Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Kultura

a tím je třeba právě dh prosákla od prdele k patě

To je jen půlka, to je ještě dobrý.
@Zoltan (25.09.2015 15:54): :))

Nebo,

když píčusové nemají soudnost? Já taky vyrůstal čistě na americké kultuře, ale nejsem vlk abych píchal jednu fenu, holywood je prostě nuda a to píčusové viděli jednou americký film, který se vymyká mainstreamu z jejich hype dělá ještě větší píčuse, stejně jako z těch dementů na DH. Mě nevadí názorová diverzita nenávidím slepé a trapné funboyství a tím je třeba právě dh prosákla od prdele k patě.
@Drolin (25.09.2015 15:51): Jo, typický konvice :D

Já od něj dostal jen jednu:
OMG MŮŽETE MĚ PŘESTAT VY POŠUCI Z DH UŽ PRONÁSLEDOVAT? a i s tím vyhrožováním?! Kolikrát to mám říkat, že s tím debilem co vám tam troluje nemam nic společného! po banu konvice jsem se tam neukázal!!! Tak si to vyřešte sami a mě do toho netahejte!
@Fritol (25.09.2015 15:46): Je, náš starý známý, občas si s ním píšu :)).

od konvicce (hodnocení, vzájemné zprávy)
nechci ti do toho moc kecat, ale fakt působíš jako pozér nejhrubšího zrna, každou japonskou sračku(ne fakt tolik dobrých filmů nemají) narveš hvězd tři prdele a stejné sračky na stejné úrovni sestřelíš, když nejsou japonský, kámo, kámo, přestávám tě brát vážně

od konvicce (hodnocení, vzájemné zprávy)
jenže vole já u tebe nechápu jedno, japosnký filmy co si budem povídat jsou patosem prolezlý sračky bez prdele, ale když se podívám třeba jak hodnotíš emotivní pračky v podobě západních filmů tak ty hodnocením drtíš například, statečné srdce(jo ten film kskutečně není nějak dobrej), ale na druhou stranu mi přijde že u japonců ty emocuc hovna-shity-trash filmy omlouváš a narveš jim pětihvězdu ani nemkrne. Jako možná se mi to jenom zdá.
@Fritol (25.09.2015 13:55): To si nemyslím, stačí hledat. Je spousta stránek, kde si můžeš pokecat v pohodě. Navíc si můžeš založit soukromé diskuze na CSFD s uživateli sobě blízkými. A hlavně s dobrým trollem bývá sranda. Verbal to občas přehání v diskuzích, ale já si čtu jenom jeho komentáře a ty mi vtipné přijdou. Že jsou diskuze na CSFD žumpa souhlasím, nechodím na ně, ale až tam přestanou být verbal a jeho kloni, tak tam zázračně chodit nezačnu. Už to nebude žumpa, už to bude nudná žumpa.

"Viděl jsi, jak úžasný byl pohled toho herce v Birdmanovi, to bylo super, kolik do toho dal emocí, viď?" "Ano, to bylo skutečně donebepovznášející, to se musí procítit, prožít, aby to člověk dokázal ocenit." "Souhlasím, vskutku nová forma kinematografie."

Boring
Na CSFD to mali vyriešiť jednoducho. Tak ako tam má každý rebríček najobľúbenejších užívateľov (whitelist) tak by tam mal mať každý aj rebríček užívateľov ktorých zablokuje (blacklist) a bolo by to vyriešené. Každý by si prišiel na svoje. Slobodu slova mali ponechať.
@Fatality (25.09.2015 13:50): Tak to jsem potom rád, že jsem na HOMOvě straně a pravidla se mění dle našich představ. :D

Nemůžu říct, že by mě to nějak extra pobuřovalo, to mě chápeš špatně, verbal je mi většinu času uplně ukradený, ale někdy jsem z těch trollů na každé stránce vcelku unavený, verbal patří k nim. Nevím co to je za módu teď provokovat v každé diskuzi a psát kraviny jen aby se lidi hádali. Nejen komentáře, ale i diskuze na csfd už vypada jak na Gamesech. Člověk si nemůže nikde v klidu přečíst názory slušných lidí. DH je snad poslední místo na českém internetu, kde tomu tak ještě je.
Tady jde o to, že šulckové typu verbal měli být dávno smazaní i s jejich multiúčty, na to ale bohužel Pomo neměl koule, což jednou přiznal i v rozhovoru. Ona i ta diskuze na čsfd by pak nebyla taková žumpa, jakou je teď :)
@Fritol (25.09.2015 13:44): Ani verbal ti ke každému filmu nenapíše komentář, že jo. Nemluvím jen o verbalovi, i když ano, jeho komentáře jsou vtipné a pobuřují jenom ty artové hnědopichy (taky si myslím svoje, Fritole), kterými on tak pohrdá, ale i spousta jiných uživatelů (namátkou Renton, Head, atd) sem tam něco peprnějšího napíše. Jak jsem psal níže: aby se někdo neposral.
@Fritol (25.09.2015 13:27): No, proto tam existuje taková vychytávka, co se jmenuje oblíbení uživatelé. Jejich komentáře se ti zobrazují nahoře a můžeš si číst slušné komentáře. Já si ale chci číst i neslušné komentáře. Jenže na rozdíl od tebe už si žádný nebudu moct přečíst.
Nechápu proč vás to tak sere. Člověk aby pomalu slušný komentář pohledal. Na csfd je tolik trapných trollů a jejich komentáře pro děti tvoří z 90% jen nadávky. Kolikrát to ani nemá co dělat s filmem a lidi si tam jen vytahují rádoby vtipné urážky z prdele.

Neříkám, že občas si v komentáři taky nezanadávám. Svoboda slova je fajn, každopádně vše lze říct slušně a pokud to zabrání ostatním přehánět, tak mi to vadit nebude.

Jak říká Drolin, kokoti jako verbal to teď alespoň budou mít těžké. I když čeština je krásný jazyk a češi jsou vynalézavi, především co se sprostých slov týče. :)
Podle mě je to zbytečnost s tou cenzurou.. Jak píše Zoltan, teď bude hromada komentářů nudná.. Jako chápu, že je asi potřeba něco takového zavést, ale mám pocit, že trocha lidovější, peprný mluvy nikdy nikoho nezabila.. Samozřejmě ale jen do jisté míry, takže asi RIP Verbal.
Nejhorší je, že číst komentáře na špatné filmy už nebude taková sranda. Mravnost nade vše, svoboda slova je přece píčovina :)
ČSFD FTW!

"Třetí novinkou, která se nám tady co nevidět objeví, je "vypípávač" sprostých slov v komentářich k filmům. Pokud máš v komentáři sprosté slovo, ČSFD.cz ho "vypípá" a pošle Ti původní komentář včetně sprostého slova do interní pošty jako upozornění. Pak si sprosté slovo v daném komentáři můžeš změnit za nesprosté. Pokud si ho nezměníš, zůstane ti v komentáři "vypípané". Na výskyt sprostého slova v nově vkládaném komentáři tě ČSFD.cz taktéž upozorní, hned po jeho odeslání přes formulář. Jakékoliv boje proti vypípávači, tzn. třeba hledání různých patvarů sprostých slov, které by ČSFD.cz nerozpoznala, budeme odměňovat trvalým, doživotním, věčným a neodvratným zákazem komentování :-)"

:D:D:D
@Kvasa (24.09.2015 21:16): Problém druhé sérky je ten, že to vlastně už není moc detektivka, ale thriller, kde se "nějakej" případ řeší jen tak bokem, ale všechno se motá kolem prokreslování postav (v podstatě opačnej případ, než první sérka, kde se celý příběh motal okolo vraždy a ta osobní linie postav je tam navíc). Je to rozhodně pořád dost kvalitní, ale zajímavý to opravdu začne být až v posledních dvou dílech. První sérka byla imho lepší.
@7c (24.09.2015 21:31): Zaverecny fight, ktory totalne pokazil celkovy dojem z inak relativne zabavneho akcneho filmu z prostredia WW2. Ale ten zaver, to bolo tak trapne stupidne ze by to nebolo zabavne ani v nejakej parodii typu Expendables. Tragedia je ze tu sa to bralo vazne.
@Bodkin (24.09.2015 19:31): Jojo, právě ta poslední scéna to hodně srazila. Chápu že s prominutím hloupé masy to asi děsně vzalo, ale položilo to jinak velice slibnou první třičtvrtinu filmu.
@Kvasa (24.09.2015 18:05): Já viděl první díl a šlo to absolutně mimo mě. Má to úplně jiný způsob vyprávění a postavy mě ani trochu nezaujaly. Nechci hodnotit něco co jsem neviděl celé, ale podle mě by to klidně mohl být úplně jiný seriál.

Dokopal jsem s konečně k Fury a musím říct, že mě to docela překvapilo. Zklamala mě akorát scéna s Tigrem, která byla dost nepřehledná (Tady prostě vadilo, že se pořád přesunoval záběr od bitvy k vnitřku tanku, takže člověk ze samotné bitvy moc neměl), a ta poslední, která byla silně přitažená za vlasy. Jinak navzdory hnoji který na to někteří házeli, se mi to dost líbilo.

No a ještě bych mohl hodit pár písmen ohledně nedávno viděných posledních Avengers. Jakkoli velký hnůj jsem od toho čekal.... tak úplně přesně takový hnůj to byl.
Já bych zmínil třeba Cocotte Minute, českokrumlovská Papouškovo sirotci (country-folk), Menhir (rock), Parkán (poprock bych řekl)...
@mazar1234 (24.09.2015 14:53): Uznávám je, (jeden kamarád na ně nedá dopustit), ale jakoukoliv gothic hudbu moc nemusím.

@RomcaT (24.09.2015 15:08): Tleskače neznám a má to docela chytlavé melodie. Děkuji. Naopak Sifon mě moc nechytl. Zbytek už je u mě známá klasika :)

@leebigh (24.09.2015 16:02): Neznám ani Masters Hammer a ani Root. Ale přiznám se, že Black metal je už na mě trochu moc. Ale proti takovému pěknému a uhlazenějšímu heavy metalu bych neřekl ani popel. :)
Můžete mi doporučit nějakou českou (příp. slovenskou) hudbu? Nemyslím tím Čechy, zpívající anglicky, nebo české elektro, kde není moc textu ačkoliv dobrému elektru se nebráním). Mám na mysli nějaký melodický popík, rock, folk, jazz, nebráním se ani metalu (rap raději vynechejte. Kromě Řezníka nikoho moc nemusím :) ) Budu vděčný spíše za méně známé, nebo třebas úplně neznáme místní kapely, kteří hrají vlastní hudbu.

Hledám něco nového a neoposlouchaného.