Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

@90210 (19.10.2013 12:55): Nejsem příznivec pluginů, ale situace, kdy na všech částech všeobecné diskuse byl Abův blábol o nějakém auditu financí od podporovatelů, mě přinutila změnit názor.
Kluci aby to nakonec nedopadlo tak, ze se budete blokovat vsichni navzajem a uvidite jen texty od sebe a svych kamosu...
Takže: Avast Ad Blocker s níže uvedeným filtrem, jak napsal Say - nefunguje. AdBlock - tento skript nepřijímá a hlásí chybu.
Funguje Adblock PLUS - Abu nevidím :-D (aspoň doufám, on někdo z adminů mazal jeho příspěvky)
@Say (19.10.2013 10:07): Takový filtr v AdBlocku by se hodil na uživatele verbal na ČSFD. Ty jeho komentáře u filmů mě pěkně štvou, o to víc že jsou často mezi těmi nejvíce viditelnými.
@Say (19.10.2013 12:05): Jedná se o Ad Blocker, špatně jsem to napsal - asi součást Avastu. Zadal jsem tam níže napsaný filtr. Potom neuvidím všechny Abovy příspěvky do diskusí, nebo jenom ty nově napsané ? Ty jeho staré posty totiž vidím.
@leebigh (19.10.2013 11:56): AdBlock, který by měl být snad základním addonem všech prohlížečů, pokud mi záleží na svém zdraví. S Avastem nevím, co to má společného, ale pravděpodobně to bude to samé.
To jen tak na okraj... Přidat filtr v AdBlocku - databaze-her.cz##.post.user-aba
Čo tak pridať pod profil hry, ľavá strana obrazovky, aj Datadisky, DLC a príbuzné hry. Podľa mňa by to uľahčilo orientáciu v niekedy neprehľadnej ponuke týchto súčastí pôvodnej hry, ktoré as uvádzajú v popise hry a je nutné sa za získaním tohto odkazu ním prelúskať. Ako je to napríklad pri Mass Effect 2.
Nové hry do databáze přidávaji admini nebo jak to je? Proč už tady třeba není Battlefield 4, nic jsem na toto téma nenašel, tak nevim kam to napsat ...
@Fingon (14.10.2013 22:44): Odesílací tlačítko je samozřejmě vždy na konci formuláře a má specifický vzhled, je to asi jako kdybys odesílal příspěvěk do diskuze opětovným kliknutím na Napsat nový příspěvěk.
Chuck tvrdí:"Mám pro vás bohužel velmi špatnou zprávu, která se mi píše opravdu těžce - Gerret začátkem roku zemřel. Okolnosti neznám." Jestli je to pravda, tak bych prosil nějaké smuteční oznámeni.

Díky
Tak nevim, jestli to vypovida neco o me inteligenci, ale co mam v profilu diskuzi, tak se preklikavam jeste vic...

Nejprve je tu tlacitko Upravit profil. Takze si upravim profil, chci potvrdit zmeny... nez jsem si na to zvykl, daval jsem pravidelne misto Potvrdit zmeny profilu opet Upravit profil.

Uz nejakou dobu mam i vlastni diskuzi (zatim nikdo nediskutoval), ktera obsahuje pro zmenu tlacitko Odeslat prispevek. Schvalne, jak dlouho si budu pridavat praci upravovanim profilu pomoci Odeslat prispevek:-)
Neviem či to tu nebude off-topic ako sviňa, ale spýtam sa: Ako to tu je s tými "Early Access" hrami? Schvaľuje sa to?
Hm, nevím, jestli je problém v prohlížeči, ale před odesláním každého postu čeká tak 3 vteřiny, než to pošle. Přitom ping je zdá se stabilní. Ještě někomu to dělá?
@ugraugra (10.10.2013 21:33): Webový prohlížeč vybavený vývojářskými nástroji (což už je dneska v podstatě kterýkoli), který můžeš případně doplnit nějakým rozšířením pro custom styles (např. Stylish) - můžeš buďto procházet element po elementu pomocí markup inspectoru anebo si rovnou otevřít CSS a upravovat bloky, které tě zajímají. Dále nějaký lepší textový editor, kam budeš zapisovat výsledný kód a taky trochu toho estetického cítění, protože žádný hnus nasazovat nehodlám :-).

@MartinezZ (10.10.2013 21:43): Photoshop vůbec netřeba (pro DH jsem ho ani jednou nepoužil).

@7c (10.10.2013 21:55): Tak pokud máš zájem na tom, aby tvá aplikace byla snadno skinovatelná, tak určitě :-), ale já nikdy neplánoval, že bych sám nějaký (výrazně odlišný) skin dodělával, krom toho klasické CSS není v tomhle ohledu nijak vychytané a jen bych se tím zase sám zdržoval při vývoji. Až teď pro jeho vytváření používám nástroj, kde už si třeba můžu ukládat jednotlivé barvy do proměnných, ale to je zase pro běžného "CSS nadšence" španělská vesnice.
@MCZ (10.10.2013 20:20): A nebylo by jednodušší všechno už od základu designovat variabilně? Kdysi jsem taky bojoval s různými variantami zobrazení (tedy, ne u webu) a od té doby radši všechno řeším spíš přes proměnné než konstanty.
@ugraugra (10.10.2013 21:33): CSS viz zdroják, tlačítka viz Photoshop, ale jak MCZ psal, budeš ten skin upravovat i při dalších aktualizacích DH? Jako jednorázový skin je to dost kontraproduktivní práce a lehce u ztráta času...