Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Tulareanus (30.05.2015 18:19): Alien Isolation.

Ale je celkom sranda ako takyto skutocne zavazny problem ako je strielanie z palnych zbrani bez usnej ochrany prejde verejnostou bez najmensich pochybnosti. Pritom 99% vsetkych filmovych postav by mala dozivotne tazke problemy so sluchom alebo by boli rovno uplne hluchi.

Viem to z vlastnej skusenosti, a to som vystrelil len slepy naboj uplne bez vaty v usiach. Prva rana v zivote a takato chyba. Vystrel bol sice z pusky (vz. 58) takze asi silnejsie ako priemerna pistol ale zase bol to slepak a tie maju mensiu silu ako ostre.
Nastastie do 10 minut sa mi dostal sluch do normalu, ale v danom momente som sa fakt zlakol, ze som si odfajcil usi. Otrasny pocit niekolko minut len pistanie v usiach a vsetky hlasy a zvuky okolia bolo pocut akoby som stal na konci kilometroveho tunela.

Este horsie su na tom raketove zbrane typu RPG, aj s vatou v usiach po vystrele vyse 10 minut zalahnute v usiach a zhorseny sluch, postupne sa vracajuci do normalu (RPG7).
Jednorazove RPG75 dokonca pri vystrele roztriasla okna na poschodi niekolko viac metrov vzdialenej budovy (obsluha strelnice).
@mazar1234 (30.05.2015 09:13): Docela dobré video.

1) Odkazuje na Hickok45, který dělá videa s kvérama a právě u jeho poslechu jde krásně vidět (heh) jak zní kvér s tlumičem. Jednoznačně doporučuju prohlídnout tenhle díl. A s upilovanou brokovnicí, kde ukazuje, že její filmová a herní podoba je stejně nadsazená jako tlumiče ;)

2) Že z toho že je to nereálné hned nevyvozuje, že je to celý špatně a sračka a všechno, jak se stává poslední dobou módní.
Objavil som nahodou velmi pekne video.
Mimo ine velmi logicky vysvetluje preco Gordon Freeman neprehovori ani slovo, ale hlavnou naplnou je ukazat ako je to s vkutocnosti v realite s tzv. "tlmicmi" na zbraniach.

The Myth of Silencers.
@Bodkin (29.05.2015 11:24): Díky.
@valcik (29.05.2015 11:29): Ne, zkoušel jsem to v aktuálním Firefoxu i Chromu.
EDIT: A v jiném prohlížeči ti to funguje?

Asi bude problém někde u providera (kabel - selfnet). Každopádně všechny ostatní stránky mi fungují.

A někdo s Media Go by mi mohl ještě potvrdit, že mu funguje?

EDIT 2: Hmm, možná to bude mít souvislost s tím, že už nemám statickou veřejnou, ale jen dynamickou IP...
Má i někdo jiný problémy s PlayStation Store a Media Go? Konkrétně tahle
stránka:
http://store.playstation.com
mi po několikasekundové Loading animaci nahlásí jen:
Site Not Available
PlayStation Store is currently not available. You can learn about Sony Entertainment Network content and services at Sony Entertainment Network.

A tohle už dělá snad už několik měsíců.
A tohle:
http://www.playstationnetwork.com:
se mi pro jistotu nenačte vůbec (reset / timeout). Přes tuto web proxy:
https://hide.me/en/proxy
mi to ale jede.

Horší ale je, že se v Media Go už vůbec nemůžu přihlásit k účtu / download
listu (vím, že loni někdy v září / srpnu to šlo). Po minimálně minutě na mě
vyskočí:
An unexpected error has been detected. (8004c209)
(Fascinuje mě hlavně to, že "8004c209" vůbec nemůžu vygooglit.)

Díky.
No u her to tak (aspoň zatím) platí, ale obecně nemusí. Moderní systémy (jak desktopové, tak mobilní) kromě rozlišení uvažují i DPI a aplikace se pak mohou rozhodnout na velkém monitoru zobrazit více objektů (např. font bude využívat méně pixelů) než na menším monitoru se stejným rozlišením (kde by už ty objekty byly příliš malé, na druhou stranu může být obraz jemnější). Případně může rozhraní vypadat úplně jinak. Např. moderní webová stránka na 24" Full HD monitoru bude vypadat úplně jinak než na 5" Full HD smartphonu. Podobně se může od sebe lišit rozhraní smartphonů, které mají displeje s různou velikostí, ale stejným rozlišením.
Jsem zase zaspal dobu... jak je to dlouho co si na steamu můžeme pouštět filmy?
@Diatomaceous Earth (28.05.2015 22:59): Rozlišení je něco jako míra detailů. Pokud mají oba dva displeje stejný poměr stran (v tomhle případě 16:9), tak by nemělo být nic oříznuté ani zdeformovaný obraz.. Kdybys měl jiný poměr stran, tak se obraz může nepřirozeně roztáhnout, vylézt mimo nebo se přidají černé pruhy.. S velikostí to nemá moc co dělat, teda snad až na to, že na větších displejích je menší rozlišení víc poznat.. Snad jsem to napsal správně.. :D
Mohl by mi někdo osvětlit následující věc? Dejme tomu mám notebook s 15'' displejem a PC s monitorem 24'', obojí rozlišení 1920x1080. Budou oba zobrazovat velikostí stejnou plochu? Samozřejmě když pomineme to, že na laptopu bude vše menší. Jde mi například o to kdybych hrál třeba nějakou strategii, zda větší monitor zobrazí větší část mapy než fyzicky menší displej notebooku se stejným rozlišením. Díky.
@FildasCZ (27.05.2015 20:22): Za svojim pôvodným postom si stojím a myslím si, na dotyčného uživateľa mohli reagovať inak, ale naozaj si nemyslím, že by to bolo tým, že tu nikto nechce nováčikov. Zase nepreháňaj :)
Chápem, že sa vám to nezdá, ale nemusíte byť hneď tak nepríjemní k novým uživateľom, ktorých potom DH môže odradiť.
Tak jsem se dočetl o zastavení vývoje Hellraid, což je škoda, jelikož hra vypadala fakt parádně. Ale směšně působí důvod.

Důvody k zastavení vývoje jsou klasické – po prozkoumání současného stavu hry tvůrci zjistili, že jsou v háji, protože Hellraid není zábavná (čili nesplňuje očekávání a tak dále). Jestli se tedy někdy k projektu vrátí, půjde spíše o reboot. Z prohlášení dále vyplývá, že se studio zaměří raději na vývoj dalšího obsahu pro Dying Light.

Pochybuji že to někdy ještě oživí.
@Walome (26.05.2015 11:37): Není to žádná novinka a rozhodně to tu není jen poslední rok a půl, kulturní cenzura byla ve hrách vždy.
Pokud to porušuje zákony dané země, musí to autoři předělat, nebo to tam nemohou distribuovat. Jinak každá země má právo na své vlastní zákony a zrovna tobě to nepřísluší kritizovat, když ani nejsi členem dané země.
WTF ten Playable Teaser na zrušený Silent Hills je šílenej :D. Dát mi někdo na hlavu Oculus Rift a říct mi ať to dohraju, tak mám infarkt na 100%.