@
RomcaT (07.12.2015 17:58): Přijde na to.
Chybějící účtenka není problém, musíš akorát vědět, který přesně den sis to koupila a kolik jsi platila celkem za ten nákup (vždycky se to v systémech dá dohledat). Pokud by byl problém účtenku dohledat, tak jestli třeba znáte prodavače, nebo je ochotný vám potvrdit, že jste to tam opravdu kupovali, můžete napsat čestné prohlášení (tohle platí ohledně všeho na co chceš dělat reklamaci).
Další zásadní věc - byla krabice zabalená, nebo rozbalená? Pokud rozbalená, tak se spíš domluvíš v obchodě, velké řetězce obvykle vycházejí zákazníkům vstříc (samozřejmě jak který obchod).
Pokud byla krabice zavřená, tak se obrať přímo na Cenegu, která u nás Batmany distribuuje.
Věc co mít na paměti: Hry a software obecně mají v reklamačních řádech výjimku. Prodejce tě prostě může s rozbalenou hrou poslat pryč a nemusí se tím vůbec zabývat.
V každém případě volej nejprve na Cenegu. V obchodě ti řeknou to samé. Může se jednat o ukradený klíč. Nevím, jak to přesně probíhá, nikdy jsem tam volat nemusel.