Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Walome (10.05.2013 11:17): tak fps jsou celkem v tomhle zlej poděl, já když hrál na playinu Red dead Redeption, tak jsem si to dal rovnou na hard a skončil jsem v druhé kapitole u obrany vlaku, protože tam jsou fakt kladeny nadlidské požadavky, na normal je to zas sračka(automatické zaměřování proste demence), ale ta propast mezi oběmi obtížnostmi je fakt znát. :D

@Jack_Dark (10.05.2013 11:27): tak to počítej s tím, že týpek s gamepadem by ti natrhl :D
@Walome (10.05.2013 11:17): Teda zrovna hraji Maxe Payna 3 a na gamepadu si to nedokáži představit, tohle je zrovna hra kde není žádný autoheal a protivníci ti nedají nic zadarmo. A docela mě překvapilo že to co jsi vypsal sem většinu hrál a ovládalo se to parádně na klávesnici.
@Jack_Dark (10.05.2013 11:08): Pfff, takhle z hlavy, novej TR, JC2 s tím hraju pořád, Splinter Cell: Conviction - asi tak, prostě všechny TPS, až na Maxe Payne 3, kterýho jsem do půlky hrál s gp a pak to vzdal a vzal myš. A dnešní plošinovky (třeba Shank, Trine) se s ním hrajou skvěle. A samozřejmě sporty (závody, fotbal, Mortal Kombat :D).

Ale já jsem zastánce gamepadu u her, který jsou na něj dělaný (což jsou teda dneska skoro všechny), jako právě ty TPS, kde je ovládání krásně intuitivní. Ale třeba Zaklínač 2 se s ním hraje fakt na hovno, tam jsem šel do klávesnice, protože zmáčkneš "I" a jsi v inventáři a nemusíš si vybírat z předlouhé nabídky v menu. A fps na něm taky neumím.

@Aba (10.05.2013 11:09): přesně
@Walome (10.05.2013 10:43): Fakt, většinou silverballery byly pod jedničkou, když jsi zmáčknul 1 vyndal jsi oba když jsi zmáčknul znova jedna tak druhou schoval a nechal v ruce jen jednu. To jsi asi moc nedával pozor :D
Teda já si před rokem kupoval LEVEL kvůli FoUC (ok, bylo to poprvé v životě) a teda samotný obsah časopisu hodný úrovně blesku... Reklamy, stručná omáčka, reklamy, hromada obrázků, reklamy... To se fakt někdo hodláte bít za takový paskvil? Ještě tu mám nějaké číslo z roku 2001. No ano, to bylo něco naprosto jiného.
Plevel byl odjakživa neskutečná sračka. Tedy do té doby, než začal ve Score vládnout Zvelebil. To už pak bylo jedno co čtete, vždycky to bylo lepší než to co vytvořil tady ten umělec a jeho následovníci. Po konci Gamestaru mi předplatné automaticky přešlo na Level a nikdy jsem nelitoval. Nutno přiznat, že měli jedno období hodně našláplé, padesátitisícové prodeje, perfektní plné hry, výborné redaktory, ale to mě bohužel minulo. Určitě zakoupím jedno číslo a uvidí se. Nebo budu dál čekat na Ludvíka a jeho Excalibur
@Fg (09.05.2013 10:11): Okami je skvělá hra dnes a bude i zítra :)

Jedinečná grafika, perfektní hudba, pohodová hratelnost, kaligrafie a postupně se i příběh zlepšuje. Jen to mumlání je teda hrůza a celkově je celá hra až moc snadná.
Indie Gala Tropico - za dolar první Tropico na steamu (anebo jen stáhnout bez DRM) a za víc jak průměrnou částku Tropico 3 (jen steam) a za další (vyšší) průměrnou částku i Tropico 4 (taky jen na steamu).
Ten uvod Okami je desny a to zbrblani taky, ale byla by chyba kvuli tomu tu hru zahodit.
hraní Okami je teda nepříjemná pruda, jen jsem to chtěl vyzkoušet a on člověk čumí 20(!!!) minut na ultra zdlouhavý příběh a přitom mačká jedno tlačítko, aby scrolloval texty. Kdyby ta hra byla aspoň v japonštině, ale takhle nechutnou "mluvu" jsem neslyšel. Pak sem konečně mohl hopsat s vlkem, ale na to už čas nebyl. Ani to nemá menu, abych ze hry vyjel. Kvůli tomu jsem nestihl volejbal...

tahle hra by v dnešní době neobstála, v dnešní době CoD hráčů by nikdo nedřepěl před TV 20 minut, než začne hrát
S tou BG jsem to trochu špatně formuloval; idea přišla ze strany BioWare a ten český tým jen představil něco rámcově podobného (tj. další fantasy rpg). A vydavatel samozřejmě často do hry kecá, ale jen proto bych ho nepovažoval za spoluvývojáře. (To je asi jako považovat markeťáka za "spolugrafika" při návrhu nějakého plakátu, třeba.)
Já bych jako nejlepší SW hru taky hodnotil KotOR 2.

Nicméně co se týče zábavnosti, tam vede Jedi Academy. I když je to příběhově naprosto stupidní hra a navíc jednoduchá, zabaví to na dlouhé hodiny.


@Clorky (08.05.2013 21:57): To mně zas poslední dobou chybí RPG, co není jako Skyrim. Snad všechny moderní RPG si z něho berou inspiraci.
Zdar.
Nemá tu někdo z vás Vitu? A ještě lépe - nemá na ni někdo Persona 4 Golden? A úplně nejlépe - nebyl by tu někdo, kdo předchozí dvě podmínky splňuje a zároveň by byl ochotný mi ji na pár dní půjčit, klidně za úplatu? Protože si to chci vyzkoušet, než se rozhodnu pro koupi a nějak nevím, na koho se obrátit...
Víte, co mi opravdu chybí?

RPG s destrukčním modelem (něco jako v Red Guerilla), propracovaným příběhem, otevřeným světem apod.
Něco jako Skyrim bez kokotského level scalingu, debilních nascriptovaných soubojů s draky, koně kokota a stejných interiérů.
@MCZ (08.05.2013 17:56): jj ale podílel se na tom i B Isle a interplay Proto by vedle bioware měl být i black isles a Interplay, nebo ne? Pro mě je trošku právě že nepřesné se orientovat v tom co lze považovat za sekundárního vývojáře nebo ne, snažím se tady vždycky vycházet z Credits hry, a jestli že je tam uvedeno I Black Isles a Interplay tak by to mělo být závazné ne?

A Jestliže jak říkáš ty si ještě vybírají kdo jim zpracuje koncept jejich hry, tak je to asi jasné, ale tady asi taky bude záležet na osobní interpretaci.

@eremita (08.05.2013 17:52): tak oni spolu spolupracovali vždycky těsně stačí se trochu podívat, ale jestli že je pravda co říká MCZ, tedy že idea přišla od Interplay a pak si vybrali kdo s nimi na tom bude dělat, tak mi přijde celkem nerozumné opomíjet vliv Interplay/Black Isles na vývoj BG, BG 2 když jsou vždy v klíčových a vedoucích funkcí.
Pro mě byl největší SW zážitek Rogue Squadron, poté X-Wing Alliance a Racer. Já hold raději ty simulátory :)
@USER47 (08.05.2013 17:52): jedničku pod vedením black isles/interplay dvojku opět ve spolupráci s tím že tam už je jako developer Black Isles a bioware dělá housličky??. Tím ale zas narážím na problém a paradox, Interplay v té době vlastnil Black Isles a na Baldur´s Gate dělali jak lidi s Interplay tak black Isles(ve vedoucích pozicích) a stejně tak bioware, který je sice pravda většinu odřel a to vše pod diktátem Interplay/Black Isles a teď mi řekni kdo je primární vývojář :D

U toho BG 2 si taky nejsem jistý na IGN je jako primární vývojář uvázen Bioware ale přitom si nepamatuju žádnej časopis který by je zmiňoval, jednoduše byl opěvovnán vždy Black Isles z čehož lze teda předpokládat že to prostě vážně vyvíjeli oni?, ale nevím musel bych zas kvůlli tomu projdíždět Credits a identifikovat každého člena týmu :D Tady je třeba dobrej přehled u BG