@
Red (27.10.2014 23:30): Ano, Battlefield a Medal of Honor jsou obdobné "hamburgery" a jednou se jich zákonitě každý hráč musí přežrat. A jak je inovovat? Já myslím, že s trochou představivosti by se něco našlo (času na to měli za ta léta dost). Ale prostě by jen stačilo, abych neměl pocit, že hraji pouze další datadisk;). Byla tu v historii spousta vcelku povedených válečných her (Vietcong, Operace Flashpoint), které přinesly přeci jen opět zcela odlišný zážitek, než všechny Medaly, Battlefieldy a CoDy dohromady... proč musí být CoD stále dokolečka on-rail tupou střílečkou?
Jak zde bylo níže zmiňováno (@
Garret (25.10.2014 10:22)) i v případě AC prostě u kteréhokoliv dalšího dílu, i já vidím stále ten díl první jen s lehkými obměnami (třebas ty některé herní mechaniky) a změnou prostředí... zde je prostoru pro změnu a invenci hodně (byť uznávám, že porovnávat ji s CoD, je pro AC sérii trochu nefér).
Pro mě je třebas v RPG mnohdy dost důležitý i příběh;), který je u Bioware pořád dokolečka stejný a tudíž nezaujme a nepřekvapí. Nicméně i zde platí (viz. výše), že nemám rád u hry pocit, že hraji stále dokola to samé jen v jiném kabátku. V kterékoliv Bioware hře máme stejné příběhové i herní schéma, podobné typy postav, podobné dialogy, podobné questy, ... opravdu mě tohle nebavilo více než 2x. Otázkou je, do kdy se to dá považovat za rukopis studia a od kdy za vykrádání sebe sama?
Obecně zastávám takový názor, že pokud recyklovat, tak maximálně do třetice a dost (pokud byl původní koncept opravdu dobrý). Tyhle nekonečné série imo nikam nevedou... vážně se divím, že hráčům někdy ke štěstí stačí tak málo:) (a tudíž jsou podobné herní série úspěšné).