Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

Doufám, že mazání nejapných příspěvků od nejapných uživatelů není náhoda a bude se v tom intenzivně pokračovat. Zvlášť když tito nejapní uživatelé budou svůj už jednou smazaný příspěvek do diskuze znovu vkládat.
Automatizovaný resize je blbost. Podle velikosti zdrojového obrázku se do finální podoby může hodit různý způsob převzorkování a navíc by to snad i mrvilo poměr stran.
A což takhle přidat podmínku i na hloubku barev? Samozřejmě je to konina, ale mohlo by to Mounta ještě víc rozčílit. A pak ještě přidáme podmínku průhledných zaoblených rohů. Na to mu bude MSPaint na XP je nevěřícně zírat.

OK. Jasně, bylo by hezký, kdyby se nahrál prostě obrázek a potřebnou velikost a ořez šlo udělat v nějaké webové aplikaci po nahrání obrázku. Nicméně něco tak triviálního lze během několika vteřin udělat na počítači ručně a eliminují se tak takové ty podružné drobnosti jako že práci s obrázky a nějaké webové řešení jejich ručního nebo autoořezu musí někdo naprgat, musí to utáhnout servery a v plánovaných fíčurách josu mnohem zajímavější a důležitější věci.

Takže ano, jako návrh dobré, kluci si to připíší do "ToDo" do sloupečku "Až se budeme nudit".
@Say (22.02.2014 13:24): Velikost obrázku potřebuju změnit jednou za měsíc maximálně. A nerad mám dvacet různých programů, když to všechno zvládne jeden. GIMP má dost jiné rozhrání než podobné aplikace, ale osobně se mi s ním pracuje dobře. A změna velikosti obrázku je otázka doslova dvou kliknutí a určení požadované velikosti a samotný program se mi spouští asi pět vteřin.
@LIUWIL (22.02.2014 11:44): Protože mě by asi jeblo upravovat ikonku v nástroji, jako je GIMP=D Mrkni na Zoner Photo Studio 16. Jeho free verze je na takového úpravy jako dělaná. Navíc to umí hromadně. A vůbec ZPS by měl být primární nástroj na takovéhle jednoduché úpravy bitmap.
V dalším týdnu tu pro zájemce máme jednu takovou ne moc známou akční diablovku Depths of Peril, takže kdo má zájem může se tradičně do pátku hlásit na Steamgifts.

Jo a abych nezapomněl, Greed Black Border vyhrál Karasman. ;-)
Stejně by dávalo větší smysl limitovat velikost, nikoli rozlišení.

Jinak jelikož používám GIMP, cokoliv potřebuji zmenšit dělám přes to.
PROSÍM VÁS! Nemůžete něco udělat s tím zkurveným zpičeným přidáváním obrázku jako coveru ke hrám??? Fakt jsem nasranej !!! Jako já nechci kvůli vám krást programy na editaci obrázků a ani nemám žádný zájem na tom tahat si do počítače nějaké free sračky, co mi jen budou zasírat disk! Prosím vás něžně a apeluji, dejte ty rozměry u toho přidávání do píče jako u avatrky, prosím !!! Orientačně se totiž k vaším hodnotám lze dostat i přes posraný Microsoft office picture, jenže ten dementí program zachovává poměr stran a nejde to vypnout takže místo 120 na 171 se dostanu na 115 a 171 a i kdybych se posral změnit to nejde a ten váš debilní systém to neveme!!!!!

Ve výsledku jen naprosto zbytečná buzerace, protože kolikrát mi to vzalo obrázky i přes celou stránku a někdy se to může posrat kvůli jednomu pixelu navíc! fakt frustrující!!!
@leebigh (18.02.2014 00:48): já osobně zastávám názor, že jakmile je mezi hráče puštěna hra, byť jen třeba v alfa verzi, měla by mít prostor se tu presentovat, protože stejně lze profil hry kdykoliv editovat, tak i lze doplňovat nové informace až do finálního(včetně) datumu vydání.

@Memphis (18.02.2014 07:31): tak jak říkáš, je to spíše kosmetická změna, ale i tak samozřejmě kosmetická změna správným směrem
@Memphis (18.02.2014 00:00): Já souhlasím. Tato změna se tedy týká i těch tzv. early access titulů ? Protože ty mnohdy datum vydání přesně stanovené nemají a jsou mnohdy v hratelné fázi k dispozici, tedy je předpoklad, že budou dokončeny.
Sakra, já se s tím přidáváním zajímavostí atd. nějak rozjel. :)
Asi brzo napíšu i můj první komentář, jen aby to neznělo jak od idiota. :D (na to jsem já expert)
Amnesii vyhrál MigTheDragon, kód máš v emailu.

Pro další týden tu nemám žádnou pecku, ale podle hodnocení to spíš vypadá na propadák, ale ještě jsem to nehrál, tak nevím. No třeba to někoho zaujme, zahraje a napíše první komentář. Do dalšího pátku se můžete hlásit o hru Greed: Black Border.
P(rvní)S(lova): pusť tohle než to začneš číst, vyzdvihne to dramatické chvíle a momenty
@leebigh (13.02.2014 18:19): Mě to třeba bavilo víc jak doom, tak jsem se přirozeně podíval jak je tu hodnocený dům, abych jasně demonstroval, že tato hra stojí, dle mého názoru, za víc, stovka pak byla jediná možná volba.
A jestli mi chceš naznačovat, že mé hodnocení je podřadné, či méněcenné, či dokonce provokace!, jen mě akorát tak namíchneš. Má stovka má stejnou názorovou oporu jako vaše 30 %, či naopak. Stále si furt myslím, že hodnocení je tu od toho abychom přeci vyjadřovali své názory, pocity a vášně nad hrami, které máme rádi či nikoliv, i přesto, že mohou vyvolávat kontroverzi, vášně a případně skončit zabitím, oprav mě jestli se pletu.

Jestli s mým hodnocením nesouhlasíš, za 500 kč jsem ochoten přehodnotit svůj názor.vtip?

leebighu, nevím čím to je, ale vzbuzuješ ve mě pocit, že mě nemáš ráad a to bez jakékoliv zjevné příčiny, což mě samozřejmě upřímně velice mrzí. Já zde své přátelství nabízím všem.
@leebigh (13.02.2014 14:11): Jj, nejlepší by bylo první datum vydání, ať už hra vyšla kdekoli, jako to mají např. zde a hned pod tím datum vydání v jiném teritoriu.

Uvedenou hru dávám zároveň jako příklad té s různými daty vydání, což bylo nutné dát i do popisu. Protože já českou verzi hrál od září do října 2005, načež tu je veden 1. listopad 2005, čemuž jsem se dost divil :)
@ViRus (13.02.2014 13:14): Tady je otázka, proč je na DH tento způsob zaveden. MobyGames nebo třeba Giantbomb mají datum prvního vydání a dále uvádějí další alternativní data.
Možná by stálo za úvahu, jak píše Liuwil, tento způsob zavést i zde, třeba v některé z přístích verzí Databáze
@Hrdlodus (13.02.2014 13:01): Existují tuny např. japonských her, o kterých v těchto končinách neuslyšíš dokud nebudou vydány v angličtině.
I tak by ale mělo větší logiku udávat vícero dat a uvádět regiony.
@Hrdlodus (13.02.2014 13:01): Logika nelogika, takové jsou pravidla. Jde o to, že většina her má svou anglickou mutaci, ale datum vydání je jiný, tudíž se počítá vždy ta první anglická, pokud v eng jazyce není, tak se dá jednoduše datum vydání oné verze. Co je na tom divného? Přidávat hry v jiných jazycích samozřejmě můžete a data vydání jsou ty co se prvně objevily na trzích.
@M.a.t.t. (12.02.2014 19:36): Mno však je tu spousta popisků co stojí za vyliž prdel a to převážně z faktu, že se jedná naprosto o zaujaté cancy typu tato legendární hra" Mě to vždycky naprosto vytáčí.
Práve sa prechádzam staršími popismi hier na DH a občas je to sranda.

"Možná si říkáte, co dělají roboti a vůbec sci-fi ve fantasy RPG? Zde bohužel vývojáři šlápli trochu vedle a v honbě za co nejoriginálnějším zpracováním zasadili do hry podobné šílenosti."

"Typů jednotek i budov je velice málo, ale vypadají alespoň trochu roztomile a občas se i zasmějete, zejména pokud se křižáci vrhnou mezi hejno rozzuřených hus, které husiti chovají na svých statcích"

Samozrejme to dáva úplne iný rozmer tomu, že popis nemá byť hodnotiaci a má obsahovať len nestranné fakty. :)