No, HUD se pouziva zejmena u FPS a podobnych, ale da se to globalizovat tak, ze to je to, co vidis pri samotnem hrani (u FPS treba zdravi/munice, u RPG treba obliceje postavicek a nejaka tlactika atd), interface je obecne cast, pres kterou komunikuje hrac s hrou (takze tam prakticky spada i HUD a pocitaji se do toho i vselijaka menu a tak), GUI = graphical user interface, tzn prakticky jakykoliv interface, ktery dnes ve hrach mas (uz snad zadna hra neni pouze textova). Engine je, kdyz to zjednodusim, graficke vykreslovatko, ktere se stara o to, co vidis, takze to funguje nejak tak, ze treba designer rekne "a tady mi vykresli krychli" a preda to enginu a ten ji vymodeluje, podiva se do nastaveni, jaky vsechny "bloomy" mas nastaveny a vsechno na to aplikuje a timhle stylem "vymodeluje" samotnou scenu, kterou ty vidis ve hre (predpokladam tedy, ze jsi myslel graficky engine, kdyz uz ses ptal na ty interfacy, vice zde
http://en.wikipedia.org/wiki/Game_engine ).