Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

Nevím co teda hrajete za hry, ale podle mě v poslední době vycházely opravdu super kousky. Poslední roky jsou pro mě nadprůměrné.
Jak vlastně dlouho KS fungoval jako šance pro skutečně nezávislé vývojáře? Má někdo ponětí?
@Say (18.06.2015 09:22): Ten "nějaký Japonec" vytvořil kult a když oznámil, že odchází od svého publishera a jde si sednou na dlažbu kvůli kreativní svobodě, jeho fanoušci se mohli posrat blahem. Jeho uvedení Kickstarteru bylo kreativní a ukazovalo, že tento člověk pro to má opravdovou vášeň.

Projekt na který linkuješ mi nepřijde zajímavý ničím kromě grafické stylizace, kterou leč nazývám "zajímavou" rozhodně nepovažuji za dobrou. A navíc jeho uvedení je typické trapné "budeme dělat že děláme a nekriticky o hře mluvit v superlativech."
Jejich neúspěch za překvapivý nepovažuji.
@Say (18.06.2015 09:22): Je to prosté - osobně mě při prohlédnutí webu hra taky nezaujala, tj. nevidím důvod je podpořit. Navíc jak se má o ní někdo dozvědět - ve volném čase neprocházím Kickstarter.

Pro změnu SotN je jedna z mých top her (kterou vlastním několikrát) a mít alespoň nějakou šanci na něco podobného mi stojí za podporu (můj první KS vůbec).

Nevím, jestli ti to zatím unikalo, ale spravedlnost nepatří mezi fyzikální zákony .-) Rýp, rýp.

Škoda, že jsi o něm nenapsal dříve než za pět minut dvanáct - předpokládám, že jsi ho taky objevil nedávno - problém "marketingu" tvůrců :( Koneckonců myslím, že většina těch hodně úspěšných projektů (kromě tedy pochopitelně těch, kdy jde o produkt, který si přeje hodně lidí - viz Pillars nebo Igavania) má především dobrý marketing - protože když nevíš, že vůbec nějaký KS existuje, těžko přispěješ...

A poslední OT - na Witcher 3 je myslím právě marketingové oddělení to, které jim zajistilo tolik prodejů.
@mazar1234 (18.06.2015 16:43): Ale však nakonec úspěšné věci z indie scény se stejně ukážou ve hrách s vysokým rozpočtem (například For Honor představené na E3 mi přijde velice zajímavé a kdyby nebylo věcí jako Chivalry tak to asi ani nevznikne - a mimochodem, ten vousatej týpek s holí, který to tam představoval, se snažil takovou hru už udělat několik let a budget dostal až teď)
@orromis (18.06.2015 16:36): No a potom zase narazia na problem, ze nebudu mat taky krasny budget ako mali a vacsina ich snov aj tak pojde do prdele lebo Money. Je to tazke no.
Vacsina realisticky uvazujucich ludi skor obetuje kreativitu a idealy a uprednostni stabilny lukrativny prijem. Takze drviva vacsina tych ludi tam pracovat aj tak ostane.

Nastastie vzdy sa najde niekto odvazny a nikdy nebudu hry cisto preklonovane graficke upgrady. Lebo to by bol uplny koniec hrania ako takého.

@Walome (18.06.2015 16:32): Myslis toho patlala, ktory ani nedokaze poriadne spracovat nabijanie zbrane jednorukym clovekom?
@Walome (18.06.2015 15:35): Ale vždyť vůbec nezáleží na jaký platformě to je - záleží na týmu, který to dělá (podotýkám, že jsem konzoli nikdy neměl a nemám... do budoucna plánuji PS4 - koupi jsem oddálil kvůli pořizování nového PC).
@Walome (18.06.2015 15:35): Yop, někdy se až divím, co za hry dnes dokáže získat průměrná hodnocení okolo 80% (viz. Tomb Raider ;)).

O těch nekonečných sérií typu AC, CoD či kterékoliv hry od Bioware ani nemluvě... zde vážně nedokážu pochopit, jak to ještě někdo může kupovat.
@orromis (18.06.2015 15:32): Nejsou. Ještě před deseti lety se hrám v pc časopisech (četl jsem level) vyčítala "konzolovost". Za těch deset let slovo konzolovost naprosot zmizelo, protože jsme na to prostě zvykli, protože se na nás nic jiného vlastně nevalí.
@Walome (18.06.2015 14:07): "Emotivních her se vyrojilo za posledních dobu až až, netřeba další."

Vlastně netřeba ani další filmy a knihy. A těch bílých aut taky jezdí už hodně. Všechno to přestat vyrábět.

Čteš po sobě ty příspěvky někdy?
Jasný, nemůžeš vědět jaký to bude, protože z tý hry neukázali vůbec nic, rozumim :) jako mezi námi děvčaty, já se taky těšim na Just Cause 3 :D
@Walome (18.06.2015 14:22): Tak oni chtějí hrát na emotivní notu hráčů jejich předchozích her, styl grafiky je podobný ICO a SotC. V základu se to bude určitě hrát jako ICO, akorát místo Yordy bude tenhle Trico (to zvíře).
Ale hlavně - co ta hra ukázala? Rádoby gameplay, kterej není gameplay ani omylem, viditelně naskriptovaná záležitost, kde zvíře reaguje na povely, ALE vždy existuje jen jedna cesta a byla tam jedna interakce s prostředím. A to je vše. A lidem to stačí.
@Walome (18.06.2015 14:14): Ty jsi to taky napsal - protože je to (skoro) těch pět let, co jsme tohle viděli naposledy :-D Já bych nechtěl, aby to zrušili a tak jsem za každou zmínku dost šťastný.

@Jack_Dark (18.06.2015 14:16): Jo no, ale nepiš to. Ještě si to tvůrci přečtou. A budou to chtít zase předělat. A bude z toho PS 5 launch titul. Možná.

Grafika je fakt na úrovni PS 3, možná ještě horší.