Pokeši jsou takový případ sám pro sebe, no. Jakmile je taková hra závislá na přidávání online obsahu a je z dílny Game Freaku, tak je zároveň náchylná k bugům :) Osobně jsem na žádný game breaking bug nenarazil, ale když později zaváděli konektivitu s Go, někteří hráči přišli o save hry a než to fixli, tak to byl docela mazec.
Nicméně SV byl jako singleplayer i bez patche hratelný první den (day one patch tam odemyká jenom online funkce), naopak lidi už zapomněli na BDSP, která byla vydána jako nedodělaná hra :)
Tam to chtělo stahovat asi 3,5 GB s velkým množstvím obsahu včetně příběhových animací, post game, různých vedlejších aktivit apod. Podle mě se tímto nesmyslným krokem chtělo bránit Nintendo proti potenciálnímu leaku hry, což se teda stalo. Ale kdo ví, jak to bylo. Vývoj hry provázely problémy už od začátku.
Ale kromě tohoto případu nemám na Switchi tu zkušenost, že by byla nějaká hra přímo nehratelná nebo ochuzena o velkou část obsahu.
Nicméně SV byl jako singleplayer i bez patche hratelný první den (day one patch tam odemyká jenom online funkce), naopak lidi už zapomněli na BDSP, která byla vydána jako nedodělaná hra :)
Tam to chtělo stahovat asi 3,5 GB s velkým množstvím obsahu včetně příběhových animací, post game, různých vedlejších aktivit apod. Podle mě se tímto nesmyslným krokem chtělo bránit Nintendo proti potenciálnímu leaku hry, což se teda stalo. Ale kdo ví, jak to bylo. Vývoj hry provázely problémy už od začátku.
Ale kromě tohoto případu nemám na Switchi tu zkušenost, že by byla nějaká hra přímo nehratelná nebo ochuzena o velkou část obsahu.