Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Jsem náhodou rozklikl Score číslo 37 na oldgames a dopisy čtenářů a pobavilo mě jak tam jeden týpek píše že existuje skupinka lidí co chce zakázat porno na internetu, a redakce mu na to odpoví že takovejch skupinek je plno a že by se měl udělat nějakej cyberpass aby k pornu na netu mohli jenom dospělí a ne děti a to by vzalo všem moralizátorům vítr z plachet.

27 years later...porno je stále zcela nelimitovaný naprosto všude, přístupný každýmu v kapse...pokud teda nemá aktivní rodiče který nastavěj nějaký parental locks a kdesi cosi, ale to se všechno dá předpokládám obejít.

Každopádně mě to pobavilo, takový extra spicey roztomilý když vím čím se pak Andrej pár dekád živil :)

A hned pod tím dopis s nadpisem "Konzole versus PC, po stopadesáté", more things change, more they stay the same. Geniální predikce o tom jak konzole převálcují dinosauří svět PC included :)
@Zoltan (14.09.2024 10:16): Už jsem četl Levičáci :D

Chtěl jsem, že Steam včera rozšířil Sdílení Knihovny pro rodinu. Takhle nějak bych si to představoval, kdybych měl děti. Každý dítě svůj profil své trofeje, hlídaní herní času, zpřístupnění jen určitých her a hlavně možnost hrát dvě různé hry z jedné knihovny. Je když chcete hrát se synem něco spolu online, tak musíte mít dvě kopie hry ale to dává logiku. Paráda tleskám Steamu.
Trošku jako Škarohlíd, se zeptám, A co Epic a jeho Luncher? Jak je na tom? Nevím.
Ahojte,

Mám na Vás všeobecnú otázku, snáď mi s ňou niekto pomôže: potreboval by som pomoc nájsť hru, zrejme indie kúsok alebo študentský počin, tuším vizuálna novela, kde sa zobudíte po nejakom fláme s dievčinou v posteli a podľa toho ako sa k nej zachováte, buď na konci začnete spolu chodiť, ale už vás nebude chcieť ani vidieť, taký simulátor vzťahu.

Pamätáte si niekto, ako sa volá? Chcel by som si ju zahrať a neviem ju násť.
@Ross (04.09.2024 04:49): Už to tu postoval Red v akčních hrách. Já vůbec nevěděl, že má něco takového vyjít, ale novinky moc nesleduju. Každopádně vypnout servery po 14 dnech je fakt boží, když navíc hra měla být ve vývoji osm let. To jen tak něco nepřekoná.

Zajímalo by mě, jestli těm, co si to koupili, hra zůstane, ale když budou vracet peníze, tak asi ne. Takovou raritku chceš mít v knihovně :)
Concord je dost možná největší flop v historii videoher. Tak jsem zvědav co si z toho Sony (a herní průmysl) odnese.
@Ross (04.09.2024 04:49): Nemáš tak úplně pravdu. Hra šla normálně koupit a hrát, takže se má přidat jako každá regulérní hra. Je jedno, jestli servery fungovaly 15 let, nebo 15 dní ;) To, že už hra nejde/nepůjde se jednoduše uvede do popisku, případně rozvede do zajímavosti.
@Ross (04.09.2024 04:49): Vyplé servery neznamenají, že byla hra zrušena. Přidat se může normálně.

Nicméně dle toho, co Sony psali, to vypadá spíš na přechod na F2P. No nemyslím si, že jim to pomůže.
@Nix (02.09.2024 19:27): herní notebook nebude mít nikdy výkon jako stolní PC, nemluvě o chlazení. Mini ITX zní jako rozumná volba. Jen s tím 5x vyšším výkonem za 20k než konzole bych si nebyl tak jistý, ale třeba je to reálné.

TV mají doma i lidi co normálně PC nemají, proto je snadné připojit konzoli a hrát.
@Dan9K (03.09.2024 15:34): jo tak televize musí být :D tu jsem si právě kupoval na konzole, jelikož televize a konzole mne provází od dětství :D ale já osobně ji mám na hraní a na koukání seriálů, filmů, normální pořady nebo co dávaj v televizi, tak nesleduju...jen sportovní zprávy :) na normální se nedá dívat..
@Bursoft (02.09.2024 17:40): Tak to už je jak herní notebook ne? Nebo tohle je lepší?

No limity jedině až přijde zase nová generace konzolí jinak to rozjede vše, co vyjde. Ale pokud myslíš nastavení a grafiku tak to máš pravdu, ale jako konzolista si zvykneš na to co ti jde na obrazovce. Aspoň já to tak dycky bral a nevadilo mi to.
@Bursoft (02.09.2024 17:40): Na cloud je brzo, to by se okradli o zákazníky, velká část západního světa furt nemá dostupné schopné připojení k internetu. A Phil potvrdil, že na dalším Xboxu se pracuje. Pro nebude, protože XSS je nextgen a XSX je "Pro" verze.

Jakkoliv jsou prodeje Xboxu špatne ve srovnání s PS5, tak furt to máš přes 30 mega (do budoucna víc, tipnu si že daji 50-60 tuhle generaci) zákazníků, kteří ti dávají peníze o které se nemusíš dělit s třetí stranou. Dává smysl mít vlastní konzoli při takových číslech.

Cloud bude až z přespříští generace imo.

Ja furt čekám na ten handheld Xbox o kterém se spekuluje. :)
@Nix (02.09.2024 16:04): Nebo si poskládáš miniITX PC s 5x vyšším výkonem než konzole do bedny menší než ten XBox :) Všechno jde, jenom to chce se zorientovat v nabídce. Připojíš to k TV a máš zabraný stejný prostor jako s konzolí. Jedinej opruz, co jsem vždy s PC měl, tak že ovladačem nejde zapnout, musí se fyzicky pustit. Dál už přes jednoduchej prográmek se dá Windows ovládat jakýmkoliv gamepadem.

Ano, konzole jsou blbuvzdorný na jakýkoliv používání, což je fajn, ale mají limity, který na PC nejsou.

@Paul (02.09.2024 17:01): Já bych se nedivil, kdyby další Xbox nebyl, vzhledem k tomu že PS5 Pro je za dveřma a po "Pro" Xboxu ani stopy. Beztak příští generaci procpou gamepass do každýho zařízení, co má displej a pojedou cloud :D
@Rapier (02.09.2024 15:58): No jakože ten prostor je prostě problém... já už jsem to doma koumal, ale když je malý byt a 2 děti, tak fakt toho prostoru není tolik, kde to mám dát... nebo spíš mít to na jednom místě, musel bych to dycky před hraním napojit, pak to vypojit... ono fakt ta konzole je skladnější a hlavně u té televize se ten prostor dycky najde nějak...
PC je nejlepší ale také nejdražší platforma pokud se budeme bavit o HW, nemluvě o nárocích na prostor s periferiemi: monitor, repro, myš, klávesnice, HOTAS, volant, atd.
Mám PC z roku 2019 a zatím si vede slušně, pravda CPU by už možná stálo za upgrade na R7 5700X3D (5k), respektive GPU za novou zcela určitě (časem). Konečně zas mohu hrát na PC, s Samsung 990 Pro 2TB mám nyní, snad poprvé, dostatek místa na všechny hry jenž chci mít dlouhodobě instalované, tzn. letecké a automobilové simulátory plus něco navíc.

Konzole jsou fajn pro svou jednoduchost, zapnete a hrajete. Také jsou skladné včetně ovladačů a nezabírají tolik místa na stole. Mám PS5, Xbox Series X, záložní Xbox One S, a Nintendo Switch OLED.
PS5 kvůli GT 7 a případně GT Sport, Driveclub, reálně nepoužívám, nicméně za 13k fajn HW na bez kompromisní hraní Genshin Impact pro dvě starší děti. Za 2 "herní/školní" notebooky bych vyplázl tak odhadem 2x 20-25k a měly by starší CPU a max. RTX 4050.

XSX a XOS primárně na Forzy Horizon a především Motorsport. Jenže kvůli volantu stejně musím Forza Motorsport 7/8 hrát na PC, zaplať pánbů, že Microsoft má program Play AnyWhere (Forzy, MSFS). Koupíte jednou a hrajete na konzoli i PC. Super je také split screen s kamarády na jedné TV, na druhou stranu split screen se pomalu vrací i na PC.
XOS je velmi sympatická malá mašinka na které trávím čas když mě vyhodí z obýváku od PC. 2 TB HDD je velkou výhodou na starší hry. XSX s 1TB, a PS5 s ještě méně je neustále o dělání kompromisů, třeba MSFS 2020 jsem musel na XSX odebrat, stačí nainstalovat FH4/FH5 + FM7/8 a konzole je s pár velkými RPG tituly alá CP77, TW3, KCD plná.

@Bursoft (02.09.2024 11:50): na konzolích jsou hry také furt ve slevách, plus máš třeba krabičky s COD MW/2/3 za ceny na jaké se na Steamu nikdy nedostaneš. Nevýhodou je, že starší hry mizí z digitální nabídky. Že jsem nekoupil Battlefield 3 za těch 99 Kč dokud to šlo v MS store. Teď abych pro SP kampaň běžel pro krabičku, cena bude nejspíš stejná.

S emulátory na PC je to zajímavé, snažím se hrát staré letecké simy v emulátorech a místy je to obtížné, uvedené postupy třeba fungují jen GOG verzí, apod. Nákup HW v bazaru není pro každého, někdo prostě preferuje nový HW, jelikož se spálil nebo není ochoten riskovat.

@Fritol (02.09.2024 09:42): to mi připomíná, jdu vysypat tříděný odpad a ejhle v papírech krásná nová krabice od RTX 4060 Ti. Zatímco my tady diskutujeme o zakoupení lidových (ironie) RTX 4070/Ti nebo RX 7800 XT masy kupují RTX 4060/Ti a RX 7600/XT. :)

@Nix (01.09.2024 15:25): Game Pass je fajn, pokud jsi ochoten jej platit, respektive vyplatí se ti když hraješ hodně. Osobně neplatím nic, takže žádný MP na PS5/Xbox. Na PC je MP zadarmo, tak ale těch 150Kč za basic MP na Xbox měsíčně bych možná dal.
@Bursoft (02.09.2024 11:50): No všechny ty bonusy tam nemáš. Nemáš tam 100% funkční emulatory a máš tam dražší hry, jak jsem psal.

Jasné, je to můj úhel pohledu jen, ne každý prodává a nakupuje na bazaru. A ne každého zajímají hry z minulých generací. Beru.
@Fritol (02.09.2024 09:42): PC s konzole-like výkonem (spíš o dost vyšším, protože tak nízký výkon už se dnes blbě kupuje na Alze) jsem před chvílí naklikal za 20k na nejdražší Alze. A máš tam všechny ty bonusy o kterých jsem psal.

PC hry jsou digitálně levnější a hlavně furt ve slevách. Já přeprodávání krabic neberu jako ty, že je to "levnější", protože si hru v podstatě půjčuješ se ztrátou. Prostě jiný úhel pohledu.
@S4TW (02.09.2024 09:49): Hele ne vždy je to na 10 minut, jsou problémy, které jsem nevyřešil ani po hodině. I když jsou řešení banalita, kolikrát než to člověk najde proč se to děje, tak opravdu to dlouho trvá. Ale je to jak kdy. Ale u tý konzole máš prostě jistotu, spustíš hru a hraješ a nemusíš ani řešit nastavení, nic. Ono to podle mne je podle vkusu každého, co komu vyhovuje.
@Nix (02.09.2024 08:24): tenhle argument se netýká ani tak starších her, jako spíš fakt těch starých. Jasný, občas se to stane, ale je to otázka tak 10 minut projití fóra na steamu. A věci, které spustíš na PS/Xbox, tak v 99% případů spustíš bez problémů i na PC.
@Bursoft (02.09.2024 07:29): Emulatory jsou fajn, ale Xbox, X360 ani PS3 rozhodně neběží ideálně, ani pokud máš NASA PC.

A nejen že je PC dražší než konzole, ale pokud hraješ novinky, tak se neskutečně prodraží i hry samotné kvůli absenci krabic.

Takže ne, dle mě se PC nevyplatí. Ale v budoucnu, až budou emulatory vyladěné a Sony bude vydávat všechny hry na PC a krabice budou mrtvé, tak ano… ale od toho jsme myslím ještě nějakou generaci nebo dvě daleko.
@Le0nidas (02.09.2024 07:45): konzole je i pohodlnější, souhlasím, že i levnější... ale člověk nemusí koumat hodinu proč mu hra ze steamu nejde pustit :D a nemusí řešit nějaký další problémy, které se na pc objevují...
Já když to sleduju, tak je ideální zainvestovat do PC. Klidně to seskládat z bazaru. Jak někde psal Paul - všechny cesty vedou na PC. Je tam komplet XBox a většina PSkovejch her tam taky dřív nebo později vyjde. Plus zpětná kompatibilita je tam neomezená do minulosti, plus hromada zajímavých indie, plus mody, plus neofi češtiny, plus emulátory atd. Jediný, co hraje pro konzole, je zlomek ceny proti PC, což je velkej argument, ale pokud člověk hraje pravidelně a dost, tak se PC "vyplatí".
@Zoltan (01.09.2024 17:55):

Bend – Nová IP
Bluepoint – Nová IP
Guerilla – Horizon 3 + Horizon Online + Zero Dawn Remake (nepotvrzeno)
Housemarque – Nová IP
Insomniac – Wolverine + nejspíš Venom (nepotvrzeno)
Naughty Dog – Nová IP + nejspíš TLoU 3 (ve fázi konceptu)
Santa Monica – Nová IP
Sucker Punch – Nejspíš Ghost 2 (nepotvrzeno)



Nejvíc Pročko ale bude prodávat GTA VI. (:
@Nix (01.09.2024 15:25): Já si kvůli xbox hrám koupil k PS 4 a 5 nový počítač, to mi pokryje vše (mimo her na switch, ale to není konzole pro mě) a nakonec to vypadá, že bude hodně her Microsoft cpát stejně na PS, tak uvidíme :) Takže jsem šel spíš touto cestou s tím, že na PS je stále tuny her co bych si chtěl zahrát a nestíhám :)

Ale Fritol má pravdu, že her, které bys na PS5 čekal (tj hlavně Playstation Studios a spol.) je pomálu. Možná za to může přesvědčení Jima Ryana preferovat multiplayerové tituly, které teď byly zrušeny (např. Last of Us mulťák) nebo nejsou úspěšné (současný Concord) a vznikla díra? Těžko říct, zase tak do toho nevidím. Podle mě bude druhá polovina éry PS5 silnější. Co dělá Bluepoint Games? Co dělá Housemarque? Co dělá Naughty Dog (mimo zbytečných remasterů nových her)? Pak Santa Monica, Sucker Punch nebo nešťastné Bungie koupené za obrovské peníze :) Zatím jsem ještě optimista. Hlavně doufám, že když už plánují PS5 Pro, že na něj nalákají novými hrami. A kdo jiný než studia, které jsem jmenoval, by ke koupi mohly hráče donutit (a je jedno jestli Pro, Slim nebo původní).

Jinak to nejlepší přeji všem, jak Sony tak Microsoftu i ostatním, to je jen dobře pro hráče.
@Nix (01.09.2024 15:25): Ne, ale dost dlouho jsem měl jen PC a žil v přesvědčení, že konzoli nepotřebuju. Maximálně handheld, měl jsem tehdy PSP. První konzoli (PS4) jsem měl až ve 22 letech, když nebudu počítat vietnamskou NES.

Tehdy jsem bral to PS4 protože XOne byla katastrofa a taky jsem měl schopné PC, takže jsem mohl hrát Xbox hry tam. Před pár týdny jsem kupoval XSX protože můj PC už zvládá nové hry jen na minimální nastavení a neplánuju kupovat nový v nejbližší době. Víc mě baví hrát v posteli nebo na gauči…

Nepovažuju se za zapřísáhlého fandu čehokoliv, mám doma Nintenda, Xboxy i Playstationy (zpětne i trojku a X360), ale PS5 je aktuálně nejhorší konzole na trhu co se her tyče pro mě, takže mě ke koupi donutí až nové Uncharted nebo Last of Us. XSX naopak skvělá věc nejen díky lineupu novych her, ale i díky zpětne kompatibilitě. Takže to vidím stejně jako ty. :)

Ale těším se na Switch 2, nebo jak se to bude jmenovat.
Ahojte :) mám dotaz, je tu někdo kdo byl zapřísáhlej Playstation vlastník a přesedlal na Xbox nebo naopak? :)

A vlastníte Xbox X nebo raději PS5?

Já měl dycky raději PS ale v poslední době mne na PS5 toho moc neláká a už jsem skoro rozhodlej, že půjdu do Xboxu, nějak mne v poslední době to láká víc, např. i službama game pass nebo i zpětnou kompatibilitou.

Stalo se to taky někomu? :)

Přeji všem hezký zbytek víkendu
ahoj, ve hře Hitman 2 v destinaci Sapienza - The icon mám splněné všechny mise. Co musím udělat abych splnil tu poslední viz. obrázek?  https://ibb.co/4dM1y9V
Dneska mi opět zachybělo uloz.to. A vůbec celkově je mi líto, že hry přeložené do češtiny v rámci distribuce se prodávají tak krátce. A to se často jedná o hry, kde je i dabink. Jejichž čeština musela být tudíž nákladná na výrobu. A nyní o pár let později se hra nedá ani koupit ani upirátit. 
Ano, hra se běžně prodává na GOG nebo Steam, ale to prostě není ono.

Koukám, že hry, které přeložila Cenega sice nejde koupit, ale na jejich webu jsou k dispozici jejich češtiny. Aspoň co jsem namátkově koukal. U her, které přeložil CD Projekt má český hráč smolíka.



@Walome (29.08.2024 15:17): Ano, jedná se o 20 let starý titul :)
@Paul (27.08.2024 18:09): Ja bych rád taky vyzkoušel vše. Ale když se na to podívám realisticky, tak buu v dohledné době hrát jenom Dragon Age, KCD 2, Gothic Remake a Awoved (přes GamePass).
@BUMTARATA (29.08.2024 10:18): Popravdě z poslední doby mi to přišlo dost smutné u KCD - u toho klipu, co někde ukazoval Dan Vávra, jak tam mluví Komár polsky a "anglicky mluvící" češi mu nerozumí.

Jasně, chápu, mainstream hra si prostě nemůže dovolit nemít anglický dabing, ale někdy je to nouze (a někdy vyloženě škoda). I když zrovna třeba Wukong ho myslím vůbec mít nemusel a peníze mohli utratit za něco jiného :D
@7c (29.08.2024 08:39): Ani mi neříkej. Je smutný, jak všechno „musí“ bejt primárně v angličtině. A když to třeba i lokální dabing dostane, tak je obvykle tak o třídu horší, takže to pak stejně hraju v tý angličtině.
Asi jen ten Veilguard. A doufám, že Bloodlines 2. Jinak trochu nezájem. KCD 2 vypadá až moc jako jednička která je jako sice super, ale ještě furt jsem ji nedohrál, takže pro mě nemá význam.
Avowed nevěřím, Starfield jsem hrál, FFXVI taky.

Ale zase se těším na nového Assassina. Poslední úroveň transformace v kažuála!
@Paul (27.08.2024 18:09)
Fallout London už mám za sebou

Plánuju:
Kingdom Come Deliverance II, Gothic Remake

Na radaru krapet jsou, ale momentálně nepočítám, že bych to hrál:
Dragon Age Veilguard, Avowed, Vampire Bloodlines 2
@Paul (27.08.2024 18:09):  Nejvíc mě z toho seznamu zajímá Fallout London. Hrát ho budu tak za 10 let :) Ze zbytku mě zajímají 4 hry, ale reálně se k nim nikdy nedostanu. #sadgamer
@Peach (27.08.2024 21:51): Ano, bylo přeloženo 90% základní hry a zbytek a DLC zůstaly v angličtině. Problém byl, že tam byly v překladu ještě poznámky a vzkazy překladatelů a v každým rozhovoru přišla po 5 českých větách jedna anglická. Já přeložím celou GOTY a doufám, že do vydání Veilguard.

Jinak jsem se s Markem Tvrdým opakovaně pokoušel v průběhu času domluvit, že ten překlad dokončím klidně sám, když mi pošle soubory, což ovšem Marek podmiňuje, že si musím najít nějakýho manažera, kterej mě bude koordinovat. Ale když pak vyšel BioWare Localization Editor jako součást Frosty Editoru, tak jsem se rozhodl, že to udělám sám v tom.
Dohráno:
Final Fantasy 16
Final Fantasy 7 Rebirth

Plánuji hrát:
Dragon Age Veilguard
Avowed
Starfield + Shattered Space

Když se povede:
Vampire Bloodlines 2 

Neplánuji hrát:
Fallout London
Kingdom Come Deliverance II
Gothic Remake
Greedfall II
@Paul (27.08.2024 18:09)
 Dragon Age Veilguard
Avowed ten spíše později
Kingdom Come Deliverance II jakmile dorazím jedničku
Gothic Remake
Greedfall II   jakmile dorazím jedničku taky
 Vampire Bloodlines 2  pokud se povedou tak tam neváhám
Plus obě zmíněné FFka ale na ty dojde hodně pozdě jak se znám.
@Paul (27.08.2024 18:09): Final Fantasy 7 Rebirth na 100%, Final Fantasy 16 možná, Kingdom Come Deliverance II pokud se někdy dokopu konečně k jedničce a bude se mi líbit. A jestli Vampire Bloodlines 2 bude stát za to, tak možná i ten.
Jaký z těchto RPGček plánujete zahrát?

Final Fantasy 16
Final Fantasy 7 Rebirth
Fallout London
Dragon Age Veilguard
Avowed
Kingdom Come Deliverance II
Gothic Remake
Greedfall II
Starfield + Shattered Space
Vampire Bloodlines 2
@BUMTARATA (26.08.2024 17:02): Je rozhodně možné, že SSquad prodělá daleko více, ale to, že MP hru s velkým zázemím a asi i rozpočtem po vydání hraje lidi po celém světě dohromady jako je v trochu větší dědině je průser co podle mě obdoby nemá. Suicide Squad: Kill the Justice League bolí víc, tady jsem se netrefil a bláhově do poslední chvíle doufal, že to nebude špatné. Nekoupil jsem to, ale co to znamená pro skvělé Batman hry mne mrzí :(.
@Yokolobuna (26.08.2024 15:36): Jako Suicide Squad se tomu imho blíží hodně, ten první měsíc skromnýho zájmu (~13k) by šel asi vysvětlit DC licencí, pověstí Rocksteady (ta je už teď v prachu) a příběhovou kampaní, který lidi nalákaly, na druhou stranu je to o něco větší studio, tak nevim, jestli to ten případnej finanční rozdíl (tipl bych si, že prodali pár set tisíc) zase nevyruší. Každopádně obě dvě hry strašnej fail, těch lidí, co na tom dělali, mi je upřímně líto.
@BUMTARATA (26.08.2024 10:25): Se zájmem (a zjevně i trochu škodolibě - na to pyšný nejsem) šílený fail Concordu také sleduji. Skutečně si nepamatuji nic, co by i přes relativně silný marketing (v mě bublině určitě) dopadlo tak hrozně. Nevím, nakolik je nálepka woke sračky fér, ale design většiny postav je skutečně otřesný. Třeba Daw vypadá jako když hraješ RPG hru s editorem a sakra se snažíš, aby postava vypadala co nejstupidněji. Já nechápu hlavně to, jak si mohli v SONY myslet, že genericky působící hero shooter dneska někdo koupí za litr. Osobně to možná zkusim, až to neodvratně zamíří do Pluska (tedy tak do čtvrt roku). Autorů mi je mi ale líto (u Dustbornu ne, protože to musela vážně vytvořit parta pošahanců).
@Paul (26.08.2024 11:15): Dustborn? To ani nevim, že už vyšlo. Mělo to vůbec ňákej marketing? Ale zase single-playerových her, od kterých nikdo nic nečekal, protože o nich nikdy nikdo neslyšel, bychom asi našli hodně. Tohle právě je first-party AAA od jednoho z největších publisherů v branži. Ale zjevně ani to nemusí stačit.
@BUMTARATA (26.08.2024 10:25): Dustborn je ještě mnohem větší fail než Concord. Ale samozřejmě ne z hlediska provaru peněz, byl mnohem levnější.

Ikdyž...u Concordu o prachy přišla Sony, zatímco Dustborn zacvakali z velký části daňoví poplatníci, takže za mě je to větší průser.

Ale jako v AAA sféře je Concord fakt epickej průser a jsem zvědav jak dlouho bude ještě Firewalk existovat.
Concord tak moc nikoho nezajímá, že tu ani nemá profil. Nevim, jestli jsem kdy viděl větší flop. I tak vysmívaný a nenáviděný (!) hry jako Suicide Squad či Sea of Thieves hrálo/hraje víc lidí. I takovej fakin Redfall se líp prodával, a to byl totálně rozbitej. Lepší příklad dead on arrival bych hledal těžko.
@Peter.Melon (24.08.2024 09:04): https://hrej.cz/article/draci-doupe-v-mo ... eske-studio-fireball ? O DD asi slyšel každý, Dračí hlídka je teď mám dojem docela populární a mají i mobilní aplikaci (předpkládám asi jen pomocník pro hraní: https://www.dracihlidka.cz/download/).

Obecně diskuse o DD je možná vhodnější spíš pro sekci https://www.databaze-her.cz/diskuze/deskove-karetni-a-jine-hry/ (která by se IMO měla spíš přejmenovat na "MTG sekce, kde se občas řeší i deskové hry", ale "it is what it is").


@S4TW (22.08.2024 09:04): Kostky jsou obecně scam, zlaté modifikátory ve formě karetního balíčku :) Ale věže jsou parádní.
Ahoj hráči a hráčky,četl jsem včera na internetu článek o hře pro mobil na motivy společenské hry Dračí Doupě.Znáte???Hráli jste ji??My ji kdysi hráli s bratrem.
Kamarád mi vytisknul na 3d tiskárně věž na házení kostek, člověk by neřekl, o kolik zábavnější je teď hod kostkami :D... doporučuji!
Vyšla nová hra Ragnara Tornquista a zapaluje žebříčky 

Tak schválně jestli to Red Thread přežijí. Financují jim to pravděpodobně daňoví poplatníci, tak by mohli.
@Strady (19.08.2024 10:42): "Sony se trochu víc zacyklilo v akčních adventurách, to bez debat, podobně jako Nintedo v Mariovi."

Tyjo měl by sis možná trochu pogooglit, co za hry Nintendo vydalo na Switch. :D Z velkých vydavatelů snad nikdo nemá větší diverzitu, než Nintendo aktuálně, ať už žánrovou nebo značkovou.