@Jack_Dark (17.09.2013 15:32): Tak Tvoje osmdesátky jsou trošku jiné, než ty jejich, ne? :)
Já vim, že do toho půjdu na nějaká steam slevě za mnoho, mnoho let :)
@Walome (17.09.2013 15:17): Tak já z toho vidím jen obrovskej hype a rozhodně bych si teď GTA nekoupil ani kdyby bylo na PC. Stále jsem se ještě nedokopal ani ke čtyřce. Navíc pro mě bylo nejlepší GTA Vice City prostě moje rodné osmdesátky vedou!
@Walome (17.09.2013 15:17): No uplne kazdy nie, skor mi to pride akoze by to mozno bolo prve GTA, ktore by ma mohlo tak zaujat, ze by som ho aj hral a bavilo by ma to.
@Walome (17.09.2013 14:56): Let´s play je dobrej leda při rozhodnutí jestli to koupit jestli by tě to bavilo, případně se podívat na něco co tě zajímá ale kupovat a hrát to nechceš.
@montana (17.09.2013 13:42): jak jsem psal, existuje šance, že se mu to však líbilo - prostě tam ty chyby viděl a nevadily mu. Ale myslím, že ten hype prostě dělá svoje.
Což je dvousečný, páč to na jednu stranu masíruje, na druhou buduje vysoká očekávání. Já myslim, že konkrétně The Last of Us si lidi získal tím dějem a postavama a hratelnost šla prostě stranou. U mě to tak třeba bylo.
@AlieN (17.09.2013 01:24): Je to tak, rozvlacny rizeni s silenym perovanim (ktery ale nekdy bylo fajn) se tady nekona. Bohuzel si ale taky dost pohorsil model poskozeni. Ve ctverce byl mnohem propracovanejsi.
Ale z te chvilky co jsem zatim zkousel to cely vypada hodne solidne.
@Walome (17.09.2013 08:52): Kazdej to ma jinak. I clovek po desitkach let hrani muze ocenit fakt dobrou hru a napalit desitku hned nekolika novejm hram. Proc ne. Jeho vec.
@Redfield (17.09.2013 00:34): To byl jen slovní obrat - to je to samé jak v LEVELu - The Last of Us, naprosto průměrná hratelnost a BUM, nejvyšší hodnocení - že ani ti recenzenti nejsou schopni odolat tomu hypeu.
Samozřejmě existuje taky šance, že se to všem tak děsně líbilo... to se nikdy nedozvíme :) ale podle mě člověk, co desítky let hraje hry a píše o nich, by z toho asi neměl bejt tak vyplácanej.
Takže kdo chce vidět GTA V tak se musí dneska koukat na stream co budu dělat společně ještě s dvouma lidma, bude to uber pecka... je teda povinnost na něj koukat! :-D během dopoledne se to tak nějak rozjede tak potom pošlu link kdo mně chcete zas pěkně vidět v celé své kráse :-P
http://nextcargame.com/ Rozklikněte si to video a nechte padat čelisti. Po dlouhé době pro mě must have, to demolování aut vypadá brutálně. O důvod víc konečně pokoupit nový herní železo.
Na číselné hodnocení v recenzích sere pes, tahle věta mě přesvědčila: "Nejbáječnější je ovládání vozů, které se vrátilo k arkádověji pojatému stylu San Andreas. "
Takřka všechno ostatní co se o hře už dřív vědělo se mi líbilo, jen z tohoto jsem měl po zmršené čtyřce strach... takže už aby tu byla konverze na PC :)
@Walome (16.09.2013 21:47): (Nejen) Rockstar už je nemusí ani platit, stačí early access, hype a krvežíznivá komunita. Málokdo si pak dovolí ucuknout nějak moc s hodnocením. To se opakuje každou chvíli.
@MCZ (16.09.2013 16:04): Např. to, že už je hotová funkce, kdy se ukotví odkaz na novou diskuzi přímo na poslední nepřečtený příspěvek a nebude potřeba rollovat dolů. Což mě potěšilo=)
@Say (16.09.2013 14:05): DH je v pohodě, i když v této souvislosti s obavami očekávám chystanou změnu homepage na dashboard odůvodněnou lepší přehledností... jen aby!? ;-)
@Say (16.09.2013 13:20): Jo, to je pravda. Podobně jako třeba LibraryThing (literatura). Nicméně já dám raděj přednost mnoha funkcím a chaotickému vzhledu (ve kterém se časem zorientuji), než prázdnému pozlátku.
@Crash (16.09.2013 12:58): Já donedávna také ne. Objevil jsem ji díky deskovým hrám (které se tam také dají hodnotit + pen & paper RPG). Zatím na mě působí mnohlem lépe než mobygames.
@Drolin (16.09.2013 12:14): Ale jo, já tam kvůli tomu nepřestanu chodit, nezdá se mi že by to nějak extrémně pohnojili, jen jsem si tak povzdychl, proč zase? a copak nového to přineslo? Jak říkám, jsem na tyhle změny trochu alergickej... :)
@Say (16.09.2013 12:11): A víš že by mi to nevadilo? ;-) To je samozřejmě extrémní příklad. Ale ne, nejsem proti změnám visuálu, pokud je ten visuál podřízen funkčnosti. Bohužel mám pocit že v mnoha případech je to přesně naopak a funkčnost je podřízena změně visuálu za každou cenu...
@Crash (16.09.2013 11:45): Já pomalu ale jistě přecházím na GameFAQs, kde jde nalézt asi nejvíce informací a vše je stručně a přehledně řazené. Moby však stále vede samotným popisem hry, a to nový design nijak nenarušil.
@Drolin (16.09.2013 10:47): To je přesně to, na co narážím. Já a předpokládám, že většina lidí tam chodí proto, abychom získali informace, a ne abychom se koukali jak hezky to vypadá.
Bohužel tenhle trend vídám kolem sebe čím dál častěji a začíná mě to čím dál víc vytáčet.
@Crash (16.09.2013 10:17): Ona je řada kritiky i na samotném foru Moby, nicméně já to vidím jako změnu k lepšímu z hlediska uživatelských funkcí. Nicméně největší chybou je omezení výpisu informací, kdy je třeba se k něčemu daleko více proklikat než tomu bylo u minulého designu.
@Crash (16.09.2013 10:17): Já nemám nic proti inovaci, ale musí být funkční (DH je toho dobrým příkladem, ČSFD a některé Google produkty přesně opačným).
@Say (16.09.2013 09:54): Já hlavně nechápu, proč se furt něco zavedeného a funkčního musí jednou za čas celý změnit, jen kvůli tomu, aby to podle nějakýho blba šlo designově s dobou, aniž by se změnila funkčnost, resp. v mnoha případech se ta funkčnost ještě zhorší...
Tak jsem tu objevil prvního Hardcorovníka, který za rok propařil 34,5 dnů čistého herního času, tedy jeden celý měsíc a možná ještě víc, vycházel jsem jen z dat které bylo si možné ověřit :D. Čemuž dodávám jeden velký respekt!
@Jack_Dark (15.09.2013 20:37): Myslel jsem to v tom duchu, že Heartstone vypadá dost zajímavě, na "jednoduchou karetní hru". Na první pohled skoro jako kdyby EA vydalo AAA piškvorky nebo tak něco (nj. přirovnáním jen žertuji, lokální MTG hráči to nemusí brát jako navážení se do TCG her).
@Bodkin (15.09.2013 23:47): "largest sandbox style MMO ever designed"? F2P? To jsem tedy zvědav, jak dopadne ve srovnání s Darkfall a EVE Online.