@
Garret (27.11.2021 14:08): Zkusím to popsat na jednoduchém příkladu:
Původní verze Dishonored vyšla na PC, PS3 a X360 v roce 2012. Dishonored: Definitive Edition vyšla na PS4 a XONE v roce 2015. Definitive Edition je oficiálně remaster pro (tehdy) novou generaci konzolí, ale reálně je to totožná hra jako tři roky stará PC verze.
V roce 2015 si někdo zahraje Definitive Edition na PS4 a chtěl by si ji ohodnotit na DH. Tam už existuje profil z roku 2012. V ten moment jsou dvě možnosti:
1) Uživatel pošle edit na přidání platforem k existujícímu profilu.
2) Uživatel vytvoří profil Definitive Edition.
Pak ten návrh dostane na schválení někdo z týmu. Podle současných standardů by variantu 2) nejspíš zamítl, protože se nová verze v podstatě neliší od staré, a rovnou by editoval profil původního vydání, aby tím nemátl další potenciální přidávače. Pokud bychom šli cestou, že upravíme standardy tak, aby každý remaster měl vlastní profil, musel by zamítnout variantu 1) a čekalo by se na někoho, kdo přidá samostatný profil.
Jestli tě chápu dobře, tak ty navrhuješ možnost, aby bylo možné 1) i 2). Tedy v roce 2015 si prostě někdo edituje profil původní hry, aby si to mohl ohodnotit, ale když se za několik týdnů, měsíců nebo let najde nějaký nadšenec, tak by mu měl být schválený profil remasteru i přes to, že ty verze už pokrývá existující profil. V mých očích tak vzniká ještě větší chaos než je teď a nevidím to jako řešení.
@
Kunick (27.11.2021 14:19): Je to možná zvláštní, ale já ty data mám a zapálení přidavači problematiků remasterů většinou neřeší :)