Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Bodkine, jeden člověk na EG.net měl dost zajímavý návrh, který byste podle mě měli zvážit (pokud tam už něco takového nemáte, což je možné):

"Also you don't have to have fantasy in this game but a lot of people in those times believed in Witches, Vampires, Werewolves and Demons so you could have quests with those themes but with more rational outcomes."
MaM X jako vyšlo, ale krabice budou až 29. Ach jo, po dvou letech se člověk na něco těší a pak tohle. Jo vlastně stejně nemám čas, takže nic.

No a kolik ste teda tomu Vavrovi dali? Já 75.
Já jsem u Warhorse jako koncept artist. Mám tu malování a takovou plochou myš s tužkou...
@Bodkin (23.01.2014 10:20): Vypada to tak, ze do vasich studii sa pride pozriet Chris Roberts (1200 libier prispel) a mozno aj nejaka ina herna celebrita (Brian Fargo prispel tiez atd...). Tak ocakavam, ze sem potom das nejake spolocne fotky Bodkin :)
Ty double posty me stvou.. Jezis fakt miluju, kdyz Codr nesleduje diskuze a pak mele z hladu, ze cesi vubec nezavideli nekleli.Ze nepronaseli zadne kacirska slova...

Tak to, co jsem tady videl v prubehu vyvoje te hry tak neeee vubec to nebyli cesi, ale nekdo jinej slovaci asi.. jezis

I tady bylo dost odpurcu Vyvry a ne ze ne..

A ted, kdyz vidi, ze dan nejspise uspeje tak hned meni nazory hip hip hura Danovi.. Fakt zomgwtf.. Na tohle jsem extremne vybusnej..

To je jako rict o hre, ktera byla 5 let neopatchovana a pak ji nekdo zahraje opatchovanou a bude prohlasovat, ze nekdy nebyla zabugovana LOL.
@Walome (23.01.2014 11:57): No, pro mně to třeba znamenalo úplně jinou radost v Saint Row. Prostě postavě vymyslíš nějaký styl, líp se s ní sžiješ.
To je to samé, když jsem se na jednom fóru účastnil diskuse o 'opravdového' Sheparda ze série Mass Effect. Zásadní argument podle mě je, že Shepard po boji na Acuse nevypadá jako model spodního prádla - je bledej, ošklivej a zjizvenej. A o to právě jde - rozhodnu se, jakou chci hrát postavu a pak jí vytvořím tak, aby do tý role seděla. A ne, že dostanu na výběr pět morálně odlišných variant a k tomu jednoho univerzálního kašpárka s naprosto anonymním ksichtem - když chci hrát stylem 'bully' (anebo se alespoň tvářit, že tak hraju), chci plešatou hlavu, jizvu přes oko, špatnou pleť a nechutný strniště. Rozhodně nechci vyhrožovat např. strážným s ksichtem transgender bratrance Robina Hooda. Můj rasistický ork v Morrowindu taky nedostal hlavu, která vypadala spíš smutná z toho, že kvůli klům ho nemohla máma kojit, ale dostal ksicht kombinace pošahanýho křováka a tupouna z Gumídků...
@Sinister (23.01.2014 11:52): "Notabene, když vypadá jako z 80's porna v hlavní roli s imigrantem z východního Německa." Přesně! :D Ale aspoň mluví ;)

Mně tyhle pičičárny přijdou naopak jako děsný zdržovačky - člověk hodinu vytváří postavu, barví vlasy a ušní lalůčky a co z toho? Ale tak proč ne, no.

Já to nevidim jako problém, i když ten ksicht moc sympatickej není, tak snad bude cutscén opravdu málo :) Nejlépe žádná, ale to bych chtěl samozřejmě moc.
@Walome (23.01.2014 11:46): Z úplně stejnýho důvodu jako u Oblivionu a Skyrimu. Zkrátka pro ten pocit, že hraju vlastní postavu.
Když jsem například dostal k Vánocům Gothic (v roce, kdy vyšel) - strašně jsem se těšil. Samozřejmě mě totálně odrovnalo ovládání, ale mj. jsem se rozhodl to nehrát i proto, že mě prostě obtěžuje hrát 'cizí' postavu. Notabene, když vypadá jako z 80's porna v hlavní roli s imigrantem z východního Německa.
Heh, ze vdaka za upozornenie - FightClub 73...a Vavrova hlaska 34:30: "...tam ale bylo úchylný to, že ten borec tam naspal, že voni jako maj investora, ale ten si neni jistej, tak ať jim pošlou trochu těch peněz a že ten investor jim pošle ten zbytek..." :D
@GodOfTheSick (23.01.2014 11:36): Teď je otázka, jestli se ten Vávrův rozpočet týkal celé hry (tzn. součtu všech tří aktů) nebo jen prvního aktu.
V prvním případě si není těžké dovodit, že když si první akt koupí 500.000 lidí - což není úplně nereálné, když vezmu v potaz konzole, pak se dá poměrně snadno odhadnout i při pesimistické náladě, že hra se na nějaký 1,2 milionu vyhoupne. A to není špatné.

@Jab (23.01.2014 11:37): Podle mě si Vávra pořádný příběh vydupe, děj se co děj. Nebo alespoň pořádný na jeho měřítka, což zase podle mých měřítek není vůbec špatné :)
To jídlo a tak se mně osobně líbí, spíš mám strach z oněch soubojů. A taky z toho, že si nebudu moct vyrobit vlastní ksicht...
Hmm. Z čehož vyplývá, že jsem předchozí diskusi nečetl. Dějiny mi to asi odpustí. ;)
@Walome (23.01.2014 11:28): Abychom si rozuměli, mně se na tom spousta prvků líbí. Mimo jiné omezení sběračských a pošťáckých questů a třebas naopak přidání středověkých bitev. Ale "hardcore" RPG prvky mě při hraní většinou spíše otravují a autoři by podle mého mohli čas na jejich implementaci investovat do kvalitního příběhu atp.
Vybrané peníze jsou sice pěkné, ale kdybych byl investor, tak by mě teda pár tisíc lidí na KS moc nepřesvědčilo. Třeba Wasteland 2 podpořilo na KS 60 tisíc lidí a bude zajímavé sledovat, kolik se toho nakonec prodá. Vávra říkal, že budou potřebovat prodat kolem miliónu kusů, aby se investice vrátila. Druhý Zaklínač prodal 2 milióny. Otázka je - kolik by se ho prodalo, kdyby Zaklínač nebyl Geralt, ale neznámý jouda v "obyčejném" středověkém RPG bez fantasy? Patrně míň...