@Walome (22.01.2014 12:41): Každý akt se odehrává na zvláštní mapě, anžto se odehrávají na různých místech, které se nevlezly do jedné velké mapy. Plus celé je to psané po kapitolách, takže to nebude zase takový problém
@Sinister (22.01.2014 12:38): Já už právě přispěl... ale tak to už je fuk. Já proti trilogiím nic nemám, naopak, jen si to neumím představit v open world sandboxu.
edit: už jsem si o tom něco přečet, už jsem v obraze
@Garion (22.01.2014 12:29): No, to jsi na nějakých šestnácti stovkách. To není o moc víc než za nový Mass Effect těsně po vydání.
Spíš bych se obával, aby dokázali rovnoměrně rozdělit množství obsahu do jednotlivých částí - ideálně 30+ hod. na jednu část.
@Walome (22.01.2014 12:22): Jop kickstarter kampaň... Řekl bych, že před tím měsícem to byly mžnosti kickstarter kampaň nebo dobré zprávy. Jinak kickstarter kampaň = informace o hře + možnost poslat prachy.
@Sinister (22.01.2014 12:28): Neni to nutne spatna vec, pokud se dopredu planuje s tim, ze to bude na vic dilu. Tohle, pokud vim, neni ten pripad. Navic nejde o to samotne rozdeleni na akty, ale spis o cenu za akt (takhle to vlastne za celou hru vyjde na 60E).
FPP sandboxy ma nelákajú, ale hra vyzerá naozaj dobre. Geht schon! A snívam o tom, že po úspechu s K:C sa páni odhodlajú na ťahové RPG v izo-perpektíve. V takejto zostave a obzvlášť s Martinom Klímom na palube by to bola naozajstná parádička! Hrozná škoda, že majster Vávra má radšej gamepad, než hádzanie kockami. :)
@Garion (22.01.2014 12:25): Člověče, nemyslím, že by to byla nutně špatná věc. Kromě toho, čím dál tím víc mi přijde, že rozdělení na trilogie je naprosto přirozené. Mass Effectem počínaje, Pánem Prstenů zdaleka nekonče.
@Bodkin (22.01.2014 11:33): Mrzi me, ze za typickou cenu kompletni hry na Kickstarteru nabizite pouze Act 1. Planoval jsem, ze to bude prvni projekt, kteremu na KS poslu penize, ale takhle to asi nedopadne.
@Jack_Dark (22.01.2014 12:15): Pozor, já neřikám, že to nechápu, já řikám, že mě to sere, to je velkej rozdíl ;)
Jinak teda co vlastně bylo to velký překvápko? Kickstarter kampaň? Takže jsme měsíc měli dychtivě čekat, abychom jim pak mohli poslat prachy? Geniální.
Ale seru na to, hra vypadá dobře, gameplay zní skvěle, jak říkáš, odprostim se od čecháčkovství a pošlu mu to a jestli mu to vyjde, jedině dobře.
@Walome (22.01.2014 12:07): Ale furt nechápu co myslíš tím že ignoruje českou obec? Jestli k hráčům přistupuje ke všem stejně tak je to jedině dobře. To že je vše anglicky tak to je dneska nutnost oslovit co nejvíc lidí. A to že jel za velkými studii a distributory tak to byl logický krok jak se snažit hru vydat a dostat na mezinárodní trh. Myslíš že nějakej českej vydavatel by ti tu hru zaplatil a dostal na trh mimo ČR a SR? Zlaté oči Walome.
No, čekal jsem trochu jinačí péči o Kickstarter. Pokud je to buď anebo, potom v tomhle případě 'anebo' (a sice nezaplatí se jim to).
Dobré je, že na zahraničních serverech typu RPS a PCGamer má Vávra vždycky pro dobré PR místečko, otázkou ale je, zda lidé budou mít chuť přispět na projekt na základě opravdu velmi zevrubných popisek.
Já osobně se rozhodl pro Soldier (Physical) Tier (možná budu uvažovat o tom digipacku) a nic na tý prezentaci mě nepřesvědčilo, že by stálo za to utratit peněz víc. Škoda.
Ve mně se pere tolik emocí, že fakt nevim jak s nima naložit - mě sere crowdfunding, což asi víte, ale zároveň tohle bych podpořil rád. Pak mě sere Vávra, jehož kecy mám rád a články taky, ale naprosto ignoruje českou obec a hlavně tehdá psal, jak velká studia/distributoři apod stojí za prd a pak jel žebrat kde se dalo. Buzerace na FB "pište anglicky" mi taky nevoní, i když mé racionální já ji samozřejmě chápe.
@Bodkin (22.01.2014 11:09): Já si samozřejmě nepouštěl celý video, ale tak ty co jsem zahlíd (žebříky, cimbuří, louka). Zase je pravda, že u nás se to řezalo po stovkách a ne po tisících, takže dokud to člověk nezažije při hře, nemůže hodnotit.
Jen mi to připomíná Omaha Beach z MOH - na první pohled paráda, na druhej si všimneš, že je tam tak dvacet NPC :)
@Fg (22.01.2014 00:19): Husiti nebyli. Žádné kalichy přišité na trikách ani přijímání pod obojí, odboj vůči vladaři ani nic takového.
1403 je rok, kdy Zikmund zajal Václava IV. a přitáhl s kumány a trochu si tu válečně zadováděl a nakradl. Část domácích pánů byla s ním, část proti němu, zbytek to zas tak moc ne(vy)pálilo.
Tudíž když se 1419 Ziki vrátil s tím, že tu jakože bude růlovat, tak ho ti lidi nasraní od minula nemohli vystát a často skončili na straně podobojí.
@Fg (21.01.2014 22:16): Nah, mne tá spomínaná "neočakávaná prekážka" pripadala skôr ako nejaký problém zo strany KS. Warkoňáci museli zrejme čakať, až sa kickstarterovský support preberie z polnočného spánku a opraví poruchu. :)
Co se jejich výdělku týče, nevidím důvod proč by neměli vybrat opravdu hodně. Počet vydaných RPG tento rok je irelevantní - KC je pořád zasazením hra bez konkurence a hlavně, sorta lidí, kteří fundují na kickstarteru, nejsou zákazníci kteří ročně kupují fixní počet her.
beztak to zdržení je uměle vyvolané, aby si lidi museli koupit Level v lektronické podobě(jelikož na stáncích taky jakože náhodou není :)
v podcastu jsem se přímo ptal na Husity a prý už byli...jinak podle Wiki a husitství: "O době od 90. let 14. století do léta 1419 se obvykle hovoří jako o jakési předehře k počátku husitské revoluce" - takže spíš bojůvky českých pánů nebo možná jestli sme si nenasrali skopčáky nebo křesťany z jihu :)
@Say (21.01.2014 23:27): Žižka v roce 1403 už existoval, bylo mu teoreticky kolem 40 let. Co dělal přesně se úplně neví, ale z roku 1409 je doklad, že byl členem nějaké lapkovské partie, takže to nejspíše dělal i předtím.
Tudíž dostat se k někomu, kdo žil mezi 1360 - 1424 nemusí znamenat zhola nic.
Mimochodem, teď jsem se díval na prozatím poslední Fight Club s Vávrou - když si vezmu, jak si dělal prdelky, jak jim padaly servery a o ostatních problémech... Pobavil jsem se ve světle současných událostí :D
"Sorry guys for leting you wait for so long. Everything is fixed, prepared and ready to launch, but one unexpected obstacle appeared, so we will be able to press the LAUNCH button in a few hours. We are doing averything to make it happen ASAP. An I think, that you will not be dissapointed Here is a little apology to ease the long wait..."
raděj jít spát, to se nedodeliveruje dnes to Deliverance.... tak dlouho se připravují, mno jsou to amatéři zdá se