@
Zoltan (03.03.2015 17:27): On je problém, že těžších soubojů je pomálu a většina z nich až v závěru hry. A pak je tam nehorázně přestřelený final boss fight:). Ale souhlasím, ty složitější jsou vcelku zábavné, ale filleru je tam zkrátka až přespříliš (což platí asi pro většinu jrpg, bohužel).
Ale je pravdou, že to poslední dobou platí obecně a vážně nedokáži pochopit, proč mají vývojáři tendence cpát do RPGček takové množství filleru, platí to i pro většinu Biowarovek či většinu sandboxů (tímto zdravím Skyrim) = hru naprosto zabijí zbytečnými souboji, ve kterých stačí zmáčknout win button a přetrpět xkrát viděné a už řádně nudné animace :/ (v tom FF 8 je alespoň šance se jim občas vyhnout v některých částech- viz. nákup vozidla, ale je to i tak nehorázná otrava ve zbytku hry).
A naprostý vrchol byl v tomhle ohledu
Septerra Core: Legacy of the Creator.