@Bodkin (12.05.2013 00:14): trapas, příště dej fotky z dovolený, takhle si pak člověk rozepíná kalhoty zbytečně...
Všeobecně o hrách
after a few comments on DH I could really go for a nice youtube video http://www.youtube.com/watch?v=wPKSKKhkFY4
@mazar1234 (11.05.2013 21:24): Kdyz jsem videl gameplay tak jsem dal ruce pryc, jsem si jist, ze sice par veci se zmeni, ale ne tolik.Jestli bude ai tak stupidni, jak tomu bylo ..Tak to potes.. Ucinnost sipu zas nulova legionari zas pancirovi brneni
@jazz1 (11.05.2013 16:57): Zajímavé to jistě je. Jen je škoda, že z Last Half of Darkness, i posledních dílů, (a dle materiálů i BloodLustu) lze cítit jistý amatérismus. Tedy srovnávám se střídměji pojatými Scratches, Barrow Hill nebo Lost Crown.
Ten Rome 2 TW mi neda pokoj, za brutalnych 55E ma aj tak laka. Zeby po rokoch prva hra za plnu palku v pre-ordery? A to ma nezlomilo ani Company of Heroes 2.
@Paul (11.05.2013 20:36): asi tak.
@Garret (11.05.2013 20:29): No já bych to udělal tak, že by se hra spustila v default nastavení tak jak by autoři vybrali (takže většina asi v higher details-30fps), takže by to casualy nijak nemátlo, a v menu by si ti co by chtěli mohli nastavit 60fps variantu. Samozřejmě by to vzalo víc času vyladit a otestovat obě varianty, ale osobně bych to prostě ocenil, a možná si třeba i nějakou multiplatformovku koupil na konzoli místo PC. Ale dokud bude 60 jen na pc, tak není zbytí.
@Paul (11.05.2013 19:47): jakákoli možnost výběru na konzolích může znamenat pro 50% lidí problém... jinak samozřejmě souhlas, 60fps je standard. cokoli pod 45 už snižuju detaily. naštěstí se to moc často nestává.
@90210 (11.05.2013 19:50): Chce to mít nervy na tehle hry a hlavne cas a chut.
@FildasCZ (11.05.2013 18:11): Ve vubec prvni Score, ktery jsem kdy mel, byla Elvira (a Ishar) v rubrice klasika, takze znam. Bohuzel se to ale dnes uz neda moc hrat, byt me to vzdycky hodne lakalo.
@Say (11.05.2013 16:56): Again, nejsou to jen mé nároky, nicméně se tomu samozřejmě nedivím. Developeři byli odjakživa graphic whores ;-)
Ale PC to řeší, jen ty konzolové exkluzivity mě sobecky štvou. Ideální by bylo kdyby i na konzolích dali možnost výběru, high details/30fps a lower details/60fps. Přitom to by nemuselo být nějak náročné na implementaci, když to na PC jde nastavovat dekády.
Ale PC to řeší, jen ty konzolové exkluzivity mě sobecky štvou. Ideální by bylo kdyby i na konzolích dali možnost výběru, high details/30fps a lower details/60fps. Přitom to by nemuselo být nějak náročné na implementaci, když to na PC jde nastavovat dekády.
@FildasCZ (11.05.2013 18:11): dobrá hudba
Jinak znate elviru tu carodejku s vystrehem tak, jsem nevedel, ze je i hra
http://www.youtube.com/watch?v=FuDzQLx4wP4
http://www.youtube.com/watch?v=FuDzQLx4wP4
@FildasCZ (11.05.2013 18:03): Mno... Když si to hezky tweakneš, tak máš luxusní kompromis mezi hezkým vizuálem a solidními FPS=)
@Say (11.05.2013 18:01): Nemyslim tahove myslym v bitve konkretne ten Shogun 2, nebo strategie, kde jsou masy vojsk . Tys nikdy nevidel ten propad fps ? Vetsi pocet jednotek se rovna mensi pocet fps.. Cim vic veci tim vetsi naroky. Aspon u meho notase a pc to tak je.Mam grafiky jak od ati tak od Nvidia
Nebo, kdyz uz jsem zminil ty heroese tak treba 6, ktery vlastnim tak pokud chci mit peknou grafiku musim pocitat s tim, ze jedno kolo se nacita kolem 2 minut oproti low detailum a 15-30 sec :) .. Tohle bylo i u Zaklinace strasne dlouhy nacitani, ale tam pry byl problem v ramkach.
Nebo, kdyz uz jsem zminil ty heroese tak treba 6, ktery vlastnim tak pokud chci mit peknou grafiku musim pocitat s tim, ze jedno kolo se nacita kolem 2 minut oproti low detailum a 15-30 sec :) .. Tohle bylo i u Zaklinace strasne dlouhy nacitani, ale tam pry byl problem v ramkach.
@FildasCZ (11.05.2013 18:00): Zrovna u tahových strategii jsou FPS nejméně potřebné.
S těmi fps je to znat treba z 15 na 20 z 20 na 25 apd :) ja ted hraju sniper ghost warior 2.. na 1600x1050 na nizké detaily a mam kolem 15-20 fps a kdyz dam na plné detaily tak mam 15 fps a to uz je krute znat..Pri tom rozdil v detailech byl minimalni..,Dal jsem to treba na 640x480 grafika byla tarka stejna jen proste kostickova a ta plynulost ! :D
Ja to beru tak, ze pokad se hra vylozene neseka a da se hrat tak si to radss dam na vyssi rozlisnei s low detailama nez to dat na nejaky mensi rozliseni se strednima, protoze, co jsem koukal tak rozdil v fps nebyl tka znacny a v detailech pokud jste se nesoustredili tak jste to ani nepoznali.. A nejaky vyrzanejsi svetla stiny to nepotrebuje.
Ve strategiich je to mnohem horsi, tam to takhle nejde.. Treba shogun 2 hraju na low mam 40 fps a jakmile je bitva spadne to i na 15..V jednom hrade pri bitve mam treba jen 5 fps .
Ja to beru tak, ze pokad se hra vylozene neseka a da se hrat tak si to radss dam na vyssi rozlisnei s low detailama nez to dat na nejaky mensi rozliseni se strednima, protoze, co jsem koukal tak rozdil v fps nebyl tka znacny a v detailech pokud jste se nesoustredili tak jste to ani nepoznali.. A nejaky vyrzanejsi svetla stiny to nepotrebuje.
Ve strategiich je to mnohem horsi, tam to takhle nejde.. Treba shogun 2 hraju na low mam 40 fps a jakmile je bitva spadne to i na 15..V jednom hrade pri bitve mam treba jen 5 fps .
@davi.k (11.05.2013 17:05): Tak to pak není co řešit :)
Jop, jednička jde hrát jen ve split-screenu mám dojem.
Jop, jednička jde hrát jen ve split-screenu mám dojem.
@JohnCZ (11.05.2013 16:47): Ten Kane and Lynch jsou oba díly za 90 korun :)
A přesvědčili jste mě, KaL koupim a snad seženu nějakýho kámoše do coopu :) První díl má coop jen na jednom PC, že jo?
A přesvědčili jste mě, KaL koupim a snad seženu nějakýho kámoše do coopu :) První díl má coop jen na jednom PC, že jo?
@Paul (11.05.2013 16:00): Tak se pak nediv, že se průmysl neodvíjí od tvých nároků ;)
@davi.k (11.05.2013 16:35): Za tu cenu bych šel do obojího. Jak RE5 tak Kane and Lynch je parádní akce. A pokud bych měl ještě prachy, tak bych vzal i KaL dvojku, špatná hra to není - v coopu obzvlášť.
@davi.k (11.05.2013 16:35): první KaL je nejoriginálnější tps posledních x let.
@davi.k (11.05.2013 16:35): zas tak blby ty hry nejsou
V Electro Worldu jsem dneska viděl za 90 korun Resident Evil 5, Kane and Lynch (1 a 2) kompletní vydání a ještě nějaký válečný simulátor/strategii, všechno v kolekci klasiky.
Chtěl jsem si koupit buď RE5 nebo Kane and Lynch, ale po zkouknutí komentářů tady jsem si to rozmyslel :)
Chtěl jsem si koupit buď RE5 nebo Kane and Lynch, ale po zkouknutí komentářů tady jsem si to rozmyslel :)
@Walome (11.05.2013 16:13): Dnes du zahrát, tak sem zvědav.
Ta bojovka od DC Injustice neni vůbec špatná, zkoušel někdo? Má někdo?
@Paul (11.05.2013 16:00): To je dobrý. Vydělávám, tak budu mít 60fps:-)
@Say (11.05.2013 14:55): Mě v 12 letech kdy jsem měl pentium 100 také stačilo v Quake 2 20fps, a byl jsem na větvi z té plynulosti. Od té doby jsem už vyrostl a vydělávám, a nároky mám zkrátka posunuté. 30fps ke hraní spoustě lidem stačí, a spoustě jiným lidem nestačí.
@USER47 (11.05.2013 15:28): ono je samozřejmě lepší když to klesne na 30 fps při velké grafické zátěži výbuchy dým atd., takže furt je lepší mít v rezervě víc fps, ale co jsem koukal tak dneska na trhu nejlepší slim karty některé hry nerozběhají n a plné detaily, teda asi to bude taky ovlivněno konfigurací, ale i tak celkem nářez si myslím :D
Tak ono i 20fps se dá označit za relativně plynulej obraz, že ano...30fps je celkem v pohodě, 60 je samozřejmě znatelně plynulejší. Navíc hodně záleží na tom, jak je která hra udělaná, u mnoha her se nižší framerate znatelně podepisuje na odezvě ovládání apod.
@Say (11.05.2013 14:55): je to tak, 30 fps je plynulý obraz,
Nn, to jen hrstka zaprděných lidí nemůže furt pochopit, že 30FPS ke hraní bohatě stačí ;)
@NateLogan (11.05.2013 14:08): Oni by klidně mohli, však i na PS2 bylo víc 60fps her než na PS3.
Problém je, že dneska developeři raději nacpou do hry víc polygonů a shaderů než aby slevili z grafiky a vylepšili framerate. Přitom ale třeba Call of Duty na konzolích běží vždy v 60fps, a kolik se toho prodá? Protože se ta hra hraje prostě příjemněji než ostatní 30fps záležitosti, přestože si to třeba ti dudebro console hráči ani neuvědomují, proč je to vlastně tak jemné a příjemně hratelné.
Naštěstí od toho je aspoň PC, kde se člověk nemusí omezovat v žádném ohledu. Jen mě to mrzí u těch exkluzivit, třeba RDR by na PC byl mnohem příjemnější zážitek (čímž neříkám že je to na konzolích špatná hra, je stále skvělá s úžasnou atmosférou. Ale když si představím 1080p@60fps verzi s mody ala icehancer, sbíhaj se mi sliny).
Problém je, že dneska developeři raději nacpou do hry víc polygonů a shaderů než aby slevili z grafiky a vylepšili framerate. Přitom ale třeba Call of Duty na konzolích běží vždy v 60fps, a kolik se toho prodá? Protože se ta hra hraje prostě příjemněji než ostatní 30fps záležitosti, přestože si to třeba ti dudebro console hráči ani neuvědomují, proč je to vlastně tak jemné a příjemně hratelné.
Naštěstí od toho je aspoň PC, kde se člověk nemusí omezovat v žádném ohledu. Jen mě to mrzí u těch exkluzivit, třeba RDR by na PC byl mnohem příjemnější zážitek (čímž neříkám že je to na konzolích špatná hra, je stále skvělá s úžasnou atmosférou. Ale když si představím 1080p@60fps verzi s mody ala icehancer, sbíhaj se mi sliny).
Co si budem povídat. na stroji ta 10 tisíc si těžko můžou vývojáři dovolit dělat hry v 1080p@64fps v horizontu několika let.
Target framerate (i rozliseni rendereru) si voli vyvojar, 1080p@60Hz je technologicky strop. Co je na tom nejasneho.
@Paul (11.05.2013 13:12): Tak tak. S těma 30fps u PS4 mi to doteď neni jasný.
Nj kombinace sub720p rozlišení, nic moc antialiasing řešení a 30fps je smrtící, proto ps3 jen ja ty exkluzivity. A vzhledem k tomu že s PS4 to vypadá že taky budou targetovat 30fps, tak se na tom nic asi nebude měnit ani další generaci.
@Memphis (11.05.2013 11:56): no tak jasně, to si uvědomuju, ale zase když bych měl tu možnost, tak jdu do pc verze.
@pipboy (11.05.2013 11:59): no to právě taky nepomáhá - kámoš má mega tv a gauč uprostřed obýváku a já si vždycky ty roky říkal "ty vole, vždyť je to hrozně rozkostičkovaný" a hle, ona to je standardní podoba ps her :)
@ViRus (11.05.2013 11:54): no pár jich je ;)
edit: jo a já měl vlastně taky xbox i ps půjčenej kdysi na naší tv a taky nevyhlazeno. Ačkoli Uncharted myslím byl docela ok.
@pipboy (11.05.2013 11:59): no to právě taky nepomáhá - kámoš má mega tv a gauč uprostřed obýváku a já si vždycky ty roky říkal "ty vole, vždyť je to hrozně rozkostičkovaný" a hle, ona to je standardní podoba ps her :)
@ViRus (11.05.2013 11:54): no pár jich je ;)
edit: jo a já měl vlastně taky xbox i ps půjčenej kdysi na naší tv a taky nevyhlazeno. Ačkoli Uncharted myslím byl docela ok.
Vykreslovani hran a detialy textur nehrajou zadnou roli kdyz na to clovek kouka ze 3 metru :)
@Walome (11.05.2013 11:44): Já se spíš vždycky podivuju nad tím, jak dobře ta grafika vypadá, vzhledem k tomu, že je to 6 let stará konzole.
@Walome (11.05.2013 11:44): Bo ti co mají konzoli nemůžou porovnat na vlastní oči jak to opravdu je ;-)
Jo, tak jsem se právě na vlastní oči přesvědčil, že grafika na ps3 je opravdu o hodně, a hlavně viditelně, horší než na pc. Hlavně vykreslování hran tu stojí za prd a detaily textur. Divím se, že tolik lidí jede na konzolích, když většině dnešního hráčstva jde o grafiku hodně.
@pipboy (11.05.2013 11:28): Dík juknu na ní
@FildasCZ (11.05.2013 11:25): Giana Sisters: Twisted Dreams (ackoliv to bylo uz vicemene hotovy kdyz byl kickstarter) a myslim ze FTL: Faster Than Light je Kickstarterina? A na iOS ted vyslo Star Command nebo jak se to jmenuje.
@montana (11.05.2013 11:24): Jestli nejakou vis muzes mi ji prosim zminit nejlepe na pc :) . Ja jen vim, ze brzo bude ta nova konzole a neco vyslo na konzole tot vse.
@FildasCZ (11.05.2013 11:20): Uz z nej vyslo nekolik her, vetsinou ty min znamy projekty. Ty proflakly ziskali tolik penez, ze si nakonec mohou dovolit delsi vyvoj.
Zajimalo by me, kdy by mohla vyjit nejaka hra z toho kickstarteru..Nevim jiste, ale nerikalo neco o jednom roku vyvoje ? :) Mozna se pletu u toho wasteland napr
Uz to mam " Sice to není stoprocentní, ale jsme teprve v 55 % proklamované délky časové osy vývoje "
Uz to mam " Sice to není stoprocentní, ale jsme teprve v 55 % proklamované délky časové osy vývoje "