@
Fatality (18.02.2016 13:31): Tak já když otevřu nastavení filtrů třetích stran, tak tam těch setů filtrů mám jako když nasere. Samozřejmě budou weby a reklamy, které se se vyhnou pozornosti. No a taky když se objeví něco nového, tak to může pár týdnů trvat, než to někdo zablokuje.
Je to docela smutné, zatím existuje hlavně snaha reklamy udělat co možná nejotravnější a co nejhůře přeskočitelné/ignorovatelné, než zavést reklamy, které buďto nebudou uživateli vadit, nebo nedej bože budou relevantní k obsahu, který zrovna prohlíží.
Přijde mi, že se všichni zbláznili a zapomínají na to, že peníze jsou generovány nikoli zobrazením reklamy, ale prodejem daného produktu. Případným výrobcům je to jedno, ti si přece zaplatili firmu, která se o reklamu stará a oni na to nemají čas. Reklamní firmě je to taky jedno, protože ti mají za úkol reklamu ukázat co nejvíce lidem. No a poskytovatelům reklamního prostoru je to taky jedno, musí hlavně přilákat co nejvíce lidí, kteří se na reklamu podívají. Ve výsledku tak vzniká větší snaha někam dát reklamu, než něco vůbec prodat.
Zkrátka když vidím reklamu na nějaký produkt a nemám zájem, tak jaký má význam mi tu reklamu strkat až pod xicht a ještě omazat o čelo? Nemám zájem! Nekoupím si to. Zbytečná snaha.