který uvidím. Plusy a mínusy se mi tady na databází líbí. Zda budou anonymní nebo ne, mi je jedno.
Možnost vidět, kdo mi dal plus od 200 bodů je v pořádku. Ale plusování od 50 bodů se mi nelíbí.
Tak se nebojte těm dětem dát mínus za mizerný komentář. Nechceme ten mizerný komentář nahoře. Buď se poučí nebo ať klidně odejde z databáze. Někteří uživatelé nováčkům píší do pošty, proč je jejich komentář špatný.
Já bych zase odešel, jako dostatečně starý člověk, kdybych nemohl využívat funkce databáze, protože jsem možná nezralý.
Kvůli tomu jsem se vykašlal na ČSFD. Já bych chtěl tolik poučovat ostatní o filmech, ale protože mi nedovolí napsat komentář ani diskutovat v diskuzi, kašlu na ně. A že by to zvýšilo kvalitu se nedá říci v žádném případě.
Chci moci přidat 100 komentářů ihned po registraci a plusem a mínusem ohodnotit každý komentář, který uvidím. Plusy a mínusy se mi tady na databází líbí. Zda budou anonymní nebo ne, mi je jedno.
Možnost vidět, kdo mi dal plus od 200 bodů je v pořádku. Ale plusování od 50 bodů se mi nelíbí.
Tak se nebojte těm dětem dát mínus za mizerný komentář. Nechceme ten mizerný komentář nahoře. Buď se poučí nebo ať klidně odejde z databáze. Někteří uživatelé nováčkům píší do pošty, proč je jejich komentář špatný.
Já bych zase odešel, jako dostatečně starý člověk, kdybych nemohl využívat funkce databáze, protože jsem možná nezralý.
@Artran (17.07.2012 12:59): Ano ten kdo napsal komentář tak by to vidět asi měl, ale nemyslím si, že by měl vidět ty co hodnotit i někdo jiný než sám autor. Začalo by to pak nejspíš vypadat jak na pískovišti: "holčička má to a tamto a proč já to nemám"
@ViRus (17.07.2012 12:35): Tak nějak to vidím taky. Kompletní anonymita co se týče hodnocení by byla ideální. Plus povolit to hodnocení až od cca 200 bodů jak píše MCZ. Tyto dvě věci pokrývají jak svobodu projevu co se týče +/- tak duplicitní účty.
A abych to vysvětlil Artranovi, svobodu projevu myslím tím, abych nemusel každému děcku vysvětlovat proč dostal mínus nebo plus. Osobně si myslím, že lidi celekm odrazuje od mínuskováni právě to, že se ti každý druhý uražený uživatel ozývá přes PM nebo ti rovnou ke všem hrám nafláká během minuty mínuska.
Pokud jde o duplicitní účty - neumím si představit, že by někomu stálo za to půl roku se piplat s 10 účty, místo aby pořádně zapracoval na tom jednom. A upřímně v menším počtu by to ani nemělo smysl.
Edit: Nebo kdyby bylo v nastavení soukromé možné si vybrat jestli se moje identita objeví. Na jednu stranu tu lidi tvrdí, že bych se za svoje hodnocení neměl stydět a ospravedlnit si ho. Já to vidím zcela opačně, mám právo na to, aby mě kvůli mému názoru nikdo neotravoval.
A abych to vysvětlil Artranovi, svobodu projevu myslím tím, abych nemusel každému děcku vysvětlovat proč dostal mínus nebo plus. Osobně si myslím, že lidi celekm odrazuje od mínuskováni právě to, že se ti každý druhý uražený uživatel ozývá přes PM nebo ti rovnou ke všem hrám nafláká během minuty mínuska.
Pokud jde o duplicitní účty - neumím si představit, že by někomu stálo za to půl roku se piplat s 10 účty, místo aby pořádně zapracoval na tom jednom. A upřímně v menším počtu by to ani nemělo smysl.
Edit: Nebo kdyby bylo v nastavení soukromé možné si vybrat jestli se moje identita objeví. Na jednu stranu tu lidi tvrdí, že bych se za svoje hodnocení neměl stydět a ospravedlnit si ho. Já to vidím zcela opačně, mám právo na to, aby mě kvůli mému názoru nikdo neotravoval.
@ViRus (17.07.2012 12:35): Ať chodí! Pokud někdo nedokáže unést kritiku, je to jeho chyba. Na druhou stranu i ten, kdo kritizuje, by se neměl schovávat za bukem.
@Artran (17.07.2012 11:47): Já už to vidím, jak mně do pm chodí proč jsem udělil jemu mínus a jinému plus za něco co je dle něj téměř totožné... a jak mě bude přesvědčovat o tom, že mám změnit názor.
@Chuck (17.07.2012 11:53): To asi vyjde nastejno.
@MCZ (17.07.2012 11:45): A s tím se počítá v další DH verzi, nebo někdy, dejme tomu, v příštích měsících?
@pipboy (17.07.2012 11:34): To je přesně ono. Uživatelé se přestanou bát dávat mínusy, čímž už nebude žádná kontrola. A to je dobře?
Já nevím, proč s tím zveřejněním svého jména u hodnocení komentářů máte takový problém. To máte strach z toho stát si veřejně za svým názorem? Přeci když chci něco hodnotit, ať už pozitivně nebo negativně, tak by to měla být také určitá odpovědnost. Kdyby to bylo zcela anonymní, tak by tím spíše to hodnocení komentářů stálo za prd. Zaplaťpánbůh, že funguje alespoň ten současný stav.
Já nevím, proč s tím zveřejněním svého jména u hodnocení komentářů máte takový problém. To máte strach z toho stát si veřejně za svým názorem? Přeci když chci něco hodnotit, ať už pozitivně nebo negativně, tak by to měla být také určitá odpovědnost. Kdyby to bylo zcela anonymní, tak by tím spíše to hodnocení komentářů stálo za prd. Zaplaťpánbůh, že funguje alespoň ten současný stav.
Hodnocení komentářů ostatních bude uživatelům dostupné až od 50 bodů, možnost koukat se, kdo mé komentáře hodnotil až po dosažení hranice 200 bodů.
@Say (17.07.2012 11:41): Jen proto, že to někteří používají jinak, neznamená, že ty musíš taky.
@Say (17.07.2012 11:41): Jen proto, že to někteří používají jinak, neznamená, že ty musíš taky.
@Say (17.07.2012 11:41): nj. nabrala si hodně kamarádů a přes vzkazy vyžebrala hodně plusů.
To by podle mě mohl udělat i nějaký kluk ;)
To by podle mě mohl udělat i nějaký kluk ;)
@Matthias (17.07.2012 11:36): Uživatelka RomcaT: Přátelé (70), Registrace: 24.06.2012 - 22 dní
Asi není potřeba to nějak dál rozebírat.
I když fakt potom nechápu, k čemu tu to rozdělení na přátelé a oblíbené uživatele je=/
Psát odůvodnění k udělení + či - je blbost, ať si každý uděluje co chce a komu chce. Ale ať si to privilegium nějak zaslouží. Omezení na den není špatný nápad + umožnit pluskovat a mínuskovat od, řekněme, 50 bodů.
Asi není potřeba to nějak dál rozebírat.
I když fakt potom nechápu, k čemu tu to rozdělení na přátelé a oblíbené uživatele je=/
Psát odůvodnění k udělení + či - je blbost, ať si každý uděluje co chce a komu chce. Ale ať si to privilegium nějak zaslouží. Omezení na den není špatný nápad + umožnit pluskovat a mínuskovat od, řekněme, 50 bodů.
Jinak ta holka nedostala hromadu plusů za to, že je to baba nad kterou si tady všichni honíme ocasy. Ale protože rozesílala vzkazy ostatním uživatelům, kde je žádala o hodnocení.
Jeden koment za 24h je malo, aspon 4-5 by to chtelo. Ad hodnoceni osobne jsem rozhodně za tu anonymitu. Moznost duplicitnich uctu to neovlivni a lidi se aspon prestanou bat davat minusy. Snad. (Btw to s zenskyma netvarte se ze dh je nejaka vyjimka :D)
ono to hodnocení má problém v tom, že není úplně jednoznačné, za co to vlastně dávat :) Já osobně dávám plus za to, když je komentář velice informativní, detailní, stylisticky a gramaticky napsaný. Jestli ale ten komentář má úplně opačný názor na hru než já u mě nehraje roli.
Pokud někdo má nějaký dobrý argument, proč považuje tu či onu hru za špatnou, nedá se nic namítat.
Někteří to tady ale mají jinak - dávají minus komentářům, se kterými nesouhlasí, i když si jeho autor podložil, proč se mu nelíbí ta či ona hra a dokonce to napsal jakštakš čtivě a gramaticky správně...
Pokud někdo má nějaký dobrý argument, proč považuje tu či onu hru za špatnou, nedá se nic namítat.
Někteří to tady ale mají jinak - dávají minus komentářům, se kterými nesouhlasí, i když si jeho autor podložil, proč se mu nelíbí ta či ona hra a dokonce to napsal jakštakš čtivě a gramaticky správně...
@Chuck (17.07.2012 11:21): Aby to zdůvodnění neznělo "Dávám ti plus, protože se mi tvůj komentář líbí" :) Smysl by to mělo tehdy, kdyby si ta zdůvodnění mohli přečíst i ostatní (a mně by třeba zajímala). Takže opět: odtajnění hodnotitelů komentářů i pro ostatní.
@bartas (17.07.2012 11:13): Jak už tu jednou padlo, muselo by se u ohodnocení komentářů zároveň psát zdůvodnění. Ale to mi přijde takové krkolomné. No i když...
@Gerret (17.07.2012 11:06): Jo, sorry, to mělo být na GodOfTheSick.
pluska mínuska bych rozhodně nerušil. Ale nějak oddělit uživatele, kteří to myslí s DH zodpovědně od nárazových hodnotitelů pluskařů a mínuskářů a řvounů do tmy mi přijde sympatické. Ale...
jinak nej zlo mi přijdou duplicitní účty
jinak nej zlo mi přijdou duplicitní účty
@RNDr. Gunár Pavel (17.07.2012 09:18): no moment. tohle mi jde zrovna do krámu. Už jsem taky dlouho chtěl zmínit podle mého neúměrné pluskování opačného pohlaví. Je to úsměvné:) Jestli si toho taky někdo všimnul. Nebo je to jen zdání??!
Jinak nic proti děvčatům jen houšť a více kapek...
Jinak nic proti děvčatům jen houšť a více kapek...
@Say (17.07.2012 10:44): to jsi si asi spletl reakci ne :), já nic o žádný babě nepsal :)
@Kvasa (17.07.2012 10:44): To tady s velkým pozitivním ohlasem před časem navrhovala Akhera, ale buď to vyšumělo, nebo se s tím počítá později. Každopádně je to super nápad.
Co takhle, možnost komentovat až pod dosažení určitého počtu bodů a jeden komentář za 24 hodin.
edit No tak vlastně nic, už o tom píšete:-)
edit No tak vlastně nic, už o tom píšete:-)