@
Charllize (01.12.2021 16:46): Dívej, já se donekoennečna s jedním rýpalem dohadoval, protože mi naopak psal, že dávám samé 85% - 100% a pak se nevyzná, která ta hra je vlastně pak opravdu výjimečně dobrá. Nikdy se nikomu nezavděčíš a marně vysvětluji, že je to tím, že hodnotím veskrze hry, které mě bavily a považuji je za tak dobré, že jim to vysoké hodnocení dám a že to není nějaký novinářský mustr, který má určit, zda hra stojí za koupi nebo ne, ale je to můj mustr fanouška her, který dá číslo dle toho, jak ho ta hra bavila.
Co se týče podhodnocování, podle mě to má Ugra nějak přirozen a byl k těmto vyjádřením o tom, že si nechává prostor, prakticky dotlačen, protože pocitově to vnímá tak, že ví, že existují už o hodně lepší hry a koncepty osmibitových věcí jsou dávno přežité a považovány za nedomrlé i s ohledem na staropařanství a vyznávání starých klasik. Tak to třeba vnímám já. Samozřejmě jsem taky řešil dilema, zda Spaceš Questu mohu dát 95%, když se to tolik blíží k neskonale adventurně komplexnější The Longest Journey. Nakonec jsem dospěl k tomu, že Space Quest je ve své kategorii v podstatě taky dokonalý, bavil mě stejně jako TLJ a hodnocení z 85% jsem pozměnil na těch 95%.
Nikdy v podstatě neurčíš, která cesta je ta správná. Dávat všemu, co mě bavilo neskonale 100% a nebo ne a tím pádem už vlastně podhodnocuješ a děláš si prostor?
Podle mě na pořadu absolutně nebylo podstatné, jak Ugra hodnotí, ale že ten blog existuje a že je super, že se tomu někdo takhle věnuje. Hodnocení tam Červ věnoval jen nějakých pár minut, kdy se správně doptával na to, že i stará hra může bavit naprosto stejně dobře jako nejnovější titul, což podotknul samozřejmě naprosto správně.