@LIUWIL (01.10.2014 10:08): EA je samo sobě vydavatelem i vývojářem. Samotné vývojové týmy jsou součástí organizace a nemají žádné vlastní weby ani informace k nim. EA je zkonzumovalo a zařadilo do své struktury. Nějaké EA Black Box sice mlžná existuje interně, ale navenek je to jen EA. A nejsem si jist, zda má smysl z pozice DH řešit interní řešení a dělení práce v rámci velkých vývojářských a vydavatelských domů. Logo a znělka je u všech stejná.
Hlášení chyb v profilech her a vývojářů
@MartinezZ (01.10.2014 08:27): To zase má na svědomí fakt, že se jedná o stejného vydavatele, pro kterého hru dělali. Právě proto by mělo smysl vydavatele zavést.
@leebigh (01.10.2014 07:58): Distributor =/= Vydavatel
Vydavatel se mění jen opravdu za velmi výjimečných okolností. Popravdě ani nevím, jestli se to někdy stalo.
Co si pamatuju, tak když šel do kytek vydavatel, stáhl s sebou i všechny své vydané tituly a pak akorát občas byly pletky když někdo chtěl hru dál prodávat, resp. ji oživit.
@Crash (01.10.2014 08:40): Studií, které si sami dělají vydavatele, bys napočítal na jedné ruce. Neviděl bych v tom problém. Stačil by profil jeden, ve kterém je uvedeno, že firma působí jako vydavatel i jako vývojář.
Pokud by se vlastněná studia přepsala pod jeden profil, přijdeme o profily studií jako Arcane, id, Visceral, Infinity Ward, Treyarch, Bioware, Maxis a podobné. A nešlo by zavést pravidlo o tom, které studio se může napsat zvlášť a které nemůže, protože definice v tomto směru v podstatě neexistují a ty rozdíly mezi studii jsou mlhavé. Každé to studio má nějakou svoji historii, ti lidé odněkud přišli, něco předtím dělali a ať už je vydavatel dal dohromady, nebo je koupil jako celek, pořád se jedná o jedno studio, které má na svém kontě jen určité hry.
@leebigh (01.10.2014 07:58): Distributor =/= Vydavatel
Vydavatel se mění jen opravdu za velmi výjimečných okolností. Popravdě ani nevím, jestli se to někdy stalo.
Co si pamatuju, tak když šel do kytek vydavatel, stáhl s sebou i všechny své vydané tituly a pak akorát občas byly pletky když někdo chtěl hru dál prodávat, resp. ji oživit.
@Crash (01.10.2014 08:40): Studií, které si sami dělají vydavatele, bys napočítal na jedné ruce. Neviděl bych v tom problém. Stačil by profil jeden, ve kterém je uvedeno, že firma působí jako vydavatel i jako vývojář.
Pokud by se vlastněná studia přepsala pod jeden profil, přijdeme o profily studií jako Arcane, id, Visceral, Infinity Ward, Treyarch, Bioware, Maxis a podobné. A nešlo by zavést pravidlo o tom, které studio se může napsat zvlášť a které nemůže, protože definice v tomto směru v podstatě neexistují a ty rozdíly mezi studii jsou mlhavé. Každé to studio má nějakou svoji historii, ti lidé odněkud přišli, něco předtím dělali a ať už je vydavatel dal dohromady, nebo je koupil jako celek, pořád se jedná o jedno studio, které má na svém kontě jen určité hry.
@LIUWIL (30.09.2014 20:47): Dokonce to může naopak problém ještě zintenzívnit, protože někdy se samostatná část firmy věnuje vydavatelství a jiná samostatná část vývoji. Takže pak bychom místo jednoho profilu, tu mohli mít profily dva, kde v jednom bychom žvatlali o vydavatelské činnosti a ve druhém o té vývojářské.
A to je, pokud to správně chápu, ten důvod, proč to MartinezZ navrhuje, že pro ty jednotlivá dílčí studia se těžko píší popisy do profilů, protože často se informace týkají firmy jako celku. Já jsem to tu nedávno řešil u Jowoodu, kdy po detailním pátrání jsem zjistil, že JoWood Productions nikdy nic nevyvinuli, všechny jejich hry vyvinuly studia JoWood Vienna nebo JoWood Ebensee a dá se to na obalech her dohledat. Takže by se vlastně JoWood Productions měli z DH vymazat, nicméně popisy pro ty dílčí studia dohromady prostě nedám, neboť o nich nejde pořádně nic najít. takže v tomhle případě bych ten MartineZzův návrh podpořil.
Nicméně jsem přesvědčený o tom, že jsou případy opačné, kdy ty samostatná studia mají jednoznačný rukopis, i dohledatelnou historii a tam by zase bylo škoda je nechat zmizet pod velkou značkou. Takže osobně bych preferoval selektivní přístup a řešit to případ od případu.
A to je, pokud to správně chápu, ten důvod, proč to MartinezZ navrhuje, že pro ty jednotlivá dílčí studia se těžko píší popisy do profilů, protože často se informace týkají firmy jako celku. Já jsem to tu nedávno řešil u Jowoodu, kdy po detailním pátrání jsem zjistil, že JoWood Productions nikdy nic nevyvinuli, všechny jejich hry vyvinuly studia JoWood Vienna nebo JoWood Ebensee a dá se to na obalech her dohledat. Takže by se vlastně JoWood Productions měli z DH vymazat, nicméně popisy pro ty dílčí studia dohromady prostě nedám, neboť o nich nejde pořádně nic najít. takže v tomhle případě bych ten MartineZzův návrh podpořil.
Nicméně jsem přesvědčený o tom, že jsou případy opačné, kdy ty samostatná studia mají jednoznačný rukopis, i dohledatelnou historii a tam by zase bylo škoda je nechat zmizet pod velkou značkou. Takže osobně bych preferoval selektivní přístup a řešit to případ od případu.
@LIUWIL (30.09.2014 20:47): Ale pořád je to jedna firma, jedna finanční politika politika, jedna DRM politika, jedno logo při startu hry, jeden copyright na obalu, jedna URL webovek :)
EA Black Box má třeba blbě URL, protože není žádná webovka jedné součástí EA konglomerátu (nechám opravit), je prostě jen EA - a že Black Box dělají NFS hry je podružné.
Ad. URL - to samé EA Canada a vše vysvětlující konec popisu.
EA Black Box má třeba blbě URL, protože není žádná webovka jedné součástí EA konglomerátu (nechám opravit), je prostě jen EA - a že Black Box dělají NFS hry je podružné.
Ad. URL - to samé EA Canada a vše vysvětlující konec popisu.
@LIUWIL (30.09.2014 20:47): To podle mě není zcela ideální řešení. Distributoři se časem mění - takže by byl problém nastavit pravidla - uvádět toho prvního nebo naopak posledního ? na jakém teritoriu (více distributorů v různých regionech) ? apod.
@MartinezZ (30.09.2014 12:57): Řešení problému: Zavést vydavatele jako položku databáze.
Ačkoli se jedná o vlastněná studia, často se jedná o do jisté míry samostatné entity, které ačkoli dostávají pokyny od mateřské společnosti, mají své vlastní vedení, vlastní postupy, vlastní záchody a podobně.
Ačkoli se jedná o vlastněná studia, často se jedná o do jisté míry samostatné entity, které ačkoli dostávají pokyny od mateřské společnosti, mají své vlastní vedení, vlastní postupy, vlastní záchody a podobně.
Není to ani tak chyba a vím, že se to už probíralo, jen se potřebuji vykřičet (tak sorry): Sjednoťte všechna ta vlastněná studia pod jeden profil - všechna EA,m všechny UBI apod.
@Crash (06.09.2014 18:04): Sloučeno.
Prosím o sloučení profilů vývojáře [chybný odkaz na vývojáře] a Out of the Park Developments.
@Crash (04.09.2014 10:48): Jako sorry, ale místo odkazu na tunu anglického textu jsi aspoň mohl napsat přeložený výtah. Trošku empatie prosím.
Ok, vzhledem k tomu, že jsem hru nehrál, tak to asi nechám být. Nebudu rozšiřovat diskutabilní profily her na DH, je tu na přidání mnohem víc jednoznačně samostatných her. Šlo jen o to že jsem si toho všiml, v rámci odstraňování odkazů na GOG. Každopádně díky za názory. ;-)
@Crash (04.09.2014 11:17): Já se spíše kloním k tomu, že by tu nový profil být neměl (ač to si myslím např. i o tom Broken Swordu - jenž je tu má - nebo o The Whispered World - ty více méně jen něco trochu upravují).
Trochu více na hraně to je myslím u Scratches Director's Cut, které přidává novou, ač velmi krátkou, kapitolu.
Trochu více na hraně to je myslím u Scratches Director's Cut, které přidává novou, ač velmi krátkou, kapitolu.
@MartinezZ (04.09.2014 10:55): Promiň na to abych z tvého prvního příspěvku odvodil to druhé, bych musel být Tianhe-2. Mimochodem reagoval jsem hlavně na nereagování VIPů. ;-)
@Drolin (04.09.2014 10:57): @ViRus (04.09.2014 10:58): Pro mě je to podle toho popisu tak na hraně, ale rozhodně ty změny mi přijdou větší než v Broken Sword 2 Remastered, který tu ovšem profil má.
@Drolin (04.09.2014 10:57): @ViRus (04.09.2014 10:58): Pro mě je to podle toho popisu tak na hraně, ale rozhodně ty změny mi přijdou větší než v Broken Sword 2 Remastered, který tu ovšem profil má.
@Crash (02.09.2014 12:46): Hlavní věcí pro přidání dalšího profilu stejné hry je změna příběhu, přidání nějaké kapitoly atd., pokud tu jsou profily her s přídomkem HD verze.
@Crash (02.09.2014 12:46): (tuto diskuzi nesleduji, proto reaguji nyní)
Osobně bych jen rozšířil profil o alt, název s "Director's Cut" a do třetího odstavce bych zmínil několik změn od staré k nové verzi. A tedy hrál jsem obě verze, ale na rozdíly si zcela nevzpomínám - ač v komentáři z moby to vypadá na větší proměny :).
Osobně bych jen rozšířil profil o alt, název s "Director's Cut" a do třetího odstavce bych zmínil několik změn od staré k nové verzi. A tedy hrál jsem obě verze, ale na rozdíly si zcela nevzpomínám - ač v komentáři z moby to vypadá na větší proměny :).
@Crash (04.09.2014 10:48): Nečteš mezi řádky (kravino) - za mě. neřešit. Do popisu napsat, že tehdy vyšla speciální edice, obsahující viz odkazy na jendotlivá rozšíření a případně info o úpravě grafiky atd a tím to končí. celý to shrnutí jde dát jen do pár vět, příběh hry bude stále stejný a žánr taky.
@jazz1 (04.09.2014 07:41): @Eru (04.09.2014 09:22): Hlavně že jste se vyjádřili k problému. Jako sorry, ale fakt mám rád, když položím dotaz, a místo odpovědi se dočkám debaty o naprosté kravině.
Každopádně děkuji h4nkovi za názor, nicméně bych v první řadě očekával reakci od VIPů, kteří to pak budou schvalovat.
Každopádně děkuji h4nkovi za názor, nicméně bych v první řadě očekával reakci od VIPů, kteří to pak budou schvalovat.
@jazz1 (04.09.2014 07:41): @Eru (04.09.2014 09:22): Asi jo, no, holt je to jen jiné pojmenování tzv. Gold, Platinum apod. edicí.
@MartinezZ (04.09.2014 07:00): Director není pouze režisér.
(Jak může být hra Director's Cut, když to není film a tudíž příběh není sestříhaný jinak tak, jak jej dovolilo sestříhat studio, ale jak původně příběh zamýšlel vyprávět režisér?)
@Crash (02.09.2014 12:46): Pokud byla Director's Cut placeným updatem, tak souhlas. Ale jestli to bylo bezplatné pro majitele původní verze, tak bych to maximálně uvedl do původního popisku a jako alt. název. Cover podle hlavního názvu.. (Snad jen Witcher dostal "oficiálně výjimku" na rozšířenou edici - update)
Edit: I když.. už sám vlastně nevím. Dávalo by smysl přidávat vše, co přidává cokoliv příběhového (popř. ty mapy) bez ohledu na "dostupnost". Ale potom by mohly být povoleny i fanouškovské datadisky, resp. modifikace...
Edit: I když.. už sám vlastně nevím. Dávalo by smysl přidávat vše, co přidává cokoliv příběhového (popř. ty mapy) bez ohledu na "dostupnost". Ale potom by mohly být povoleny i fanouškovské datadisky, resp. modifikace...
Spíš možná nejprve návrh k diskuzi:
Aktuální cover hry Dark Fall 2: Lights Out pochází z Director's Cut verze. Tady je poměrně podrobně popsáno, co všechno se v Director's Cut verzi změnilo (pravděpodobně ne vždy k lepšímu), ale řekl bych, že je toho dost na to, aby ta verze měla samostatný profil. Takže navrhuji vrátit se k původnímu obalu hry a pro Director's Cut vytvořit samostatný profil. (Klidně se toho podle toho popisu ujmu, pokud to nechce udělat někdo, kdo tu hru hrál.)
Aktuální cover hry Dark Fall 2: Lights Out pochází z Director's Cut verze. Tady je poměrně podrobně popsáno, co všechno se v Director's Cut verzi změnilo (pravděpodobně ne vždy k lepšímu), ale řekl bych, že je toho dost na to, aby ta verze měla samostatný profil. Takže navrhuji vrátit se k původnímu obalu hry a pro Director's Cut vytvořit samostatný profil. (Klidně se toho podle toho popisu ujmu, pokud to nechce udělat někdo, kdo tu hru hrál.)
@jazz1 (13.08.2014 10:29): Dobrý nápad, škoda teda, že to nejde lehce smáznout, ale to je jedno.
@h4nek (12.08.2014 11:56): Acclaim Entertainment použit na vývojáře devCAT; čili lze využít tímto způsobem: editací z prázdné vývojářské karty udělat profil vývojáře, jehož, na DH první zaváděná hra, se schvaluje.
Přebývá profil [chybný odkaz na vývojáře] s 0 hrami. Je to pouze vydavatel..
A ještě Acclaim Entertainment, který má na vývoj zřejmě interní studia.
A ještě Acclaim Entertainment, který má na vývoj zřejmě interní studia.
Zjistil jsem, že je zde dvaktrát profil pro datadisk k Hearts of Iron III jménem Semper Fi.
1. Hearts of Iron III: Semper Fi
2. [chybný odkaz na hru]
Doplnil jsem informace do 1. profilu, který je starší a předpokládám by měl být zachován..
1. Hearts of Iron III: Semper Fi
2. [chybný odkaz na hru]
Doplnil jsem informace do 1. profilu, který je starší a předpokládám by měl být zachován..
@h4nek (27.06.2014 17:28): @MartinezZ (27.06.2014 19:44): S autorem to řeším.
@h4nek (27.06.2014 17:28), @Chuck (27.06.2014 17:17): Pokud to není volně veřejně dostupná fanouškovská čeština, ale jde o ripnuté soubory ze hry, tak takové češtiny bych mazal a nenechával linkovat. Kdo chce, ten si to najde. Linkovat je rovnou z profilu hry je neslušné - vůči hře, distributoru i tvůrcům.
@Chuck (27.06.2014 17:06): Řekl bych, že ne. Jde tam kliknout na obsah archivu a třeba ty názvy misí odpovídají 3. dílu. Spíš je ale problém, že titulky vyšly oficiální, takže jestli to nejsou jenom soubory ze hry..
@Eru (27.06.2014 17:10): Je to tam.
@Chuck (27.06.2014 17:06): Odkazy, zajímavosti a videa schvalováním neprocházejí. Pokud se ti na některém z nich něco nelíbí, můžeš je nahlásit (šipečka za pluskem).
Tak nevím, ale jsou si schvalovatelé jisti, že ten Grommirův odkaz na češtinu ke Sniper Elite III není náhodou k jedničce?
Mohl by někdo editovat vývojáře DonkeyWoman na název DonkeyWoman [bowatatoy] nebo DonkeyWoman "bowatatoy"? Jedná se o tatáž osobu, někdy ve hrách uvádí ten i onen název. Ať v tom VIP nemaj maglajz. thx
@jazz1 (10.05.2014 18:30): Sloučeno.
@M.a.t.t. (27.05.2014 14:13): Dobrá, vím pro příště ;-)
@paver (27.05.2014 14:10): Niečo podobné nemusíš písať tu, môžeš to nahlásiť cez profil hry.
Prosím smazat digitální distribuci u hry Max: The Curse of Brotherhood. Blbne mi myš, takže to tam je zbytečně třikrát. Díky.
Jeden vývojář pod dvěma označeními ke sloučení:
Tom van den Boogaart
[chybný odkaz na vývojáře]
platný je první z uvedených
Tom van den Boogaart
[chybný odkaz na vývojáře]
platný je první z uvedených
@Bodkin (21.04.2014 20:48): Aha! Já si pod "prohození dat" představil prohození digitálních dat a hledal jsem kde se prohodil obrázek nebo něco.
@LIUWIL (21.04.2014 20:41): Adieu cestuje časem?
@Jumas (21.04.2014 20:15): Maximální frustrace! O jaké chybce mluvíš?
Našel jsem chybku v diskuzi u The Witcher. Nejedná se o nic velkého, ale pobavila. Zajímalo by mě, jak se to prohození dat přihodilo.
@RNDr. Gunár Pavel (05.04.2014 20:23): Díky :)
@MartinezZ (05.04.2014 18:37): Je to pryč.
Prosím smazat hlášenou zajímavost (id="r-1512") ke Quake 4, ať mohu postnout novou a přepsanou úplně jinou verzi a nestraší tam obě dvě. Díky.
@leebigh (01.03.2014 21:53): nechápu co tady řešíš? Jasně ti bylo sděleno, že pokud neexistuje u indie hry cover, je možné jej vytvořit i pomocí screenshotu, co na tom prosím tě nechápeš?! Tady není co řešit! Nebo máš tak dlouhé vedení? Nebo tě každej musí speciálně vodit za ručičku, jako malého smrada dožadujícího se pozornosti? Jestli se ti něco nelíbí tak udělej lepší.
@Memphis (24.02.2014 06:44): Ta Tvoje odpověd byla asi na mě, jaksi jsem to přehlédl.
Rozumím, že screenshoty jsou O.K. - ale ten nový cover určitě screenshotem ze hry není, je to nově vytvořená montáž a je použitý text z banneru na stránce 3D Realms, což si myslím že nemá vypovídající hodnotu.
Rozumím, že screenshoty jsou O.K. - ale ten nový cover určitě screenshotem ze hry není, je to nově vytvořená montáž a je použitý text z banneru na stránce 3D Realms, což si myslím že nemá vypovídající hodnotu.
@jazz1 (01.03.2014 20:31): Držím palce. Jsem rád, když někdo na tyhle "boty" narazí a opraví je :)
@Fingon (01.03.2014 20:10): proti tomu samozřejmě nic nemám; pak je tedy u některých her na DH s uvedeným vývojářem Phenomedia AG chyba, jelikož tento vývojář skončil v roce 2004 a dokonce má v profilu logo své nástupnické společnosti.
Provedl jsem tedy aktualizaci vývojáře Phenomedia AG a bude třeba ještě aktualizovat i některé hry.
Provedl jsem tedy aktualizaci vývojáře Phenomedia AG a bude třeba ještě aktualizovat i některé hry.