Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Dohráno:
Final Fantasy 16
Final Fantasy 7 Rebirth

Plánuji hrát:
Dragon Age Veilguard
Avowed
Starfield + Shattered Space

Když se povede:
Vampire Bloodlines 2 

Neplánuji hrát:
Fallout London
Kingdom Come Deliverance II
Gothic Remake
Greedfall II
@Paul (27.08.2024 18:09)
 Dragon Age Veilguard
Avowed ten spíše později
Kingdom Come Deliverance II jakmile dorazím jedničku
Gothic Remake
Greedfall II   jakmile dorazím jedničku taky
 Vampire Bloodlines 2  pokud se povedou tak tam neváhám
Plus obě zmíněné FFka ale na ty dojde hodně pozdě jak se znám.
@Paul (27.08.2024 18:09): Final Fantasy 7 Rebirth na 100%, Final Fantasy 16 možná, Kingdom Come Deliverance II pokud se někdy dokopu konečně k jedničce a bude se mi líbit. A jestli Vampire Bloodlines 2 bude stát za to, tak možná i ten.
Jaký z těchto RPGček plánujete zahrát?

Final Fantasy 16
Final Fantasy 7 Rebirth
Fallout London
Dragon Age Veilguard
Avowed
Kingdom Come Deliverance II
Gothic Remake
Greedfall II
Starfield + Shattered Space
Vampire Bloodlines 2
@BUMTARATA (26.08.2024 17:02): Je rozhodně možné, že SSquad prodělá daleko více, ale to, že MP hru s velkým zázemím a asi i rozpočtem po vydání hraje lidi po celém světě dohromady jako je v trochu větší dědině je průser co podle mě obdoby nemá. Suicide Squad: Kill the Justice League bolí víc, tady jsem se netrefil a bláhově do poslední chvíle doufal, že to nebude špatné. Nekoupil jsem to, ale co to znamená pro skvělé Batman hry mne mrzí :(.
@Yokolobuna (26.08.2024 15:36): Jako Suicide Squad se tomu imho blíží hodně, ten první měsíc skromnýho zájmu (~13k) by šel asi vysvětlit DC licencí, pověstí Rocksteady (ta je už teď v prachu) a příběhovou kampaní, který lidi nalákaly, na druhou stranu je to o něco větší studio, tak nevim, jestli to ten případnej finanční rozdíl (tipl bych si, že prodali pár set tisíc) zase nevyruší. Každopádně obě dvě hry strašnej fail, těch lidí, co na tom dělali, mi je upřímně líto.
@BUMTARATA (26.08.2024 10:25): Se zájmem (a zjevně i trochu škodolibě - na to pyšný nejsem) šílený fail Concordu také sleduji. Skutečně si nepamatuji nic, co by i přes relativně silný marketing (v mě bublině určitě) dopadlo tak hrozně. Nevím, nakolik je nálepka woke sračky fér, ale design většiny postav je skutečně otřesný. Třeba Daw vypadá jako když hraješ RPG hru s editorem a sakra se snažíš, aby postava vypadala co nejstupidněji. Já nechápu hlavně to, jak si mohli v SONY myslet, že genericky působící hero shooter dneska někdo koupí za litr. Osobně to možná zkusim, až to neodvratně zamíří do Pluska (tedy tak do čtvrt roku). Autorů mi je mi ale líto (u Dustbornu ne, protože to musela vážně vytvořit parta pošahanců).
@Paul (26.08.2024 11:15): Dustborn? To ani nevim, že už vyšlo. Mělo to vůbec ňákej marketing? Ale zase single-playerových her, od kterých nikdo nic nečekal, protože o nich nikdy nikdo neslyšel, bychom asi našli hodně. Tohle právě je first-party AAA od jednoho z největších publisherů v branži. Ale zjevně ani to nemusí stačit.
@BUMTARATA (26.08.2024 10:25): Dustborn je ještě mnohem větší fail než Concord. Ale samozřejmě ne z hlediska provaru peněz, byl mnohem levnější.

Ikdyž...u Concordu o prachy přišla Sony, zatímco Dustborn zacvakali z velký části daňoví poplatníci, takže za mě je to větší průser.

Ale jako v AAA sféře je Concord fakt epickej průser a jsem zvědav jak dlouho bude ještě Firewalk existovat.
Concord tak moc nikoho nezajímá, že tu ani nemá profil. Nevim, jestli jsem kdy viděl větší flop. I tak vysmívaný a nenáviděný (!) hry jako Suicide Squad či Sea of Thieves hrálo/hraje víc lidí. I takovej fakin Redfall se líp prodával, a to byl totálně rozbitej. Lepší příklad dead on arrival bych hledal těžko.
@Peter.Melon (24.08.2024 09:04): https://hrej.cz/article/draci-doupe-v-mo ... eske-studio-fireball ? O DD asi slyšel každý, Dračí hlídka je teď mám dojem docela populární a mají i mobilní aplikaci (předpkládám asi jen pomocník pro hraní: https://www.dracihlidka.cz/download/).

Obecně diskuse o DD je možná vhodnější spíš pro sekci https://www.databaze-her.cz/diskuze/deskove-karetni-a-jine-hry/ (která by se IMO měla spíš přejmenovat na "MTG sekce, kde se občas řeší i deskové hry", ale "it is what it is").


@S4TW (22.08.2024 09:04): Kostky jsou obecně scam, zlaté modifikátory ve formě karetního balíčku :) Ale věže jsou parádní.
Ahoj hráči a hráčky,četl jsem včera na internetu článek o hře pro mobil na motivy společenské hry Dračí Doupě.Znáte???Hráli jste ji??My ji kdysi hráli s bratrem.
Kamarád mi vytisknul na 3d tiskárně věž na házení kostek, člověk by neřekl, o kolik zábavnější je teď hod kostkami :D... doporučuji!
Vyšla nová hra Ragnara Tornquista a zapaluje žebříčky 

Tak schválně jestli to Red Thread přežijí. Financují jim to pravděpodobně daňoví poplatníci, tak by mohli.
@Strady (19.08.2024 10:42): "Sony se trochu víc zacyklilo v akčních adventurách, to bez debat, podobně jako Nintedo v Mariovi."

Tyjo měl by sis možná trochu pogooglit, co za hry Nintendo vydalo na Switch. :D Z velkých vydavatelů snad nikdo nemá větší diverzitu, než Nintendo aktuálně, ať už žánrovou nebo značkovou.
@Nix (16.08.2024 11:06): Trochu opozděně, ale k tvé otázce:

Stagnaci "pořádných" nových her nepozoruji. Pozoruji jen stagnaci pořádných nových AAA her. Problém je, že vývoj AAA hry dnes trvá šíleně dlouho, průměrné studio zvládne dvě za generaci, některé sotva jednu. Už nevím kdo to říkal, ale údajně když chce studio dělat novou AAA IP, tak ji vydá až na další generaci konzolí, i když s vývojem začne na začátku té aktuální. Ta největší studia (Sony, Ubisoft hlavně) pak dokola recyklují ten stejný žánr, neb to vyjde levněji, ač to furt stojí bambiliony, čímž se dostáváme k tomu, co píše @jones1240 (19.08.2024 08:43):.

U AAA her prostě chybí diverzita. Zmíněná generace PS2-PS3 je má nejoblíbenější a hraju ji dodnes. AAA/AA (tehdá ten rozdíl byl sotva znatelný) hry měly ideální délku, byly úderné a bez hluchých míst často, obrovský výběr, neb vznikalo fakt všechno, co kde jakého designéra napadla. Lidi byli úplně ok s tím, zaplatit plnou cenu za 10h dlouhou hru, tak se nemuselo nic natahovat. Dnes má všechno 50h, přitom hlavní příběhová linka je furt na těch 10h, jen se musíš mezi tím prokousat generickým balastem. Což je vlastně i paradox. Hráči chtějí dlouhé hry, když už mají platit 60€, ale přitom dle statistik hry dohrává naprosté minimum z nich. Stačí mrknout na achivy. Ty za dohrání má u velkých AAA her často něco mezi 20 a 30 procenty.

Jinak když se člověk podívá na AA tvorbu (Focus, Embracer...), tak tam stagnaci nevidím. Dnes je i větší indie studio schopné vytvořit hru, která by na sedmé generaci byla považována za AAA. Her je v téhle budgetovější produkci mraky a naopak mi přijde, že nikdy nebyla lepší doba na to, si vybrat. Osobně mi každý rok už spoustu let přijde úplně narvaný peckami a fakt nechápu kde se furt bere to naříkání, že "letos je zas slabý rok". Nebo respektive chápu. Vidí to tak lidi, které zajímají jen AAA hry, což je ale jejich problém.

V neposlední řadě to zdání teď imo ve velkém zavinili Sony. Oproti PS4 je těch jejich single-player her fakt málo tuhle generaci, neb se z nepochopitelných důvodů věnují GAAS věcem a čínským kravinám. MS se rozhodli jet převážně AA a Ubisoft po těch problémech tu produkci her taky výrazně zpomalil.
@Nix (16.08.2024 11:06): Neřekl bych že her je málo spíš na opak her je moře ne-li oceány. Sony se trochu víc zacyklilo v akčních adventurách, to bez debat, podobně jako Nintedo v Mariovi.
U PC hlavní hledání her v indie sféře, bohužel se to přehání s EA ale to je dobou. Je fajn, že 90% her už zase má DEMO.
Spíš jsem nedávno četl větu, že dřív bylo objevování her i jejich herních mechanik zajímavější, jelikož nebylo tolik informací. To bych řekl, že je pravda. Kolikrát se si upirátil hru, jen kvůli tomu že byla nová a vůbec nevěděl co.
@Nix (16.08.2024 11:06): Mně hlavně přijde že chybí diverzita. V dobách PS2-PS3 bylo tolik různých žánrů a druhů her. Byli horory, hry podle filmů, akční, strilecky blah blah. Bylo toho hodne s navic casto hru dostal kazdej debilni napad mi prijde.

Clovek kdyz se probira temi tituly ze starsich konzoli, tak fakt jen kouka co vse vyslo. V době PS4 mi prijde ze uz to tak bohaty nebylo ale dá se. No a co se tyce PS5 tak uz je to hooodne slaby. Hlavne vsude cpat nekonecno Souls her.

Ted to proste tahne Indie scena no.
@Nix (16.08.2024 11:06): Nesleduji, hraji hlavně staré hry z devadesátek, z podevadesátkového období hlavně tahové strategie a jRPG na konzolích a těch je dost a když už si zahraji nějakou moderní "novou" hru, tak už je stejně aktuálně tak pět let stará. Takže jestli vyšlo v horizontu posledních 5 let málo super her, absolutně mě to netrápí. Mám za více než 30 let, co hry hraji, nastřádáno do wishlistu tolik her, že by mi na ně nestačily další dva životy :-)
Keby vám náhodou niekto z priateľov na steame posielal gift linky, tak bol asi hacknutý alebo shadowhacknutý (stále má prístup k účtu). Mne sa to stalo dnes a hneď som kamaráta varoval, že aj ten link je pofidérny (s preklepom) a nie je to steam. Tu je návod, že čo s tým robiť:

https://steamcommunity.com/discussions/forum/0/3820780968120861027/


@Nix (16.08.2024 11:28): Ja hrávam tri "prúdy" hier - AAA, indie a nintendo hry na Switchi. Klasicky platí, čím menší počet žánrov alebo iných limitov človek hrá, tým ako väčšie "sucho" to na neho pôsobí. Na dh sú ľudia, ktorí hrajú len 1-2 žánre, niekto len nové, iný chce hrať zas len staré, niekto nechce pixelart atď...

Každopádne spomalenie vydávania AAA je realita - robí sa viac open worldov, ktoré trvajú dlhšie na výrobu a AAA hry sú väčšie a nákladnejšie, tak to trvá. Za mňa je však aj bez ohliadnutia za indie scénou stále dosť veľa nových zaujímavých hier, ktoré nestíham hrávať, či už ten Baldur's Gate 3, ktorý som stihol zahrať a prejsť, veľký WOW moment bol pre mňa Final Fantasy VII Remake a v podstate Final Fantasy VII Rebirth je aktuálne asi jediná hra, ktorú by som bol na pc ochotný kupovať day 1 za plnú cenu. Podľa mňa dosť veľký wow moment bol pred pár rokmi aj Red Dead Redemption 2 - tá atmosféra, extrémny zmysel pre detail, celkovo jedinečne namiešaný koktejl. Na každú novú Fromovku, nielen Elden Ring sa teším nielen ja. Ale aj bez toho, mám pocit obrovských žní, kedy nestíham hrať všetko to, čo sa mi páči. Už som to tu párkrát písal, ale podľa mňa žijeme v najlepšej hre pre hry, čo do možností, ktoré nám ponúkajú a štýlov a typov, ktoré vychádzajú.

A ešte mi napadol jeden faktor, ktorý má vplyv na pocit novosti. Nové žánre alebo gameplaye "len tak" nevznikajú a čím viac má toho človek nahrané všeobecne alebo len vo svojom žánri/žánroch, tým menej ho môžu nové veci ohúriť, lebo tá kostra je v mnohom rovnaká. To máš ako pri štruktúre filmov, tie stále vychádzajú z Aristotelovskej štruktúry deja a tá je už pekných pár rokov stará. :)
@Red (16.08.2024 18:25): Na Kingdom Come 2 se těším taky, avšak odklad trochu zamrzel, ale tak nějak jsem to čekal. Většinou je zázrak, když to vyjde přesně v oznámené datum.
@Nix (16.08.2024 11:06): Já to normálně nevnímám, hraju starý i malý hry, mnoho let po vydání. Mám tendenci si nové skvělé tituly křečkovat na později, i když tento rok jsem dal Cyberpunk a RDR II. Jsem zvědavej na na Dead Stranding,  Guardians of the Galaxy  a Psychonauts 2. Pokud bych se měl ale zamyslet, tak je těch velkých nových titulů opravdu málo. Natěšenej jsem jenom na Kingdom Come II, jinak se na nic netřesu. Přijde mi, že ty velký studia se nějak bojí vydat něco nového.
@Ross (16.08.2024 11:58): No dnešní generaci taky nerozumím. I když je pravda, že některé staré hry jsou skoro nehratelné, prostě ta nostalgie vítězí a takové San Andreas si klidně dám znovu :D

A GTA V ? no to může říct jen ten kdo to nehrál nebo možná nechápu to, jak někdo má ještě vyšší očekávání jelikož podle mne ta hra splnila vše, co měla a ještě víc a na tyhle hry já nedám dopustit.

Mobilní hry bohužel nesleduji. Nikdy jsem na mobilu nehrál jelikož to nemělo na mne ten feeling jako třeba na PC či konzoli. Zkoušel jsem pár titulů, ale nikdy mne to neuspokojilo natolik, abych se do toho plně ponořil. Ale chápu, že někdo to má jinak.
@BUMTARATA (16.08.2024 12:28): PS4 jsem si kupoval 2015 spolu se Zaklínačem. Jasně, je pravda, že to bylo nějakou dobu po vydání a věděl jsem, že než dohraju Zaklínače, všechny hry budou venku :D

Jasně, taky jsem optimistický a snažím se i dívat dopředu. Co musím uznat a máš pravdu, že ukázka nových her jako Perfect dark atd bylo hodně zajímavý a Indy mne taky hodně láká, ale aby to na PSko bylo. Je pravda, že jsem to nezkoumal na jaký všechny konzole to bude jelikož jsem to viděl jen na eventu od Microsoftu takže předpokládám, že první bude Xbox.

A tohle vidět bylo optimistický, ale předpokládám, že se nějakých odkladů určitě taky dočkáme. Ale to mi nevadí, spíš aby takových lákadel bylo zase více protože po delší době to bylo konečně něco, na co se člověk může těšit. Ale do tý doby nic moc. Ale uvidíme.

A mám rád pokoušet štěstí jako to bylo v případě her, které jsi jmenoval. Krom teda Death Stranding, to jsem nezkoušel a upřímně si nejsem jistej, zda by mne to bavilo, ale to je na jiný povídání.
@Nix (16.08.2024 11:06): A kdy sis tu PS4 kupoval?

Protože to bejvá tak, že ty nový velký pecky přicházej až v druhý polovině konzolový generace, do který se právě teď překlápíme. Výhledově nás z těch novejch velkejch čekaj Blade a Indy, ale počítal bych tam i de facto restartovaný Fable a Perfect Dark, od Microsoftu a Wolverine a další nový IPs (Bluepoint, Housemarque, Naughty Dog, Santa Monica Studio) od Sony. Jasně Blade, Indy a Wolverine jsou licence, but still nový hry.

A samo, že když v tom maj velký prachy, tak chtěj míň riskovat a jistá setrvačnost/sequelovitost tam vždycky bude, ale třeba zrovna Sony imho chápe, že musí pokoušet štěstí, z čehož občas máme prospěch i my (namátkou Horizon, Detroit, Days Gone, Death Stranding, Ghost of Tsushima, Returnal), občas hovno vletí do větráku (live service tažení).

Pořád ale ještě zůstávám optimistickej ohledně druhý poloviny týhle generace.
@Nix (16.08.2024 11:06): Já sice nesleduji AAA scénu nějak podrobně, ani konzolovou scénu. Ale myslím si to samé. Dřív bylo plno exkluzivních her pro určitou konzoli (nebo platformu) a vypadá to, že už se exkluzivity tolik nevyplácí. Časem stejně jde exkluzivita z PS na Xbox a PC. Nebo opačně.

Posledních pár let na sobě sleduji trend, že mě nové hry (různé žánry) ani tolik nebaví a radši si zapnu nějakou 15-20 let starou hru. Je neuvěřitelné, jak ty hry zestárly. Si vzpomínám jak vyšlo Grand Theft Auto: San Andreas a jak jsme z toho byli všichni nadšení. No a další generace hráčů po nás tvrdí, že GTA:SA je overated. Na pěst! A současná generace tvrdí, že i GTA V je overated.

Všimli jste si, jak se změnil trend mobilních her? Před 10-15 lety to byly většinou zajímavé a hratelné věci. Další studia viděli úspěch jednoduchých her a začali jednotlivé tituly kopírovat. Tímto způsobem se mobilní gaming vyvinul do záhuby a dneska je fakt problém najít nějakou kvalitní mobilní hru - nemyslím konverze "velkých" her z konzolí či počítačů.
@Tulareanus (16.08.2024 11:15):  Jo to je dobrý point, já jsem na ty AAA hry. Např. Last of Us, Spiderman atd atd... a nikdy jsem nebyl úplný pařmen indie scény a věřím, že se tam najde spoustu zajímavých titulů. Ale mám rád prostě tu velikost, otevřené světy, parádní grafiku, hratelnost, známé herce jako dabéry či jejich tváře atd...

Ale právě např. nějaký inovace, něco vyzkoušet nového, jiného. Např. jako to sliboval Starfield třeba, prozkoumat spoustu nových planet atd...

Grafika si myslím, že je v pokroku. Tam nemám problém, hry vypadají nádherně, s tím jsem nikdy neměl problém.

Ok, tak Baldur´s Gate je ale vyjímka. Kromě toho, není tu něco takového jako Baldur´s, který ti dá úplnou volnost. Třeba něco takového mít ve FPS by nebylo špatný např.

Ale tím nechci říct, že si stěžuji, to vůbec. Jen mne to tak trklo.
@Nix (16.08.2024 11:06): No je otázka, čo berieš ako poriadnu novú hru? Chceš tam rátať len AAA? Ide o grafickú/technickú stránku hry? Alebo inovácie v gameplayi? Alebo vyslovene len "dobré" AAA hry? A len hry, ktoré vyšli na konzoly, či aj na pc?

Tebou spomínaný Baldur's Gate 3 je inak gameplayovo a pochopiteľne tak aj zážitkovo veľmi iný než jeho staré diely a vzhľadom na to, že dvojka vyšla pred vyše 20 rokmi, tak by som to určite nepovažoval za zavedenú značku.
Ahojte, mám spíš teď takovou otázku k zamyšlení a třeba někdo bude jiného názoru. Ale nepřijde vám v posledních letech hlavně příchodem nových konzolí tak trochu stagnace nějakých pořádných nových her?

Jelikož jsem si chtěl kupovat PS5, tak jsem si projel seznam her a musím říct, že mne to vůbec nezaujalo. Jasně, God of War, Horizon, Baldurs Gate 3 a takové ty zaběhlé značky, to je ok, ale prostě není tam nic novýho co by mne vyrazilo dech jako v minulých letech u jiných generací konzolí.

Když jsem si kupoval PS4 tak v tý době už se studia předháněla s každou novou hrou a byl to fakt boj se propracovat tou hromadou nových a hlavně zábavných titulů. A teď mi to tak nepřijde.

Nepočítám souls hry, ty vůbec nesleduju, jelikož to není můj žánr a nevím jak ten si vede, ale co se týče jiných žánrů, tak obecně mi to opravdu přijde chudší.

Jak to vnímáte vy? Jste spokojeni se současnou tvorbou her? nebo se spokojíte se staršími kousky a jak to vidíte vy?

Díky za případné odpovědi a přeji hezký pátek a víkend všem :)
"You don't choose a servant... the servant chooses you." Hrajete někdo?
@Paul (04.08.2024 08:55): Ja som vyrastal s touto konzolou v jej novších prevedeniach. Mal som kedysi Game Boy Color a niekoľko hier s tým (viem, že hlavne Super Mario Bros v 2002 verzii a Pokémon tituly... plus ešte nejaké ďalšie menej kvalitné), no ten mi niekto ukradol a bohužiaľ som oň prišiel.

Zopár rokov neskôr som mal potom ešte Game Boy Advance, ktorý som ale neskôr predal, keď ma to prestalo baviť. Len človek potom také rozhodnutia oľutuje, tak mám nakoniec doma GBA SP... a niekoľko hier k tomu. Keď mám chuť tak to zapnem.

Jediné čo som ešte mal z Nintendo ručných bolo potom neskôr ešte 3DS. To bola super konzola.
@GodOfTheSick (04.08.2024 10:26): Dostal jsem ho od táty když mi bylo šest. Ten ho kupoval někde ve Vancouveru, kde žil. Nevím tedy kolik za něj dal. Ale byl novej a novej stál při vydání 90 babek. Možná o ty čtyři roky později už tam byla nějaká sleva.

Dostat Tetris místo MK :D Jako Tetris je objektivně řečeno lepší hra, ale...není to MK no :)
@Paul (04.08.2024 08:55): Kolik stál si nepamatuješ? Jsme to nedávno řešili, a že prej 1500-1800, ale já mám pocit, že ten můj GB s Máriem stál hodně přes dva litry, tak 2200-2500.

Jinak v půjčovně her jsem si hned první den půjčil Mortal Kombat, valím s tím dom, pustím to a byl tam zadrbanej Tetris, páč nějakej šulin přede mnou co měl GB s Tetrisem prohodil nálepky a šlohl Mortala :
Jsem si projel seznam gameboy her na wiki abych zjistil co jsem na něj vůbec všechno měl (hrál jsem na tom původním černobílém v letech 1993-1998) a dal do kupy:

Castlevania the Adventure - masakrální skoro nedohratelná věc
Street Fighter 2 - OK bojovka se super soundtrackem
Metroid II Return of Samus - kvalitní, ehm, metroidvanie taky se super soundtrackem
Tetris - prostě tetris
Mortal Kombat - oproti PC verzi slabé, ale fascinovalo mě že to funguje, pamatuju si hraní u zubaře se školou v první třídě xD
Super Mario Land - klasika
Fortress of Fear - zapínal jsem to víc kvůli poslechu main theme než hře samotný
Alleyway - kopírka arkanoidu
Addams Family: Pugsley Scavenger Hunt - škoda absence hudby, ale jinak super plošinovka
Dr.Mario - meh
Jurassic Park 2 - nic moc si nepamatuju
Legend of Zelda: Link's Awakening - asi nejlepší gameboy hra
Kung Fu Master - 20 let jsem hledal jak se tahle hra jmenovala, včera to konečně zjistil na neogafu
Motocross Maniacs - super motorky se super soundtrackem
Star Trek 25th Anniversary - tohle mě nikdy nebavilo a nikam jsem se v tom nedostal
Star Wars Empire Strikes Back - ultra obtížná věc

Vtipný/smutný je, že co si pamatuju, tak do konce jsem s 100% jistotou dohrál jen Super Mario Land a Addams Family. Pak ještě možná Metroid II a Zeldu, ale tam si nejsem jistej.
Škoda že jsem ten svůj gameboy včetně kufříku s vybavením a hrama někomu půjčil a nikdy ho nedostal zpět (a samozřejmě nevím komu)..

Vyrůstal tady ještě někdo s gameboyem?
@Garion (02.08.2024 21:04): Obecně je to tragédie, vypnul jsem to. Šílenej zvuk, šílenej bitrate a kvalita obrazu, naprosto si serou na vlastní produkci a ten kdo je tam za to zodpovědnej by měl letět na hodinu. Tyhle streamy maj bejt pristine 4K s perfektním zvukem. V roce 2024 by tohle už měl bejt solved problem.