@Jackal (14.02.2016 09:01): Jakmile jsem se dočetl k záležitosti s tykáním tak jsem to začal považovat za trolling nebo to že máš nějakou mozkovou příhodu... Přidej si mě na svůj seznam nepřátel... Pane! :D
Návrhy na nové funkce
@Fatality (14.02.2016 11:07): Co povídáš? :D :D Nejlepší uživatel DH, kterého jsem si tu do této chvíle všiml :D :D
@Jackal (14.02.2016 09:01): Můžeme být přátelé? :)
@Jackal (14.02.2016 09:01): Můžeme být přátelé? :)
S těmahle INTJ je strašná nuda :-D
@leebigh (14.02.2016 08:14): O Facebook se nezajímám. Nikdy jsem tam neměl účet, a ani jej tam mít nehodlám. YouTube ale palce dolů má.
Samozřejmě, že mě napadlo, že si své nepřátele mohu vypsat ve svém profilu. Toto byl jen návrh. A ten výrok jsem podal trochu nešťastně. Ve skutečnosti si ani nemyslím, že bych zde měl nějakou početnou skupinu nepřátel. Já se tu vlastně spíš s nikým nebavím; vizte počet mých přátel. Jde mi tu o komentáře a některé achievementy, které získávám spíše poctivější cestou (přepisuji profily her a vývojářů). Chci si zde hlavně vybudovat svou image, podobně jako to dělají hráči RPG ve virtuálním světě. Ale abych se vrátil k tomu návrhu: šlo mi skutečně jen tu funkci (jako takovou). Proč se zase stalo, že v tom někdo hledá skrytý význam? (To je řečnická otázka, nečekám odpověď.)
Kdybych měl jmenovat konkrétní uživatele, kteří mi takříkajíc pijí krev, tak jsou to hlavně moderátoři, protože ti se se mnou dostali do křížku kvůli schvalování. Už je to minulost a nerad bych to znovu otevíral, ale třeba takový Eru podle mě se svými právy nezacházel, tedy alespoň ve vztahu ke mně, dobře. Myslím tím, že si prosazoval svou, i když mi nestačil v argumentaci (vždycky do dopadlo tak, že on už nereagoval, ale bylo po jeho). Eru rovněž odmítl mou žádost, aby sám sebe vyloučil ze schvalování mých návrhů; k tomu došlo až po čase, kdy mé návrhy začal zpracovávat výhradně jazz1, a nestalo se to na mou explicitní žádost (vlastně dodnes nevím, co se v té době zlomilo). No a v souvislosti s tím mě velmi zklamal Memphis, jelikož on se mnou vůbec nejednal ve věci mé stížnosti na Erua za uvedené chování. Dále jsou to lidé, kteří jsou (dle informace v profilu) plnoletí, a i když ví, že mi to vadí, mi nadále tykají (např. musa); u mladších přihlížím k věku. A co jsem udělal Vám, pane doktore, že mi tykáte, aniž bychom se na tom domluvili?
A jinak: Nepřátelé mi vůbec nevadí. „Kdo si neumí udělat nepřátele, ten si neumí udělat ani opravdové přátele.“ To konstatoval JUDr. Aleš Hušák, bývalý generální ředitel společnosti Sazka.
Samozřejmě, že mě napadlo, že si své nepřátele mohu vypsat ve svém profilu. Toto byl jen návrh. A ten výrok jsem podal trochu nešťastně. Ve skutečnosti si ani nemyslím, že bych zde měl nějakou početnou skupinu nepřátel. Já se tu vlastně spíš s nikým nebavím; vizte počet mých přátel. Jde mi tu o komentáře a některé achievementy, které získávám spíše poctivější cestou (přepisuji profily her a vývojářů). Chci si zde hlavně vybudovat svou image, podobně jako to dělají hráči RPG ve virtuálním světě. Ale abych se vrátil k tomu návrhu: šlo mi skutečně jen tu funkci (jako takovou). Proč se zase stalo, že v tom někdo hledá skrytý význam? (To je řečnická otázka, nečekám odpověď.)
Kdybych měl jmenovat konkrétní uživatele, kteří mi takříkajíc pijí krev, tak jsou to hlavně moderátoři, protože ti se se mnou dostali do křížku kvůli schvalování. Už je to minulost a nerad bych to znovu otevíral, ale třeba takový Eru podle mě se svými právy nezacházel, tedy alespoň ve vztahu ke mně, dobře. Myslím tím, že si prosazoval svou, i když mi nestačil v argumentaci (vždycky do dopadlo tak, že on už nereagoval, ale bylo po jeho). Eru rovněž odmítl mou žádost, aby sám sebe vyloučil ze schvalování mých návrhů; k tomu došlo až po čase, kdy mé návrhy začal zpracovávat výhradně jazz1, a nestalo se to na mou explicitní žádost (vlastně dodnes nevím, co se v té době zlomilo). No a v souvislosti s tím mě velmi zklamal Memphis, jelikož on se mnou vůbec nejednal ve věci mé stížnosti na Erua za uvedené chování. Dále jsou to lidé, kteří jsou (dle informace v profilu) plnoletí, a i když ví, že mi to vadí, mi nadále tykají (např. musa); u mladších přihlížím k věku. A co jsem udělal Vám, pane doktore, že mi tykáte, aniž bychom se na tom domluvili?
A jinak: Nepřátelé mi vůbec nevadí. „Kdo si neumí udělat nepřátele, ten si neumí udělat ani opravdové přátele.“ To konstatoval JUDr. Aleš Hušák, bývalý generální ředitel společnosti Sazka.
@Jackal (14.02.2016 06:20): Ani Facebook nemá "dislike" tlačítko. Své nepřátele si přece můžeš kreativně vypsat a okomentovat ve svém profilu. Sám bych byl zvědav, kdo tam bude a také proč. Než zavádět pro DH zhola zbytečnou funkci.
Spíše bych doporučil se trochu zamyslet sám nad sebou a pouvažovat, pročpak asi sis tolik údajných protivníků stvořil, a jestli nebude problém spíše na tvé straně.
Spíše bych doporučil se trochu zamyslet sám nad sebou a pouvažovat, pročpak asi sis tolik údajných protivníků stvořil, a jestli nebude problém spíše na tvé straně.
Nemohli by se po vzoru přátel a oblíbených uživatelů implementovat nepřátelé a neoblíbení uživatelé? Myslím to naprosto vážně. Cítím, že na DH už mám nepřátel dost, a rád bych nějakou vhodnou formou celé zdejší komunitě prezentoval, o které jedince se jedná.
Už z pricipu může být třeba deset her, které jsou originální. Všechny ostatní jsou jejich kopie. A pak jsou stovky her, které přišly s nějakým novým prvkem a všechny ostatní po nich tento prvek kopírují.
@Gordon (12.02.2016 21:23): Rozhodne bych nerekl, ze kazda hra je jedinecna. Spousta vyvojaru (i tech nezavislych) se necha inspirovat jinym titulem, v nekterych pripadech tyto tituly sami uvadeji.
Pokud budou štítky chytře vymyšlené, půjde jimi spláchnout hodně nápadů.
@Sykii (12.02.2016 18:56): Předpokládám, že k tomu půjde využít (nějak) plánované veřejné štítky. Související by šlo i chápat jako série, které jsou snad také v plánu, pro podobné by mohlo stačit otevřít seznam her v daném žánru :)
@Gordon (12.02.2016 21:23): A přitom to přirovnání k nějaké známé hře se velmi často píše přímo do popisu hry. A nemyslím si, že by kolem toho vznikaly nějaké divoké diskuze.
@Sykii (12.02.2016 18:56): Otázka asi je, jak by to fungovalo. Nevím jak to dělají na ČSFD. Jinak ty "související hry" alespoň ve formě těch herních sérií v plánu jsou.
@Sykii (12.02.2016 18:56): Otázka asi je, jak by to fungovalo. Nevím jak to dělají na ČSFD. Jinak ty "související hry" alespoň ve formě těch herních sérií v plánu jsou.
@Sykii (12.02.2016 18:56): To není dobrý nápad pokud by to nebyli kategorie jako Scify/fantasy/historické atd. Každá hra je jedinečné umělěcké dílo a jejich podobení by mohlo rozpoutat zbytečné diskuze.
Uvažovalo se tady někdy o funkci jako u CSFD? kdyz je profil filmu tak tam jsou (Související filmy) a (Podobné filmy) celkem mi to tady chybí.
@Crash (10.02.2016 21:23): Ok, ale i tak by to bylo jednodušší řešení.
@Fritol (10.02.2016 21:17): Ale klidně to nahlaš, a do poznámky napiš, co chceš změnit, VIP to opraví.
Nemohla by se povolit úprava vlastních zajímavostí i po ohodnocení? Když totiž vidím ve vlastní zajímavosi chybu, tak ji pak nemůžu upravit a nahlášení možnost úpravy textu také nenabízí.
inak nedala by sa spraviť téma Herní Výzva, kde by sa presunula diskusia s pod článku? Lebo článok za chvíľku zmizne :D
@rikuhahl (03.02.2016 09:40): To je pravda, to datum by prostě mohlo být editovatelný ve všech případech, nejenom u pořízení hry.
@Crash (03.02.2016 09:23): To je jako s hodnocením a dohráním her. Hru dohraju, zapomenu/nemám čas/náladu zapsat si to na DH a pak po pár dnech už to datum nesedí. Dělá to problém hlavně u her, který jsem hrál kdysi dávno, ale na DH jsem je objevil až teď, takže datum hodnocení/dohrání je pro ten konkrétní den v přítomnosti, ale třeba nějakých 15 let potom :) (viz můj případ Superbike 2000). Nezlobil bych se za možnost u starších kousků, dát hodnocení třeba jen na rok, vím, že jsem hrál Commandos: Behind Enemy Lines v roce 1998, ale datum dohrání už z hlavy nevim. Přesto bych uvítal datum dohrání třeba jen 1998 (ale přesnému datu, ač by vlastně bylo jen přibližné :) (třeba 20. 12. 1998) bych se taky nebránil). Dělá tu pak bordel, když se na konci roku, každej ptá, kdo kolik dohrál her, tak tam pak člověk má i pár těch historických kousků. U nováčků je ten bordel absolutní :)
@Memphis (03.02.2016 07:31): @Cobot (02.02.2016 23:53): Na označení toho, kde jsem hru pořídil jsou štítky dobré, používám je hlavně pro tento účel, a nemám s tím sebemenší problém.
Používat je ale i na cenu, za kolik jsem hru koupil, je sice teoreticky možné, ale nepřijde mi to úplně vhodný, z toho důvodu, že pak budu mít hromadu štítků s různými cenami, navíc ještě v různých měnách (€, $, Kč). Mám pocit, že se tu do budoucna řešila i nějaká správa všech vlastních štítků, což tu zatím není. A tam bych asi nechtěl mít tisíc štítků s různými cenovkami. Myslím, že mnohem výhodnější by bylo nějaké textové pole s omezeným počtem znaků, třeba nějaká "Poznámka", kam by si každý mohl ke hře napsat co by chtěl a potřeboval, a to by se mu v profilu zobrazovalo. Aniž by to umožňovalo další funkci, jako např. vyhledávání dle štítků.
Co se týká data pořízení hry, tak ten přece nemusíte přidávat?! Datum vlastnění tu už je, a zadává se automaticky, a to na den, ve kterém zakliknu, že hru vlastním. Jediné co by bylo dobré, aby toto datum šlo dodatečně editovat, a zadat tam tak starší datum, tedy skutečně to, kdy jsem hru koupil. Ono nemusí jít jen, o to ukliknutí, jak píše Cobot. Vem si že se zaregistruje nový uživatel, který je podobný blázen jako já, takové záznamy si vede a chtěl by na to využívat DH, ale ta mu prostě dnes tuto funkci neumožňuje, a naopak tam bude mít uvedeno, že většinu her si pořídil, v den registrace na DH, protože si je ten den zaklikal.
Používat je ale i na cenu, za kolik jsem hru koupil, je sice teoreticky možné, ale nepřijde mi to úplně vhodný, z toho důvodu, že pak budu mít hromadu štítků s různými cenami, navíc ještě v různých měnách (€, $, Kč). Mám pocit, že se tu do budoucna řešila i nějaká správa všech vlastních štítků, což tu zatím není. A tam bych asi nechtěl mít tisíc štítků s různými cenovkami. Myslím, že mnohem výhodnější by bylo nějaké textové pole s omezeným počtem znaků, třeba nějaká "Poznámka", kam by si každý mohl ke hře napsat co by chtěl a potřeboval, a to by se mu v profilu zobrazovalo. Aniž by to umožňovalo další funkci, jako např. vyhledávání dle štítků.
Co se týká data pořízení hry, tak ten přece nemusíte přidávat?! Datum vlastnění tu už je, a zadává se automaticky, a to na den, ve kterém zakliknu, že hru vlastním. Jediné co by bylo dobré, aby toto datum šlo dodatečně editovat, a zadat tam tak starší datum, tedy skutečně to, kdy jsem hru koupil. Ono nemusí jít jen, o to ukliknutí, jak píše Cobot. Vem si že se zaregistruje nový uživatel, který je podobný blázen jako já, takové záznamy si vede a chtěl by na to využívat DH, ale ta mu prostě dnes tuto funkci neumožňuje, a naopak tam bude mít uvedeno, že většinu her si pořídil, v den registrace na DH, protože si je ten den zaklikal.
@Zx Atari 500 (01.02.2016 17:56): Lehci, ne jednoduche :)
@Garion (01.02.2016 17:53): slozitou vec vydelis dvema a vyjdou ti dve jednoduche :))
@Zx Atari 500 (01.02.2016 17:48): Vim, jak si to predstavujes, a proto ti rikam, ze to neni tak jednoduche :)
@Garion (01.02.2016 13:55): Nevidim do programovani db, takze si to mozna predstavuju jak Hurvajs valku :) Proste v profilu nejaka utilitka kam hodis steam profil,ta ho projede,porovna s dh a vyplivne do knihovny hry ze steamu,ktere uz jsou v dh zapsane :D Neco jako steamdb,kdyz se tam prihlasis.
@Zx Atari 500 (01.02.2016 13:37): To bohuzel neni tak jednoduche. Zakladem by bylo propojeni profilu her zde s jejich profily na Steamu a jinych sluzbach, ale ani podle jmena to neni tak jednoduche. Zaklad by byl dle meho pridat toto pri pridavani nove hry (vyhledavala by se hra na Steamu a nejlepsich X vysledku by se dalo k vybrani pridavajicimu) a az by to mela drtiva vetsina her, dalo by se s tim pracovat dal.
Je nejaka moznost pridat si do profilu hromadne hry ze steamu? Pokud ne,bylo by fajn,kdyby tu byl nejaky nastroj,ktery projede steam profil a priradi do knihovny hry,ktere jsou na Dh a zaroven v knihovne na steamu(pripadne i z jinych sluzeb).
Co takhle přidat ke každé hře kolonku Návody?
@Gordon (27.01.2016 20:53): Určitě nebudeme v současné době přidávat takovýto nadbytečný typ obsahu.
Zajímavé nápady záložkujeme nebo rovnou zapisujeme do interního ticketingu, bez obav.
Zajímavé nápady záložkujeme nebo rovnou zapisujeme do interního ticketingu, bez obav.
Jinak mě teď napadlo... Co takhle udělat další kolonku jako jsou vývojáři/hry, kolonku jménem Software, kam by spadali editory na modifikování daných her od společností, editory na tvorbu do her obecně (modelování, texturování), možné by byli i podkategorie, dále by tam mohly být i aplikace které slouží jako doplněk k dané hře.
Jinak dále navrhuji aby si admini udělali bločky kam by psali všechny nápady které by přispěli, jelikož se vsadím že jich tu dole už dost zaniklo.
Jinak dále navrhuji aby si admini udělali bločky kam by psali všechny nápady které by přispěli, jelikož se vsadím že jich tu dole už dost zaniklo.
@Gordon (26.01.2016 00:06): Ani mi nemluv. Není to až tak dávno, co jsem se tady pohoršoval nad tím, že ty pitomé proužky a cedulky mají někteří potřebu rvát i na hry z čistě digitální distribuce.
@90210 (26.01.2016 14:51): Plánujeme, že součástí zavedení veřejných štítků bude transformace žánrů právě na štítky, přičemž ke každému z nich půjde diskutovat. Hodit to teď do obecných diskuzí nechceme, protože by to bylo zase dočasné řešení.
@leebigh (26.01.2016 16:31): Ano ale vsadím se že ve věčině případe je k dispozici i čistou coverovej obrázek.
@Gordon (26.01.2016 15:50): Jenomže na těch krabicových verzích máš vždycky nějaký ten balast.
@PavelU (26.01.2016 14:52): to přece neznamená že ten cover nemůže být čistý.
Covery ke hrám by měly být hlavně kvalitní. Trochu jsem se o tom v mém DH profilu rozepsal. Další věcí je, že má jít o oficiální covery, ať už se vám takové obrázky líbí či nelíbí. Oficiální znamená, s jakým motivem se hra ve většině zemí prodávala v kamenných obchodech, pokud v takové verzi vyšla. A to nejlépe v době prvního vydání hry. Některé obrázky k Doom II mi rozhodně radost nedělají, protože za ofiko považuji tento dochovaný sken původní dobové krabice. Barvy jsou přesně takové, v jakých jsem ten obrázek našel.
EU/UK/US ověříte snadno na Mobym, ale rozhodně nebrat přímo z něj. I při zmenšeném obrázku tam bývá logo Moby Games vidět.
EU/UK/US ověříte snadno na Mobym, ale rozhodně nebrat přímo z něj. I při zmenšeném obrázku tam bývá logo Moby Games vidět.
Naposledy se chci informovat, zda se neplanuji zavest diskuze k jednotlivym zanrum, tj. diskuze o RPG, adventurach atd., Podle me by to hodne prospelo, aktualne to supluje "diskuze o hrach", ktera se nijak neprekvapive ihned po zavedeni zvrhla v kecani o nicem, kde jakykoliv zajimavy prispevek hned odscrolluje a vubec to tam nema smysl cist. Chtel bych si pokecat obecne o RPG nebo adventurach, ale DH me bohuzel nedava moznost. Asi se budu muset poohlednout jinam.
@Fritol (26.01.2016 09:36): kazí poličku... :D Já bych klidně ty čisté dával až bude čas, otázkou je jestli mi to schválí.
@Gordon (26.01.2016 09:19): To bys chtěl po lidech moc zas. Běžně se tady přidává první cover který vyskočí na googlu. Pak si ty obrázky otevřeš a do 10s najdeš lepší... Lidi jsou na tohle moc líní, natožtak aby to upravili ještě.
Ten Metin2 cover taky není nejlepší, idealní by bylo kdyby měl rozměry 120x171. Ty malé covery kazí poličku. :D
Ten Metin2 cover taky není nejlepší, idealní by bylo kdyby měl rozměry 120x171. Ty malé covery kazí poličku. :D
Já bych byl tedy pro aby byl ten obrázek třeba i ořízlý za cenu čištějšího coveru, prostě jen reprezantivní titulní obrázek bez podobných kravin jako je PEGI nebo to co jsem již zmínil, přijde mi to jako reklamní blbost...
Některé covery zde jsou už ořízlé a nevypadájí vůbec zle. (Metin2 např, u kterého to jinak nešlo)
Některé covery zde jsou už ořízlé a nevypadájí vůbec zle. (Metin2 např, u kterého to jinak nešlo)
@Gordon (26.01.2016 00:06): Co se Dishonored týče, tak tam je "Games for Windows" proužek na místě. Ta hra patří do oficialní certifikace a prodávala se tak i v obchodech pokud se nemýlím.
Cover by měl dle mého být oficiální (evropský). Pokud není, tak souhlasim s Johnem, mělo by se řídit dle estetického cítění. To je ale už problém VIP, kteří bohužel schvalují kde co. Proužek Games for Windows tu má mnoho her i když pod ten brand nepatří a to dokonce i po úpravě, tedy ne od prvního návrhu. Našel jsem mezi důvody úpravy i takové perly jako "Cover z Heuréky"....
Cover by měl dle mého být oficiální (evropský). Pokud není, tak souhlasim s Johnem, mělo by se řídit dle estetického cítění. To je ale už problém VIP, kteří bohužel schvalují kde co. Proužek Games for Windows tu má mnoho her i když pod ten brand nepatří a to dokonce i po úpravě, tedy ne od prvního návrhu. Našel jsem mezi důvody úpravy i takové perly jako "Cover z Heuréky"....
@Gordon (26.01.2016 00:06): Prioritou jsou tady na DH UK covery her pokud se nemýlím. Osobně bych radši taky volil cover dle estetiky. Např.: ten původní k Arx Fatalis byl 100x lepší (a prakticky mě na hru nalákal) než ten, co tam je teď (ten by mě spíš odradil). To, že mívají přednost reklamami počmárané covery, tomu moc nerozumím. Ale je to asi holt databáze a chce to nějaký jasný systém.
@Gordon (26.01.2016 00:06): Obcas kdyz upravuju hru snazim se najit lepsi cover a hlavne kdyz tam je tenhle pruh ale predevsim u tech mene znamych je to nekdy fakt orisek takovej vyhrabat a orezani toho puvodniho by zmenilo pomer stran a vypadalo by to blbe
Musí být u těch Coverů her ten příšerný horní bíly proužek ''For Windows''? přijde mi to opravdu retardované, Cover by měl být reprezantivně čistý a hezký, tohle je databáze, né obchod...
viz třeba Dishonored...
viz třeba Dishonored...
Když do komentáře píši Pro/Proti, tak by bylo lepší, když už má pole omezený počet ukládaných znaků, aby mi nešlo psát dál, když jsem ten počet ukládaných znaků už překročil/dosáhl.
Takhle napíši text a teprve po uložení komentáře vidím, co z textu na konci Pro/Proti se mi neuložilo, protože to už bylo "přes".
Takhle napíši text a teprve po uložení komentáře vidím, co z textu na konci Pro/Proti se mi neuložilo, protože to už bylo "přes".
Zajímavosti se mi podařilo konečně ověřit. Vypadá to OK. Odkazy snad někdy příště.
@MartinezZ (06.01.2016 21:27): Osobně bych u toho rámečku preferoval také trochu kontrastnější barvu, tahle je i pro mě snadno přehlédnutelná.
Asi tak. Mě taky vyhovovalo dřívější označení žlutým rámečkem, ten šedý vždycky minu a musím se chvilku soustředit, abych jej detekoval. Ale přežiju to.
@Crash (06.01.2016 18:04): Díky za tvé vzory. Už vím, čím to je. Jak jsem se zmiňoval o těch barvách, tak jejich nastavení na to má vliv. Pokud jsem ztmavil trošku Jas a Kontrast, konečně jsem viděl celý rámeček v tónu dané barvy. Pokud mám nastavení obvyklé, neztmavené, vidím jen nepatrný barevný tón, který se dá díky tomu snadno přehlédnout.
Ona ani ta červená v nepřečtených není u mě žádná sláva, ale rozhodně výraznější, jak ty ostatní barvy.
Ona ani ta červená v nepřečtených není u mě žádná sláva, ale rozhodně výraznější, jak ty ostatní barvy.
@PavelU (06.01.2016 15:11): V reálu vypadají následovně: takhle to modré pozadí u odkazu a takhle ten zvýrazněný rámeček u zajímavosti.
@Crash (06.01.2016 14:45): Tak těchto barevných odlišení jsem si nevšiml, nevím, jak přesně v reálu vypadají. Výrazné a nepřehlédnutelné mi přijde jen ta červená.
Videa jsou Ok, to odkazuje samostatně, ale právě ty odkazy jsou u nejznámějších a nejzaplněnejších her docela problém. Anebo jen blbě vidím, mám dost specifické nastavení barev.
Videa jsou Ok, to odkazuje samostatně, ale právě ty odkazy jsou u nejznámějších a nejzaplněnejších her docela problém. Anebo jen blbě vidím, mám dost specifické nastavení barev.