Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Aha, já si říkal, že to Quantum Break vypadá jak starej Max a Alan Wake a ono je to od Remedy... možná by kucí mohli přestat vykrádat sami sebe, po těch deseti letech :D
@Paul (12.08.2014 16:38): spíš si myslím, že to jen ublíží značce TR, a ty prodeje nebudou takové, kdyby to bylo open...vždyť PS4 verze prodala dvojnásobek X1 verze.

Mno, když nemáš vlastní exclusivky, ukradni jiné dalším platformám, super strategie :D
Tomb Raider minimálně na PC vyjde, půl roku až rok zpoždění..na PS4 nejspíš taky.

Ale MS je odporná firma a opět to potvrdili.
@Fg (12.08.2014 16:06): No asi jsem o tom něco četl už předtím, no. Jo jako vůbec mě to nezaujalo, nějak nechápu, proč se někdy patlá v dnešní době s podobnou hrou. A fakt nepotřebuju cutscénu v momentě, kdy seskakuju zídku :D
@Flexo (12.08.2014 15:47): oni nikdy nebudou zaměřeni na exclusivky a chuťovky jako u Sony, takže studia nepotřebují...první 2 roky budou hrát na notu, že na hrách jim záleží a pak na to budou kašlat jak poslední 4 roky na X360(ale o tom ti více řekne náš doktor:)

mno třeba to bude časovka na týden :D neumím si představit, že tak "velký" titul by měl vyjít na Vánoce jen na jedné platformě, to by byl Squere blbý
@Fg (12.08.2014 15:42): Vsadil bych se, že to bude nakonec časovka (takové věci se neříkají *cough* ryse only on xbox one *cough*). Nicméně mohl by Microsoft zkusit už jednou konečně založit/koupit trošku víc vlastních studií? Strategie kupovaní exkluzivit je úplně ubohá.
@Walome (12.08.2014 14:12): Nu, open world není žánr, ale přístup k tvorbě světa (kde je Martinezz když ho člověk potřebuje), ale jo, lidi ho teď chtějí i tam kde se to nehodí nebo to dokonce překáží.
@Bodkin (12.08.2014 14:03): No to je většinou pravda a rozhodně nevidím důvod ho cpát do lineárních her. Otázkou zůstává, jestli široká veřejnost přestává vnímat open world jako žánr a začíná ho vnímat jako něco, co by ve hrách mělo být (jako tomu bylo se systémem krytí, nebo svého času autohealem).
Jsem úplnou náhodou kliknul na uživatelské recenze k The Last of Us a jedním ze záparů je zmíněno, že se nejedná o otevřený svět. Vypadá to tak, že otevřený svět už není brán jako žánr, ale jako nutnost. A co si myslíte vy? A co Tomio Okamura?
@Drolin (12.08.2014 12:12): Inspirace se nerovná vykrádačka a nemůžu ji tak snadno odmávnout.

AoE2 i SS2 jsou IMO overrated a jejich hodnota je IMO především jejich vliv na ostatní hry. Nebýt AoE2 tak nemáme Rise of Natios, což by byla škoda.
SS2 bylo 'fajn', ale oproti tomu neustálému vychvalování mě to dost zklamalo.
@Walome (12.08.2014 10:46): Aha takže králové hrajů šachy. A pak je král (hráč), který na mapě plánuje jak bude rozvíjat svoje království (a pak na mapu postaví ) 3 vojáčky. A je to úplně to samé a navíc úmyslná kopírka. Geez pravděpodobnost, že by 2 lidi nezávisle na sobě napadlo zobrazit hráča ve strategii jako krála, který tahá figurkama po šachovnici/stavá figurky na mapu a kreslí tam cesty je prakticky 0...

@Drolin (12.08.2014 10:49): Možná je to o třídu horší.

@Bodkin (12.08.2014 10:47): +1