Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Walome (21.06.2015 16:40): No já to střelím svému 15 letému bratránkovi, toho to asi bavit bude. =) Škoda no, tím pádem teď nemám co na PS3 hrát. Zbývá mi tak už jen pořídit God of War Ascension, The Last of Us a Infamous 2, co mě tak teď napadá.
@Victor (21.06.2015 15:47): Jako vážně, jako skákačka to stojí za prd, jako střílečka také, děj tuctovka, scénky totální nuda. Čekal jsem od toho víc než jen grafiku. Když už s tím všichni porovnávají Tomb Raider, nečekal jsem takovou katastrofu. "Tomb Raider" z roku 2013 je oproti Uncharted ještě klenot.
Tak jsem si rozehrál Uncharted 2, jedničku jsem nehrál, asi po hodině jsem to musel vypnout s tím, že to jde i s trojkou pryč. Taková debilovina. To vážně někoho baví tak blbé sračky?
@FildasCZ (20.06.2015 07:03): video i gameplay cool, ale tyhle mulťáky nejsou pro mě. Ale prezentoval to vtipnej týpek s vousem a holí, za mě dobrý. Historická (ne)přesnost je mi naprosto putna, naopak jsem alergickej na vypichování nesrovnalostí, ve kterém se využívají zejména čtenáři historický fantasy, takže jsem se podobných chytrolínů načetl až až.
@LIUWIL (19.06.2015 09:27): Trojku jsem hrál nedávno a to prodírání davem tam bylo minimálně 3x, netřeba to zažívat znovu. Je to otravný. A grafika - sory, ale z yz fakt nemůžu soudit, takže to jim klidně i budu věřit, ačkoli srovnávat to s open worldem (W3) je nesmysl.
Dishonored, Blacklist, Ground Zeroes, Hitman Absolution, Thief 4, Alien Isolation, Mark of the Ninja, Republique, ten Gunpoint i klidně. A hlavně... 88 dní do Phantom Pain :)
Nevím co teda hrajete za hry, ale podle mě v poslední době vycházely opravdu super kousky. Poslední roky jsou pro mě nadprůměrné.
Jak vlastně dlouho KS fungoval jako šance pro skutečně nezávislé vývojáře? Má někdo ponětí?
@Say (18.06.2015 09:22): Ten "nějaký Japonec" vytvořil kult a když oznámil, že odchází od svého publishera a jde si sednou na dlažbu kvůli kreativní svobodě, jeho fanoušci se mohli posrat blahem. Jeho uvedení Kickstarteru bylo kreativní a ukazovalo, že tento člověk pro to má opravdovou vášeň.

Projekt na který linkuješ mi nepřijde zajímavý ničím kromě grafické stylizace, kterou leč nazývám "zajímavou" rozhodně nepovažuji za dobrou. A navíc jeho uvedení je typické trapné "budeme dělat že děláme a nekriticky o hře mluvit v superlativech."
Jejich neúspěch za překvapivý nepovažuji.
@Say (18.06.2015 09:22): Je to prosté - osobně mě při prohlédnutí webu hra taky nezaujala, tj. nevidím důvod je podpořit. Navíc jak se má o ní někdo dozvědět - ve volném čase neprocházím Kickstarter.

Pro změnu SotN je jedna z mých top her (kterou vlastním několikrát) a mít alespoň nějakou šanci na něco podobného mi stojí za podporu (můj první KS vůbec).

Nevím, jestli ti to zatím unikalo, ale spravedlnost nepatří mezi fyzikální zákony .-) Rýp, rýp.

Škoda, že jsi o něm nenapsal dříve než za pět minut dvanáct - předpokládám, že jsi ho taky objevil nedávno - problém "marketingu" tvůrců :( Koneckonců myslím, že většina těch hodně úspěšných projektů (kromě tedy pochopitelně těch, kdy jde o produkt, který si přeje hodně lidí - viz Pillars nebo Igavania) má především dobrý marketing - protože když nevíš, že vůbec nějaký KS existuje, těžko přispěješ...

A poslední OT - na Witcher 3 je myslím právě marketingové oddělení to, které jim zajistilo tolik prodejů.