Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Pomoc a rady pro nováčky

Zdravím, kdysi sem hrál jednu hru a myslím, že se jmenovala SIN FACTOR, ale nemůžu ji nikde najít. Pokud si dobře vzpomínám, tak byla ve 3d a byla to adventura, ale vím jistě, že na začátku hry začínáte v jakési kajutě kosmické lodi nebo co to je a postupně proplouváte trupem a zjišťujete, co se stalo. No v té době jsem ještě neuměl moc dobře anglicky, takže spíš tak hádám o čem byl příběh. Ještě si vzpomínám, že originální obal byl červený. Prosím vzpoměňte si na tu hru a napište mi např. vývojářské studio. Děkuji
Je to veľmi neurčité, či krásna grafika má značiť niečo estetické pekné, alebo je to akýsi eufemizmus pre to, aby tá hra bola relatívne nová.
A bežné pc nie je bežný prací prostriedok, takže by to tiež chcelo špecifikovať. :)
Problém je, že také tie ťažšie adventúry, ktoré vyžadujú toho rozmýšľania fakt dosť rozhodne nemajú nejakú krásnu grafiku a taktiež si nemyslím, že by sa väčšina z nich dala zohnať v cz/sk.
JD: Napadá mě spoustu her, ale trochu se vylučují s tvým požadavkem ,,nie bojovú". Vesměs je ale boj pouze podkreslením rozmýšlení. Tak nevím, jestli hledáš vyloženě adventury (kde se nebojuje téměř vůbec) nebo něco taktického (strategie) nebo naopak řešení úkolů (logické či RPG).

Co se týče věkové kategorie... Věř tomu, že nejstarší nebudeš=)
Priatelia,
prosím pomôžte mi vybrať:
Hľadám hru vyžadujúcu inteligenciu, rozmýšľanie, (možno aj vzdelanie), kombinatoriku, nie bojovú, s krásnou grafikou, hrateľnú na bežnom PC, v češtine alebo slovenčine, mám stredný vek (z vášho pohľadu asi starší... rád by som si namáhal mozog pri hraní hry. Za pomoc vopred ďakujem. JD.
Ber to tak, že superdlouhý popis nikdo číst nebude, když se bude chtít stručně něco dozvědět...
Budeš se divit, ale tu omáčku jsem proškrtal a stejně mi zbyli ty dvě A4 :)

edit: ono to stejně vychází až za měsíc, tak to ještě projedu, ale tahle původní verze mě mrzí. Je to nanejvýš detailně popsaný, jak jen může.
Udělej z toho výcuc :) Nebo prostě proškrtej omáčku, určitě tam nějaká bude.
Jak moc dlouhý může být popis hry, respektive co je maximum? U jedné hry jsem se dost rozepsal a vyšlo mi to na zhruba dvě A4 (word - ariel 12) - zhruba 2x delší než popis u Need for Speed: World. Chci ujistit, že se nejedná o žádné drbání na pavlači, spíš je to takové podrobné preview/důkladný popis hry.
Umí zdejší phpBB tagy nějak zarovnat odstavec do bloku (aby se mezery roztáhly a zaplnili celý řádek a na konci tak nevznikaly velké mezery) a tabulátory?
ugraugra: Áha, díky. Tlačítko editace přímo v profilech vývojářů chybí. Každopádně done.
Mafie měla snad možnost zapnout Tripple-Buffering, pokud se dobře pamatuji... Takový ten checkbox u rozlišení, který nikdy ve hře jako takové nic na pohled neměnil :)
Ahá... jojo, to se mi třeba děje u Mafie, ten "jev" :) ale tam vsync tuším neni, i když možná jo.

Tak to jsem zas o něco vhytřejší.
VSync má tu vlastnost, že zahazuje část framů do určité hranice, která závisí na refreshi monitoru (u 60Hz se ti zobrazí buď 60+fps, nebo jenom 30fps a nic mezi, popřípadě méně)... Takže ano, zapínat jen u vysokých fps :). V praxi stejně u nízkých fps není vidět teaing (alespoň podle mých pozorování :D).

PS: Jinak s triple-bufferingem je situace trochu jiná, ten totiž odstraní nevýhodu klasického VSyncu výměnou za vyšší náročnost na VRAM... Informace, jak to funguje, bych si ale už cucal z Googlu :)
NateLogan: ,,VSync v případě, kdy je fps hry nižší než fps monitoru není dobrý nápad" Chceš tvrdit, že V-sync zapínat leda s 60 FPS (což je u mého LCD max)?!=O
Obvykle je to nejvic videt, kdyz se napriklad v FPS otacis do stran a nekde mezi 1/3 a 2/3 vysky LCD se ti zda, jakoby se ten obraz "trhal vejpul".
A teda já se taky zeptám: co je to prosimvás ta vertikální synchronizace, neboli tuším V-sync, který se dá nastavit v každé hře a nemění vůbec nic? :)
No, HUD se pouziva zejmena u FPS a podobnych, ale da se to globalizovat tak, ze to je to, co vidis pri samotnem hrani (u FPS treba zdravi/munice, u RPG treba obliceje postavicek a nejaka tlactika atd), interface je obecne cast, pres kterou komunikuje hrac s hrou (takze tam prakticky spada i HUD a pocitaji se do toho i vselijaka menu a tak), GUI = graphical user interface, tzn prakticky jakykoliv interface, ktery dnes ve hrach mas (uz snad zadna hra neni pouze textova). Engine je, kdyz to zjednodusim, graficke vykreslovatko, ktere se stara o to, co vidis, takze to funguje nejak tak, ze treba designer rekne "a tady mi vykresli krychli" a preda to enginu a ten ji vymodeluje, podiva se do nastaveni, jaky vsechny "bloomy" mas nastaveny a vsechno na to aplikuje a timhle stylem "vymodeluje" samotnou scenu, kterou ty vidis ve hre (predpokladam tedy, ze jsi myslel graficky engine, kdyz uz ses ptal na ty interfacy, vice zde http://en.wikipedia.org/wiki/Game_engine ).
Potřeboval bych nějak blíže vysvětlit pojmy jako jsou HUD, interface, GUI a engine. Vím, co co znamená, jen by mě zajímaly rozdíly, zejména co se her týče. Vlastě jenom co se her týče.
Mám dát vývojáře této hry dohromady jako Cyril Höschl & Patrik Höschl a nebo mám oba vývojáře dát zvášť, tzn. jednoho vývojáře uvést jako sekundárního.
Pokud se dá stáhnout samostatný spustitelný soubor a není k tomu třeba prohlížeč, tak ano.
Můžu je tedy začít přidávat? Očekával jsem nějakou odezvu, abych nedělal zbytečnou práci.
Chtěl jsem se zeptat, jak je to se schvalováním flash her, konkrétně těch, které se zůčastnili soutěže Becherovka Game, protože se dají stáhnout a nehrají se přímo v prohlížeči.
Jak je to s přidáváním kompilací několika her, přesněji myslím epizod? Jedná se mi například o Sam a Max Season 1 (všechny epizody v jedné hře), nebo spíš o hry především od Telltale kdy po několika epizodách vyšla kompletní série.
To mi příjde ještě horší, protože tam je jenom Jimmy, u toho co jsem našel já je alespoň nápis Joe adventures. Třeba se něco objeví ale hledal jsem to 5,10 minut a nikde jsem nic nenašel, tak doufám že to tam může (alespoň dokud se neobjeví něco lepšího) zůstat.

Tak je to tam, pokud myslíš že bych to měl změnit tak mi to vrať ale nic lepšího asi zatím není....

P.S: popkecova přidaná hra číslo 200
Protoze jsem to zeditoval.:0) JA2 je tahovka rizla RPG, realtime pohyb a rozhovory je prave to RPG, ne realtime strategie, protoze pri tom nedelas zadny strategicky rozhodnuti/nebojujes.
JA2 je víc tahová, než real-time a za tím si stojím. Proč vůbec není real-time jako sekundární žánr (jednou se to přidá, podruhé zase odstraní...)?