Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
@MCZ (20.12.2013 15:01): tak možná byste mohli ještě před překopáváním váš záměr uvolnit, víc hlav víc ví. Kdyby náhodou jste něco opomenuli.
Je pravdou, že současné žánrové rozdělení je dostatečné, ale dost "obecné" občas.
HW požadavku (u mě) mají smysl ve dvou případech: když jde o požadavky nějaké skutečně staré hry, kdy je zajímavé, na jakých kalkulačkách to tehdy běželo a že podmínkou byla třeba FDD mechanika, a pak v případě, kdy je HW požadavek na současnou dobu skutečně krvavý, tedy např. CoD: Ghost. V ostatních případech to nemá moc smysl, protože to jde ve většině případů nějak rozjet skoro na všem a hlavně uvedené požadavky jsou skutečně ve většině případů zbytečné a neodpovídají realitě.

Smysl to má ve chvíli, kdy HW požadavky nějak skutečně ovlivňují dostupnost/hratelnost hry ve velkém - jako např. Halo, které bylo dostupné jen pro nové OS/DirectX nebo právě Ghosts kvůli množství RAM.
@LIUWIL (20.12.2013 00:44): Hardwarové požadavky tu někteří uživatelé přidávají do zajímavostí, pro vytvoření profilu hry to ale není třeba. Pokud jde o ty subžánry, tak to bude řešené přes veřejné štítky.
Dívám se špatně, nebo u her nebývají uvedeny HW požadavky?
Jinak bude někdy snaha uvést mezi informace o hře i sub-žánry (horor, sci-fi, válka, fantasy atp.)? Rozlišovat hry čistě podle formy je trochu... ne povrchní, ale při procházení her to člověku nedá dostatek kontroly nad tím, jaké hry chce omrknout.
@Red (12.12.2013 01:26): Narážíš na procentuální odchylku od průměru tvého hodnocení od celkového hodnocení, která byla ve staré databázi? Jo, to chci taky zpět. A klidně i k jednotlivým hrám.
Zajímalo by mě jak řadit své hry podle toho jak se mé hodnocení liší od hodnocení uživatelů.
Co takhle tu zavést novou kategorii "Modifikace"? Třeba kolonku mezi hrama a vývojáři. V branži je spoustu kvalitních modifikací.
Čistě hypopoteticky: Pokud začnu dělat profil vývojáře/hry, nebylo by od věci někde vidět seznam rozpracovaných konceptů ostatních s datem, kdy naň bylo naposledy sáhnuto (jestli se konceptu někdo věnuje a nadále na něm pracuje) a také s uvedením autora konceptu.

Čistě proto, abych nedělal profil něčemu, co chvíli přede mnou pošle ke schválení někdo jiný, kdo na tom stejném už pracoval dříve.

A pokud to není aktuální dnes, věřím, že v budoucnu ano.
Co takto trochu přizpůsobit době obrázek u hry? Konkrétně mám na mysli změnit pravidla pro formát, protože v době digitálních distribucí, kdy už tituly fyzicky na DVD třeba ani nevychází, je dost těžké sehnat obrázky na výšku. K takovému Game Stock Car 2013 nemůžu najít žádný vhodnější než tento, který i po oříznutí je stále na šířku. Nejsem grafik, abych dělal obrázek speciálně pro Databázi her, který se stejně zmenší na 120-171, a ani Photoshop vážně koupený nemám.

EDIT: Ořízl jsem nakonec takto, ale stejně by to s tím chtělo něco udělat.
@Shoggot (08.12.2013 15:07): Spíš se přes poštu těžko pohádá víc jak dva lidi. A právě o to pulblikum mi jde, aby to nemuseli lidi neustále číst u her, ale aby se s tím dotyční uklidili někam, kde tím ostatním nebudou vadit. BTW: Proč by sakra někoho měl vzrušovat flame???
Co takhle nová diskuze čistě pro flame? Kdykoliv by se rozjel u nějaké hry flame, tak by se účastníci jen přesunuli do diskuze k tomu určené
@MartinezZ (01.12.2013 13:41): Já bych spíše ocenil ten tvůj druhý návrh. Tedy aby bylo možné hru, kterou jsem sám odeslal ke schválení, vrátit do stavu konceptu (aby bylo možné ještě něco opravit) bez toho, aniž by člověk musel psát adminům. Nicméně možnost si koncept uložit by také nebylo od věci.
@MartinezZ (15.11.2013 11:44): Dovolím si reagovat sám na sebe a znovu vynést požadavek na tuto funkci na světlo. Při vytváření nové hry nemohu postupovat dál, dokud nezvolím nějakého vývojáře. Protože ale přemýšlím, jak nestandardní situaci s vývojářem vyřeším, napsal jsem sem do diskuze dotaz a čekám na reakci. Mezítím ale mohu doplňovat další informace a vytvářet popis hry, přidával obrázek... Takhle abych si to všechno poukládával ještě na disk a psal do texťáků... :) Ano, mohu vybrat nesmyslného vývojáře a před odesláním to upravit...
Neslo by odlisit sledovanie zaujimavosti od sledovania odkazov a videi?
Tie zaujimavosti by som sledoval celkom rad, ale preklikavat kvoli tomu tony videi a odkazov na gog je dost otravne.
Dlouho jsem sem nic nenapsal, takže: Bylo by hezké moci doupravit již odeslanou hru/úpravu ke schválení. Takhle jsem poslal ke schválení hru a po pár hodinách si vzpomněl, že jsem něco zapomněl udat. Musím tedy otravovat někoho z místních mocných, aby mi ji zase vrátil k dopracování.

Přeci jen, ruku na srdce, hry a změny se tu zase neschvalují v řádu minut ani hodin, ale leckdy to pár dní trvá, takže by šlo umožnit ještě doupravit již odeslané. Teprve až když si schvalovatel hru skutečně převezme ke schválení a začne na ní pracovat, by se hra "zamknula" a "navrhovatelem" už by nešla editovat.
Návrh na úpravu funkce: Při zadávání hry do DB bych rád zadal, co vím, a uložil si koncept, nehledě na to, v jaké fázi zadávání jsem, tedy abych např. mohl přidat obrázek hry a nemusel při tom jít postupně až na popis hry, kde tak zadám třeba jen pár písmen, aby mě to pustilo dál. Zadáním "blablabla" rozdělaný koncept ničím neutrpí stejně, jako kdybych tam nenapsal nic a přešel rovnou k obrázku. Teprve při vložení ke schválení by to na mě mělo zakřičet, že jsem nevyplnil všechno.

Co vy na to?
Asi jsem uz neco takoveho navrhoval - seznam her ktere by tu nekdo rad videl s tim ze je sam nechce pridavat (vyplnene jen zakladni veci, nazev, rok, mozna studio) a s tim ze by se v tom seznamu dalo +1 hlasovat a kdo tu hru eventuelne prida dostane navic +1 bod za kazdy hlas ktery ta hra mela.
V plánovaných funkcích to nevidím, takže navrhuji: Možnost přidat více jak jednoho sekundárního vývojáře. Narazil jsem na to nyní u Call of Duty: Ghosts, kde s Infinity Ward spolupracovalo na vývoji i studio Raven Software a Neversoft Entertainment. Raveni dle všeho spolupracovali s Infinity primárně na samotné hře a vypadá to, že Neversofti se velkou měrou podepsali pod novým herním módem Extinction - je tedy škoda moci vybrat jen jednoho ze "seundárních" vývojářů.
@mazar1234 (08.11.2013 23:38): Teoreticky by to mohol byť fenyletylamín, pretože ten mozog vylučuje, keď sa človek "zaľúbi". :D Ale myslím, že by sme kľudne mohli používať nejaké zásady. Ak teda berieme kyseliny podľa Brønstedovej teórie kyselín a zásad, a teda, že kyselina protón odovzdáva (čo teda berieme ako nesúhlas) a zásada protón prijíma (teda to berieme ako súhlas), tak na súhlas by sme mohli použiť napr. NaOH, ktorý patrí medzi najsilnejšie zásady (aby to bolo analogické k tej H2SO4).
Pri veľkých weboch ako je napríklad Facebook je tlačítko LIKE obchodná záležitosť. V máji 2011 uzatvoril Microsoft s FB dohodu, na základe ktorej má vyhľadávač Bing prístup k databázam a užívateľským nastaveniam FB a pri vyhľadávaní uprednostňuje artikle, ktoré získavajú na FB najviac pozitívnych hodnotení. Na weboch ako DH je to len nepodstatná funkcia bez informačnej hodnoty, ktorá by v diskusii poslúžila nanajvýš na pomastenie ega autora príspevku.
1) Je pravda, že různých tlačítek je tu všude kolem málo, je zapotřebí přidat další právě i k příspěvků do diskuze, nejlépe i do seznamu onůline uživatelů, kde bych se tak vyjádřil, jestli se mi líbí/nelíbí to, že je některý z uživatelů on-line, případně zda s tím (ne)souhlasím!

2) Mínus nedává smysl, plus by jen dělalo reklamu Google+, jsem tedy pro, aby napříč celým webem byla tlačítka "krát" a "děleno", případně je možné se domluvit i na odmocninách a dalších matematických znaménkách, protože ty ještě nejsou tak profkláknuté. Možná by i stále za zvážení, zda např. neoznačovat svá vyjádření se k čemukoliv např. chemickými sloučeninami - namísto mínusu třeba nějakou kyselinou (H2SO4)
@Say (08.11.2013 10:05): Není někdy to skrytí na škodu? Já se převážně zaměřuji na komentáře s největším počtem plusů a mínusů, tak mám přehled, s čím lidé nejčastěji souhlasí a naopak nesouhlasí. Spíš takové ty s +1 až +3 pro mě bývají téměř zcela bezcenné, většinou se z nich člověk de fakto nic nedozví.
@Crash (07.11.2013 19:23): Mno tak tak když máš argument tak ho asi napíšeš ne? :D Ale když nemáš co dodat hodilo by sa +1. Navíc třeba @pipboy (07.11.2013 18:49) už žádnů argumentacu nebo reakce nepotřebuje, ale +1 kterým bych mohl dat pipboyovi najevo, že sa mu to povédlo by sa hodilo.

@Say (07.11.2013 19:13): DH je DH. Když z ní bude DH s lajkama tak bude DH s lajkama.

@Say (07.11.2013 20:12): Jasně, protože záleží na tom co ty si myslíš, že je jediný svatý a pravý důvod chodit sem. Třeba sem chodí o hrách diskutovat? Chodí sem kvůli příjemné komunitě?
Za sebe mohu upřímně říct, že jsem přesně ten případ o kterým mluví Daemon. Bude li tu taková funkce, dám v mnoha případech +/- ale už se nebudu obtěžovat s nějakou argumentací. Kdežto teď když tu ta funkce není, a chci vyjádřit svůj souhlas nebo nesouhlas, tak je mi prostě hloupé/trapné napsat jen"souhlasím" nebo +1 a neuvést důvod. A každá debata, má li mít nějaký přínos, je hlavně o těch argumentech, a ne o počtu lajkařů...