Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
@Daemon (03.09.2014 17:03): No tak samozřejmě že nejlepší způsob by byl se dotyčných jednoduše zeptat na jejich důvod odchodu. Já si tedy stojím za svým nejlogičtějším vysvětlení proč daný uživatelm po obdržení záporného hodnocení odešel, ještě v ten den je to, že na DH jednoduše zanevřel. Plánovaná registrace pro napsání jednoho komentáře a následného nevracení se sem mi nedává smysl.

@mvp23 (03.09.2014 17:09): tak jako libí.... ruku do ohně bych za ně nedal, ale takhle si nějak představuju komentář - krátký a jednoduchý. Sice jsem narazil i na komentář ve kterém se dotyčný ptá jak spustit danou hru nebo jak dále v ní postupovat, což už ani pro mě nemá váhu, ale když jednoduše napíše, že je hra skvělá, hrál to s kámošem co-op na hard a doporučuje to všem, tak s tím nemám problém.
@Gohan (03.09.2014 16:42): Bohužel ani ty ani já a ani nikdo jiný, nejsme schopni kvantifikovat, kolik takových případů je, a zda je to skutečně problém, který by stálo za to řešit. Asi bych to bez mínusů přežil, posledních pár měsíců jsem žádný nedal. Negativně se můžu vyjádřit v diskuzi, to je sice trochu náročnější na argumentaci ,než bezmyšlenkovité "to je debil - minus", ale aspoň si to člověk trochu rozmyslí. Snažím se představit, v čembybyl problém absence minusek. Komentáře trollů? Pluskování multiúčty a jejich fanboji, tak aby se komentář dostal nahoru? Myslím si, že by to tak katastrofické nebylo. Minimálně v současné sestavě uživatelů DH.

Jako kompromis mě ještě napadá, jakési dočasné období hájení nováčků. Ale to jen tak nadhazuji nepromyšlenou kravinu ve stylu brainstromingu, u který mě samotnýho napadá hned několik velkých otazníků a argumentů, proč by to asi taky nefungovalo. Spíš mám velké výhrady k tomu nápadu omezování psaní komentářů pro nováčky. Oproti tomu mi minuska přijdou jako bezvýznamná věc.
@Gohan (03.09.2014 16:42): Ale neee, tak jsem to nemyslel... Btw, ty novacky, co jsi sem daval s tema minusama, cetl jsi ty jejich komentare? Tobe se to jako libi? :) Nevim, jestli tihle by byli prinosem. Clovek by nemel zapominat, ze komentare jsou podstatna cast DH, tak by se alespon mel trochu snazit, pokavad to s jejim chodem mysli dobre. Tim se dostavam k nekolikaletemu uzivateli DH, ktery ma pres 100 komentaru a ja ho ohodnotil +6/-8. Nechapu, jak nekdo muze napsat relativne dobry komentar a pak napsat dalsi ve dvou vetach, ktere maji informacni hodnotu o hre nula.
Dale mne treba zarazi tohle - http://www.databaze-her.cz/uzivatele/neanderthal/komentare/
Vam se tam opravdu alespon jeden komentar toho trolla libi? Je fakt zajimavy, ze jak se resila v diskuzi jeho demence u GTA: SA, tak tam ma -14 a pritom ostatni komentare jsou naprosto ve stejnem duchu a ma jen pluska, u nekterych jen jedno minus a dobrovolne se priznavam, ze ode mne. Clovek, co prvni den behem 30ti minut napise 7 komentaru takove srackove kvality (pak uz bylo asi pozde vecer, tak ho poslali rodice do postele, aby pokracoval druhy den) je tu opravdu potrebny? Zarazejici je navic to, ze ty komentare jsou plusove, tak jakepak kopani do novacku? A ted se po x mesicich prihlasi, aby mne zminusoval :D. A nez nekdo zacne hudrovat, ze jsem kvuli jeho minusum zaujaty, tak nejsem - na jeho demenci jsem upozornoval (nejen ja) v diskuzi od prvnich dnu, co tu zacal radit. Jen proste nechapu, ze nekdo je ochotny davat takovym plus a podporovat jejich destrukci DB za cenu toho, asi aby sami pak nejake obdrzeli, jinak si to nedokazu vysvetlit. To by mne zajimalo, zda se prihlasi nekdo z dotycnych, kdo ho pravidelne plusoval a jak by to obhajil. Pokavad ma ten uzivatel nejaky skryty talent, ci specificky smysl pro humor, tak rad se poucim :).
@Gohan (03.09.2014 16:42): Ale tys svojí teorii neprokázal, tak to neprohlašuj za danou věc. Jen proto, že má mínuska v komentáři, automaticky neznamená, že tu kvůli tomu není. U většího množství tvých příkladů byl důvod nepokračování na DB evidentně jiný a u ostatních můžeme jenom hádat jaký. Já nepopírám, že se může stát, že mínuska někoho odradí, ale podle mě jde o zanedbatelné množství. To ty si nedokážeš připustit, že někdo sem nenapíše víc jak jeden komentář z jiného důvodu než jsou mínuska. Prostě nemusí mít o víc ani zájem a na tom není nic špatného. U databáze dává smysl, že jí bude větší množství uživatelů používat jako zdroj informací a sami nemají potřebu přispívat nebo se ani registrovat. Spíš by podle mě mělo smysl řešit, jak uživatele více motivovat než jak je méně odrazovat něčím, o čem ani nevíme, jestli je opravdu odrazuje.

@Gohan (03.09.2014 16:42): Nevim, proč bych měl lízt nováčkům do zadku. Jestli se jim to tu líbí, ať zůstanou. Jestli mají problém s mým mínusem, tak by se v první řadě mohli zamyslet proč ho dostaly. Přečíst si znovu komentář a snažit se zlepšovat. Nebo si stát za svym a na mínuska kašlat. Ublížený, vztahovačný lidi jsou lidi k ničemu.
@Daemon (03.09.2014 16:13): dostaneš 20- v podstatě za nic -> demotivace k další zdejší aktivitě -> odchod -> stagnace růstu členů. To je oč tu běží. Neříkám, že je to pravidlený proces a že DH má 500 lidí jenom kvůli tomuhle to né, ale lidí by přibývalo nebýt počáteční demotivace nových členů. Když jsem zde dal názorně komenty, tak si nedokážete připusit že by někdo opravdu odešel kvůli mínuskům, ale řeknete že je to jednorázový uživatel co něco napíše a jde dál a jestli ho opravdu zničí mínuska, tak je to již zmíněný slaboch bez sebekritiky.

Nedokážete se na to podívat očima toho nováčka co prostě napíše koment ve stylu csfd, myslí to v dobrém, neví jak koment napsat, aby se ostatním líbil a je jednoduše odpálkován.

@mvp23 (03.09.2014 16:13): To je přesně o čem mluvím. Přístup: To je naše hřiště, běž si hrát jinam.
@Gohan (03.09.2014 15:53): Ja jsem s poctem 500 pravidelnych uzivatelu naprosto spokojen. A uprimne - kdyby jsi ted to cislo nenapsal, tak vubec nemam predstavu, kolik jich tu je a je mi to naprosto jedno. Jsem natolik spokojen, ze zrovna nedavno jsem se zajimal o to, jak se stat podporovatelem, i kdyz ty castky jsou vicemene symbolicke.
Profil mam dale jen na csfd a IMDb a tam se mi stalo jen jednou, ze bych s nekterym uzivatelem byl v kontaktu prostrednictvim stranky. Tady jsem nasel nekolik v pohode uzivatelu, kteri dokazou pomoct/poradit a nebo proste pokecat o hrach, ci o cemkoliv jinem. Jsem rad, ze se tu tolik nemnozi uzivatele ve stylu "jsem ho rozkopal, pyco, pak vzal kurevsky velkej sapik" a nebo "vim ze hra byt velmi oblibena ale me to nebavit vlaftne je to blbost i kdyz ma plno dobra vlastnosti a proto daval jsem 40%%".
Chces psat na DB? Dosahni napred 100-200 bodu, at vime, ze tu nejsi proto, aby jsi trolloval a nebo tu vyplodil behem tydne 5 komentaru nevalne kvality a pak se zdekoval. Bez ohledu na to, jestli jsi dostal 2 minusy a nebo 20.
Pamatuji, ze na csfd jsem dostal nejaky test ohledne znalosti filmu, abych vubec mohl psat komentare. Test jsem udelal (dost lidi si ale stezovalo na obtiznost) a stejne jsem tam zadny komentar nikdy nenapsal.
@Gohan (03.09.2014 15:53): Já celou diskuzi četl, taky jsem se jí účastnil, ale tvoje reakce jí teda teď vůbec neodpovídá. Podívání se na věc z více úhlů máš spíš problém ty. Každého kdo s tebou nesouhlasí jsi právě označil jako nepřítele pokroku. Přitom hlavní rozkol debaty byl úplně jinde - Neshoda byla na tom, jestli mínuska opravdu brání větší aktivitě uživatelů nebo ne. Mně by teda mínuska nijak extra nechyběla, ale rozhodně si nemyslím, že by se bez nich na aktivitě uživatelů něco extra změnilo.
No jak chcete. Mrzí mě, že se na to nedokážete podívat z více úhlů a zřejmě to všem vyhovuje. Snažil jsem se vám to vysvětlit. Tady je zásadní rozkol v tom, že já chci progress, komunitu, za pro mě stupidní ústupek bez kterého by většina lidí ztratila svou magickou moc vyjádřit svůj názor a najednou by DH upadla do temnoty. Vy si s koncem mínusek představíte jenom to, že z děr začnou vylézavat poloretardovaní uživatelé, které tady nepotřebujete a kteří si z toho udělají dekadentní stránku podobnou csfd a nedokážete si připustit, že by mínuska nikoho neodrazovali - a pokud ano, tak jsou to zase jenom slaboši co neumí psát a snést kritiku. Pokud budete mít nadále takový čecháčkovský přístup jako: Malá ale naše (zase se opakuju ono to jinak nejde) a budete si žít ve svém malém objektivním a kritickém ráji, kde si každý pomalu píše jenom pro sebe, tak prosím, nemá cenu se o tom bavit. Je to váš svět...

Ostatně, zeptám se vás jinak... Jste spokojeni s počtem 500 pravidelných uživatelů DH?

A doporučuju dalším reagujícím na mě, aby si přečetli celou konverzaci a né poslední příspěvěk
Osobně nevidím problém v +/-, ale spíš v tom, že není přesně jasné, co to vůbec znamená (= příliš velká abstrakce)... Někdo minuskuje formu. Jiný zase obsah (resp. nesouhlas s ním). Když si např. u té Mafie dosadím místo +/- souhlasím/nesouhlasím, tak už to pocitově nevyznívá jako "ukřivděné potopení", ale maximálně tak "kontroverzní názor". Taky je imho špatně, že hodnocení není anonymní. Často se přistihnu při udělování minuska při nepříjemné myšlence: "Tak, a teď mi to vrátí...". Samozřejmě se tím nakonec nijak nenechám ovlivnit, ale ta pudová myšlenka tam prostě je.

@MickTheMage (03.09.2014 15:14): Tak třeba já jsem ten kretén, který tím dost často vyjadřuje souhlas/nesouhlas s názorem uvedeným v komentáři.:-)
Pluska dostavaju dobre komentare, minuska take co stoja uplne za hovno. Imho koniec diskusie. :) (obcas kreteni davaju minuska tym komentarom, s ktorymi nesuhlasia)
Gohan: ja mam naprosto opacny problem. Vidim tu x naprosto hroznych komentaru, jejichz absence by DB rozhodne prospela a presto maji vyrazne vice plusu, nez minusu. Casto si to vysvetluji tak, ze jsou od uzivatelu, kteri sami pisou komentare a nechteji se tak dostat do "konfliktu zajmu", aby nahodou sami nedostali minus, ci naopak, aby nejake plus navic dostali. Je tu uzivatel, jehoz dementnost komentaru se resila minimalne ve dvou diskuzich, presto skoro vsechny jeho komenty maji vice plusek, nez minusu, i kdyz teda ne moc rapidnim rozdilem. Jeho komentare jsou naprosty hnuj, proto jsem vetsinu z nich obdaril minusem. No a reakce dotycneho je, ze on pro zmenu minusuje mne. :) Smutny pribeh :). Je to i tak trochu politika. U nekterych uzivatelu jsem si naprosto jisty, ze by mi nedali plus ne kvuli memu komentari, ale kvuli mym nazorum mimo herni svet.
Znam i uzivatele, ktery to chtel zpocatku na DB zabalit, protoze nahodou narazil na stupidni komentare, ne nahodou ne zrovna nejlepe hodnocene. Rekl si, ze tomu da sanci a bude se vic soustredit na ty dobre hodnocene a to nakonec z jeho strany zachovala DB priznivou tvar.
Hlavne nechapu tendence novacku (ne vsichni jsou takovi "novacci", jak se tvari) se hned prihlasit a napsat komentar. Pockej, chces prispet nejak DB, nebo akorat sam sebe zviditelnit? Vetsina tech uzivatelu nema ani snahu si to po sobe precist! Jsou tu uzivatele, kteri se priznali k disleksii a pisou 100x kvalitnejsi komentare, nez dotycni! Proto znova opakuji, ze by bylo vhodne nastavit, aby byla moznost psat komentare az po urcitem dosazeni poctu bodu uzivatele. Urcite by to prineslo vysledek.
marmelada: mozna jsi tu kratce, ale neco mi rika, ze tu nejsi poprve ;). Ovsem to, co jsi napsal o te Mafii, tak na tom neco je. Na druhou stranu, kdyby jsi se mne zeptal, ktera hra tu vytvari nebjektivni klima ohledne hodnoceni komentaru, tak bych si hned prave vzpomenul na tu Mafii.
Muj osobni pripad - hre GTA4 jsem dal 90%, je tu nekolik komentaru, ktere se motaji kolem 50ti%, ale tak nejak se to da cist, i kdyz s nekteryma vecma nesouhlasim. Nedal jsem vsak kvuli tomu ani jeden minus, akorat v diskuzi jsem zminil, ze hra je podcenovana. Od toho tu prece ty diskuze jsou. Ten kdo hodnoti, urcite cte i diskuze, dotycny se tam muze obhajit a pokavad s hodnotitelem to trochu hne a ma dostatek soudnosti, tak mu muze to minus vymazat a nebo rovnou tam narvat plusko.
Zaverem - system je v poho, kvalita nad kvantitu, at tady z toho neni holubnik. ;)
Já chci kvalitní DB. K čemu bude velká DB, když to bude smetiště.
Jsou komentáře které mají hodně mínusů i hodně plusů. Když se mínusy odeberou, rázem bude ten komentář vypadat kvalitnější než komentáře, které dostávaly jen plusy.
Pokud někdo píše komentáře, za které dostává mínusy, je to znamení, že něco dělá špatně nebo že s ním ostatní nesouhlasí. Pokud něco dělá špatně, nebudeme ho v tom podporovat.
Pokud píše něco, s čím ostatní nesouhlasí, nebudu nesouhlas ignorovat a hledat jen ty, kteří s tím souhlasí.
Dávám mínus, pokud s komentářem nesouhlasím. I když je skvěle napsaný. Pokud svůj názor obhájí tak, že to přijmu, ok. Ale pokud mne jeho obhajoba nepřesvědčí, bude mínus.
Proč si někteří myslí, že mají lidé potřebu jen z vlastní ješitnosti mínuskovat někoho, kdo zkřiví vlas na hlavě jejich milované hry? Je o prostě proto, že s ním nesouhlasí.
Databáze tu má i tu funkci, že řadí komentáře podle toho, kolik lidí s ním souhlasí/nesouhlasí. Ty nesouhlasné se nemažou, jen jsou dole.
Lidé musí umět přijímat kritiku a když před ní utíkají, je to jejich chyba. A pokud nebudeme dávat mínusy a oni budou pořád psát blbosti, tak budou dál dostávat mínusy. Protože jejich blbosti nechceme mít nahoře. Mohou zůstat. Buď se zlepší nebo ne. Když utečou - nikomu chybět nebudou.
Nikde jinde se také netolerují špatné výsledky jen proto, aby je mohl podávat i příště.
Když souhlasíš, Gohane s Marmeládou, nejprve si jeho komentář přečti. Pokud i nadále budeš souhlasit, zamysli se, jestli přece jen nemohou ostatní lidé přemýšlet způsobem "Ten komentář je špatný, proto jsem dal mínus, ne proto, že tam je něco špatného o Falloutu." A dokonce - o Falloutu tam ani nic vyloženě špatného není, že by někdo dával mínus jen proto.
Pokud někdo o Mafii napíše, že je to hrozná hra, dám mu mínus, protože nesouhlasím a protože tím nic neřekl. (Proto jsem v minulosti navrhoval, aby bylo možné psát neveřejné komentáře pouze pro osobní potřebu.) Pokud tam napíše důvody, proč je Mafie špatná, tak to mínus dám teprve, pokud nesouhlasím s tím odůvodněním.
A jazz1 má pravdu. Pokud někdo napsal komentář a víckrát se už nepřihlásil, pak zřejmě ani nezjistil, že dostal nějaké mísus.

Přidávání komentářů by klidně mohlo být zpožděno. Uživatel by si je mohl napsat, ale jen by se uložily. Aby se zveřejnily, musel by se přihlásit druhý den po páté hodině ranní a ručně je zveřejnit. Tím se eliminují lidé, kteří se pouze registruj a víckrát nepřijdou. A ten jeden den zpoždění ještě není takový hrozný zásah. Ale víc bych to neprotahoval, protože to také odradí, když výsledek práce není hned. Už i ten jeden den je nepříjemný. Na druhou stranu - proč někoho tlačit k tomu, aby se stal součástí komunity. Ať si napíše své názory a víckrát sem nepáchne. To přece není nic špatného. No - je to jen zamyšlení.
@Gohan (03.09.2014 12:42): Pokud se dobře dívám, tak jsou to komenty uživatelů, kteří se zaregistrovali, v ten samý den plácli jeden koment a od té doby se tu neukázali. To bych musel být hodně odvážný, kdybych tvrdil, že všechny odradilo hodnocení jejich komentářů.
Tedy v tom co zmiňuješ, myslím nebude až takový problém.
@Gohan (03.09.2014 12:42): Pokud člověk napíše jeden komentář a ohodnotí tu samou hru nebo vůbec žádnou (4 případě z tvých vybraných), řekl bych, že to bude spíš to co zmiňoval Memphis - Ti lidi se registrovali jen aby napsali ten jeden komentář a víc tu dělat nikdy neplánovali.
@Memphis (03.09.2014 07:09): Třeba zde dávám pár co jsem našel a u kterých soudím, že hlavní důvod toho, že už se tu neukázali několik let, je negativní hodnocení komentářů

http://dbher.cz/k4592
http://dbher.cz/k1915 - tohle je třeba hrozný komentář, ale bez mínusek by dotyčný měl rovnou 0, čli nejhorší hodnocení, ale nevypadalo by to tak negativně a útočně
http://dbher.cz/k9401
http://dbher.cz/k12276
http://dbher.cz/k1269
http://dbher.cz/k4042 - Ten mě pobavil a za to bych mu to + i dal :-D

@Memphis (03.09.2014 07:09): Je to jedna z věcí která odrazuje a demotivuje od psaní dalších komentářů. Najdu ti tady desítky případů a určitě bych se nevymlouval na to, že sami odešli, když je to evidentní problém.

Budu se ale asi nejspíš pořád dokola opakovat.
Když tu příjde někdo nový, tak první věc kterou udělá je že se vrhne na komentář (ono je to tady taky hlavní složka). A jak psal Walome pode mnou, tak je ten komentář jaký je - "nejlepší hra všech dob!" Tu přichází ta část, kdy nikdo nevidí jediný důvod dotyčnému NEdat mínus, protože ten koment stojí za hovno. Dotyčný se za pár hodin podívá a vidí, že má -20 bodů a vlastně ani neví za co! Zkusí tedy napsat další a tentokrát jich dostane -15. Pak jednoduše znechuceně odejde. Tohle je největší kámen úrazu.
Kdyby na druhou stranu nebylo udělováno mínus, tak by byl dotyčný štastný za každý bod a setrval by zde déle.

Jenomže pokud k tomu přistupejete jako že nechcete číst prasácké komentáře (komentář není recenze!!) a radši je budete okamžitě posílat do koše (a jejich pisatele taky), tak si pod sebou řežete větem a tahle stránka bude pouze pro vybrané členy a publikum.

Tak si holt musíte vybrat jestli chcete mít "malou ale naši" DH nebo velkou s pár komentáři, které nejspíš někomu způsobí srdeční potíže. Já tedy držím stanovisko, že bych chtěl, at se DH rozrůstá a stane se z ní pojem a pevně doufám, že ostatní mají stejné ambice. A rešil bych tento problém v první řade - myšleno problém s malou komunitou.
Systém plusek a mínusek je podle mě dobrý. Často mam chuť i na Facebooku dát to se mi nelíbí, ale bohužel to tam nejde.
@Memphis (03.09.2014 07:09): Mozna by bylo lepsi povolit psat komentare az po urcitem poctu bodu, at ma dotycny trochu motivaci vydrzet. X novacku se tu prihlasi, hned vyplodi x prasackych recenzi a pak uz se ani neprihlasi. Tihle casto zakladni skolou povinni uzivatele zijou internetovy kocovny zivot - krati svuj zivot na FB navstevou vsemoznych stranek, kde se trochu pripomenou, aby lidi na svete nezapomneli, ze vubec existuji a jdou o dum dal. Takove najdeme na kazdem webu.
Pro mne je naopak nekdy sok, kdyz prijde nejaky novacek, vyplodi nic nerikajici komentar se slovnimi obraty, z kterych boli hlava, nemluvim o pravopisnych chybach a nelogickych tvrzeni a presto jsou "zaplusovani", jak kdyby to byla recenze na Dooma od samotneho Carmacka.
@Gohan (02.09.2014 23:23): Pravdivý komentáře na hitovky nikdy nejsou populární, pořád jsme na internetech, kde "jemu se nelíbí něco, co mně? to je debil!", nehledal bych v tom nic víc ;) Ale jo, na nováčky se tu dycky sesype tuna mínusů, to se asi hned tak nezmění (ale není to tím, že to jsou nováčci a my je chceme šikanovat, ale tím, že napíšou komentář jinou firmou, než se tu zažilo).

Stejně si myslím, že tu 99% uživatelů píše komenty z čistého narcisismu a nezajímá je, kolik dostanou +/- a už tuplem ne, co si z toho komentu vezmou ostatní, prostě se chceme vypsat :)
@Gohan (02.09.2014 23:23): Mně přijde zajímavé, jak dáváš do takhle přímé korelace možnost záporně hodnotit komentář a málo aktivních uživatelů na DH. Máš to podloženo nějakými daty?

Určitě se najde někdo, koho tohle odradilo, ale rozhodně to není masový jev, kvůli kterému by DH přicházela o stovky uživatelů. Většinou člověk něco napíše a už se nevrátí, protože na web jednoduše zapomene (a nejspíš vůbec neví, že nějaké mínuska dostal). A to neberu v potaz, že vůbec k napsání nějakého komentáře se dostane jen zlomek zaregistrovaných uživatelů...

Samozřejmě se snažíme, aby byl pro nováčky web názornější a přívětivější - například když uživatel píše své první komentáře, má u textového pole odkaz na související nápovědu. Zlepšovat tahle opatření budeme, ale zrušení záporného hodnocení za mě není cesta.

@Hrdlodus (03.09.2014 00:16): A odkud ses na tuhle stránku proklikl? Samostatně by se totiž nikde zobrazovat neměla.
@Gohan (02.09.2014 23:23): Ten komentář za moc nestojí, ale uznávám, že to množství mínusek vypadá poněkud přehnaně. Je to hlavně dané tím, že tohle je extrémní případ. Tím myslím HL2, což je druhá nejvíce hodnocená hra na DH se 790 hodnoceními. Když jen zlomek lidí dá mínus, tak se to holt nahromadí.

Ale už chápu, co chceš říct. Rozhodně tu je tendence některých uživatelů hodnotit komentáře spíš podle samotného hodnocení hry a taky z nějakého důvodu dávat mínus za krátký komentář, to nepopírám. Jestli je uživatel nový v tom nehraje roli a neříkám, že je to případ každého, kdo dal tomuhle komentáři mínus. Jenže když se to sejde u tak populární hry jako je HL2, je to pak pořádná nálož, která může někoho odradit, protože je to jen hromada mínusek bez kontextku...
@Gohan (02.09.2014 22:38): Jestli někdo dostal 20 mínusek za komentář, je velká šance, že je dostal z dost dobrého důvodu, nováček nebo ne. Ale asi mám holt podle tebe růžový brýle...
nemám na mysli 2 mínuska, ty jsme řešily, že to nemá žádnou vypovídací hodnotu u komentu s 50+. Řešil jsem že když tu někdo nový příjde, napíše koment a dostane za něj 20- tak se vám tu na to....

Ale tyhle debaty mě už unavují. Řešilo se to tu x krát. Pokud budete mít pořád růžové brýle tak DH brzy někdo předběhne. Velice by mě zajímal na to názor nějakého admina.
Kdyz si chci pocist o nejake hre, coz je docela casto, ktera ma treba 20 komentaru, tak ctu prakticky jen ty nejlepe hodnocene, protoze kdyz nahodou sjedu k tem nejhorsim hodnocenym, tak hodne rychle zjistim, ze to hodnoceni +/- tady neni nadarmo.
Kdyz nekdo da me oblibene hre slabe ohodnoceni, ale ve slusne forme dokaze popsat, proc tomu tak je, tak neexistuje duvod mu davat minus. Spis mi vadi, kdyz tu nekdo napise prasackou recenzi, ktera nema hlavu ani patu, ma plno sprostych slov, ktere se spis snazi zviditelnit uzivatele, nez samotne vlastnosti hry. Osobne preferuji kvalitu nad kvantitou.
@Gohan (02.09.2014 18:26): Člověka, kterého odradí prkotina jako jsou dvě mínuska, určitě odradí i negativní reakce v diskuzi. Kromě toho jsem si nevšiml, že by se tu nějak speciálně útočilo na nováčky. A taky nevím, proč by mělo být snahou psát komentář objektivní. Naopak mě zajímají subjektivní názory hráče. To, že je tu v komentářích záplava dlouhých rádoby objektivních rádoby recenzí, je jeden z důvodů proč většinu komentářů už ani nečtu.
@Gohan (02.09.2014 18:00): +51/-2 mi řekne, že se to 51 lidem líbilo a dvěma ne. Naopak mi přijde škoda,. že si i já, pouhý čumil okolojdoucí, nemohu rozkliknout, seznam těch, kdo hodnotil. Třebaže by mě právě zajímalo, kdo jsou ti dva, kterým koment nevoněl.
@Hrdlodus (02.09.2014 18:04): Jediný případ kdy mají mínusy nějakou váhu je právě u komentářů nováčků, do kterých si tady každý strašně rád kopne. A když už někdo napíše delší a aspoň trochu objektivní komentář, tak je hodnocení max. půl na půl a to jenom v extrémních případech. Nevím teda jak ty ale když já mám jiný názor na hru než daný uživatel tak mu nehážu mínuska, ale řeknu mu to v diskusi.
@Hrdlodus (02.09.2014 14:15): jenže ty mínuska tady nemají žádnou vypovídací hodnotu. Co ti má říct hodnocení +51/-2? DH by se měla rozhodnout jestli chce mít větší komunitu za drobný ústupek (pro mě ne) nebo nadále pomalu skomírat.
@Memphis (02.09.2014 07:22): To je alibismus. Jak že je DH stará? 6 let? A je tu cca 500 "věrných" pravidelných uživatelů. Osobně mě to mrzí. Už se to tu řešilo tolikrát, ale fakt si myslím že zrušení mínusek do komentářů by tolik neodrazovalo nové uživatele, kteří napíšou svůj první komentář a hned dostane -10 bodů (na tenhle přístup se každý vykašle). Proč si jednoduše nevystačit s udělením pluska? Nesouhlas člověk může vyjádřit v diskusi.
Bude na DH v budoucnu možnost tvořit různé uživatelské tematické seznamy, listy podobně jako na goodreads nebo dbknih?
@Memphis (02.09.2014 07:22): Tu změnu přístupu chválím, sice je možná z hlediska vývoje lepší to nasazovat jako větší balík, pořádně otestovat v betě, a pak do toho nehrabat, když to funguje. Ale i na můj vkus se ty změny strašně vlečou. A to nás ještě straší představa, že na to s MCZ přestanete mít čas úplně. ;-)

A ať nejsem offtopic, tak přihodím pár návrhů ohledně vyhledávání, co mi už nějakou dobu taky leží v hlavě:

1) V globálním vyhledávání mi chybí položka freeware (dříve placená) ... přestože to do profilu her uvádíme, tak seznam těchto her z DH nedostanu, a myslím že z hlediska freeware je to zajímavá kategorie nejenom pro mě (pro rýpaly: ano o tomto vím, ale není nad více zdrojů).

2) Trochu mi vadí osekané vyhledávání v osobních seznamech, úplně chybí forma hry (placená, freeware, atd.), stejně tak rozsah (samostatná hra, rozšíření). Ona když se sbírka začne rozrůstat, tak se občas něco takového hodí. A zdá se mi na hlavu abych stejná data, která jsou v profilu, si kvůli možnosti vyhledávání dával do štítků.

3) Už to tu bylo zmíněno mnohokrát, a to je vyhledávání her podle států. Já naprosto schvaluji to, že do profilu her stát neuvádíme, ale uvádíme ho do profilu vývojářů. Nešlo by to právě vyhledávat skrytě skrz ty vývojáře? Chci vypsat český hry, ok systém vyhledá všechny české vývojáře a vypíše všechny jejich hry. A v ideálním případě bych to zase chtěl jak do globálního vyhledávání tak do vyhledávání v osobních seznamech.

A už si přestávám vymýšlet. ;-)


Ano, udělali jsme řadu chyb - co se vývoje týče, je to podle mě hlavně kombinace, že jsme chtěli dát uživatelům prostor nějak ho směřovat (což i nadále chci), s tím, že tyto updaty se dělají po velkých balících a jejich produkce se dost protahuje. Uživatelé tak mohou dostat pocit, že se nic neděje a jejich přání jsou nevyslyšena, a přitom řada funkcí je třeba dávno udělaných a další jsou v TO DO listu (podobně jako třeba import her ze Steamu).

Od 2.2 bych chtěl vývoj dělat trochu více "agilně" a nové funkce integrovat jednotlivě. Bude to lepší jak pro nás, tak pro uživatele. Všechny nápady stále vítáme a piště je klidně opakovaně, více zmínek od více uživatelů = vyšší priorita pro nás. Tedy ty konstruktivní, apokalyptické vize už docela omrzely.

@Gohan (01.09.2014 23:02): Je to podle mě méně než 1/3 a je to normální na většině webů.