@strejdafido (07.03.2024 19:59): Omluvuju se, včera (nebo dokonce předevčírem?) jsem pocítil chuť na změnu, na něco co přesněji vystihne svatost oné masové kuličky. Pár let na to zas nešáhnu, možná jen na vánoce ji nasadím čapku. :D
Všeobecně o DH
@HolyMeatball (06.03.2024 21:26): Kdyby šlo udělovat mínusy za změnu ikonky, hned bych ti jedno dal! Kde máš ten původní obrázek??? Tohle mi nedělej, nemám rád změny a teď todle :-)
@Dan9K (06.03.2024 23:34): ČSFD pro mě není žádným měřítkem a vůbec bych jej nějak nedával za vzor, co dle nich dělat či naopak nedělat :-)
@Vurhor (06.03.2024 19:28): promiň, už se to nestane :-)
@H34D (06.03.2024 20:39): rádo se stalo, promiň za ignoraci těch Resident Evilů, třeba to ještě napravím.
Jinak k mému překvapení nemám žádného hejtra. Největší je Kristmeistr, u kterého mám -2 a nula plusek. Pak mám několik -1, a to je vše.
Nejvíc mínusek (8) mám od Hellera, ale dal více plusek. Deset lidí mi dalo 50 a více plusek. Jeden nad sto, díky :-)
já dávám pluska málo, pardon. První místa mi sdílí H34D a Han22, pak Fingon, Všivák, Jumas.
Ono je to hodně o tom, jaké člověk hraje hry a na tyhle existence narážím skoro u každé hry a píšou výborně :-)
@Ringo (06.03.2024 19:44): je to red flag, když to udělalo čsfd, to je celé :-) ale ano je to paradox, na čsfd jsou kommentáře a přejmenovali to na recenze, my píšem recenze a říkáme tomu komentáře :-)
@H34D (06.03.2024 20:39): rádo se stalo, promiň za ignoraci těch Resident Evilů, třeba to ještě napravím.
Jinak k mému překvapení nemám žádného hejtra. Největší je Kristmeistr, u kterého mám -2 a nula plusek. Pak mám několik -1, a to je vše.
Nejvíc mínusek (8) mám od Hellera, ale dal více plusek. Deset lidí mi dalo 50 a více plusek. Jeden nad sto, díky :-)
já dávám pluska málo, pardon. První místa mi sdílí H34D a Han22, pak Fingon, Všivák, Jumas.
Ono je to hodně o tom, jaké člověk hraje hry a na tyhle existence narážím skoro u každé hry a píšou výborně :-)
@Ringo (06.03.2024 19:44): je to red flag, když to udělalo čsfd, to je celé :-) ale ano je to paradox, na čsfd jsou kommentáře a přejmenovali to na recenze, my píšem recenze a říkáme tomu komentáře :-)
@Londo Mollari (06.03.2024 23:01): Já jich dal za celou dobu asi pět. A to jsem musel mít zrovna nějakou blbou náladu :-) Pak jsem dal Caelosovi mínus za komentář k Doomu, protože jsem chtěl, aby na prvním místě byl ten leebighův, ale nedávno jsem ho zase smazal (už to nebylo potřeba).
Tak to já jsem se ještě ani jednou nad padesát nedostal a těch třicítkových taky není moc. Mínusy mám jen u obskurností Journey a The Count Lucanor, kde jsem si dovolil dát nízké hodnocení. Možná i proto jsem se ještě neodhodlal k napsání komentáře na Stray, u kterého také nesdílím většinové nadšení. Co se týká komentářů ostatních, čtu prakticky všechny ty, které se mi zobrazují u her, které sleduju. Je pravdou, že v poslední době těch komentářů přibývá hodně moc, takže to pořádně nestíhám pročítat a mnohdy i utečou komentáře mnou nesledovaných her, které by za přečtení taky stály. Pokud je komentář aspoň trochu slušně napsaný a případné nadšení či kritika jsou vyargumentované, tak dávám plusko. Mínuska dávám jen opravdu výjimečně - to ten komentář musí být skutečně úplně mimo. A nebo je jednovětý krátký, který ani není komentářem, ale spíš výkřikem do tmy.
A co dávání mínusů? Já zatím žádné nedal. Největší nutkání jsem měl u komentářů, které spíš než komentář ke hře vyzněly jako politický pamflet. Za dobu, co tu jsem, se mi to stalo asi 2x. Ale kdybych dal mínus, svět lepší nebude.
Chtěl bych mít Vaše starosti o pluska, případně o komentářích rozebírající pády k 60/100 fps. Jeden odehraje COD WW2 sérii na Xbox One S v 30 fps s ovladačem v ruce a je rád, že dostane alespoň 15 plusek! :)
Ale jinak je to jak píšete, s některými komentáři jsem strávil dost času, a stejně nasbíraly méně plusek než jiné které jsem napsal tak nějak od podlahy. Nicméně chápu, že letecké simulátory málokdo hraje. Mínuska nerozdávám z principu a pluska ke komentářům dávám obvykle po přečtení.
Spíše mám problém s tím, že komentářů je tolik, že to nestíhám číst, takže často pluskuji zpětně.
Ale jinak je to jak píšete, s některými komentáři jsem strávil dost času, a stejně nasbíraly méně plusek než jiné které jsem napsal tak nějak od podlahy. Nicméně chápu, že letecké simulátory málokdo hraje. Mínuska nerozdávám z principu a pluska ke komentářům dávám obvykle po přečtení.
Spíše mám problém s tím, že komentářů je tolik, že to nestíhám číst, takže často pluskuji zpětně.
@HolyMeatball (06.03.2024 21:26): No jo, vegetariáni. :D
Já největší počet plusek dostal od Jumase, konkrétně 130, a největší počet mínusek (5) od uživatele Jo_Do, kterého jsem neskutečně nasral za koment k Deus Ex, takže si pak nejspíš zchladil žáhu i na těch dalších. :-D Ten koment jsem ale po pár letech po dohrání překopal, resp . smazal a vytvořil nový, jenže to už sem dotyčný nechodil, jinak by mě určitě minimálně poplácal po ramenou. :-) A pokud jde o maximum plusek ke konkrétnímu komentu, tak v tom u mě vede F.E.A.R. se 104 plusky a naopak nejhůře s 10 mínusky dopadlo Metro 2033.
@HolyMeatball (06.03.2024 21:26): To je fakt neskutečné. Vyloženě jen čistý mínuskový spam. :/
@Adieu (06.03.2024 19:26): Já mám od svého favorita - 45, balancovaných kuriózními + 4. Jde o člověka, který mě online zná z dob před DH, nikdy jsme si nic neudělali, kdysi jsem se ho opakovaně v poště dotazoval, nikdy žádná konkrétní odezva. :)
@pipboy (06.03.2024 20:46): @Garret (06.03.2024 20:57): Solidní nemesis. :D Ale tak zase máte těch komentářů fakt hodně, poměrem k jejich počtu stále vítězím. :D
By to chtělo nějaký vyhecovaný turnaj mezi DH soky, ovšem člověk by se asi neshodl ani na výběru hry, heh. Za mě by to byl jistě duel ve Warbandu nebo v Hellish Quart, tam lze i useknout hlavu. <3
By to chtělo nějaký vyhecovaný turnaj mezi DH soky, ovšem člověk by se asi neshodl ani na výběru hry, heh. Za mě by to byl jistě duel ve Warbandu nebo v Hellish Quart, tam lze i useknout hlavu. <3
@Adieu (06.03.2024 19:26): -18
@Adieu (06.03.2024 19:26): od jednoho borce mám sympatických -15
@Adieu (06.03.2024 19:26): Dobrá otázka. Ale předně musím poděkovat panu doktorovi leebigh, protože mi nedošlo, že od něj mám celkem 168 plusek, rekordní počet a zrovna od člověka, kterého si vážím, to potěší. Jinak samozřejmě díky i dalším lidem jako je Tainaru, jvempire, Remixsvk, Všivák, Dan9k, Garret apod...
A to je docela vtipné, že nejhorší skóre mám -2 od Ebba a přitom je to jeden z mála lidí, které z DH znám i osobně. :) 6 mínusek pak i od Syndroma (ale ten to vyvážil 5 plusky)
A to je docela vtipné, že nejhorší skóre mám -2 od Ebba a přitom je to jeden z mála lidí, které z DH znám i osobně. :) 6 mínusek pak i od Syndroma (ale ten to vyvážil 5 plusky)
@Dan9K (06.03.2024 13:48): A to já bych tomu naopak právě recenze říkal, někteří v podstatě píší recenze. Nevím, proč by to měl být rudý hadr, on ať si každý pak nese se svým svědomím nebo s následky, jakou to napsal recenzi. Slovo komentář je něco, co asi představuji v diskusi. Ono se nově příchozí i dost často pletli a pod komentářem si představovali komentář do diskuse a proto se tam objeví občas jedno větný koment, než si dotyčný uvědomí, že to není koment do diskuse, ale komentář jakože - recenze :-) A některým slohovým dílům, které tady někteří umí napsat, je skoro ostudné říci, že jde jen o komentář.
@Dan9K (06.03.2024 16:54): My dva jsme spolu náhodou kdysi dávno řešili v nějaké diskuzi Planescape: Torment. Se cítím uražen, že si mě nepamatuješ :D Byť to teda bylo jen pár komentářů a asi někdy před 8 lety.
@adam.kulhanek (06.03.2024 17:00): Já makám hlavně pro Nerdfix, pro Indiana jsem udělal zatím jen to tematické video o Baldur´s Gate, které mám na profilu. ;)
@adam.kulhanek (06.03.2024 17:00): Já makám hlavně pro Nerdfix, pro Indiana jsem udělal zatím jen to tematické video o Baldur´s Gate, které mám na profilu. ;)
A kolik máte od jednoho uźivatele nejvíc negativních hodnocení ? Já mám - 9 a +1, tedy - 8. Teď jej jistě začnete trumfovat. :D
Také je určitá úměra mezi počtem plusů a pozitivností komentáře. Je samozřejmě spousta výjimek, ale obecně to platí (tj. čím vyšší hodnocení a čím nadšenější komentář, tím více plusů).
@Dan9K (06.03.2024 16:54): Tak samozřejmě, měl bych mít tak 30 průměrně na komentář, abych byl spokojen. :D Ale můj komentář k Mafii, který patří mezi první (a nejslabší), co jsem napsal, má vlastně +91, protože si tam přičítám těch 49 od Garreta za HROT. :D
@Red (06.03.2024 14:04): Zajímavé. Tak na toto jsem nikdy nekoukal.
Měl jsme za to, že moji "nejlepší" šedivkou bude A Short Hike, které když jsme přidával mělo pár hodnocení, ale už jich je 48 (to koukám), takže v rámci plusů jsou nejvíce hodnocené šedivky Draugen (to tedy nevím proč), Fallout of Nevada (které by si zasloužilo více hráčů) a z nějakého důvodu i Blue Angel 69 s jedním, mým, hodnocením, hmm... :).
Měl jsme za to, že moji "nejlepší" šedivkou bude A Short Hike, které když jsme přidával mělo pár hodnocení, ale už jich je 48 (to koukám), takže v rámci plusů jsou nejvíce hodnocené šedivky Draugen (to tedy nevím proč), Fallout of Nevada (které by si zasloužilo více hráčů) a z nějakého důvodu i Blue Angel 69 s jedním, mým, hodnocením, hmm... :).
@Jab (06.03.2024 17:02): souhlasím :-)
připomnělo mi to starej vtip o rozdílu mezi rockovým a jazzovým kytaristou. jazzový kytarista hraje 3 000 akordů pro 3 lidi, rockový kytarista hraje 3 akordy pro 3 000 lidí
připomnělo mi to starej vtip o rozdílu mezi rockovým a jazzovým kytaristou. jazzový kytarista hraje 3 000 akordů pro 3 lidi, rockový kytarista hraje 3 akordy pro 3 000 lidí
@Dan9K (06.03.2024 16:58): Já bych tohle hledisko opravdu nepřeceňoval. To by pak kdejaký vykuk mazal komentáře, které se mu nedostanou třeba přes třicet. Pokud někdo napíše komentář k méně známé hře a dostane se na 15 nebo 20, tak to imho má větší cenu než další na 40 či 50 k Witcherovi 3, Mafii atp. Ta kritéria, kdo je jaký pisatel, jsou vždy ošemetná a otázkou vlastního vkusu.
@Dan9K (06.03.2024 16:54): Na existenci tohoto přehledu jsem úplně zapomněl. Díky.
Vurhor dělá recenze pro Indian a s takovými výsledky i zde to prostě umí. Teda pokud to není shoda jména i přezdívky. :)
Vurhor dělá recenze pro Indian a s takovými výsledky i zde to prostě umí. Teda pokud to není shoda jména i přezdívky. :)
@Jab (06.03.2024 16:56): to asi jo, jen u těch mimo top 10 to nemám jak zjistit krom manuálního sčítání všech komentů :-)
ale čím víc komentů, tím těžší udržovat průměry, takže čím víc komentů, tím je to cennější :-)
ale čím víc komentů, tím těžší udržovat průměry, takže čím víc komentů, tím je to cennější :-)
@Dan9K (06.03.2024 16:54): To ne. Chuck bude mít lepší. :)
Jako Vurhor má ten průměr asi dost lidí. Včetně cca mě (2386 plusek na 89 komentářů). Ale průměr plusek je obecně sám o sobě imho nevypovídající. To by někdo mohl odmazat všechny své a nechat jen jeden, který se vyšvihne na čtyřicet či padesát. :)
Jako Vurhor má ten průměr asi dost lidí. Včetně cca mě (2386 plusek na 89 komentářů). Ale průměr plusek je obecně sám o sobě imho nevypovídající. To by někdo mohl odmazat všechny své a nechat jen jeden, který se vyšvihne na čtyřicet či padesát. :)
@adam.kulhanek (06.03.2024 16:49): myslím, že to nejde zjistit standardně, jen u sebe a ve statistikách vidím 10 nejúspěšnějších.
Je to depresivní, když si udělám průměr plusek na jeden komentář u nich, tak jsou všichni okolo 20 na komentář, já mám okolo 14, ale holt, to je ta elita :-) A je mezi nimi samozřejmě i stěžující si H34D :D
Obecně nejlepší průměr má snad uživatel Vurhor, který má průměr na jeden komentář 26 plusek, dělá skoro jen RPG, na diskusi není. Já na něj skoro nenarážím, v podstatě jsem ho včera objevil (i když jsem mu už pár plusek kdysi dal).
@adam.kulhanek (06.03.2024 16:49): ten achievement helmy může patřit (a vlastně patří) mezi ty, které je teď obtížnější získat, než v minulosti no. Já pro to nehnul prstem :-) ale víc radši neřeknu
Je to depresivní, když si udělám průměr plusek na jeden komentář u nich, tak jsou všichni okolo 20 na komentář, já mám okolo 14, ale holt, to je ta elita :-) A je mezi nimi samozřejmě i stěžující si H34D :D
Obecně nejlepší průměr má snad uživatel Vurhor, který má průměr na jeden komentář 26 plusek, dělá skoro jen RPG, na diskusi není. Já na něj skoro nenarážím, v podstatě jsem ho včera objevil (i když jsem mu už pár plusek kdysi dal).
@adam.kulhanek (06.03.2024 16:49): ten achievement helmy může patřit (a vlastně patří) mezi ty, které je teď obtížnější získat, než v minulosti no. Já pro to nehnul prstem :-) ale víc radši neřeknu
@Dan9K (06.03.2024 16:44): Mě hrozně štve ten achievement helmy, přijde mi, že ho mají skoro všichni, jen já ne a ne ho dostat. Ale možná trošku tuším, co by to mohlo být a nemám ho, protože "to" zase tak často nedělám. Uvidím.
@Dan9K (05.03.2024 07:37): BTW. Kde se dá najít pořadí uživatelů seřazený dle získaných plusek? Jsem asi slepý, ale nikde takový seznam nemůžu najít.
@Dan9K (05.03.2024 07:37): BTW. Kde se dá najít pořadí uživatelů seřazený dle získaných plusek? Jsem asi slepý, ale nikde takový seznam nemůžu najít.
@rikuhahl (06.03.2024 16:02): ano, takhle jsem si už od začátku vystalkoval písmenka, ty byly jasný a taky to, krom mapy s dalekohledem (nebo čím), kterej dostane snad každej za chvilku, byl můj první skrytej achievement.
Ty tři, co mi chybí, mám víceméně vyspoilerovaný a asi je nikdy nedám :-)
@Peach (06.03.2024 15:57): ono obecně skrytý achivementy bývají prostě úplně něco jiného spíš než běžné achievementy vyvedené do extrému.
Je to obvykle o nějaké repetetivní činnosti, kterou kdyby člověk věděl dopředu, tak to udělá po pár hodinách snahy, ale není to taková zábava.
Ty tři, co mi chybí, mám víceméně vyspoilerovaný a asi je nikdy nedám :-)
@Peach (06.03.2024 15:57): ono obecně skrytý achivementy bývají prostě úplně něco jiného spíš než běžné achievementy vyvedené do extrému.
Je to obvykle o nějaké repetetivní činnosti, kterou kdyby člověk věděl dopředu, tak to udělá po pár hodinách snahy, ale není to taková zábava.
@rikuhahl (06.03.2024 16:02): To je právě škoda, mám +106 (109 plusek) u Zaklínače, takže by ačív za +50/100 bodnul. Ale zároveň je to můj nejméně úspěšný komentář co se týče mínusů, má tři. Zaklínač 2 slíznul mínuska dvě (42 plusek) a pak mám mínus už jen u Hero of the Kingdom: The Lost Tales 1 myslím. Takže velká spokojenost a díky všem! :)
Jinak se snažím číst skoro všechny komentáře a když to jde, tak i pluskovat. Ale mám i samozřejmě určitou část uživatelů, na jejichž komentáře se těším víc :)
Jinak se snažím číst skoro všechny komentáře a když to jde, tak i pluskovat. Ale mám i samozřejmě určitou část uživatelů, na jejichž komentáře se těším víc :)
@Artran (06.03.2024 16:02): Takový komentáře vždycky záhadně dostanou plus, když má člověk nějaký bodový jubileum :)
Nejhorší jsou jinak ale případy +4 (u nekomentované hry), +9, +19 a +29. Takovým komentářům rád dávám to klíčové plus :-)
@Peach (06.03.2024 15:57): Je to smutný zjištění, ale zrovna tohle sis mohla vystalkovat u těch, co už achievement maj, jestli to platí ;) Bohužel ani za 100+ achievement není, ač to teda nevím oficiálně :)
@Dan9K (04.03.2024 23:45): Já teda doufala, že jeden ze skrytých achievementů je za 50 plusek a teď jsi mi to zkazil... :-D
Můj komentář na Planescape: Torment se zasekl na 48, věřila jsem, že to časem doklepe.
Můj komentář na Planescape: Torment se zasekl na 48, věřila jsem, že to časem doklepe.
@HolyMeatball (06.03.2024 15:07): já teda pár fanoušků, co mi pluskují všechno, možná mám a moc jim děkuji :-)
Jinak mám pocit, že to začínám právě vychytávat, ale holt ta popularita hry dělá hodně. Měl jsem velkou chválu na komentář k Pharaoh, že plný hlášek a tak, u následujícího komentu k Nocturne jsem se to snažil ještě vybrousit a mám pocit, že dobrý, ale pak mi právě došlo, že pro člověka, co to nehrál, to nebude tak úderné, jako pro toho, kdo nehrál Pharaoh. Možná je to i o žánru hry. U strategií člověk rozebírá principy hry a je to zábava, nejvíc plusek mají obecně RPG, ale u her, kde je nějaký lineární průchod příběhem, tak je popis toho, kde se co děje méně zábavný, než u strategie, kde je ten prvek hry přítomný třeba celou dobu a je to srozumitelnější.
Jinak mám pocit, že to začínám právě vychytávat, ale holt ta popularita hry dělá hodně. Měl jsem velkou chválu na komentář k Pharaoh, že plný hlášek a tak, u následujícího komentu k Nocturne jsem se to snažil ještě vybrousit a mám pocit, že dobrý, ale pak mi právě došlo, že pro člověka, co to nehrál, to nebude tak úderné, jako pro toho, kdo nehrál Pharaoh. Možná je to i o žánru hry. U strategií člověk rozebírá principy hry a je to zábava, nejvíc plusek mají obecně RPG, ale u her, kde je nějaký lineární průchod příběhem, tak je popis toho, kde se co děje méně zábavný, než u strategie, kde je ten prvek hry přítomný třeba celou dobu a je to srozumitelnější.
@Ross (06.03.2024 14:50): Přidal jsem jedno plus. Ne kvůli kvalitě příspěvku, ale aby to bylo aspoň jedno plus za každou napsanou větu.
Nebejt mínusek, mám svůj jeden 70+ koment k Cyberpunku. A u dvou komentů mi chybí přesně dvě pluska k 50+ - první Fallen Order a první Obsidianí South Park.
Můj zaslouženě nejhorší koment mám zase u Limba, kdy šlo o značně nadrženej pubertální #thisissodeep výkřik do tmy, až se divím, že 12 lidí to opluskovalo. :)
Za ty roky jsem taky poměrně často dumal nad co možná nejspolehlivějším receptem na populární koment, a byť se nějaké univerzální pravdy najdou - jako skutečnost, že koment k populární hře, ať už nové nebo nějaké klasice, si vždycky přečte více lidí a zpravidla tak i padne více hodnocení, tak ani to není stoprocentně spolehlivé, a je ideální si tím vůbec nezatěžovat hlavu a psát zcela dle chuti. Ani mí nejskalnější fanoušci mi nepluskujou všechno - a často jsem překvapen, že mi opluskujou nějakou obskuritu, ale něco, co bych považoval za stravitelnější, už nikoli - a ani můj největší hater mi všechno nemínuskuje. Holt RNG. :D
Můj zaslouženě nejhorší koment mám zase u Limba, kdy šlo o značně nadrženej pubertální #thisissodeep výkřik do tmy, až se divím, že 12 lidí to opluskovalo. :)
Za ty roky jsem taky poměrně často dumal nad co možná nejspolehlivějším receptem na populární koment, a byť se nějaké univerzální pravdy najdou - jako skutečnost, že koment k populární hře, ať už nové nebo nějaké klasice, si vždycky přečte více lidí a zpravidla tak i padne více hodnocení, tak ani to není stoprocentně spolehlivé, a je ideální si tím vůbec nezatěžovat hlavu a psát zcela dle chuti. Ani mí nejskalnější fanoušci mi nepluskujou všechno - a často jsem překvapen, že mi opluskujou nějakou obskuritu, ale něco, co bych považoval za stravitelnější, už nikoli - a ani můj největší hater mi všechno nemínuskuje. Holt RNG. :D
@Ross (06.03.2024 14:50): Bush league. Můj nejhůře hodnocený komentář má -14. :D
@Artran (06.03.2024 14:16): já se naopak snažím vychytat a číst přednostně komentáře k těmto hrám zcela neznámým, jen je někdy těžké odlišit, kdy je to neznámé a kdy to neznám jen já :-)
@rikuhahl (06.03.2024 14:14): u mě je rekord +26 u Call of Duty 2. Jinak průměr u mých 140 komentářů je zhruba +10, což ujde bych řekl. Z toho polovina ani nejsou populární hry.
Můj nejhorší komentář má +2, jedná se o hru Chicken Invaders.
Můj nejhorší komentář má +2, jedná se o hru Chicken Invaders.
@Tulareanus (06.03.2024 12:32): Já si na pluska k textovám vůbec nestěžuju. Na to že to tu skoro nikdo nehraje jich mám vlastně docela dost :-)
@Red (06.03.2024 14:04): To se určitě jednou změní! Přijde IF revival, textovky začnou hrát úplně všichni a všichni pak zjistí, jak kontroverzní komentáře píšu! :)
@Red (06.03.2024 14:04): To se určitě jednou změní! Přijde IF revival, textovky začnou hrát úplně všichni a všichni pak zjistí, jak kontroverzní komentáře píšu! :)
@Dan9K (06.03.2024 14:08): He, já mám 33+ za Hero of the Kingdom III a to ta hra má jenom 29 hodnocení :) Je to nejhorší díl ze všech a nebál jsem se to napsat :)
Můj nejúspěšnější komentář ke hře, která má pod 50 hodnocení, je k Discworld Noir , kde jsem chytnul 21 plusek.
Ale samotného mě překvapilo, jak hluboko jsem musel jít. Těsně mi to nevyšlo i Československo 38–89: Atentát , kde mám 30, ale to má už 53 hodnocení. Šedivý hry vůbec, ty ani moc nehraju
Ale samotného mě překvapilo, jak hluboko jsem musel jít. Těsně mi to nevyšlo i Československo 38–89: Atentát , kde mám 30, ale to má už 53 hodnocení. Šedivý hry vůbec, ty ani moc nehraju
@Red (06.03.2024 14:04): Takže komentář na úrovni práce Bethesdy.. to mi přijde stylové :D
S tou popularitou máte pravdu, když se koukám na hodnocení svých komentářům tak jednoznačně vévodí nepopulárnější hry (Mafia2, GTA SA, Pivo Adventures). Nejlepší šedivkou je Shenmue II
Na druhou stranu za textovky moc nehrozí minusy:)
Nejvíc minusů jsem měl za Morrowind, komentář jsem zbaběle smazal. (pravda byly to spíš takový postřehy a poznámky, trochu jsem se sám zastyděl).
Na druhou stranu za textovky moc nehrozí minusy:)
Nejvíc minusů jsem měl za Morrowind, komentář jsem zbaběle smazal. (pravda byly to spíš takový postřehy a poznámky, trochu jsem se sám zastyděl).
@Ringo (06.03.2024 12:26): prosím ne :-)
to by si jako uživatelé určovali sami, nebo jim to bylo určeno vyšší mocí? Akorát prostor pro konflikty a zbytečný bordel.
A hlavně tomu nezačínat říkat recenze jak na čsfd, to je red flag :-)
to by si jako uživatelé určovali sami, nebo jim to bylo určeno vyšší mocí? Akorát prostor pro konflikty a zbytečný bordel.
A hlavně tomu nezačínat říkat recenze jak na čsfd, to je red flag :-)
@Artran (06.03.2024 11:32): Tak ono nakoniec bohužiaľ najväčší efekt na počet plusiek má to, aká populárna je tá hra vo všeobecnosti. Takže ty sa natrápiš napríklad s komentármi pre textovky, ktoré tu nik nehráva a veľa plusiek z toho nebude, ale banálne komentáre k populárnym hrám, ktoré vlastne opakujú to isté ako xy komentárov pred nimi, tie pluská dostanú.
Možná by bylo zajímavé komentáře rozčlenit ještě nějakým rozdělovníkem např: 1. Komentáře - recenze, 2. komentáře - kratší výstižné postřehy, 3. komentáře - stručné, 4. komentáře - výkřiky do tmy :-) Ale s tím by se asi nikomu nechtělo patlat :-)
@Dan9K (06.03.2024 12:11): :-D