Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Indian (29.08.2014 20:53): Včera jsem měl výjímečné štestí, ale na svoji obhajobu, nijak jsem se o to nesnažil. Po vánocích jsem "prožil" období cca 6 měsíců bez vyhrané hry, ač jsem se často pravidelně hlásil, takže ten včerejšek mi jen dorovnává průměr na cca 2 hry měsíčně. (ale je pravda, že DH je můj dvorní zásobovač, poněvadž je jednodušší "bojovat" s 10 lidma, než s 5000 :))
Giveaway krásné plošinovky Max: The Curse of Brotherhood. Samozřejmně jako vždy pro členy DH100. Start je za pár minutek v jednu hodinu. Takže hodně štěstí :-)
@h4nek (29.08.2014 21:42): Převedli to v kurzu, a tam kde jsou nuceni uplatňovat regionální ceny, tak ti rozdíl oproti ceně v US, vrátí ve formě toho Store Creditu (což je něco jako peněženka na Steamu).
Tak oba moje steamgifty (Fortix 2 a Ring Runner: Flight of the Sages) vám vyfoukl rikuhahl, dvojnásobná gratulace, kódy máš v emailu.
Výsledky giveawayů:
Galactic Civilizations II: Ultimate Edition vyhrál rikuhahl.
PixelJunk Eden vyhrál MIGtheDRAGON.

Klíče jsem poslal, ale gratuluju ještě takhle veřejně. :)
Zapomeňte na trapné náhražky fallouta v podobě trapných a amatérských módů! Je tady Underrail. Isometrická post apo hra, připomínající svým stylem, Fallouta, Metro s prvky steal akce s hromadou logických hádanek s potřebou hackingu, zajímavými úkoly i světem.
http://www.underrail.com/

Pro mě osobně důchovní nástupce faloutů 1 a 2, které v mnohém překonává(až na grafiku :D), tak například konečně někoho napadlo cestovat ventilacemi, hackovat systémy, kamery, stroje, konečně si taky někdo řekl, že post apo rpg bez možnosti výroby improvizovaných zbraní a výbavy je asi trošku trapárna(v tomhle fallout je). Hru jsem si koupil včera a po z hodiny hraní se staly čtyři. Souboje jsou neskutečně tuhé a v mnohém to přípomíná spíše rogue-like. Spousta perků a dovedností(na odemykání jsou 3 druhy dovedností, dva způsoby obecně) a konečně i aktivních perků. Všem doporučuji(mimochodem grafika vypadá o něco lépe než v tom videjku :D)
Myslím, že jsem v posledním video update od Warhorse zahlédl na začátku Bodlinu...

Ale teda moc se mi nelíbí robustní interface a použitý font v alfě a vůbec na stránkách KC:D. Působí to jak hry z roku 95. Takové ty isometric medieval...
@Akhera (27.08.2014 17:20): Pěkná minimalistická hra. Gratuluju k dokončení.

Taky myslím, že by zvuky pomohly, třeba jen toho ničení kol, ale chápu, že nemusí být snadné najít vhodné zvuky. Třeba by to ani nemusely být zvuky střelby/výbuchů, ale prostě nějaké hudební zvuky doplňující hudbu. Od jisté rychlosti by se mohly i změnit, aby pro tu rychlost líp seděly... Jen takový momentální nápad, neříkám, že je dobrý nebo proveditelný :-)

A ještě mě napadá - Mohlo by být zajímavější, kdyby ten vůdčí kruh nepřiletěl vždy z přesně stejného místa, ale náhodně třeba z druhé strany/ze spodu/z vrchu...
Konečně někoho napadlo to udělat s těma filmama tak, jak to má bejt. U her mi DRM nevadí, ale u filmů/hudby je to kontraproduktivní. Na GOGu je to přesně podle mých představ. Koupím a už můžu hned sledovat z webu, nebo to stáhnu v kvalitě, ve které chci, šoupnu na flashku a tu strčím třeba do telky. Jednoduché a elegantní. :)
Několik novinek z GOGu, začnu tou špatnou. GOG odstraňuje z katalogu 35 her mezi nimi i např Gothic 2,3, sérii Spellforce, Black Mirror1+2, Penumbra kolekci, Desperados oba díly, a další, je toho bohužel více. Dobrou zprávou je to že v následujících 5 dnech je na tyto hry sleva, takže kdo chce ať neváhá.

Jinak GOG má novou vizáž, ale kromě toho i pár nových drobností, jako možnost vybrat si měnu ve které chcete nakupovat, nějaké nové možnosti platby a pak jakousi peněženku (Store credit), ale hlavně nově nabízí filmy bez DRM! Zatím je tam jen přes 20 dokumentárních filmů související s hrami nebo internetem. Dva filmy jsou k dispozici zdarma, takže každý může vyzkoušet. Jsem zvědavý jak se jim to bude dařit rozšiřovat a jestli časem prorazí i do áčkový kategorie filmů.
Dobrý to máš:). Za hlavní nedostatek bych považoval to, že celkem snadno odhalíš optimální techniku, jakou to hrát, a pak je to v každým kole stejný - lítat dokolečka a čistit si cestu střelbou do ocasu. Až do doby, než je to prostě moc rychlý a umřeš.
@GodOfTheSick (27.08.2014 17:13): Zvuky jsou zkoušela, ale protože se hra neustále zrychluje a to jediné co se děje je že střílíš a nepřátelé vybuchují, tak v pozdějších fázích hry byly zvuky nesnesitelně otravné. Došla jsem k názoru, že bez nich je to lepší. Power-upy nejsou protože jdou proti základní myšlence hry (která je dost minimalistická).
Ale díky za feedback.
@Akhera (27.08.2014 15:07): Chybí mi tam zvuky výstřelů z kanónu a následného ničení kol a také zvuk výbuchu raketky, když nastane Game over. Bez toho hraní působí trochu divně. Z některých kol by mohly vypadávat dočasné bonusy např. rychlejší palba, silnější munice, větší rozptyl střel atd.
Ono by vám možná neuškodilo zjistit si jak to funguje. Náklady na fyzické vydaní hry se pohybují sotva pod 100 kč na krabici se hrou. Prodej digitálních kopií funguje tak, že si koupíte práva za sjednanou částku s výrobcem hry. Tudíž kecy o devalvaci her je blbost, vydavatel dostane přesně tu částku za kterou nabídl digitální kopie k odprodeji, nemá provize z prodeje. Tudíž i kdyby to steam dal zadarmo, je mu to šumák. Koho to maximálně může poškodit je ty vývojáře her, který si své hry digitálně distribuují sami. Vývojáře to nějak nepoškozuje, ale konečného prodejce, který jejich fyzické kopie hry nakoupí s tím, že to prodá, ale ejhle. Jednoduše řečeno k devalvaci her nedochází. Dochází jen obyčejnému jevu a to je konkurenční zápas všech velkých digitálních distributorů na trhu. Samotné hry nemají nějak extra valnou hodnotu a proto není divu, že hra která stojí měsíc 1400 kč, se další měsíc prodává za 400 a pak vesele zase vyleze na svou sumu.
Doporučuji přečíst ten článek v originálu, ten překlad je poněkud mimo a titulek poněkud vytrhnul z kontextu.
@LIUWIL (27.08.2014 12:22): na mě už tohle neplatí. Já třeba chtěl novýho Wolfensteina. Stál tuším €50,-. To nejsem magor abych dal 1400,- za singleplayerovou hru.. Pak se snad měsíc dva po vydání objevil ve slevě za €25,-. Jak někdo může dát dva měsíc novou hru za -50%...? No nicméně moje úvaha je taková, že když už za dva měsíce to někdo takhle zlevní, ta je skoro jisté, že na winter sales to bude za -75%. Do roka za €9,99.

Další věcí je, že "krabicovka" na xzone teď stojí 999,- Tedy o 400,- míň než na steamu. A to je první obchod kam sem kouknul.

A to to podle recenzí není vůbec špatná hra. Tak jako tak ta cenová politika je více než divná...
@Jack_Dark (27.08.2014 11:40): Nikdo je nenutí. Pokud jsou ve srabu a jsou do této situace tlačeni je to sice smutné, ale holt jak by řekl ten kokot co mi vůbec nechybí - neviditelná ruka trhu :D

A hry by klidně na nějaký čas skončit mohli. Díky slevám a bundlům mám tolik her, že bych je aspoň stihl dohrát, kdyby pár let nic nevyšlo. Za mě tady klidně hry zrušit!!!
@Jack_Dark (27.08.2014 10:31): Zlo, pro koho? Já sice nevím, jak to funguje, ale pochybuji, že někdo dojde k vývojářům, přiloží jim ke spánku pistoli a řekne dejte nám do bundu vaše hry nebo vám zapálíme barák..., když by sami nechtěli tak žádné nejsou a zůstali by pouze steam slevy 2 ročně. Ale to ne, kdejaká země má nejeden obchod s digi kopiemi a chtěl bych je vidět, když by chtěli dělat hry a nebyla by rozšířena digi distribuce.
@Victor (27.08.2014 10:09): Á další taký, tak jak ti dovozci do Ruska.... Nikdo ho přece nenutí prodávat ji za tolik a nechat ji prodávat na steamu. Si myslím, že hlavní problém nebude ve slevách a steamech, ale že pomalu každý "indie" vývojář dělá vlastní hru a má představu o horentních výdělcích, těch her a vývojářů je zkrátka obrovské množství. Kdyby nebylo co do těch bundlů dávat, tak by ani nebyly.

Ale je zvláštní, že končí, i když byli v plusu. Hmm disney je holt divný moloch.