Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Memphis (30.06.2015 12:50): tak po shlednuti toho KS traileru první dojmy takove, ze sice hezky to vypada, ale ta kombinace stylizace a gameplaye mi nejak nejde dohromady.

(Teda ten gameplay z toho moc zretelny nebyl, ale predpokladam ze ty siluety jsou vsecko postupne ovladane hracem, coz teda jestli jo, tak samo o sobe nic moc extra)
@Memphis (30.06.2015 13:05): No snad vam to vyjde, byla by skoda, kdyby to nevyslo jen kvuli tomuhle. Muj osobni nazor je ten, ze to prvni video je na KS prakticky to nejdulezitejsi, zbytek uz je jen takova omacka, aby se nereklo. Pokud si pustim video a nelibi se mi, co vidim, na zbytek kaslu a nic jineho uz nectu.
@Garion (30.06.2015 13:02): Víme že výslovnost rozhodně není ideální, dokonce jsme to původně namlouvali všichni a bylo to ještě o dost horší. :) Ale nakonec jsme zvolili tuhle cestu s tím, že lidi na KS už jsou na tohle poměrně zvyklí (+ jsou tam titulky).
Naprostá většina Stealth her jsou v podstatě jen hádanky k rozlousknutí, nepřipisoval bych to pouze Hitmanovi.
Dovolená se pomalu blíží a já opět stojím před hodně příjemnou otázkou co za obstarožní kousek si zapařím. Tentokrát na to budu mít jen týden, takže by to chtělo nějakou hru na 15-20 hodin max. Žánry RPG nebo strategie (či kombinace obého), tak do roku 2004 +-, dostupné na GOG. Napadá vás něco? Něco už mám za sebou (viz profil).
@Fatality (30.06.2015 10:52): kvalitní stealth hra imo akční přístup trestá. Což nutně neznamená, ze by akční přístup neměl byt možný, ale měl by fungovat jako poslední možnost, když stealth selže a měl by tak nějak z principu toho, že nepřítel je obvykle v přesile a všude kolem, obecně selhávat taky. S tou Amnesií budu předpokládat nějaký pokus o vtip.
@Fatality (30.06.2015 10:52): Nu, rozdíl mezi MGS3 a MGS1 je právě rozdíl mezi propracovaným stealthem a 'klasickým' stealthem.

Každopádně teď jsem se vrátil k MGS2 a 3 po dohrání 4 a 5 a ovládání MGS2 mi příjde už dost tragické a v trojce mi šíleně chybí přikrčená chůze
@pipboy (30.06.2015 10:36): Stealth nabízí spousta her, třeba právě jak říkáš Far Cry, Uncharted nebo třeba i Dishonored a Deus Ex, etc. Z toho všeho si ale i tak myslím, že (série) MGS je nejlepší. Ty to ale asi bereš tak, že nejlepší stealth hru můžeš hrát jen a pouze stealth a nijak jinak. Tak to pak asi za mě Amnesia, tam dokonce ani žádné zbraně pro jistotu nejsou. Best stealth game ever.

@Bodkin (30.06.2015 10:42): Celkově, však jsi napsal "A dávají MGS přednost kvůli propracovanému stealthu (který je tak akorát u trojky, rozhodně ne u jedničky)...", tak nevím, jak jsi to přesně myslel.
Ja teda MGS 1 hodnotím ako plejstejšnovú hru z roku 1998 velice vysoko. Nerýpte do Snejka! ^^
@pipboy (30.06.2015 09:46): Když spustím poplach v MGS, tak se nechám zabít a zkusím to znovu. To, že někdo všechno postřílí a nazdar, je jeho problém a nemůže přece přičítat na vrub hry, že to umožňuje. Naopak já osobně to vidím jako plus hry, že to umožňuje pro toho, kdo chce. Ale nevyužívám to a nijak mi tato možnost nevadí. Co si myslíš ty?
@Fatality (30.06.2015 09:22): To je všecko otázka popularity, případně kvality hry jako celku a ano MGS jsou špikčkové hry a ano skoro celá hráčská obec se z nich může podělat. Nicméně co se týče samotného stealthu... když v MGS (a v podstatě i skoro všude jinde) spustím poplach, no tak to prostě postřílím a nazdar. S takovou to prostě nemůže být vrchol stealthu.
@pipboy (30.06.2015 09:12): Tak to v žádném případě, to je jen tvůj názor :) Naopak první dva vygooglované "list of best stealth games" končí vítězstvím MGS 3, resp. MGS 1. I hodnocení na Metacritics upřednostňuje Kojimovu sérii. Deal with it.
Nejlepší stealth je Metal Gear Solid, ale Splinter Cell je taky boží (minimálně první tři díly) a ani Hitman není špatný. Thief maybe. Takže do SC HD kolekce bych šel hned.
Splinter Celly jsou imo relativne zapomenutelny, bo pribehove je to proste o hovne - "genericky tajny agent zachranuje ameriku pred generickym teroristou" #164, ale Chaos Theory byla docela slusna stealth akce, to zas jo.
@Bodkin (29.06.2015 18:27): Splinter Cell (hrál jsem jen první hru) je vcelku zábavná "stealth" akce, když přistoupíš na pravidla hry - tj. hraješ proti PC a ne proti realistickým soupeřům. Na druhou stranu mě nějak extrémně neuchvátila - tedy hraje se fajn, ale prakticky si nevzpomínám, o čem to vlastně bylo (na druhou stranu nejsem fanoušek žánru). Tedy jestli máš rád stealth, techno-thrillery a solidní provedení, tak asi dobrá volba.
Nejzásadnější otázka týdne!

Nikdy jsem nehrál Splinter Cell sérii, má cenu jít do Splinter Cell HD kolekce?
@mazar1234 (26.06.2015 14:18): Nejlepší článek o tomto jsem narazil na tento, koho tato tématika zajímá, doporučuji si přečíst, je to velice zajímavé.
http://arstechnica.com/gaming/2011/08/ac ... rfect-snes-emulator/

Zkrátka se reversním inženýrstvím musí prohnat jak SW tak HW, každičký čip je potřeba identifikovat a sehnat datasheet, případně destruktivním způsobem rozpitvat. Až pak následuje problém s hrubým výkonem. Třeba Nintendo DS má nějakých 67 a 33 MHz, přičemž obstojně s pomocí Drastic emulátoru (stojí za koupi) hrát na Android tabletu s 2x 1,6 GHz.
Jak se píše i v článku, pokud člověk chce prakticky 100% emulaci na úrovni tranzistorů, tak i první pong hra nepojede ani na Core i7 více než pár FPS. :)
@Say (26.06.2015 12:24): "Fallout 3 was my favorite game for several years" - chudák, je mi ho úprimne ľúto.

@KRoman47 (23.06.2015 16:49): Tam bude problém reálna hrubá výpočtová sila CPU, keď si zoberieš že napr. emulácia 30 ročnej Amigy s pár MHz procesorom je uspokojivá niekde od 1,6-1,8 GHZ CPU..... tak si to prepočítaj na výkon PS3. Aj keď ono je to zložitejšie, keďže CPU samotné musí zároveň emulovať aj všetky podporné čipy čo tie staré stroje majú. Dokonca ako píšeš u XBOXU to je až likvidačný problém.
@rikuhahl (26.06.2015 11:38): "Fallout 3 was my favorite game for several years, so I made the rational choice to start saving up bottle caps."
Chudák by si měl zahrát Fallouty předchozí... Třeba by začal napíchávat ještěrky na špejle.
Lol nojo, ted jsem se podival na nejake videa k tomu ESX a, byt vcelku snazivy, jasnejsi fejk jsem snad u emulatoru videl jen u toho udajneho PS4emu. :D

Nvm then, k PCSX2 toho taky mam jeste kotel moc.
@MickTheMage (23.06.2015 15:50): Nějakou dobu se už něco rodí, pokud vím, tak by to mohl být RPCS3. Nevím, jak je na tom emulace teď, ale dříve se asi podařilo rozlouskat HW i SW, tudíž nějaké homebrew aplikace a hry šly, spolu i s nějakou oficiální 2D anime hrou, byť ne zrovna plynule. Pro dostatečně přesnou emulaci a synchronizaci PS3 bude potřeba hodně výkonu. Pár let si ještě nikdo pořádně nezahraje, levnější je koupit konzoli za pár šupů než procesory za 15 tisíc. X360 emulace se zastavila, když nebyli schopni rozlousknout funkci nějakého kompotentu, co se staral snad o zvuk no, a Nintendo 3DS, tam nevím zatím o žádném postupu.
Nema tu nahodou nekdo zkusenost s ESX, popr. emulaci PS3 obecne? Uz dlouho se vubec neorientuju, naposled jsem si aktivne pravidelne poemulovaval PSP. >_> Gracias.
@Jack_Dark (22.06.2015 14:30): " Všechno stojí za hovno, dneska už ty hry za nic nestojí, furt se jen recyklují stejné značky"
Vždyť je to ale pravda. A netýká se to jen her, ale třeba i hudby a filmů. Nic nejde dělat originálně donekonečna.
Těšíte se někdo na Uncharted 4? Já sice PS4 nemám, ale tohle je přesně typ hry, kvůli které se podle mě vyplatí do toho jít. Podle mě ještě tak krásná hra s tak realistickou fyzikou a vším ještě nevyšla.
Hm, tak jsem po 3 a něco hodinách dohrál konečně po dlouhých letech Dead Space na Android a musím říct, že to byla paráda. Atmosférické jako první díl na hlavní platformy, zvuk se sluchátky paráda, hrálo se to dobře a grafika po těch letech také solidní.

Škoda že takových poctivých her je na Android tak málo, všechno zkurvily mikrotransakce. Člověk si koupí hru za kilo a pak sbírá nějaké debilní mince a krystaly a jelikož jich je málo a obtížnost nehorázná, tak to vše jen zkurví.