@Walome (16.12.2013 12:06): Jůůů. Popravdě, tolik by se mi za pouzdro dávat nechtělo. To už by fakt muselo mít tu klávesnici. Ale vypadá fakt solidně.
@FildasCZ (16.12.2013 12:39): Na vrácení zboží máš ze zákona nárok do 14 dnů při jakémkoli dálkovém prodeji (tzn. přes internet, telefon atp - v kamenných obchodech toto neplatí). Alza jde až tak daleko, že ti u některých produktů nechá připlatit si za prodloužení této lhůty na dva měsíce (je to jen na nějaké produkty a nabídnou ti to kdykoli takové zboží dáš do košíku).
Oni mají ale zase ze zákona nárok si strhnout nějakou částku z vrácených peněz, protože vrácené zboží obvykle nebudou prodávat za plnou cenu. V případě CZC to ale není pravda - to jsou pořádní šmejdi - od těch už jsem dvakrát koupil použité zboží za plnou cenu - v jednom případě mi dokonce přišlo rozbité a bylo očividné, že to nebylo z dopravy, ale že zboží se rozbilo mimo krabici - CZC je jeden z nejhorších e-shopů co se reklamací a servisu týče. Na CZC ale máš v diskuzích spousty lidí, kteří dokáží opravdu poradit (pokud teda ignoruješ individua jako Stratos). Je celkem ironické, že téměř nikdo z těchto lidí u CZC nenakupuje a ani se tím netají.
Ohledně komentářů na Heurece - je potřeba mít na mysli, že prodejce není servis. Prodejce je pouze zavázán zboží předat servisu a posléze je opět předat zpátky zákazníkovi. Spousta lidí na toto nemyslí a nadávají na obchod, ačkoliv za jejich nespokojeností často stojí samotný servis.
Pokud máš možnost si tam zajet, tak si tam po domluvě zajeď. Nevím, jestli umožňují zkoušet sluchátka (na to se jich nejdřív zeptej - ne všechny obchody na to mají čas), ale jestli ano, vůbec bych se nerozmýšlel. Vyhlídni si třeba pět modelů a dopředu jim řekni, které by sis chtěl vyzkoušet. Nejenom že zjistíš, jestli s takovými sluchátky budeš spokojený, ale rovnou si taky vyzkoušíš, jak ti sedí na hlavě a jestli ti sedí zvukem. Je to tisíckrát lepší než kupovat sluchátka naslepo.
Měj ale na mysli dvě věci:
1 - jak už jsem řekl, že pokud něco koupíš přímo na pobočce, nárok to vrátit do 14 dnů už nemáš
2 - Sluchátkům nějakou dobu trvá, než se úplně rozehrají (obvykle 50 - 100 hodin). To NEZNAMENÁ, že pokud ta sluchátka budou znít jako plechovky, že po 100 hodinách hraní budou znít nádherně, ale je to něco, na co je taky třeba myslet.
Nechci urazit, ale hru odmítnu. Pomáhám výhradně zadarmo :)
Odměnou mi je to, že budeš jeden z lidí co něco vybrali na základě zkušeností, nikoli reklamy.
@FildasCZ (16.12.2013 12:39): Na vrácení zboží máš ze zákona nárok do 14 dnů při jakémkoli dálkovém prodeji (tzn. přes internet, telefon atp - v kamenných obchodech toto neplatí). Alza jde až tak daleko, že ti u některých produktů nechá připlatit si za prodloužení této lhůty na dva měsíce (je to jen na nějaké produkty a nabídnou ti to kdykoli takové zboží dáš do košíku).
Oni mají ale zase ze zákona nárok si strhnout nějakou částku z vrácených peněz, protože vrácené zboží obvykle nebudou prodávat za plnou cenu. V případě CZC to ale není pravda - to jsou pořádní šmejdi - od těch už jsem dvakrát koupil použité zboží za plnou cenu - v jednom případě mi dokonce přišlo rozbité a bylo očividné, že to nebylo z dopravy, ale že zboží se rozbilo mimo krabici - CZC je jeden z nejhorších e-shopů co se reklamací a servisu týče. Na CZC ale máš v diskuzích spousty lidí, kteří dokáží opravdu poradit (pokud teda ignoruješ individua jako Stratos). Je celkem ironické, že téměř nikdo z těchto lidí u CZC nenakupuje a ani se tím netají.
Ohledně komentářů na Heurece - je potřeba mít na mysli, že prodejce není servis. Prodejce je pouze zavázán zboží předat servisu a posléze je opět předat zpátky zákazníkovi. Spousta lidí na toto nemyslí a nadávají na obchod, ačkoliv za jejich nespokojeností často stojí samotný servis.
Pokud máš možnost si tam zajet, tak si tam po domluvě zajeď. Nevím, jestli umožňují zkoušet sluchátka (na to se jich nejdřív zeptej - ne všechny obchody na to mají čas), ale jestli ano, vůbec bych se nerozmýšlel. Vyhlídni si třeba pět modelů a dopředu jim řekni, které by sis chtěl vyzkoušet. Nejenom že zjistíš, jestli s takovými sluchátky budeš spokojený, ale rovnou si taky vyzkoušíš, jak ti sedí na hlavě a jestli ti sedí zvukem. Je to tisíckrát lepší než kupovat sluchátka naslepo.
Měj ale na mysli dvě věci:
1 - jak už jsem řekl, že pokud něco koupíš přímo na pobočce, nárok to vrátit do 14 dnů už nemáš
2 - Sluchátkům nějakou dobu trvá, než se úplně rozehrají (obvykle 50 - 100 hodin). To NEZNAMENÁ, že pokud ta sluchátka budou znít jako plechovky, že po 100 hodinách hraní budou znít nádherně, ale je to něco, na co je taky třeba myslet.
Nechci urazit, ale hru odmítnu. Pomáhám výhradně zadarmo :)
Odměnou mi je to, že budeš jeden z lidí co něco vybrali na základě zkušeností, nikoli reklamy.