Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

"MGE needs to be launched as Administrator"
"MGE musí být spuštěn jako administrátor" nebo "MGE musí být spuštěno s právy administrátora"? Co je významově přesnější?
zdravím kucí a holky, prosím poraďte nějaký co-op hry na lan party, díky moc :)
Ja si teda myslim, ze to s velkou pravdepodobnosti bude jen F2P verze staryho UTčka. Pocitam neco jak Quake Live.

A pokud ne, tak to stejne bude porad jen F2P. Epic rikal, ze se jim tenhle model libi a pocitaj s nim.
@Maximus (03.05.2014 10:32): Nejlepší byl UT'99 - protože byl první :D On špatný nebyl ani UT2003 (nejsem profi hráč, takže to, kvůli čemu se zatracoval, mi moc nevadilo), ale neměl vše slibované a oproti UT'99 to bylo něco trochu jiného, takže takový malý šok. UT2004 už byla vyladěná 2003 se vším slibovaným a už to nebyl takový šok, protože tu vlnu holt pohltila 2003.

UT3 byl (alespoň pro mě) poněkud propadák. Hrozně moc konzolové a zbytečně temné a světélkující, takže i při hře nepřehledné. A navíc díky zcela novému engine i dost těžce "jednoduše modifikovatelné" ve smyslu laických hrátek s parametry INI. UE3 už byl tak sofistikovaný a "souborově nepřehledný", až mi to bylo líto.

Ale jak se teď venku objevila videa techdem, ve kterých byly ukázány mapy a jedna konkrétní, tak jsem si v tu chvíli říkal "Škoda, že nebude už UT, takhle by mohlo vypadat nádherně - nepřeplácané, světlé a přehledné, obrat o 180° oproti UT3". A ono nakonec že by fakt.. fakt?

Jen se bojím že je to jen marketingově vzpolanutá planá naděje, protože už nějakou dobu sám Epic mluví o tom, že budoucnost her vidí v online hraní (což by sice odpovídalo - takže žádná SP kampaň?), ale zároveň také mluvili ve smyslu, že budoucnost vidí v tom svém ála "Team Fortress": Fortnite. I u té se čeká už nějakou dobu na oficiálnější představení, které by se právě očekávalo společně se vstupem UE4 na scénu. A že by se vyvíjely pro start UE4 dvě samostatné týmové on-line střílečky od stejného studia mi přijde... když ne nepravděpodoné, tak zvláštní - obzvlášť u studia, jež si už nějakou dobu zakládá hlavně na tvorbě a poskytování UE než na tvorbě her samotných. A na zkoušení si enginu v praxi jim stačí jedna hra - a Fortnite už mají a oficiálně na něm dělají.

Temná síla mi našeptává, abych to s HURÁ výkřiky nepřeháněl do chvíle, než to bude řečeno jasněji. Aby to od Marka Reina nebyla pro UTčkáře podpásovka. Stačilo mi to kopnutí do koulí s "Gears-of-Warsím" UT3.

PS: Na druhou stranu je fakt, že Fortnite bylo původně ohlašováno jako PC-only titul a Epic by chtěl určitě ukázat krásy UE4 i na konzolích. A Gears of War značky se nedávno vzdal právě proto, že budoucnost vidí v on-line hraní...
Přátelé, kdysi dávno - možná tak 10 let zpátky jsem hrál nějakou hru s autama. Tuším, že měla v názvu 4x4, ale jak se koukám na všechny hry co existují, tu svou nepoznavám. Vzpominám si, že tam byla taková trať v poušti, měli jste projet vagonem vykolejeného vlaku a to rovnou dvakrát. Myslím, že tam byla trať i někde ve tvě v dešti a za boha si na to nemůžu už vzpomenout, co to bylo za hru. Nevíte?
@mazar1234 (03.05.2014 01:11): ja dohral 6-8, nejstarsi dily jsem zkusil a asi uz nikdy vic, dily mezi se jeste uvidi. Sestku jsem chtel kvuli tomu, ze je to ma srdcovka a jedna z prvnich her, kterou jsem si koupil, sedm a osm jsem chtel kvuli legalnimu soundtracku, ktery by nebylo treba grabovat z (uz poskrabanych) CD. No a devitce bych chtel jeste dat sanci.
@Maximus (03.05.2014 10:32): Ještě že se tam ty lidi bavili o tak nedůležité věci jako je herní engine!!! :D " Paul Meegan z Epic Games napísal na twitter, že vo štvrtok, 8. mája o 20:00 nášho času, prebehne cez twitch.tv/UnrealEngine diskusia vývojárskej komunity stojacej za Unreal Engine 4 s Epic Games o budúcnosti Unreal Tournament. "
Tak na tento GOG-Vikend jsem se trasl uz od konce listopadu :-) A konecne je cela serie Might and Magic moje... :-P
Mad Max letos taky nebude. Asi jediná hra, na kterou sem se těšil a ono nic. Stejně bych to ale nerozjel.
@Jabba (02.05.2014 17:01): Aha. Hlavnou vizitkou umeleckého zámeru je teda originalita predlohy a dražba diela? V tom prípade prihadzujem tip na umelca, ktorého budeš určite obdivovať a poteší tvoj vybraný vkus. Kreslí podľa fantázie a jeho diela sa predávajú na dražbách! Potom už so spamfestom končím, fakt to sem nepatrí. :)
Kongo
On June 20, 2005, Congo's paintings were included in an auction at Bonhams alongside works by Renoir and Warhol—they sold for more than expected, while Renoir's and Warhol's did not sell.
@7c (02.05.2014 17:13): Endiho dobře znám, ale ten krom chcaní a mazání hoven, měl vedle toho i plnohodnotná díla :D V mojí logice jestli chceme mluvit o umělcích tak tam mluvme o programátorech a graficích co hru vytvářejí nikoliv konečném konzumním idiotovi, který zmáčkne print screen. To je jako kdybych fotil Endyho hotové práce a vydával je za své.
Takže generace nula válí opět bomby. Tady ještě jednou ukazuji své plnohodnotné umělecké dílo nejvyšší kvality

každopádně celý tohle vlákno počínaje Sayovým výstřikem patří do ovšem a o ničem. takže případně reagovat tam.
@TombSpirit (02.05.2014 16:51): Ty kráso díky za osvětu! :D

Hele můj názor je na tohle celkem prostý, žijeme v době, kde je těžké se prosadit, lidi co to nervově nezvládaj a nejsou dobře psychicky vybaveni, pak hledají kdejakou chujovinu, aby se necítili jako lůzři, nebo aby se cítili jedineční. Důkazem toho jsou pak takové výkřiky do tmy jako odkaz co jsi mi postoval, nebo názory že zmáčnou print screen + základní znalost Photoshopu= umění, což je ve výsledku asi stejně tak úžasným výkonem, jako být v ginesově knize rekordů za najdelší vlasy, nebo nehty na světě. Congrat!

Jako vůbec si nebudu nalhávat, že se tohle v generaci nula chytí, jako o tom žádná.

@valcik (02.05.2014 17:00): trošku fundamentální logika, ale budiž, nebudu ti to brát, ale nepodsouvej mi to.

@valcik (02.05.2014 17:00): no to je kompozica jako sviňa, zmáčknou print creen, otevřít si malování a přeházet si to podle sebe, nebo si z toho udělat koláž. Wow skutečně vrcholové umění. Určitě se znalci umění o ty screenshoty pak poperou ve dražbách ;-D
odkaz
@pipboy (02.05.2014 16:56): Nech si kecá, nerozumie tomu. Podľa jeho logiky je plagiátor aj ten vyštudovaný fotograf z National Geographics, pretože fotené objekty stvorila matka príroda a pravá umelkyňa je teda ona. ^^
Kompozícia je to, o čom sa bavíme, Jabbo!
@Say (02.05.2014 11:24): Dobrej článek, a dík za ty odkazy na další takový blázny, ty obrázky jsou fakt krásný.

Akorát mi kazíte radost z pořizování screenshotů ve hře, ano sekám to jak fotky z dovolené u moře, a když pak vidím tyhle výtvory tak si říkám, že bych se na to měl vyfláknout. ;-) I když já to spíš dělám kvůli tomu, že si to občas projdu abych si připomněl ten vlastní herní zážitek.
@Say (02.05.2014 11:24): :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD "Screenshoty z počítačových her jako druh vizuálního umění" Dál jsem to nečetl, díky. Takovýhle vizionářů fakt co nejméně. :) Urážkou všem vyštudovaným umělcům, fotografům a malířům, dobrej troling sayi :D,


A teď jako zcela vážně, grafik výtvarník udělají grafiku hry pak někdo zmáčkne print screen a vydává se za umělce? to jako vážně? :DD nebo někým tak považovanej je? :DDD fakt nemám slov, vlastně mám..lol.
@Fg (02.05.2014 15:04): stejně jako unreal engine a spousta ostatních.

Ai nemusí být tupá, engine se dá vždy modifikovat na jednotlivou hru

To že na to serou je věc jiná :)

ale že se o tom vůbec bavíme, není to přece vůbec nějak pro hru důležitý. ;-D

jináč abych ještě hodil machra: novej wolf jede na Quake enginu(id tech 5) ve stejném enginu(ale jiné verzi id Tech 3) byly dělaný oba první díly Call of duty. Takže je to fakt jen o přístupu :D
@Jabba (02.05.2014 15:01): ale pořád je to jen modifikovaný jeden a ten samý engine...

protobude hratelnost a její základní principy tupé :/ ta hratelnost a AI to zabíjí, nový engine alespoň za mne by tomu dost pomohl(o grafice to není)
@Indian (02.05.2014 14:47): Ne, první dva Call of duty jeli na enginu ID 3(quake engine) trojka na enginu Treyarch NGL a až od čtyři to jede na enginu IW 3 a jeho verzích až do IW 6, ale že to řešíte, je to přece naprosto podle některých naprosto zbytečné info o hře.
no je vtipné, že to mělo být pouze na nové konzole(teď už najednou i na staré) a měli se vytasit úplně s novým enginem(aspoň to slibovali)
@Fg (02.05.2014 11:58): Ale myslí. Activision není firma která by něco chtěla budovat.0 Pro Activision je podle mě v tuto chvíli CoD série na odpis. Spoustu dalších, podobně úspěšných her takto utopili. Teď už prostě jenom chtějí vytřískat co nejvíc peněz. Žádné podstatné investice bych od nich nečekal.
Koho zajímá downsampling, screenshoty, tweaky... Sepsal jsem to tu. (yay, můj první článek)