Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Co že to? Komentář > hodnocení. Jak sleduju DH, tak je to spíš komentář > 10 hodnocení.

Proč přesně zakázat komentáře bez hodnocení? Názor uživatele je snad v tom komentáři. A že se hra neobjeví v žebříčku? Taky podivný argument, vzhledem k tomu že hranice, pomocí které se hry zařazují do žebříčku, se posunuje podle všech hodnocení na DH (u "populárních" her také nemají všechny komentáře hodnocení).
Já už jsem navrhoval, aby uživatel sám rozhodl, zda bude jeho komentář viditelný pro ostatní.
@Maximus (21.01.2015 11:39): Pak si ten komentář ale málokdo přečte, protože se hra kvůli málo hodnocením nedostane do žebříčku. A díky tomu je pak menší pravděbodobnost na ní náhodně narazit. Což bych řekl, že je někdy škoda.
@90210 (21.01.2015 00:19): @Všivák (21.01.2015 10:43):

A dovod na to mate aky?

Lebo Garretove komentare si je aspon clovek nuteny precitat ked chce vediet aky ma na hru nazor. Niekto si totiz len pozrie hodnotenie ake ma hra a komentar vobec necita a udeli +/- podla hodnotenia a komentar ho ani nezaujima.

Nechapem, preco by sa mala sloboda prejavu ohranicovat.
Uvítal bych, kdybych mohl vytvářet odkazy na hry (v popisech vývojářských profilů) ještě před jejich přidáním do databáze. Realizoval bych to tak, že požadavek na přidání hry by v tabulce obsadil ID. V současné podobě musím s editací vývojářského profilu buďto počkat, až přidání hry projde schvalovacím procesem, nebo editovat nadvakrát.
Prave som napisal komentar na Wolf Among Us, ale pride mi divne, aby hodnotenie celej serie v komente bolo len pri jednej epizode. Nemali by sa podobne hry pridat este raz okrem jednotlivych epizod aj ako komplet? A bolo by to aj bodovane ako cela seria a nie po jednej epizode?
U grafů v profilech hráču by se mohl zobrazit sezman her, pokud kliknu třeba na RPG tak aby se zobrazil ten seznam her které má určitý hráč na kontě. V profilech her by se v grafech dohráno/nedohráno pak mohl zobrazovat seznam hráču kteří buďto dohráli nebo nedohráli a zároveň třeba jejich hodnocení hry.
Nebylo by možné zrušit to nesmyslné omezení poměru velikostí u loga vývojářů. U coverů to chápu, ale logo je prostě logo! Už jsem na to narazil několikrát, naposledy před chvílí, když jsem chtěl zaktualizovat logo u Team17.

Navíc nikde se člověk vlastně nedozví, jaký max/min poměr stran to logo má mít. Při zadávání se člověk akorát dozví, že obě strany musí mít min velikost 100px. Tak jsem to logo poměrově zvětšil na 371x100 abych se následně dozvěděl, že logo nemohlo být nahráno protože "po zmenšení musí být oba rozměry větší než 100px". A teď si s tím milý uživateli hraj, dokud se náhodou netrefíš do našeho přisně tajného předepsaného rozměru.
@Jackal (08.12.2014 22:30): ad 1) Diskuze, do kterých přispěji, sleduji, takže pak vím, že se vůbec někde objevil nějaký nový příspěvek a přečtu si jej. Nemám tak možnost reakci na svůj příspěvek minout. Pokud někam přispěji a diskuzi dále nesleduji, není se co divit, že si reakce nevšimnu.

ad 2) Nic proti případné implementaci, ale taky mi to přijde zbytečné, asi jako předabovávání českých filmů do slovenštiny a slovenských filmů do češtiny nebo dvoje informační štítky na výrobcích. Pokud je nějaký český popis hry značně upraven a vylepšen, nevidím problém jej celý přepsat editorem do slovenštiny a naopak. Drobné úpravy profilů hry a vývojářů snad lze upravit i v jejich původním napsaném jazyce. Zbytečná diverzifikace webu a dublování informací na jednom místě. i když je mi jasný, že dnes už děti přestávají sovenštině rozumět (a rovnako tak aj Slováci Čechom), ale dělalo by to jen brajgl - každý by pak viděl u jedné hry a vývojáře trochu jinou informaci.
Možná už to někdo psal, ale není v mých silách přečíst všechno.

1. Rád bych se dozvěděl, že někdo reagoval na můj komentář nebo diskuzní příspěvek. Nejednou se mi stalo, že jsem dotaz nebo reakci obecně dlouho nechal bez povšimnutí.

2. Nechci rozpoutat flame a myslím si, že je to jedna z posledních věcí, které by se měly implementovat, ale neodpustím si to. Domnívám se, že každý uživatel by si rád přečetl popis hry a profil vývojáře ve své mateřštině (Čech česky, Slovák slovensky). Jelikož profilové texty nejsou subjektivní, v systému by mohly existovat obě jazykové verze s tím, že by se načetla jazyková verze podle uživatelského nastavení. To by samozřejmě platilo jen v případech, kdy by v systému byly obě. Překlady (doslovné) by potom byly za body jako v současné podobě webu editace, a jakmile by text někdo rozšířil, do přeložení by se hra nebo vývojář posuzoval jako jen s jednou verzí, pochopitelně tou nejnovější.
Inak neviem ako vy ostatní, ale ja by som celkom privítal možnosť mazať poštu. Viem, že to ešte nebolo rozhodnuté, ale už jej mám toľko, že by som si v nej potreboval spraviť poriadok :)
@hvezdosvit (26.11.2014 15:12): Na tohle bych založil vyloženě něco na hlavní stránce, kde by šlo vidět kdo chce co hrát a kdy.
Příklad: Založím si event "Hello Kitty Online - neděle 30.12.2014 od 20.00"
Lidi se pak můžou přihlásit a přímo tam půjde vidět, kdo všechno se účastní.
Zkusim to postnout jeste jednou, posledne to nevzbudilo zadnou reakci:

... co takhle feature zakliknout si u hry checkbox: Chci si zahrat jeste s nekym? Mam nakoupenou tunu her pro coop, ale neni s kym je hrat. S randomakama z internetu to neni ono. Na DH by bylo mozne si ke coopu vybrat a oslovit osobu s podobnym hracskym svetonazorem.

Ve statistikach vidim, kolik lidi si chce zahrat (obecne, spis asi v singlu), ale nevidim kdo konkretne.
Možno by stačilo šupnúť ku každému komentáru informáciu o počte zobrazení.