Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

Výhry z minulého týdne už konečně dorazily, to je tak když člověk pošle email a nedá do něj ten Steam kód. :D Takže gratuluji CJovi (Batman Arkham City) a Canovi (Dead Hungry Diner).

A když už jsem u těch gratulací, tak velká gratulace Ing. Ugrovi! Při této příležitosti si vždy vzpomenu jak k nám někdy ve třeťáku na technice na začátku týdenního sportovního kurzu vedl jeden z profesorů vážnou řeč o tom, že se máme slušně chovat, protože zde reprezentujeme školu. A završil to větou "... a místo ty vole si radši říkejte ty inženýre!", čímž tomu titulu konečně propůjčil tu správnou vážnost. :D

Tak konec legrace a kdo by chtěl nějakou hru tak se může hlásit do dalších mých steamgiftů, které tradičně končí v pátek. Tentokrát je v nabídce plošinovka Trine 2 Complete Story a nebo závodní hra GT Legends.
Státnice jsou za mnou.

Ing. UgraUgra

Ou jee, jdu se vožrat a zítra zas začínám pařit a schvalovat :D
Konečně se mi podařilo vlámat se do Steamgifts (dneska to nějak zlobilo) a nahodit dárečky pro další týden. Takže mám tu jednu takovou "time management" věcičku z trochu zvláštního restauračního zařízení, kde na normálního hosta nenarazíte a která nese název Dead Hungry Diner. Druhou hru není myslím potřeba představovat: Batman Arkham City v edici Game of the Year. Čas na přihlášení je již tradičně do příštího pátku.

Výherci z minulého kola jsou bartas (FEAR 2) a Banshee (Alien Zombie Megadeath), výhry máte v emailu.
Dotaz: Jak je to, podle regulí, s případnou úpravou profilu vývojáře Mythic Entertainment? Má tam totiž info o ukončení k 2009, ale informace o skutečném ukončení studia šla ven teprve před pár dny. Protože:

Nejdřív byl Mythic Entertainment, v roce 2006 ho koupila EA a přejmenovala na EA Mythic, v roce 2008 se studio, stále pod EA, zase přejmenovalo zpět na Mythic Entertainment, v roce 2009 jej EA sloučila S BioWare do nové MMO/RPG divize a celé se to zase od roku 2010 jmenovalo BioWare Mythic a v roce 2012 se studio zase přejmenovalo zpět na Mythic Entertainment. A teď ho EA finálně zařízla.

Mám to tedy trochu přepsat a upravit rok konce na 2014, nebo to nechat (poněkud nesprávně) na konci roku 2009, protože pak už stejně firmě nedělala na ničem pro PC/konzole (ale snad jen mobily), a nebo by tedy, správně, mělo vzniknout více profilů vývojáře podle skutečného jména v daných letech s tím, že tam bude skutečně jen VELMI krátký popisek, protože firma v daných letech vytvořila snad jednu/dvě hry (free-to-play) a pak už jen jednu/dvě na mobily?

Správně by měla být poslední varianta. Fakt správně?
Mj. se těším na "2.5+ Profily her ve vývoji i zrušených her". Třebas po takový plánovaný Unreal Tournament by už nějaké informace z počátku zrodu byly a bylo by i zajímavé mít je postupně sesumírované v daném profilu hry. Nu což, 2.5+.
@Bursoft (26.05.2014 00:13): Tak tak.

@RNDr. Gunár Pavel (25.05.2014 23:36): Pro své vlastní účely. Konkrétně tyhle položky sdílím jen s dh přáteli, což jsou lidi, které jsem buď viděl, nebo spolu máme rodinně intimní internetový vztah. Ale primárně to slouží pro mě, abych se kochal. Stejně to mám i s komiksovým profilem, kde je i přibližné číslo, kolik jsem do toho vrazil - co je komu po tom? Na druhou stranu, když se mě někdo v PM zeptá, tak odpovím, zase nedělám Zagorku.
1) K osazenstvu: Vy sami nakupujete na Steamu "Protože je to kauf" a už to nestačíte hrát, nebo to i hrajete či už na nákupy kašlete?

2) Virusi: Už si narazil na dilema, kterou z více dostupných sběratelek jedné hry obohatit sbírku?

3) Ad. Indian - Virusi: Ano, co je tvá nejdražší edice a kde bydlíš a schováváš klíč pod rohožkou? :D

4) Ad. Bodkin - Virusi: Co bys z hořícího domu ze sběratelek zachránil a kdyby je nešlo zachránit všechny, obětoval by ses, aby se 'holky sběratelský' necítily v posledních chvílích samy a opuštěné? :D