Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Crash (22.01.2014 14:30): 1) Já si myslím, že teaser je ve většině případů naprosto zbytečná věc a jediný dobrý je snad na Cyberpunk 2077, to jen tak bokem. A Dead Island.

Ale teaser slouží k navnazení, že se na něčem dělá a aby se o tom začalo kapánek mluvit. Když pak o tom člověk znovu uslyší, tak si pak řekne: 'Ajo, to mělo ten tragický teaser, už vím'. Toliko teorie.
@Walome (22.01.2014 14:13):

:).

No, na druhou stranu jsem akorát chtěl napsat, že hláška "Dungeons & no Dragons" je fakt trefa do černého. Vyjádří přesně o co jde jasně a srozumitelně - to je něco, co prodává.

Jinak lidi na kotaku i RPS píšou, že to jejich první Kickstarter pledge ever... Jsem na tom podobně - akorát se chci večer v klidu podívat na to video až přijdu z práce.
@USER47 (22.01.2014 13:52): Nie, pridávajú sa hned na zaciatku aby bola vacsia motivacia prispievat. Pocas prispievania ak je prachov stale viac a viac a SG sa zacinaju naplnat potom sa pridavaju dalsie stretch goals.
http://www.kickstarter.com/projects/409030043/warmachine-tactics?ref=live
Toto boli neskutocne premakane stretch goals a isli daleko nad ramec a takych projektov je viac.

Jednoducho je to aj psychika ludi - ak tam su dobre veci co mozu byt v hre za viac prachov (treba to poriadne premysliet a nebude to zlo) tak ludia maju dovod prispievat dalej.

Ak vsak je tam len urcena ZAKLADNA ciastka a nic viac, ludom to moze stacit a nejako daleko nad ramec sa nepojde.
Stretch goals se obvykle přidávaj až tehdy, kdy se blíží cílová částka...
@Maximus (22.01.2014 13:47): Oni víc než 300k nepotřebujou a tohle je asi způsob, jak to dát najevo :D
Ne, máš pravdu, to bylo první, čeho jsem si všiml, a myslím, že jim to ve finále dost uškodí.
Ve finále, dle vyznění Kickstarter profilu, jsou ty peníze stejně navíc. Tak proč za ně nepřislíbit obsah navíc? Co takhle za každých 100k jeden opravdu objemný (3h+) quest navíc, že jo...

EDIT: Notabene, když nikdo neví, kolik je těch questů plánováno :D
Vsetko je to krasne, ale nevidim tam nikde STRETCH GOALS co je podla mna dolezita vec na to, aby ludia prispievali aj nad ramec pozadovanej sumy.
@Bodkin (22.01.2014 13:26): Ono by stacilo nastavit stretch goaly - neco jako kdyz vybereme 1-1,5M, dostanou vsichni, co maji Act 1, Act 2 zadarmo, kdyz vybereme 2-2,5M, dostanou k tomu i Act 3 zadarmo. To by se potom vsichni kua snazili, aby se ty stretch goaly dosahly.
Vsadím se že tam přidají digital only tier který bude obsahovat všechny 3 akty a bude stát kolem 40-50 liber.

Do toho já půjdu, takže zatím čekám. Ikdyby tento tier neuvedli (což je blbost, uvedou, pač to lidi chtěj a píšou jim to tam), tak bych holt šel do tieru za 30 liber, a zbytek dokoupil až to vyjde.

Vypadá to fantasticky.
Takhle trochu obecně, já jsem tam pár měsíců jako (quest) Designér a Scénárista, byl jsem jeden z šesti statečných, co prošli výběrem od loňského srpna - tj poslat ukázky dosavadní práce, pak vypracovat ukázkový quest na zadání (vyšetřování vraždy na venkově od místního šlechtice v 15 století do 10 ns) a pak pohovor.

Většinu času něco čtu - historické knihy a specializované články - nebo píšu questy, návrhy, dialogy, atp. Teď teoreticky dostanu za úkol odpovídat backerům, jen jsem ještě nedostal přímý příkaz ani omezení, o čem se můžeme bavit.

Takže úplně přesně nevím, jak má soubojový systém vypadat a jak vypadá v současnosti, ale instakill v souboji by mě příliš nepřekvapil
@Bodkin (22.01.2014 13:02): No tak to se mi ulevilo. To zní přesně tak, jak bylo slibováno. Na druhou stranu si v tomhle settingu umim představit i smrt na jednu ráno (v Mafii je taky a zvládli jsme to).
Neměly by ty další části být levnější, když jsou to de facto datadisky? (= jsou kratší a vyžadují původní hru, pokud to chápu správně)
@Garion (22.01.2014 12:50): Malokdy je taky na KS takhle rozsahla hra, at uz po strance obsahu, tak produkce. Myslim, ze i ten prvni Akt rozsahlosti prekona vetsinu KS her (az na ty izometricky RPG ofkoz, ale taky kdo vi).
Treba u Broken Age me vcelku dost zklamalo tim, ze prvni Act ma jen ctyri hodiny. Pokud to ma byt na pulky, tak osmihodinova adventura je dost blbej vtip.
@Walome (22.01.2014 12:45): Mrkni na RPS je tam rozhovor s Vávrou. Nějak mi přišel mnohem infromativnější než celá kickstarterová kampaň.

@Bodkin (22.01.2014 12:47): Chci zimu! :D Šlápni Vávrovi na palce a řekni mu, ať se minimálně finální lokace odehrává ve sněhu! :D (a rozhodně ne kvůli Skyrimu - i když v podstatě ano, chci zas vidět zimní krajinu zpracovanou dobře :D ).

@Garion (22.01.2014 12:50): No, trojka byla snad za patnáct stovek. Každopádně si myslím, že o takové ceně se bavíme u krabicovek. Nevěřím, že třeba u digitálních (které se mě u téhle hry týkat nebudou) bude cena na šedesáti éčkách.
@Sinister (22.01.2014 12:34): Novy Mass Effect po vydani je v CR tak za 1200 na PC, ne? Ale o to nejde. Nevim, jestli na KS vubec najdes hru, ktera chce za digitalni kopii cele hry 60E, o to mi jde. Typicky je to tak 15-25E dle velikosti hry.