Mně příjde směšné, že Schafer zas tahá z lidí prachy. Alespoň že se s tim nesere na kickstarter...
Všeobecně o hrách
@FildasCZ (04.12.2015 15:38): Směšně přestřelená částka?
to zďaleka stačiť na dokončenie hry nebude, bude to podobný prípad ako s Broken Age (že im vyzbierané peniaze nestačili) a to ešte bola 2d adventúra s len pár obrazovkami. Pokračovanie Psychonauts má byť 3d hra, kde bude plno prostredí a postáv.
to zďaleka stačiť na dokončenie hry nebude, bude to podobný prípad ako s Broken Age (že im vyzbierané peniaze nestačili) a to ešte bola 2d adventúra s len pár obrazovkami. Pokračovanie Psychonauts má byť 3d hra, kde bude plno prostredí a postáv.
3.3 mega na psychonauts 2
Jako sorry, ale to je směšně přestřelená částka. A nejvíc je, že už vybrali 24% během pár hodin.
@Cobot (04.12.2015 11:44): Ale vůbec. Všimni si, že tam jsou obchody, kde se nakupují a dokonce i eu lock RU lock apd ;). Na to bacha. :)
Jako sorry, ale to je směšně přestřelená částka. A nejvíc je, že už vybrali 24% během pár hodin.
@Cobot (04.12.2015 11:44): Ale vůbec. Všimni si, že tam jsou obchody, kde se nakupují a dokonce i eu lock RU lock apd ;). Na to bacha. :)
Koupili byste si klíč tady? Je to podezřele levné.
@MickTheMage (04.12.2015 09:21): To sice je, ale Fargo a spol. se určitě nechtějí rozloučit s těmi miliony, které jsou schopni vybrat od obyčejných lidí na Kickstarteru. A těm musí ukázat, že Fig je platformou i pro ně.
@MickTheMage (04.12.2015 09:29): jo, bylo pěkný jak Geoff bez obalu popsal situaci
Vtipná byla Jade Raymond jak nejdřív sejmula Kiefera a pak zmazala oznámení nejlepší herečky :D
Vtipná byla Jade Raymond jak nejdřív sejmula Kiefera a pak zmazala oznámení nejlepší herečky :D
@MickTheMage (04.12.2015 09:29): Jsem zvědav až už se konečné dozvíme na čem Kojima dělá, prý to bude brzy.
Ale musel je fakt nasrat... :D :D
Ale musel je fakt nasrat... :D :D
Btw. ako to tak pomaly sledujem zaznam Game Awards. Konami uz musi mat fakt v hlave nasrane, damy prepacia moj slovnik. Alebo im musel Kojima spravit fakt nieco skarede.
@HEX (04.12.2015 09:11): Fig je v prvom rade pre potencionalnych investorov a nikto sudny neda dnes imho Schaferovi peniaze - po pruseroch s Broken Age, Spacebase DF-9 a dalsich. Ale uvidime. Schafer ma na triku viac financnych pruserov, nez uspechov. :)
@MickTheMage (04.12.2015 08:38): No já doufám, že dost lidí. Protože Fig nějáký pořádný hit potřebuje. Obzvlášť, když ho jako crowdfounding platformu bude pro příští hry používat Fargo a Obsidian.
3,3 milionů dolarů, to by se mohlo vybrat :-D
@MickTheMage (04.12.2015 08:38): Přesně to jsem si řekl ve chvíli, kdy jsem zahlédl Psychonauts 2 o pár příspěvků níže... :-)
Hmm, tak prave to na pozadi prace "sledujem", Psychonauts 2 je pekne prekvapenie, ale povedzte mi kto priceny da Schaferovi dnes este peniaze? :)
@SilentWolf (04.12.2015 08:07): jojo, ta teprv bude a tohle dává větší smysl oznámit tam
@Paul (04.12.2015 07:57): S tím jsem ani nepočítal že by to něco mohlo vyhrát.
Jinak jsem si to asi spletl s PlayStation Experience :D :D na tu událost se tedy těším, a to je ta dvoudenní o které vím :D cosi jsem to domotal.
Jinak jsem si to asi spletl s PlayStation Experience :D :D na tu událost se tedy těším, a to je ta dvoudenní o které vím :D cosi jsem to domotal.
@SilentWolf (04.12.2015 07:39): bylo to od tří ráno do pěti a ty nový oznámení slabota, shadow complex, psychonauts 2 crowdfunding, pak nějaký DLC nebo co.
Demon souls tam nebylo a Bloodborne nic nevyhrálo :))
Demon souls tam nebylo a Bloodborne nic nevyhrálo :))
A teda bude ta událost pokračovat? Nebo už skončila? Nevím jak to funguje ale lákali na cca 10 nových oznámení u té příležitosti. To teprv bude? :D
Stále doufám v ten DS remaster.. :D
Stále doufám v ten DS remaster.. :D
A je to doma v Polsku, TW3 certified GOTY :)
CD Projekt dev of the year, asi nejzaslouženější cena v historii udělování cen :)
A Westwood icon of the year, parádní segment, Castle a Sperry si to zasloužili.
A Westwood icon of the year, parádní segment, Castle a Sperry si to zasloužili.
koukam že jedinej journalist who knows whats up je danny o dwyer :)
@Bodkin (03.12.2015 17:40): jo, přestřelka, honička, hlavní hrdina udělá nějakou blbost, přestřelka, honička, atd... ale konzolisti to maj za modlu, tak jim to nechme.
@Bodkin (03.12.2015 17:40): No popravdě nechápu jak mohli udělat Last of Us (mám tu hru dost rád), když jejich předešlé hry byly Uncharted, to je tak pitomé klišé, jako v každém díle minimálně 3x něco najdou, aby jim to padouch před nosem vyfoukl.. a pořád dokola ty armády nepřátel.
Ale ono je to asi schválně tak pitomé.. :D možná tam ty klišé schválně cpou. Kdyby aspoň ta střelba byla fajn, ale není.. pitomější střílení jsem viděl snad jen v Deadly Premonition :D
To prodám jak to dohraju, asi to na sílu dojedu. Nemám pocit že bych měl tu trpělivost projít si tím střílením znovu..
Ale ono je to asi schválně tak pitomé.. :D možná tam ty klišé schválně cpou. Kdyby aspoň ta střelba byla fajn, ale není.. pitomější střílení jsem viděl snad jen v Deadly Premonition :D
To prodám jak to dohraju, asi to na sílu dojedu. Nemám pocit že bych měl tu trpělivost projít si tím střílením znovu..
@7c (03.12.2015 17:52): Jo, mám to samé. Třeba Last of us jsem znechuceně zahodil a když jsem to zkusil znova, tak jsem tím jen prosvištěl a přišlo mi to takhle lepší, než to bolestivě natahovat 100% pečlivostí.
@Bodkin (03.12.2015 17:40): Občas mě docela bavily tyhle "hry z nutnosti" (ať už to můžu odinstalovat) - kdy byl můj cíl dostat se co nejrychleji z A do B, ať už to mám za sebou. Byla to zajímavá změna konceptu oproti jiné neřesti, které jsem kdysi propadl (šetřit všechny prostředky, prozkoumat všechno).
@SilentWolf (03.12.2015 16:50): Taky se teď pokouším dohrát Uncharted 3 a fakt mě to strašlivě štve a chci ať to skončí a hraju to jen proto, že to mám.
Jedna velká chodící plothole a pořád dokola opakují věci, které se donekonečna opakovaly už v předchozích dílech. Last of Us je oproti tomu Masterpiece.
Jedna velká chodící plothole a pořád dokola opakují věci, které se donekonečna opakovaly už v předchozích dílech. Last of Us je oproti tomu Masterpiece.
@Paul (03.12.2015 17:33): Já jsem koupil před půl rokem první dvě právě z nostalgie :) Vypadají menší než jsou, ale to nevadí, cover je fakt pěkný, sem tam nějaký překlep (člověk si toho všimne), ale jsou tam moc pěkné obrázky a je tam i přidané dobrodružství navíc, takže za mě rozhodně plus a snad to vydají celé :)
@Fatality (03.12.2015 17:26): whoa takový pěkný covery...mohl bych z nostalgie nějakou koupit a zahrát..
@Paul (03.12.2015 17:17): Lone Wolf teď vychází znova od Mytago, tenkrát v CZ nevyšly všechny díly, tak snad konečně :)
@SilentWolf (03.12.2015 16:50): hah, já zatím největší (post-ending) depce propadl u TW3, kde je to daný i tím že to završuje děj knih co jsem začal číst v 99 :)
To přirovnání ke gamebookům je zajímavý, ty jsem žral jako dítě/puberťák hrozně moc, jak Lone Wolfa tak Fighting Fantasy..sakra to byly pecky.. :)
To přirovnání ke gamebookům je zajímavý, ty jsem žral jako dítě/puberťák hrozně moc, jak Lone Wolfa tak Fighting Fantasy..sakra to byly pecky.. :)
@Paul (03.12.2015 16:38): To je vážně na dlouhé popisování :D prostě moje oblíbená hra do té doby byla Silent Hill, a Souls hry mi přišly jako fantasy Silent Hill, to mi stačilo.. a k tomu ta obtížnost.. pocity jaké nemám u žádné jiné hry. Jakákoliv nová lokace, potvora nebo tajná místnost vzbuzuje v člověku radost.. a zároveň i strach. Sedlo mi to do noty, nic víc.. připomíná mi to také staré gamebooky, kde se člověk bál otočit stránku protože ho mohl čekat poslední odkaz (smrt).
Je pravda, že ta unavenost ze stylu hry se dostavuje a rozhodnutí nedělat další souls hry chápu a možná i vítám. Je jich už dost.
Jinak existuje něco co dělám jen u souls her.. někde po 10 hodinách hry kouknu na net na nějakou mapu (mým tempem hraní už jsou dávno na netu kompletní návody) a spočítám kolik lokací mi chybí navštívit. A počítám to pak jako nějaký feťák kterému docházejí prášky :D docházejí lokace a já propadám depce.. :D
A třeba mám teď rozehraný Uncharted 3 a to je kratičká hra a nejsem asi ani v půlce a deptá mě to protože chci už vidět konec a to střílení si zas tak neužívám.. :D
a Edit číslo 3: Asi je to momentálně moje TOP1 herní série, bezkonkurenčně.. tak každý určitě chápe, jak je člověk schopen opěvovat hry, které jsou pro něj úplně ty nejlepší.
Je pravda, že ta unavenost ze stylu hry se dostavuje a rozhodnutí nedělat další souls hry chápu a možná i vítám. Je jich už dost.
Jinak existuje něco co dělám jen u souls her.. někde po 10 hodinách hry kouknu na net na nějakou mapu (mým tempem hraní už jsou dávno na netu kompletní návody) a spočítám kolik lokací mi chybí navštívit. A počítám to pak jako nějaký feťák kterému docházejí prášky :D docházejí lokace a já propadám depce.. :D
A třeba mám teď rozehraný Uncharted 3 a to je kratičká hra a nejsem asi ani v půlce a deptá mě to protože chci už vidět konec a to střílení si zas tak neužívám.. :D
a Edit číslo 3: Asi je to momentálně moje TOP1 herní série, bezkonkurenčně.. tak každý určitě chápe, jak je člověk schopen opěvovat hry, které jsou pro něj úplně ty nejlepší.
@Paul (03.12.2015 16:38): Keby som o 6 nemusel ist do prace, tak urcite. Minuly rok ma to celkom bavilo :)
Plánujete být někdo vzhůru do pěti do rána na Game Awards ?
Já to zkusím, ale nevím zda vydržím neusnout.
@SilentWolf (03.12.2015 07:41): já tu adoraci souls tak moc nechápu :)
Sakra jo, dohrál jsem Souls 1/2, bavily mne, combat supr, ale vždyť je to jen o mlácení potvor..co na tom ty lidi tak baví, hrát to furt dokola ? :D Mě těch 120 hodin tohoto typu gameplaye stačilo a na Bloodborne ani DS3 už moc nemám chuť, vzhledem k tomu jak identicky to od pohledu vypadá..
(ale stejně určitě časem neodolám a koupím si je, chjo) :)
Já to zkusím, ale nevím zda vydržím neusnout.
@SilentWolf (03.12.2015 07:41): já tu adoraci souls tak moc nechápu :)
Sakra jo, dohrál jsem Souls 1/2, bavily mne, combat supr, ale vždyť je to jen o mlácení potvor..co na tom ty lidi tak baví, hrát to furt dokola ? :D Mě těch 120 hodin tohoto typu gameplaye stačilo a na Bloodborne ani DS3 už moc nemám chuť, vzhledem k tomu jak identicky to od pohledu vypadá..
(ale stejně určitě časem neodolám a koupím si je, chjo) :)
Shadow Complex REMASTER na PC! Juchú, jediná hra, čo som Xboxákom vždy závidel :) https://www.youtube.com/watch?v=27291EQvsvc
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/shadow-complex
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/shadow-complex
@Jack_Dark (03.12.2015 10:34): Zaměř se kolik autorů dodržela svá slova :).
Tak hra The Memory of Eldurim vypadá zatím hodně slibně snad se to podaří a ve finále splní autoři co slíbili.
http://games.tiscali.cz/preview/trojice- ... ouls-a-skyrim-269333
http://games.tiscali.cz/preview/trojice- ... ouls-a-skyrim-269333
Uaaaaaw.. je zde šuškanda že vyjde Demon Souls na PS4, mít celou sérii souls her (to už pak snad propašují na tu novou konzoli i Dark Souls 1) asi do konce života nemusím nic nového kupovat.. :D :D kolotoč zážitků. A nevadilo by mi je furt točit dokola.. :D
Inu jsem nahypován na Game Awards. Třeba tam upustí nějaké info. Momentálně se mi plní sen... :D třeba to stihnou ještě před Dark Souls 3.
Inu jsem nahypován na Game Awards. Třeba tam upustí nějaké info. Momentálně se mi plní sen... :D třeba to stihnou ještě před Dark Souls 3.
Katana z nového Shadow Warrior, radost krájet nepřátel na kusy. Penetrátor ze Saints Row. A klasika - dvojhlavňovka z Dooma II :)
Kudla v Green Beret - pocet zabitejch sel do desetitisicu :D
O tom žádná - BFG z Doomu
Vodoo panenka v Blood 1 a Zmenšovač v Duke Nukem 3D
motorovka v L4D2! tolik zombíků, co jsem s ní rozkrájel a té radosti, když jsem jí našel...
@SilentWolf (01.12.2015 12:38): já zase rád vzpomínám na Project IGI, kde šlo nepřátelé zastřelit přes dřevěné materiály. A bylo to děsně cool :) Prostě se postevit před ubikaci se samopalem a RATATATATA.
@SilentWolf (01.12.2015 08:16): Pánvička a kytara v Left 4 dead 2.
@mazar1234 (01.12.2015 12:45): Chtěl jsem říct, že je to sprostá orvávka Alcatrazu a pak vidím, že Alcatraz je ve skutečnosti Hostages II :D
@SilentWolf (01.12.2015 12:38): To mi pripomenulo hru Hostages, ja som mal C64 verziu a tam strelba nič nerobila, ale na Amiga verzii strelba robila bodky na stenách, to sme vtedy čumeli že Wooow to je kúúúúl.
@Walome (01.12.2015 12:31): Tyjo, teď jsem se slzou v oku vzpomněl na Jedi Outcast, kde dělal světelný meč čáry na zdi. To byl tehdy požitek vidět jak "ničíte" prostředí.. :D :D
@SilentWolf (01.12.2015 08:16): to je super jak s tim flákne vo zem a na chodníku ani památky :)
Mně přišla zábavná žraločí puška, ale nebyla moc efektivní :)
Mně přišla zábavná žraločí puška, ale nebyla moc efektivní :)