Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Ten Hitman mě zaujal nejvíc. Už dlouho tvrdím, že to chce naprosto překopat gameplay. Dříve jsem si přál open world, dnes vím, že to by nebyla cesta. Chce to zase jednu lokaci kam se potřebuješ infiltrovat a někoho zabít - jako v Blood Money. Ale chci novej engine, novou AI a jiný pravidla hry.
Anebo udělat z Hitmana skutečně cool zabijáka a udělat z toho takovej Coviction, ale hlavně neopakovat Absolution.
@Drolin (16.06.2015 12:17): eeeh, ne, nemotivuje ani trochu. Ten klasicky jrpg bojovy sytem je desny vopruz sam o sobe, nemusim mit co 5 sekund random encounter aby me sral. Tenhle druh masochismu fakt nemusim. Grandia je po všech strankach lepsi jak FF7.
@pipboy (16.06.2015 12:11): Tak o nutný grind nejde, jde o celkové zpracování a gamedesign, kdy větší počet soubojů nepůsobí špatně (viz třeba Persona), ale motivuje a zvyšuje nadšení z nových lokací. Jen je tedy otázkou, zda řadit výše Chrono Triggera nebo FFVII, nicméně já mám jasno.
Takže zatím:
Dishonored 2
Firewatch
South Park
MGS V
Ghost Recon

A možná ten remake FF VII, protože ten starý asi fakt nedám.
@Walome (16.06.2015 10:58): Sony sice letos trochu zklamalo, ale pruserem bych to teda nenazyval. Zatim to vidim v poradi MS, Sony, v tesnem zavesu Bethesda.

Ubisoft jsem nejak nezaznamenal ani zpetne ze zprav - bylo tam vubec neco zajimaveho? Herne?
Sony průser, naprosto o ničem. Reboot Hitmana spíše děsí. Jinak se mi moc líbil MS, super ovladač (i když prej za 150 dolarů) a zpětnou kompatibilitu asi budou mít dřív než Sony, která se tím chlubila už při představování PS4.

Jinak Ubisoft pobavila Aisha, ale čekal jsem Splinter Cell nebo novou značku, Rasputinova hra dobrý, ale mulťáky mě moc neberou.

Podtrženo sečteno, tak nějak mě to bavilo víc než loni, ale nějaký uber pecky jsem se nedočkal.
@Victor (16.06.2015 09:05): Trailer na The Last Guardian :) A taky trailer na MGS 5: Phantom Pain a chvíli jsem koukal na ukázku Shadow Warrior 2, nevypadalo to špatně. Naopak Need for Speed pokračuje v trapnosti :)
stalo se na e3 neco co by vas zvedlo ze zidle ? nevidel sem sony a ubisoft, ale zatim nic.
Zrovna jsem viděl ukázku z nového DooM... vypadá to na nejkrvavější hru roku! :D
@MickTheMage (15.06.2015 11:16): Ale v pohybe je to viditelne uplne ine, teda aspon to tak vyzera v tom videu, nie je to take kostrbate a skakave ako starsia generaciu enginu.

Ale kazdopadne by bol asi hociaky iny engine lepsi - teda samozrejme okrem otrasneho IDtech 5.
Hele založíme nějakej chat jako byl loni? I pro lidi co nemaj fb, že bysme to celý přesměrovali tam.
Hmm, tak ten Fallout 4 nevyzera uplne marne. Doom vyzera ako Doom (co je asi dobre) a Dishonored 2, ehm, tam tazko sudit, kedze tam nikde nebol direct gameply, ale fajn. Chcem Fallout Shelter! ;) (a mam androida :(( )
@KRoman47 (15.06.2015 10:03): Tak ono je zase problém ten, že v případě celosvětové katastrofy by nukleární zima a radioaktivní spád dost možná vyhubily většinu druhů organismů na planetě. Tady je hromada neznámých, které nelze dopředu předpovídat.
Jinak samozřejmě ano, čemukoliv co by přežilo by se po návratu planety do normy dařilo mnohem lépe.

Samozřejmě toto je Fallout :) Tvůrci si tam zasadili vlastní fikci.
Což mi připomíná, že Stalker má pořád pro mě lepší "postapo" atmosféru než celej Fallout od Bethesdy. Podle mě je hrozná škoda, že to dostalo právě tohle studio, ale otázkou je, jestli by to jinde dopadlo líp.
@LIUWIL (15.06.2015 09:58): Resp. právě v těch zamořenějších oblastech by se měly líp bez lidí, viz Černobylská oblast. Spousta zvířat je vůči radiaci odolnější, zvláště při dlouhodobém vystavení. Co vím, tak je na radiaci silně náchylné převážně ptactvo.
@Walome (15.06.2015 09:19): To je koncept z Van Burena! Hlavný záporák mal byť vedec, ktorého pred vojnou zmrazili a keď sa zobudil v rozbombardovanom svete, nasral sa a chcel vyhubiť zvyšok ľudstva. ^^
@Walome (15.06.2015 08:18): Jak brzo? 200 let je dlouhá doba - dost na to, aby většina povrchu byla perfektně obyvatelná.
Nejhorší věci jako nukleární zima, radioaktivní spád, poškození ozonové vrstvy, obecné znečištění povrchu a podobné jsou věci, které se nejenom vrátí do normy během několika let, ale díky snížené aktivitě lidí se v rámci dalších desítek let výrazně zlepší. Tzn. ve Falloutu by klidně mohly zelenat stromy.

Některá místa by samozřejmě zůstala zamořená i několik stovek let, ovšem nic by nebránilo organismům v životu mimo tato místa.
DOOM 4 vypadá jako vyložená vykrádačka Brutal DOOMu v modernějších id Techu... To asi říká o stavu id softu vše :)

Tak to je klasický problém Bethesda Falloutů, X set let po katastrofě a furt to tam vypadá jako po pádu bomb a ne jako nověbující civilizace (což se alespoň trochu povedlo Obsidiánům v FNV)
Jupí, další FailOut... To nepřirozené nasvícení mě vyloženě vytáčí. Táhne se to s něma už od Oblivionu=/
@Walome (15.06.2015 08:18): Jo tiez sa pytam, sa mi zda, ze medzi vojnou a prvym Falloutom preslo nejakych sto rokov. A pochybujem, ze tesne po vojne bude obyvatelny akykolvek kus statov. Alebo teda, vobec netusim co kreten Howard planuje.