@
MartinezZ (16.05.2014 19:02): Ty vole, můžu já něco udělat, aby to šlo jednoduše? Jsem naletěl, kouil si ještě s další 20% slevou za necelý 300,- tu Call of Duty: War Chest (protože!) a čekám,l kdy mi dorazí kód. A vono prdlajs. Peníze mi to sice ještě nestrhlo ani nezablokovalo, ale kde nic, tu nic. V klientu GameFly sice hru vidím, ale po kliknutí na Keys je jen návod, jak to na Steamu aktivovat - ale klíče nikde. Tak jdu zprátky, pátrám a koukám, že u objednávky je "Status: Under Review".
Cože, jaký review? Vzápětí přichází mail od podpory, že by se mnou rádi mluvili osobně, až jim mám v pracovní dobu zavolat někam do prďajs. Po práci přijdu domů, chci mít klid o víkendu, uvidím zajímavou nabídky a, já vůl, jí využiju. Taky jsem jim v tomhle ohledu napsal nasranej mail (s mojí skvělou angličtinou) s tím, že co fakt nehodlám, tak volat jim, mluvit s nimi a vůbec cokoliv řešit. A´t si strhnou prachy, dají mi kódy a starají se o něco jiného. A jestli s tím mají problém, ať transakci zruší a že jim tedy skutečně VELICE děkuji.
Přijdu domů po práci a zase se budu rozčilovat s tím, že někdo ani nechce moje peníze, neuvěřitelný. Je fakt, že jsem se na GameFly pěkně dlouho nepřihlásil ani ten klient nespustil, ale to jim může být u prdele, slušně řečeno. Že já se na to...