@
M.a.t.t. (09.10.2015 23:52): Ale já nemluvil o respawnu nepřátel, ale o respawnu hráče:). A Save and exit měl přeci i ten Dead Island, někdy tak šílený, že tě hodil z jednoho save pointu do druhého apod.
Diablo 2 mělo přeci celkem přívětivé teleporty, já v tom osobně vážně nevidím velký rozdíl, ale jak myslíš...
Tak o tom už myslím ví každý, ale nepochopím, proč prostě ty obtížnosti více neodstupňují (a nezakomponují nějakou opravdu vysokou), proč nedají tu možnost volby etc. Vždyť i ten Dark Souls se prodával jako rohlíky, takže zájem o to očividně je (nehledě na spoustu extrémě úspěšných KS projektů apod.).
Jinač samozřejmě souhlasím, že dnešní herní scéna je idální v tom, že si vybere opravdu každý, je tu spousta casual indie her, casual mainstreamovek, jsou tu všemožné polo-indie (kickstarter), indie produkty pro hráče vyžadující výzvu, je tu spousta experimentálních (jak by řekl Walome- hipsterských) kousků etc. Ale prostě to přemýšlení kravaťáků nad mainstreamem prostě nepochopím (ta customizace by zde prostě měla být přítomna v prvé řadě).
Rozhodně nerazím heslo "kdysi to bylo lepší, tráva zelenější a dneska to stojí za hovno", naopak herní scénu v současnosti považuji za nejlepší v historii, třebaže mě zaujmou už převážně pouze (polo)nezávislé hry, kterých ovšem vychází obrovské množství. Samozřejmě při tom množství už spoustu slabších a při xtém vyšlém RPG z RPG makeru či rogue-like na steamu už také začínám dostávat osypky, ale ten výběr tu prostě je...
Jen nechápu ten mainstream, tu snahu zavděčit se všem tu prostě nevidím, imo by měli vydávat tedy více her jako Dark Souls nebo tedy alespoň zakomponovat ony možnosti nastavení.