Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Akhera (04.06.2015 13:07): To už varíš z vody. Popis má byť originálny, ale nikde nie je napísané, že nemôže byť od tvorcov. Naisto viem, že by si tu nebola prvá, ale žiadny konkrétny názov ti nepoviem, pretože si nepamätám. A ako tu už bolo povedané, kto vie viac o fungovaní hry a herných princípoch ako ty? Ktokoľvek si pri písaní popisu musí zisťovať informácie a to zaberie čas. U teba to v tomto prípade nehrozí.
Kdyby někdo chtěl, tak se budeme s pár lidma vzájemně držet vzhůru při sledování E3 - jistě se vytvoří chat i zde, ale kdyby náhodou, tak zvu na fb event.

A možná tam bude i člověk, který bude fyzicky v LA na expu, ale nevím, jestli bude mít čas chatovat zrovna u mě na fb :D
@Akhera (04.06.2015 00:06): Já si naopak myslím, že napíšeš popisek nejlepší, nemusíš v něm nikde nic hodnotit, zkrátka popsat principy jako to máš na homepage nebo na Steamu. Víš o hře nejvíc, z nás ji určitě zatím nikdo nemá. Já s popiskem od tebe nemám rozhodně problém.
A já si naopak myslím že by bylo nevhodné kdybych přidávala svou vlastní hru. Nejsem schopná napsat objektivní popisek.
A co noví Princové? Jak se vám to hrálo? Mně to teda jako moc dobrý systém nepřišlo, bylo to takový nepřehledný a zmatený...
Steam nepřímo zavádí dvouhodinová dema všech her, ale "Jediná podmínka zní takto: nesmíte ve vracené hře strávit více než dvě hodiny a stihnout to do 14 dnů od nákupu, jinak už máte smůlu"

Zádrhele? Pokud toho prý bude někdo zneužívat a bude požadovat vracení her přehnaně často, o tuto funkci na Steamu přijde.. Tak mesicne vyjde pres 150 her. Tak by me zajimalo kolik bude kvota na mesic.
Ajo vona uz tu ta debata jede v plnym proudu.

Kdyz zustanu u filtru 'jak na dalku, tak na blizko' - Arx Fatalis, Dark Messiah...a jo, taky se prihlasim za ten Jedi Knight/Academy, sice tam strelne zbrane uz nemaji moc smysl jakmile si clovek sahne na mec, ale aspon tam ta strelba funguje jak ma.
@mazar1234 (30.05.2015 20:25): Tak u těch simulátorů to není až tak o zábavě jako o tom, že se to naučíš ovládat. A ve chvíli kdy to zvládneš tak přichází i ta zábava, do té doby je to spíš vopruz. A taky ne každý má tu možnost si na večer půjčit Bugatti Veyron s prohánět se s ním po okruhu. Nehledě k tomu že i ten nejrealističtější simulátor tě poté co si to ve 250 km/h narval do zdi, ponechá naživu. :-)
@M.a.t.t. (30.05.2015 19:34): Tak Arma sa o nieco pokusala nie? Ale hrat ma to vobec nebavilo.

A to je prave najvacsi dovod strachu pred Kingdom Come..... skratka explicitna realita je nehratelna.

Napr aj preto ma vobec nebavia auta co sa blizia simulatorom, kurva ked chcem realnu jazdu tak si sadnem do auta, ja sa chcem rozdrbat v 370KMH a pokracovat v jazde (NFS 2) a nie sa srat s realitou :-D.

Ale prakticky bez VR zariadenia to nikdy nebude mozne pomocou existujucich ovladacich zariadeni, teoreticky nejaka pistol v Kinect-like zariadeni mozno ale to by nesmela byt len nejaka plastova skatulka - bez spatneho razu a ako nasimulujes spatny raz bez realnej kinetickej energie ktora ti udiera do ruky?
A spatny raz je alfa-omega strelby, bez toho sa to nikdy nebude ani len priblizovat simulacii.
A retardovane hlasky typu "gamepad zlepsuje pocit strelby lebo simuluje spust zbrane" to uz je unlimited-facepalm debilina.


@mazar1234 (30.05.2015 18:33): Ja si myslím, že takýchto vecí by sa našla všeobecne kopa, napr. utekanie a celkovo výdrž herných a filmových postáv pri rôznych veciach, preliezanie, skákanie a vyliezanie u "hrdinov z donútenia", ktorí nevyzerajú, že by mali tréning alebo aspoň chodenie do fitka.

Alebo mierenie so zbraňou, ktoré je veľmi easy. Ja som v živote strieľal len zo vzduchovky, kde to je ešte relatívne ľahké a aj tak to bolo ťažké. Nehovoriac o spätnom ráze. Reálnej dĺžke prebíjania atď... Moc by sme sa vlastne nezahrali, keby to tak bolo. :D